Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko sinulle mies näillä mitoilla? Jos kelpaisi, niin millainen olet itse?

Vierailija
26.06.2020 |

173cm, 78kg, jonkun verran lihaksia mutta myös pallomaha. Leuan alla/ kaulalla ei juurikaan rasvaa, ei kaksoisleukaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aloittaisi luettelemalla mittansa, oli ne mitä tahansa, niin se olisi siinä. Ei jatkoon.

Vierailija
62/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyillä miehillä on jostain syystä kova tarve todistella sitä, että miten nainen valitsee kumppanin ulkoisten tekijöiden perusteella. Ne vaikuttavat - mutta ne vaikuttavat kuten kaikki muutkin ominaisuutesi. Ei tämä kumppanin haenta ole mitään mittatilauspuvun tekemistä, jossa jokainen sentti lasketaan. Voit olla äärimmäiset fit ja samalla luonteeltasi k*sipää. Ei kiinnosta. Tai voi olla, että vähän vatsaa on elämän mukana kertynt, mutta olet hyvin huumorintajuinen ja ihana. Kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, oma mieheni on tuon pituinen mutta vieläei painavampi, ihana karhunpoika!

160cm 58kg

Vierailija
64/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyillä miehillä on jostain syystä kova tarve todistella sitä, että miten nainen valitsee kumppanin ulkoisten tekijöiden perusteella. Ne vaikuttavat - mutta ne vaikuttavat kuten kaikki muutkin ominaisuutesi. Ei tämä kumppanin haenta ole mitään mittatilauspuvun tekemistä, jossa jokainen sentti lasketaan. Voit olla äärimmäiset fit ja samalla luonteeltasi k*sipää. Ei kiinnosta. Tai voi olla, että vähän vatsaa on elämän mukana kertynt, mutta olet hyvin huumorintajuinen ja ihana. Kelpaa.

Ei tässä ketjussa ole mistään todistelusta kysymys, vaan ihan aidosti kysyn naisilta.

t. ap

Vierailija
65/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanotuna en. Minä seurustelin pallomahaisen miehen kanssa kerran ja kyllä se häiritsi. Siis tällainen:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201711012200502132#gallery

Jos yritimme painautua vastakkain niin eipä onnistunut, kun miehen maha tökkäsi vastaan ja muuten tilaa jäin väliin n. 10 cm. Seksissä häiritsi myös. Miestä itseään maha ahdisti, mutta ei ikinä saanut muutettua syömistään niin, että hoikistuminen onnistuisi.

Ei minulla tietenkään noin isoa vatsaa ole https://img.ilcdn.fi/bJzsddGLSdoDvjjIBxhbJBBaAPU=/full-fit-in/612x0/img…

Kai sen näkee jo tuosta painosta 78kg? Minulla on suhteellisen läskitön ruuminrakenne, mutta mahassa on läskiä jonkun verran. Mahani on pinkeää kuperaa mallia.

t. ap

Kuulostat kyllä niin naiselta. :D

"Yyy mulla on läskiä 10 grammaa läskiä yy" :D

Vierailija
66/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanotuna en. Minä seurustelin pallomahaisen miehen kanssa kerran ja kyllä se häiritsi. Siis tällainen:

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201711012200502132#gallery

Jos yritimme painautua vastakkain niin eipä onnistunut, kun miehen maha tökkäsi vastaan ja muuten tilaa jäin väliin n. 10 cm. Seksissä häiritsi myös. Miestä itseään maha ahdisti, mutta ei ikinä saanut muutettua syömistään niin, että hoikistuminen onnistuisi.

Ei minulla tietenkään noin isoa vatsaa ole https://img.ilcdn.fi/bJzsddGLSdoDvjjIBxhbJBBaAPU=/full-fit-in/612x0/img…

Kai sen näkee jo tuosta painosta 78kg? Minulla on suhteellisen läskitön ruuminrakenne, mutta mahassa on läskiä jonkun verran. Mahani on pinkeää kuperaa mallia.

t. ap

Kuulostat kyllä niin naiselta. :D

"Yyy mulla on läskiä 10 grammaa läskiä yy" :D

Sittenpähän kuulostan. Todellisuus on vain aika ikävä tuon pallomahan kanssa. Minulle sopisi muuten aika hyvin t-paidat ja kaikki ei-setämäinen pukeutuminen, mutta mahan pullotus pilaa hiukan tilannetta.

t. ap

Vierailija
67/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa!

Minä 158cm 57kg ja F kuppi😋

Pitkät hiukset ja kauniit kasvot.

Ei yhtään lihaksia vaan pehmee niinku pulla ja kaksoisleukaakin on vähän☹

Vierailija
68/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin 10 cm pitempi kuin sinä, joten antaa olla.

Vierailija
69/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisit oikeinkin hyvin. Voisitko vielä kertoa pari asiaa itsestäsi ?

Onko Sinulla hoikat sormet ja pidätkö housuissani vyötä ?

Ps. Henskelitkin käy, semmoset leveät. You know 👍

Vierailija
70/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi nielit rantapallon?

Vierailija
71/71 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: