Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Sara Sieppi on sinkku?

Vierailija
26.06.2020 |

On niin kaunis ja ihan hauskakin ilmeisesti. Olen saanut käsityksen, että olisi perhekeskeinen ja kotona viihtyvä ihminen, mutta silti on sinkkuna eikä tunnu löytävän elämänkumppania. Eikö kukaan kelpaa vai onko tullut takkiin rakkaudessa aiemmin (esim roope Salminen) , että vaikea luottaa miehiin?

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa miehet: vaikka nainen olisi kuinka ihana, joku mies jossain on saanut tarpeeksi naisen oikkuilusta ja todennut "ei sen arvoista"

Vierailija
42/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin luulen että sellaisen mukavan tavallisen ja älykkään miehen saaminen tuollaisessa somekehässä on aika vaikeaa. Monikaan ei halua olla julkisuudessa, ja Sara on todella näkyvä hahmo siellä.

Lisäksi Saran on varmasti vaikea luottaa ihmisiin, sen kuvan hänestä saa. Mutta ei elämässä pelkäämällä ja varomalla saa mitään. Pitäisi käsitellä ne ikävät traumat ja mennä eteenpäin luottavaisin mielin.

Kyllähän nuo muutkin somettajat ovat löytäneet miehen, eli ei se voi olla syy. Monia ei sitäpaitsi haittaa edes pieni julkisuus.

Joku kirjoitti, että Saralla on ollut paljon julkkismiehiä. Julkkispiirit ovat pienet, samat naamat siellä kiertää, ei luulisi sekään olevan este.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on varmaan aina nätti, hiukset laitettu ja juhlameikit arkenakin päällä. Katsoin ekan kauden Iholla-sarjaa. Sara oli jatkuvasti meikkaamassa itseään ja peilailemassa. Tuollainen on todella ärsyttävää. Kyyneleet silmissäkin pitää miettiä, miltä näyttää. Ihmisen aitous jää ulkonäön taakse.

Vierailija
44/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kakku päältä kaunis …

Vierailija
45/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara ei oo kasvanut aikuiseksi

Käyttäytyy kuin teinityttö

Vierailija
46/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi jättää filtterit pois kuvista ja hyväksyä oma ikääntymisensä. Miltä näyttää ilman meikkiä ja poseerauksia. Montako ennen ja jälkeen kuvaa Sarasta on? Askel oman ulkonäön ja olemuksen hyväksymiseen.

Olen varma, että Sara on kaunis joka tapauksessa. Voisi alkaa kunnollinen mieskin löytymään.

Vierailija
47/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara on varmaan aina nätti, hiukset laitettu ja juhlameikit arkenakin päällä. Katsoin ekan kauden Iholla-sarjaa. Sara oli jatkuvasti meikkaamassa itseään ja peilailemassa. Tuollainen on todella ärsyttävää. Kyyneleet silmissäkin pitää miettiä, miltä näyttää. Ihmisen aitous jää ulkonäön taakse.

Jännä, kun minä katsoin myös sen ensimmäisen kauden, enkä muista siitä lainkaann sellaisena, että hän olisi koko ajan ollut meikkaamassa. Monta kertaa istui sohvalla tai keittiön pöydän äärellä puhumassa tai oli kävelemässä jonnekin. Ja tuolla joku väitti, että olisi aina vähissä vaatteissa. Ei ainakaan tuossa iholla-ohjelmassa ollut mitenkään erikoisissa vaatteissa. Usein oli joku neule tai jotkut kotivaatteet päällä. 

Vierailija
48/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi jättää filtterit pois kuvista ja hyväksyä oma ikääntymisensä. Miltä näyttää ilman meikkiä ja poseerauksia. Montako ennen ja jälkeen kuvaa Sarasta on? Askel oman ulkonäön ja olemuksen hyväksymiseen.

Olen varma, että Sara on kaunis joka tapauksessa. Voisi alkaa kunnollinen mieskin löytymään.

Hassua, kun täällä moititaan Sieppiä pinnallisuudesta, mutta kuitenkin te itse näette ainoana syynä sinkkuudelle sen, että hän käyttää instassa filttereitä ja meikkejä. Olisikohan Siepillä jotain muutakin elämää ja ajatuksia kuin ne instakuvat, joita te vahtaatte? Harva kai instakuvien kanssa yrittääkään seurustella. 

Vierailija
49/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäse kun ei taida olla

Vierailija
50/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roopen jämä plus roope levitelly huhuja et se on lahna sängyssä eikä paljon ole haluja.

Jos pitää paikkansa, niin Sara olisi minulle ihan täydellinen, valitettavasti minä en ole sitä Saralle :(

Vierailija
51/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto. Ei tarvitse miestä, vain koska yhteiskunnassa kuuluu pariutua. Nauttii elämästään, omaa paljon kavereita. Mielestäni ihailtava elämäntyyli.

No en itse heti menisi väittämään, että olisi hyvä itsetunto.. Mielestäni jo tuollainen jatkuva itsensä ja elämänsä kuvaaminen (vaikka on hänen ammatti ilmeisesti?) kertoo vaan, että tarvii sitä pönkitystä. Eli tuntemattomien ihmisten tykkäilyä ja ihailua. Onko sellaisella ihmisellä pohjimmiltaan hyvä itsetunto?

En ymmärrä tätä höpinää,että jos ottaa kuvia itsestään tai elämästään ja laittaa nettiin,niin sellasella ois huono itsetunto :D siis itse en laita kuvia tykkäyksien toivossa,vaan haluan vaan jakaa arkeani,tekemisiäni muille ja tykkään myös katsella muiden kuvia...:) Kuvat kuitenkin värittävät kertomusta,jos ois vaan pelkkää tekstiä....onhan tietysti sellaisiakin ihmisiä,jotka elävät muiden hyväksynnästä ja tykkäilyistä,mutta ei kaikki :)

Vierailija
52/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti aikamoiset kriteerit miehelle, olettaisin että etsii vähän menestyneempää tyyppiä kuitenkin. Mutta ne miehet ei välttämättä ole kiinnostuneita Sarasta, ainakaan vakavampaan suhteeseen.

Vierailija
53/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on nätti, muttei niin kaunis että saisi rikkaan tai erittäin komean miehen. Saran kannattaisi laskea rimaa ja etsiä tasoistaan seuraa. Ikäkin jo painaa.

Vierailija
54/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti jolle ulkonäkö, status ja bailaaminen tärkeää mutta samalla yksityisyys ja rauha tärkeämpää. Vaikuttaa raskaalta ja ristiriitaiselta persoonalta.

Vierailija
55/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala luonne,ystävät ja sukukin kaikonneet. Lisäksi palvoo peilikuvaansa ja on tylsä.

Vierailija
56/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunis, vahva ja itsenäinen nainen, jollain miehellä tekisi?

Taas tuota herkän egon hyväilevää voimaantumista. LOL

Vierailija
57/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Sara ei halua miestä? Ei kaikki halua, ja silti ovat tosi tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
58/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on sinkku, koska emme ole vielä olleet samoissa bileissä ja tavanneet. Etkö tosiaan tiennyt tätä?

Vierailija
59/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunis, vahva ja itsenäinen nainen, jollain miehellä tekisi?

Tämä! Ei sinkkuus ole sairaus, josta pitää yrittää parantua keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
60/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on pelkkä kuori. Korvien välissä humisee vain tyhjiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi