Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Sara Sieppi on sinkku?

Vierailija
26.06.2020 |

On niin kaunis ja ihan hauskakin ilmeisesti. Olen saanut käsityksen, että olisi perhekeskeinen ja kotona viihtyvä ihminen, mutta silti on sinkkuna eikä tunnu löytävän elämänkumppania. Eikö kukaan kelpaa vai onko tullut takkiin rakkaudessa aiemmin (esim roope Salminen) , että vaikea luottaa miehiin?

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Sofia Belorfillakin on mies somebimboilusta ja rikostuomioista huolimatta, mutta Sara ei löydä itselleen miestä?

No Sofiallahan on ollut tosi hienot miehet😀.. voi kiesus

Vierailija
82/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralle ei sovi vaaleat hiukset. Helpommin hän löytäisi haluamansa miehen brunettina.

Vielä helpompaa olisi, jos olisi jättänyt nuo huulitäytteet ottamatta.

Oli niin kaunis omilla huulillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin Sara miestä tarvitsee? Ehkä hän HALUAA olla sinkku. Saa tehdä mitä haluaa ja rahastakaan ei ole pula, niin miksi ei elelisi sinkkuna. Lentelee lomille milloin huvittaa ja sisustaa kämppänsä niinkuin haluaa. Mies mussuttaisi aina jostain tai olisi mustasukkainen ja vihainen kun Sara ei passaa häntä tai on työmatkalla miehen kannalta hankalaan aikaan.

Luulen että oikeastaan pidän tuosta naisesta. Tekee mitä tykkää ja on kauniskin. 

Vierailija
84/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin Sara miestä tarvitsee? Ehkä hän HALUAA olla sinkku. Saa tehdä mitä haluaa ja rahastakaan ei ole pula, niin miksi ei elelisi sinkkuna. Lentelee lomille milloin huvittaa ja sisustaa kämppänsä niinkuin haluaa. Mies mussuttaisi aina jostain tai olisi mustasukkainen ja vihainen kun Sara ei passaa häntä tai on työmatkalla miehen kannalta hankalaan aikaan.

Luulen että oikeastaan pidän tuosta naisesta. Tekee mitä tykkää ja on kauniskin. 

No miksi se joka välissä märisee miesten perään jos on niin itsenäinen?

Vierailija
85/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle sopisi Jari-Matti Latvala, Niko Ranta-Aho tai Kape Aihinen.

Vierailija
86/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma että Latvala on tämä on-off-ex-mies joka itketti Saraa.

Vierailija
87/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko Kristian Näkyvä?

Eikös nuo olisi sopiva pari?

Vierailija
88/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma että Latvala on tämä on-off-ex-mies joka itketti Saraa.

Ei Todellakaan ole.

T. ralli-Matti

Vierailija
89/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saralle sopisi Jari-Matti Latvala, Niko Ranta-Aho tai Kape Aihinen.

Entä tämä kiinteistömoguli, jonka korvaan Martina laittoi kielensä? Hän voisi auttaa Sieppiä myymään asuntonsa ja löytämään jonkun semmoisen, jossa olisi onnellisempi? Luulen että yksi ongelma on tuo kämppä, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin. Sieppi vaikutti onnellisemmalta siinä asunnossa jossa oli isot ikkunat ja joka oli jossain vanhassa talossa, se jotenkin sopi hänelle paremmin. Onhan julkisuudessa myös puhunut, että tuli katumapäälle ja itkenyt tätä asuntoa.

Vierailija
90/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kommenttii taas..panopuuta sun muuta..?

ite tykkään kyllä ihan sarasta, ainoa mikä vähän nyppii, niin on tuo uhriutuminen tms. Otetaan kuva omista rinnoista pienissä bikineissä ja ihmetellään kun ihmiset katsoo ja kommentoi hänen tissejään..isorintaisen ongelma? No kun ei ole..saralla ei edes mitkään jätti-isot ole, ja piiloonhan tuonkokoiset saa helposti jos vaan haluaa. Ja kysymykseen; kaikki miehet eivät tuollaiseen some elämään vaan halua?

