Kelpaisiko sinulle mies näillä mitoilla? Jos kelpaisi, niin millainen olet itse?
173cm, 78kg, jonkun verran lihaksia mutta myös pallomaha. Leuan alla/ kaulalla ei juurikaan rasvaa, ei kaksoisleukaa.
Kommentit (71)
Kelpaisi, saman pituinen mitä minä. Itse painan tosin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä joskus olen ostamassa mittatilausmiestä niin palaan asiaan. Toistaiseksi otan mieheni ihan ilman tarkempia mittauksia.
Jos olet yhtään säännöllisemmin palstaa lukenut, niin olet varmastikin huomannut että monilla naisilla on erittäin tarkat vaatimukset näistä asioista ( ja usein esim. minä en niihin vaatimuksiin mahtuisi).
t. ap
Joo kelpais. Jos muuten hyvä tyyppi.
Ite 165 cm 75 kg. Päärynäkroppainen nättikasvoinen, pitkähiuksinen ja varhaiskeski-ikäinen nainen.
Miksi sinulla on pallomaha? Ei kai kukaan sellaista huoli. Miestä jonka sisäelinten ympärillä on hälyttävästi rasvaa. Huoh.
Naiset saavat alkukantaisen reaktion miehen pyykkilautavatsasta, ja vielä kysyt onko pallomasuinen mies ok? Nyt kattomaan vähän mitä syöt........
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on pallomaha? Ei kai kukaan sellaista huoli. Miestä jonka sisäelinten ympärillä on hälyttävästi rasvaa. Huoh.
Naiset saavat alkukantaisen reaktion miehen pyykkilautavatsasta, ja vielä kysyt onko pallomasuinen mies ok? Nyt kattomaan vähän mitä syöt........
Liikun ihan kohtuullisissa määrin, mutta pallomaha ei suostu lähtemään. En voi asialle mitään.
t. ap
Sanon totuuden eli et kelpaisi. Olet omaan makuuni liian lyhyt. Mutta tiedän naisen, joka pitää lyhyemmistä että lykkyä tykö!
169cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä joskus olen ostamassa mittatilausmiestä niin palaan asiaan. Toistaiseksi otan mieheni ihan ilman tarkempia mittauksia.
Jos olet yhtään säännöllisemmin palstaa lukenut, niin olet varmastikin huomannut että monilla naisilla on erittäin tarkat vaatimukset näistä asioista ( ja usein esim. minä en niihin vaatimuksiin mahtuisi).
t. ap
Jos taas olet katsellut yhtään elämää palstan ulkopuolella niin olet saattanut huomata että se rakkaus on varsin sokea ja todella eri kokoiset ja näköiset ihmiset ovat onnistuneet itselleen parisuhteen hankkimaan.
Kelpaisit jos laihduttaisit 10kg. Vaikka olen itse ylipainoinen nainen niin viehätyn vain hoikista miehistä.
Kyllä.
Jos myös nämä täyttyisivät:
-Hauska.
-Kiltti.
-Antirasisti.
-Pitäisi eläimistä.
-Haluaisi tulevaisuudessa lapsia.
-Pitäisi minusta aidosti ja ei pelkäisi näyttää sitä.
-Ei huuda riidellessä, osaa keskustella.
-Ei ole elämäntapatyötön, eli opiskelee, käy töissä tai edes kuntouttavassa työtoiminnassa.
Alalla ja palkalla ei merkitystä.
-Ei tee rikoksia.
Nämä kriteerit jos täyttyy niin ulkonäöllä ei ole enää mitään merkitystä.
Itse olen:
27v, sairaanhoitaja. 162/57. Avoin, hauska, kiltti, empaattinen. Poliittisesti vasemmalle kallellaan, mutta maltillisesti. Vaaleanruskeat pitkät hiukset, vihreät silmät ja pisamia.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisit jos laihduttaisit 10kg. Vaikka olen itse ylipainoinen nainen niin viehätyn vain hoikista miehistä.
Minkä pituinen sitten olet? Ja oletko varma että kelpaisin, jos laihduttaisin 10 kg? En tiedä muista miehistä, mutta oman kokemukseni mukaan, elimistöni sulattaa ensimmäisenä lihakset, ja esim. pallomaha lähtee viimeisenä, jos on lähteäkseen. Olen yhdessä vaiheessa leikkauksen takia laihtunut 65 kiloiseksi, kaikki lihakset lähti, mutta mahaan jäi edelleen hiukan pehmeää.
t. ap
Juotko paljon olutta vai mistä pallomaha?
Vierailija kirjoitti:
Miten muka olut aiheuttaa pallomahan. Oluessa on vähemmän kaloreita kuin tuoremehussa.
Vierailija kirjoitti:
En juo paljon olutta. Ehkä 5-10 olutta kuukaudessa. Pallomaha on luultavasti perintönä tullut, vaarilla oli pallomaha vaikka oli hoikka ja lihakseton mies.
t. ap
Lisää vastauksia? Saa vastata myös että ei kelpaisi!
t. ap
Kelpaa ja mulla on tuollainen mies.
163/95
Kelpaa, mutta minä tuskin kelpaisin hänelle.
Nainen 178cm 95kg.