Kelpaisiko sinulle mies näillä mitoilla? Jos kelpaisi, niin millainen olet itse?
173cm, 78kg, jonkun verran lihaksia mutta myös pallomaha. Leuan alla/ kaulalla ei juurikaan rasvaa, ei kaksoisleukaa.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpais, ulkonäkökeskeiset ihmiset ei kiinnosta mua.
En sanoisi, että olen varsinaisesti ulkonäkökeskeinen ihminen. Moni asia on minulle naisessa tärkeämpää kuin ulkonäkö. Tämä ketju liittyy vain havaintoihini siitä, mitä naiset tuntuvat vaativan mieheltä, eli mielestäni tämä ei niinkään liity siihen olenko minä ulkonäkökeskeinen.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi jos hän olisi älykäs ja miellyttävä luonne. Mitoilla ei ole väliä.
Kelpaisiko 160 cm 150 kiloinen mies jos on miellyttävä luonne?
Ei, pitäisi olla myös älykäs. ;) Sitten kelpaisi.
Kelpaisi teoriassa, mutta parinvalintaa ei tehdä mittojen perusteella. Enemmän ratkaisevat elintavat. Itse olen urheilullinen, melko hoikka mutta lihaksikas nainen (163/60) ja urheilen tavoitteellisesti 4-5 kertaa viikossa. Syön terveellisesti, eikä sipsien syönti sohvalla ole mun juttu kuin tosi harvoin.
Oma kumppanini ei ole ollenkaan niin tikissä kuin minä, pieni pehmeä insinöörimahakin löytyy. Hän tykkää silti liikkua (lähtee mun kanssa lähtee lenkille ja puntille, haluaa itsekin elää terveellisesti ja syödä fiksusti). Ulkonäköä tärkeämpää onkin se, että prioriteetit on elämässä samat ja käsitys hyvästä elämästä ja vapaa-ajanvietosta yhteinen.
Jos taas olet itse pinnallinen ja etsit ensisijaisesti jotakin mittoja, varaudu siihen että kumppanisikin on samanlainen. Kaikilla meillä on oma vartalotyyppi, jota ei voi loputtomiin treenillä muokata. Mulla on esimerkiksi erottuvat vatsalihakset, pienet rinnat ja todella timmit käsivarret. Joka ainoa kehon rasvasolu sijaitsee pyllyssä, joten siitä saa rasvattoman vain todella vähärasvaisella kehonkoostumuksella. Se puolestaan ei ole naisena kovin terveellistä, joten en edes tavoittele sitä. Sama juttu sulla: tuskin vatsasi muuttuu pyykkilaudaksi, ellet ole valmis panemaan koko elämääsi uusiksi ja treenaamaan todella kovaa. Ei kuulosta vaivan arvoiselta, jos kyseessä on vaaraton ihonalainen pehmeys eikä epäterveellisestä sisäelinrasvasta kertova kova ja pinkeä omppu.
Summa summarum: jos et löydä kumppania, se ei johdu vatsastasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä joskus olen ostamassa mittatilausmiestä niin palaan asiaan. Toistaiseksi otan mieheni ihan ilman tarkempia mittauksia.
Tämä on niin naisille tyypillinen lässytysvastaus. Jos mitat olisivatkin 170 cm ja 380 kg, niin sä et edes harkitsisi miestä. Eli kyse on juurikin siitä "mittatilausmiehestä".
En pidä miehistä, joilla on pallo maha.
Se häiritsee minua seksiä harrastaessa. Ulkonäköö ei ole se, jonka perusteella teen valintani. Itse olen 170/60. Harrasstan aika paljon liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on pallomaha? Ei kai kukaan sellaista huoli. Miestä jonka sisäelinten ympärillä on hälyttävästi rasvaa. Huoh.
Naiset saavat alkukantaisen reaktion miehen pyykkilautavatsasta, ja vielä kysyt onko pallomasuinen mies ok? Nyt kattomaan vähän mitä syöt........
Liikun ihan kohtuullisissa määrin, mutta pallomaha ei suostu lähtemään. En voi asialle mitään.
t. ap
Ap, kurkkaapa peilistä sun sivuprofiili. Usein tuo ”pallomaha” korjaantuu kun alaselän liiallinen notko treenataan oikeaksi. Ei tarvitse laihduttaa. Toisinsanoen lantio ei ole enää niin eteenpäin kallistunut. Hae treenivinkit ( pakara, reidet ja syvät vatsalihakset) asiaan perehtyneeltä fyssarilta. Hyvää kesää sulle!
Et kelpaisi pallomahan takia, ikävä kyllä. Jos sen saisit pois, niin ihan ok muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vielä joskus olen ostamassa mittatilausmiestä niin palaan asiaan. Toistaiseksi otan mieheni ihan ilman tarkempia mittauksia.
Tämä on niin naisille tyypillinen lässytysvastaus. Jos mitat olisivatkin 170 cm ja 380 kg, niin sä et edes harkitsisi miestä. Eli kyse on juurikin siitä "mittatilausmiehestä".
Lol. Näillä mitoilla kyse on todella sairaasta ihmisestä. Kuka haluaa lähtökohtaisesti kumppanin, joka ei jaksa sängystä nousta? Jonka omaishoitajana pyyhit hikeä jokaisen mahamakkaran välistä, jotta iho ei hierry rikki tai tulehdu? Siinä ei ole enää kyse ulkonäöstä. Omaperäinen provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naisillako sitten on kun ei ymmäretä, että 380 kg on kuvainnollinen paino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on pallomaha? Ei kai kukaan sellaista huoli. Miestä jonka sisäelinten ympärillä on hälyttävästi rasvaa. Huoh.
Naiset saavat alkukantaisen reaktion miehen pyykkilautavatsasta, ja vielä kysyt onko pallomasuinen mies ok? Nyt kattomaan vähän mitä syöt........
Liikun ihan kohtuullisissa määrin, mutta pallomaha ei suostu lähtemään. En voi asialle mitään.
t. apAp, kurkkaapa peilistä sun sivuprofiili. Usein tuo ”pallomaha” korjaantuu kun alaselän liiallinen notko treenataan oikeaksi. Ei tarvitse laihduttaa. Toisinsanoen lantio ei ole enää niin eteenpäin kallistunut. Hae treenivinkit ( pakara, reidet ja syvät vatsalihakset) asiaan perehtyneeltä fyssarilta. Hyvää kesää sulle!
Valitettavasti ei ole kyse tuosta, minulla on ihan hyvät pakara- ja reisilihakset.
t. ap
Ei kelpaisi. Pituudessa ei vikaa, mutta jos on mahaa niin ei sytytä. Oma mies on 170cm, hoikka fyysisen työn tuomilla lihaksilla. Litteä vatsa, lihakset näkyy varmaan vähäisen rasvaprosentin vuoksi. Painoa en ole kysynyt, veikkaan 60-67kg? Itse 165cm 53kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Pelkkä liikunta ei auta, ruokavalio kuntoon myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. apPelkkä liikunta ei auta, ruokavalio kuntoon myös.
Syön terveellisemmin kuin miehet keskimäärin.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai naisillako sitten on kun ei ymmäretä, että 380 kg on kuvainnollinen paino?
Miksi sitten laitoit tarkan kilomäärän, kun saman asian olisit voinut kuvata parilla adjektiivilla?
Minuakin se pallomaha haittaa hieman, mutta jos luonne on ihana niin kyllä kelpaisi. Oma mies on tuota lyhyempi, mutta lihaksikas ja hoikka. Itse olen pieni taskuvenus 154 cm ja paino noin 55 kg, c-kupin rinnat, hoikka vyötärö ja pyöreä pylly. Harrastan liikuntaa joka päivä ja olen söpö pakkaus. Pidän juuri tuollaisista noin 170 cm miehistä, juuri sopivan kokoisia minulle.
Kropan mittoja tärkeämpiä on mm. poliittiset näkemykset (en pidä ihmisistä, jotka ovat raivokkaasti kallellaan vasemmalle tai oikealle), keskustelutaito, harrastukset ja muut elämänarvot.
Ei kelpais, ulkonäkökeskeiset ihmiset ei kiinnosta mua.