Vierailija
91/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto. Ei tarvitse miestä, vain koska yhteiskunnassa kuuluu pariutua. Nauttii elämästään, omaa paljon kavereita. Mielestäni ihailtava elämäntyyli.

No en itse heti menisi väittämään, että olisi hyvä itsetunto.. Mielestäni jo tuollainen jatkuva itsensä ja elämänsä kuvaaminen (vaikka on hänen ammatti ilmeisesti?) kertoo vaan, että tarvii sitä pönkitystä. Eli tuntemattomien ihmisten tykkäilyä ja ihailua. Onko sellaisella ihmisellä pohjimmiltaan hyvä itsetunto?

Ihmiset kritisoi jonkun itsetuntoa sillä, että he postaavat itsestään kuvia nettiin?
Mielestäni se osoittaa kyllä todella huonosta itsetunnosta, jos ei postaa lainkaan itsestään kuvia mihinkään.

Sä taidat olla kyllä tosi nuori tai sitten muuten vaan vähän yksinkertainen. Suurin osa tavallisista aikuisista ihmisistä ei tosiaan "postaa" omia kuviaan yhtään mihinkään.

Vierailija
92/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan nähneet Saraa haastatteluissa? Hän ei osaa keskustella tai olla vuorovaikutuksessa. Pää kolisee tyhjää.

Iholla-ohjelmassa oli tasan kaksi moodia. Joko itku tai vaihtoehtoisesti ihmehörötys ja roolinvetäminen päällä. Nauraa höhöttää kaikelle mitä itse sanoo, ei vaan vaikuta aidolta.

Elämä pyörii vielä kolmikymppisenä bilettämisen ja ulkonäön ympärillä.. muut alkavat siirtyä tuossa vaiheessa jo elämässä eteenpäin ja hakea elämäänsä muutakin sisältöä.

Ehkä olisi fiksua opiskella jotakin, joku ammatti joka olisi vähän enemmän jalat maassa ja tulevaisuutta..

Vierailija
93/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka semmosta hemmoteltua prinsessaa jaksais katella, vaikka onki kaunis?

Mikä sen koulutus?

Vierailija
94/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle ei kelpaa pekat eikä petrit. Hyvä Sara, kannattaa pitää taso! Älä ota lähes 50v. ikäloppua, pakarat ja muut roikkuu kymmenen vuoden päästä ja se on just silloin kuin pikkulapsiajan jälkeen olisi kiva taas olla muuta kuin äiti.

Vierailija
95/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara sopisi niin hyvin yhteen Jari-Matin kanssa. Voi kunpa he ymmärtäisivät tämän itsekin ja kokeilisivat antaa mahdollisuuden.😊👍

Vierailija
96/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppaan Saraa. Täällä on todella tylyjä kommentteja. En ole itse mikään miss Suomi mutta kuitenkin huomiota herättävän kaunis ja olen aina ollut sinkku ja ERITTÄIN epäsuosittu miesten keskuudessa. Joskus naiset avautuu minulle kuinka heitä ärsyttää kun Olen nätti ja minun on helppo löytää mies. Näytän kuulemma siltä että on treffejä joka viikonlopulle. Tämä ei pidä paikkaansa. Luonteeltani olen älykäs, eläin ja lapsirakas jne. Kaikkia hyviä puolia paitsi se etten miellytä miestä enkä omaa heikkoa itsetuntoa eli en suostu alistettavaksi.

Kaikkien naisten ei vaan ole helppo löytää miestä. En tiedä johtuuko tuosta Helsingissä asumisesta. En ainakaan usko ja muissa kaupungeissa asuvat metsänpeikkosinkut tuskin haluavat Saran kaltaista naista. Itse olen pieneltä paikkakunnalta ja siellä miehillä on todella outo naismaku...

"Kaikkia hyviä puolia paitsi se etten miellytä miestä". Kuulostaa siltä kuin olisit omaksunut feminismin eli haukut ja syyllistät miehiä ja kaiken hyvän pitäisi tulla 100% mieheltä sinulle päin eikä takuulla mitään positiivista toiseen suuntaan. Ihmekö tuo ettei miehiä kiinnosta.

Jep. Aivan käsittämätön teksti. Jos kirjoittaja olisi mies, joka täällä kehuisi itsensä maasta taivaisiin, miten on todella huomiota herättävän komea, älykäs, lapsi- ja eläinrakas, aivan täydellinen paketti, joka herättää kateutta omassakin sukupuolessa, niin aika nopeasti tulisi teilatuksi. Nimenomaan tuollainen tapaus ihan pelkällä olemassaolollaan miellyttää vastakkaista sukupuolta. Paitsi jos luonne on todella epämiellyttävä eikä seuraa kestä hetkeäkään.

Vierailija
97/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Symppaan Saraa. Täällä on todella tylyjä kommentteja. En ole itse mikään miss Suomi mutta kuitenkin huomiota herättävän kaunis ja olen aina ollut sinkku ja ERITTÄIN epäsuosittu miesten keskuudessa. Joskus naiset avautuu minulle kuinka heitä ärsyttää kun Olen nätti ja minun on helppo löytää mies. Näytän kuulemma siltä että on treffejä joka viikonlopulle. Tämä ei pidä paikkaansa. Luonteeltani olen älykäs, eläin ja lapsirakas jne. Kaikkia hyviä puolia paitsi se etten miellytä miestä enkä omaa heikkoa itsetuntoa eli en suostu alistettavaksi.

Kaikkien naisten ei vaan ole helppo löytää miestä. En tiedä johtuuko tuosta Helsingissä asumisesta. En ainakaan usko ja muissa kaupungeissa asuvat metsänpeikkosinkut tuskin haluavat Saran kaltaista naista. Itse olen pieneltä paikkakunnalta ja siellä miehillä on todella outo naismaku...

"Kaikkia hyviä puolia paitsi se etten miellytä miestä". Kuulostaa siltä kuin olisit omaksunut feminismin eli haukut ja syyllistät miehiä ja kaiken hyvän pitäisi tulla 100% mieheltä sinulle päin eikä takuulla mitään positiivista toiseen suuntaan. Ihmekö tuo ettei miehiä kiinnosta.

Jep. Aivan käsittämätön teksti. Jos kirjoittaja olisi mies, joka täällä kehuisi itsensä maasta taivaisiin, miten on todella huomiota herättävän komea, älykäs, lapsi- ja eläinrakas, aivan täydellinen paketti, joka herättää kateutta omassakin sukupuolessa, niin aika nopeasti tulisi teilatuksi. Nimenomaan tuollainen tapaus ihan pelkällä olemassaolollaan miellyttää vastakkaista sukupuolta. Paitsi jos luonne on todella epämiellyttävä eikä seuraa kestä hetkeäkään.

Tarkoitin lähinnä sitä etten ole mikään kynnysmatto mitä monet tuntuvat etsivän. Varsinkin nuoret miehet suosivat heikkoja naisia monesti.

Vierailija
98/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö nainen. Pitäis olla rikas liikemies, joka myös komea, pitkä, lihaksikas, sekä erittäin viihdyttävä ja charmantti persoona.

Vierailija
99/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunis, vahva ja itsenäinen nainen, jollain miehellä tekisi?

No, miksi te muut naiset olette parisuhteessa? Annas kun arvaan ..

Vierailija
100/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran some on liian pinnallinen ja paljastava. Tavallaan tyhjää täynnä. Elämä tuntuu pyörivän kovasti esittämisessä. Ottais iisisti ja miettis, mikä tekee onnelliseksi. Ei kannata itkeä somessa miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän