Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän Sara Sieppi on sinkku?

Vierailija
26.06.2020 |

On niin kaunis ja ihan hauskakin ilmeisesti. Olen saanut käsityksen, että olisi perhekeskeinen ja kotona viihtyvä ihminen, mutta silti on sinkkuna eikä tunnu löytävän elämänkumppania. Eikö kukaan kelpaa vai onko tullut takkiin rakkaudessa aiemmin (esim roope Salminen) , että vaikea luottaa miehiin?

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaunis, vahva ja itsenäinen nainen, jollain miehellä tekisi?

Vierailija
2/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä itsetunto. Ei tarvitse miestä, vain koska yhteiskunnassa kuuluu pariutua. Nauttii elämästään, omaa paljon kavereita. Mielestäni ihailtava elämäntyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara palstalla.

Vierailija
4/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Roopen jälkeen niin rikki että en ihmettelisi vaikka on varovainen sen takia. Muistan vielä sen ajan, instassaan oli niin kireä tunnelma että mietin jo seuraamisen lopettamista. Sitten tuli ero, Sara lähti kuukaudeksi Balille ja tuli takaisin uuteena ihmisenä.

Vierailija
5/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä itsetunto. Ei tarvitse miestä, vain koska yhteiskunnassa kuuluu pariutua. Nauttii elämästään, omaa paljon kavereita. Mielestäni ihailtava elämäntyyli.

No en itse heti menisi väittämään, että olisi hyvä itsetunto.. Mielestäni jo tuollainen jatkuva itsensä ja elämänsä kuvaaminen (vaikka on hänen ammatti ilmeisesti?) kertoo vaan, että tarvii sitä pönkitystä. Eli tuntemattomien ihmisten tykkäilyä ja ihailua. Onko sellaisella ihmisellä pohjimmiltaan hyvä itsetunto?

Vierailija
6/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Roopen jälkeen niin rikki että en ihmettelisi vaikka on varovainen sen takia. Muistan vielä sen ajan, instassaan oli niin kireä tunnelma että mietin jo seuraamisen lopettamista. Sitten tuli ero, Sara lähti kuukaudeksi Balille ja tuli takaisin uuteena ihmisenä.

Ja siis sen jälkeen olen "kadehtinut" Saraa, kaunis sinkku nuori nainen Helsingissä, paljon hyviä ystäviä, selvästi hauskaa.

Vierailija
7/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä millään kestäisi tuollaista kattausasetelmien tekijää ja kynttilöiden sytyttelijää samassa kämpässä.

t. mies

No tätäkin olen miettinyt. Onko too much jo monelle miehelle? Liika kiiltokuva elämä voi olla aika karkottavaa.. Onko tuossa elämässä enää tilaa edes miehelle? Kun kaikki täyttyy asetelmista, asujen kuvailuista ja muusta sinkkumimmin elämästä.

Vierailija
8/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän tykkää kun nainen laittaa kotia ja kattaa

Vierailija
9/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. - Voi olla, että hän viihtyy sinkkuna. Mutta voi olla, että en ole aina mies, joka aristaa asetelmaa, jossa påääsisi tai paremmin joutuisi kokemaan julkisuutta  anteeksi ilmaisuni "b-luokan julkkiksen toinen mies..."   

Vierailija
10/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaa olla.

Vierailija
11/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin kaunis ja hyväkroppainen, mukava ja hauska, teen mielenkiintoisia asioita ja olen myös lempeä sekä empaattinen. Miksikö olen sinkku? Edellisessä suhteessa oli henkistä väkivaltaa ja eksä jäi vainoamaan viesteillä. Jätti aika pahat arvet ja pelot. Jos meinaan ihastua johonkin, niin mieleen hiipii pelko, että uskallanko ottaa sen riskin, että kyseessä on taas joku persoonallisuushäiriöinen? En myöskään kiinnostu kovin monesta ihmisestä, minulla on ystäviä, sisaruksia ja kavereita sekä harrastuksia. Toki kaipaan läheisyyttä, säännöllistä seksiä jne. mutta pelot ovat vielä toistaiseksi liian vahvat.

Vierailija
12/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän tykkää kun nainen laittaa kotia ja kattaa

Joo, paitsi silloin jos sitä tehdään kuvien ottamista varten ja kaikki jaetaan someen. Ei kiitos, mulla oli joskus sellainen nainen. Ei tuu toista.

Vierailija
13/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko myös joku kohtaamattomuusongelma. Siis suuret kaupungit on pilvin pimein täynnä Saran kaltaisia kauniita ja meneviä sinkkunaisia, mutta ne sinkkumiehet on sitten maaseudulla. Eivät nämä ryhmät kohtaa missään. Ja onko mitään yhteistäkään perinteisellä maajussilla ja trendikkäällä citynaisella?

Vierailija
14/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en itse heti menisi väittämään, että olisi hyvä itsetunto.. Mielestäni jo tuollainen jatkuva itsensä ja elämänsä kuvaaminen (vaikka on hänen ammatti ilmeisesti?) kertoo vaan, että tarvii sitä pönkitystä. Eli tuntemattomien ihmisten tykkäilyä ja ihailua. Onko sellaisella ihmisellä pohjimmiltaan hyvä itsetunto?

Ihmiset kritisoi jonkun itsetuntoa sillä, että he postaavat itsestään kuvia nettiin?

Mielestäni se osoittaa kyllä todella huonosta itsetunnosta, jos ei postaa lainkaan itsestään kuvia mihinkään.

Vierailija
15/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole löytynyt prinssiä vielä tuohon prinsessa leikkimökkiin. En tykkää tollasesta piparkakkutaloista.

Vierailija
16/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara on sen verta fiksumpi ettei lankea kaikenmaailman liikemiehiin. 

Vierailija
17/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole penaalin terävin kynä

Vierailija
18/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjäkirurgeja ei riitä kaikille.

Vierailija
19/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole penaalin terävin kynä[/quote

Silti elättää itse itsensä ja on varaa matkustaa maailman ääriin sehän se on jos mikä idioottien hommaa.

Vierailija
20/121 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole penaalin terävin kynä

Näin ajattelin ennen minäkin mutta kun katsoin Selviytyjiä missä Sara oli käsitykseni hänestä muuttui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi