Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Sara Sieppi on sinkku?

Vierailija
26.06.2020 |

On niin kaunis ja ihan hauskakin ilmeisesti. Olen saanut käsityksen, että olisi perhekeskeinen ja kotona viihtyvä ihminen, mutta silti on sinkkuna eikä tunnu löytävän elämänkumppania. Eikö kukaan kelpaa vai onko tullut takkiin rakkaudessa aiemmin (esim roope Salminen) , että vaikea luottaa miehiin?

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sellaisella naisella tekee, joka vain juoksee baareissa koko ajan ja viina virtaa? Näitä Saran kaltaisia pubiruusuja on nähty

Vierailija
62/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti peräkammarin maalaispoikien märkä päiväuni, Saran kannattaisi etsiä maalaismies itselleen. Stadissa lähinnä naureskellaan hänelle.

Miksi Saralle naureskellaan? Miksi hän on edelleen sinkku? Luulisi Saran kaltaisen upean kaunottaren kelpaavan kelle vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kärsivän heikosta itsetunnosta ja olevan ripustautuvaa sorttia ihmissuhteissa. Myös jatkuva itkeskely somessa ja tv-sarjoissa on iso turn off aika monelle.

Vierailija
64/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässäkin ole kyse eniten klassisesta riman korkeudesta. Sara on itse entinen missi joka tienaa nykyään satojatonneja someilullaan. Miehen siis pitäisi olla komea (ja pitkä), hyvätuloinen sekä vielä viihdyttävä. Tuommoisia miehiä on aika harvassa ja jotkut ovat käyneet kokeilumielessä ähkäisemässäkin. Mutta ei tuommoiset miehet ylipäätään sitoudu helpolla ja Saralla on lisäksi julkinen suhdehistoria rasitteenaan, joten salmisten ja gränlundien jämät harvoja itsetietoisia miehiä kiinnostaa. Julkisuuskuvan perusteella Sara on myös aika tyhjä kuori juttujensa perusteella, joten ei jo rapistumaan päin oleva kauneus haluttuun saaliiseen riitä.

Sara saisi sormia napsauttamalla ns. hyvän perusmiehen, mutta glamöörinen elämäntyyli ja kai perusluonnekin vaativat vain enemmän. Kailkea hyvää kuitenkin Saralle, kun aika surulliselta tuo meno on vaikuttanut oikeastaan aina julkisuudessa.

Vierailija
65/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan Saraa. Täällä on todella tylyjä kommentteja. En ole itse mikään miss Suomi mutta kuitenkin huomiota herättävän kaunis ja olen aina ollut sinkku ja ERITTÄIN epäsuosittu miesten keskuudessa. Joskus naiset avautuu minulle kuinka heitä ärsyttää kun Olen nätti ja minun on helppo löytää mies. Näytän kuulemma siltä että on treffejä joka viikonlopulle. Tämä ei pidä paikkaansa. Luonteeltani olen älykäs, eläin ja lapsirakas jne. Kaikkia hyviä puolia paitsi se etten miellytä miestä enkä omaa heikkoa itsetuntoa eli en suostu alistettavaksi.

Kaikkien naisten ei vaan ole helppo löytää miestä. En tiedä johtuuko tuosta Helsingissä asumisesta. En ainakaan usko ja muissa kaupungeissa asuvat metsänpeikkosinkut tuskin haluavat Saran kaltaista naista. Itse olen pieneltä paikkakunnalta ja siellä miehillä on todella outo naismaku...

Vierailija
66/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että ennen Roopea oli lähes epätoivoinen löytääkseen poikaystävän, nyt vanhempana ehkä on tajunnut että ei tarvitse miestä ollakseen onnellinen. Tai ehkä hänellä on vain epäonnea rakkaudessa?

Vierailija
67/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lätkäpelaaja tai joku muu komea mutta yksinkertainen perässä vedettävä mies sopisi Saralle.

Vierailija
68/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät uskalla lähestyä Saran kaltaista kaunista naista, joka vielä lisäksi on julkkis.

Vierailija
69/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara varmaan haluaisi fiksun miehen, joka näyttää jääkiekkoilijalta. Sitä ei vaan kukaan vielä ole sytyttänyt tarpeeksi. Kaikkein paras olisi joku tavis, mutta fiksut sellaiset ei halua julkisuutta. Ja niitä varmaan löytyy ketkä haluaa juuri sitä julkisuutta ja Sarasta sulan hattuun.

Vierailija
70/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät uskalla lähestyä Saran kaltaista kaunista naista, joka vielä lisäksi on julkkis.

Aika harvassa on ne miehet ketkä haluaa olla seiskassa esillä jatkuvasti. Siis normaalit miehet

Vierailija
71/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tyrkky.

Vierailija
72/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tasokkaan  miehen, mutta kuka tasokas mies haluaa Siepin?

Ei kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Kaikki olis menny hyvin jos Sara ei olisi noussut miss Suomeksi vaan jäänyt sinne pohjoiseen johonkin tavallisiin duunaritöihin. Sitten söpöläinen olis kohdannut jonkun paikallisen rehdin timpuri-Mikan. Perhe ja Happy End ilman julkkispiirihörhöilyjä. Näin.

Vierailija
73/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ongelma on hänen julkisuuskuvansa, joka ei ole aina kovin älykkään oloinen ja kieltämättä vaikutelma on myös melko tyrkky. Tämä jo karkoittaa osan miehistä. Luulen että yksi ongelma on juuri tuo imago, joka houkuttaa puoleensa vääränlaisia miehiä. Miehiä, jotka etsivät vain kevyttä viihdettä, mutta vaimomateriaali haetaan muualta.

Anteeksi, kuulosti kurjalta, mutta olen joskus aikaisemmin miettinyt samaa. Tämä on periaatteessa niin outoa, kun kyseessä on kuitenkin näyttävä ja omillaan toimeentuleva nainen. Käsittääkseni joidenkin miesten unelmanainen.

Saralle toivon silti kaikkea hyvää.

Vierailija
74/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saralle ei sovi vaaleat hiukset. Helpommin hän löytäisi haluamansa miehen brunettina.

Vierailija
75/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on haastavaa normaalijakauman hännissä oleville (erittän rumat, erittäin kauniit) koska kumppanivaihtoehtoja on paljon vähemmän.

Vierailija
76/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on jo 30v ja haaveilee edelleen jääkiekkoilijasta. Ei tule löytymään enää tuossa iässä. Tyytyisi tavikseen.

Vierailija
77/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tosi hyvät miehet on varattuja just tuossa iässä. Pitäö tyytyä jostain komromissiin. Komeaa, rikasta, koulutettua, semihimassa viihtyvää, 30-kymppistä ja mukavaa et löydä helposti. Hyvä jos kaksi tai kolme näistä täyttyy niin kuin Korvella tai Hintsalla, ensimmäisenä tinkivät uuden ukon iästä.

Vierailija
78/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa ukkoa vakiovaivoikseen kun niitä saa tarpeen vaatiessa aina muutenkin ja vielä täysin ilmaiseksi?

Vierailija
79/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saran kannattaisi katsella 40+ miehiä, niin joku voisi löytyä.

Vierailija
80/121 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Sofia Belorfillakin on mies somebimboilusta ja rikostuomioista huolimatta, mutta Sara ei löydä itselleen miestä?

Joo se mies onkin tosi ihana🙄. Ja koko parisuhde yksi valtakunnan vitsi. Varmasti on parempi olla yksin, jos vaihtoehtona on tollanen.

Joo ei ottais Sara Sofian eikä Kiiran nyxää (Borges sopisi Saralle ulkonäöllisesti) tai Lotta Hintsan miestä. Onkin kyllä kaunein nainen näistä neljästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän