Naiset deittipalstoilla: "Ootko vielä töissä vai jo lomalla? Miten meni juhannus, ootko ollu töissä? Mitä teet muuten työksesi?"
Huoh, ilmeisesti mikään muu ei kiinnosta kuin työ, työ ja työ. 🙄
Kommentit (465)
Näistä naisten viesteistä tulee sellainen olo, että he eivät oikeasti lue miesten profiileja kunnolla tai sitten he eivät ymmärrä lukemaansa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ansiotaso yrittää selvittää. Se on useimmille naisille elintärkeä asia miehessä.
Miten ihmeessä suurin osa tuntemistani hoitsumiehistä on pariutuneet, jos rikas mies on niin monelle naiselle tärkeä asia? Osa pariutuneet jo nuorena, osa vanhempana. Ehkäpä voitaisiin päätyä siihen lopputulokseen, että osa naisista on itsenäisiä ja miehen tuloilla ei ole väliä. Toki jos deittailee vain lompakon perässä juoksevia bimboja, voi saada yksipuolisen kuvan naisista.
Työ yksi helposti kyseltävä tieto ihmisestä. Lisäksi kertoo millainen mahdollinen suhde olisi, jos toinen tekee vuorotyötä tai reissutyötä reissata 100-200 päivää vuodessa jne.
Tuo lomista kysyminen on vain luontava aloitus sen klassisen "Hei mitä kuuluu?" sijaan.
Tätä samaa ne miehet kyselee ja tenttaa naisiltakin: Töissä? Missä? Tuletko omineen toimeen? Lapsia? Miksi/Miksei lapsia? Vihaat lapsia?
Ihminen, joka ei keksi muuta avausta, jää huomioimatta ainakin minulta. Persoonallinen, huumorintajuinen aloitus kantaa juttua eteenpäin ja jokaisen lompakon paksuus tulee tietoon jos/kun homma etenee.
Yleensäkin v*tuttaa ihmiset, jotka arvottaa ensimmäisenä ihmisen työnteon kautta - ei siinä, jokainen tietenkin tavallaan.
Mä sanon nykyään suoraan, että olen työtön. Ennen kiertelin tai kerroin muunneltua totuutta. Lopulta tajusin että tuossa huijaan itseäni ja sitä naista, ja lopulta paljastun kuitenkin. Työtönkin kai saa hakea seuraa silti? Monille työtön ei kelpaa ja se on ihan ok. Katsotaan löytyykö seuraa työttömänä vai vaatiiko se oikeasti sen työllistymisen.
Sää ja työ on yleensä niitä helpoimpia keskustelunavauksia. Toki näissä on se riski, että toinen vihaa intohimoisesti hellettä/on työtön. Lisäksi, jos nainen /mies on töissä voi hänelle olla itsestään selvää, että kaikki muutkin ovat, eihän se kivaa sille työttömälle ole, mutta helposti noin käy.
Mitä sinä ap kyselet deittipalstoilla naisilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa olla puhumatta työstä. Työpaikalla vietetään paljon aikaa. Ammatinvalinta kertoo myös ihmisestä paljon. Työ ei ole sivuseikka juuri kenenkään elämässä.
Olen eri mieltä. Monille työ on vain pakollinen paha tai keino rahoittaa harrastukset ja varsinainen elämä.
Juuri tämän takia haluan kysyä työstä. Arvostan suuresti miestä, joka on tehnyt elämässään oman elämänsä eteen sen verran, että on hakeutunut haluamalleen alalle, jottei työ olisi vain työtä, josta valittaa. Ja ihailen ihmisiä, jotka ovat nähneet myös vähän vaivaa: lukeneet, treenanneet tai kehittäneet itseään...
Palkan suuruudella ei merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi outoa olla puhumatta työstä. Työpaikalla vietetään paljon aikaa. Ammatinvalinta kertoo myös ihmisestä paljon. Työ ei ole sivuseikka juuri kenenkään elämässä.
Olen eri mieltä. Monille työ on vain pakollinen paha tai keino rahoittaa harrastukset ja varsinainen elämä.
En sanonut että työ olisi yleensä elämän tarkoitus. Sanoin että se vaikuttaa ihmiseen paljon. Olen jutellut monien sellaistenkin kanssa jotka vihaavat työtään. Silti heillä on oma tyylinsä tehdä sitä, perustelut miksi he tekevät työnsä juuri niin kuin tekevät ja näkemys siitä mitä heidän työnsä merkitsee muille. Siksi sanon että työ ei ole mikään tekijästään irrallinen sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia haluan kysyä työstä. Arvostan suuresti miestä, joka on tehnyt elämässään oman elämänsä eteen sen verran, että on hakeutunut haluamalleen alalle, jottei työ olisi vain työtä, josta valittaa. Ja ihailen ihmisiä, jotka ovat nähneet myös vähän vaivaa: lukeneet, treenanneet tai kehittäneet itseään...
Palkan suuruudella ei merkitystä.
Täällä olis varhaisjakaja, lähetäänkö kahville? Saat maksaa kyl ite mul ei massit riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kertoo se työ jotain siitä ihmisestäkin.. epäilen, että käytännön ihmisenä kauan viihtyisin jonkun teoreettisen fysiikan tutkijan kanssa.
Työhän kertoo todella paljon, ja se miten siitä juttelee kertoo rivien välissäkin todella paljon.
Itse sivuuttaisin ne lentäjä-kirurgi-kalsarimallit ainakin.
Työtön olisi ihan ok, en itsekään ole töissä, mutta sekin miten siitä asiasta kertoo vaikuttaa tietysti. En minä näe yhteistä vaikkapa sellaisen kanssa jolle ihan oikeasti on järjestetty oman alan työpaikka oikealla palkalla, ja lakkaa menemästä kahden päivän jälkeen, ei ongelmaa kulkemisessa jne. On tullut tavattua tällainenkin.
Kyselin töistä muuten exältänikin, hän ei suostunut paljastamaan nykyistä työpaikkaansa. Jos näin deiteillekin käyttäytyy, ja miksi ei käyttäytyisi koska mitä syytä hänellä olisi minun kohdallani peitellä, niin ei ihme että pysyy sinkkuna.
Mikä ihmeen työ voisi noin paljon hävettää?
Omat kokemukseni miehenä puhuvat vahvasti sen puolesta, että ammatin kysyminen mieheltä ei ole vain helppo aihe small talkiin vaan se on oikeasti kynnyskysymys jonka perusteella päätetään että voiko miehestä kiinnostua.
Kerro naisille olevasi lähihoitaja niin huomaat, että yllättävän usea keskustelu päättyy siihen.
Ja joo tiedän täysin mitä AP tarkoittaa aloituksella. Naiset saattaa heti ekassa viestissä kysyä että "mikä olitkaan ammatiltasi ja oletko kauan ollut työelämässä".. ja keskustelut päättyy siihen jos vastauksena ei tule lakimies, lääkäri, lentäjä, toimitusjohtaja jne.
Tai jos treffit on jo sovittu niin nainen kysyykin myöhemmin "mitä teitkään työksesi" ja peruu treffit vastauksen kuullessaan, "pyörä meni rikki joten en pääsekään näkemään tänään"
Millainen keskustelun avaus sitten kelpaisi? Itse ainakin saatoin aikoinani Tinderissä ollessani aloittaa keskustelun vaikkapa juuri kysymällä mitä olet tehnyt lomalla, tai oletko vielä kesälomilla tms. En tiedustellakseni tulotasoa vaan aloittaakseni keskustelun. Ihan hyvin siihen olisi voinut vastata, että en ole töissä, eli koko kesä on vapaa tms.
Todistettavasti kelpasin keskustelutaitoineni, Tinder-deitin kanssa jo kolmatta vuotta seurustelemme. Ja onnellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset etsii aina vain elättäjää ja hyvätuloista isää tuleville lapsilleen.
Tai sitten jotain hyvännäköistä kaveria, jota esitellä ystävilleen.
Itse miehellä ihmisenä, ei ole naiselle juuri mitään merkitystä, ei sen niin väliä mitä harrastaa tai millainen on luonteelltaan.
Pääasia on miehen tulot ja se millaisella autolla ajaa, se naisille kaikkein naisille tärkein kriteeri.
Ja vielä kysellään n, kolmikymppiseltä mieheltä suoraan, että asutko vuokralla vai onko omistusasunto.
Kyllä on varmempaa pysytellä sinkkuna ja ilman jälkeläisiä, kuin ottaa ahne nainen puolisoksi.
Tämä tunne on mullekin tullut pariutumisen myötä, mulla lukee profiilissa kattavasti urheiluharrastukseni niin miksi kukaan nainen ei aloita keskustelua niistä vaikka juuri niistä saisi niin helposti keskustelun käyntiin, miksi naista ei kiinnosta mitä harrastan? Miehen työ on aihe jota nainen ei ikinä unohda kysyä. Mulla on joskus ollut treffit joissa nainen kysyi treffien alussa että "mites meni tänään, mitä teitkään työksesi?" ja kun vastasin siihen rehellisesti ammattini (lähihoitaja) niin nainen ei kysynyt sen jälkeen yhtään mitään koko treffien aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa ne miehet kyselee ja tenttaa naisiltakin: Töissä? Missä? Tuletko omineen toimeen? Lapsia? Miksi/Miksei lapsia? Vihaat lapsia?
Ihminen, joka ei keksi muuta avausta, jää huomioimatta ainakin minulta. Persoonallinen, huumorintajuinen aloitus kantaa juttua eteenpäin ja jokaisen lompakon paksuus tulee tietoon jos/kun homma etenee.
Yleensäkin v*tuttaa ihmiset, jotka arvottaa ensimmäisenä ihmisen työnteon kautta - ei siinä, jokainen tietenkin tavallaan.
Minä taas en jaksa ihmistä joka arvottaa muut sen mukaan, miten spektaakkelimaisen keskustelunavauksen tämä osaa keittää kasaan. Minulle kelpaa ihan tavallinen jutustelu. Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.huomaa miksi te miehet ette loista nettideittipalstoilla😂😂😂😂 Jatkaa vain yksinäistä elämäämme, kun ette ymmärrä. Ja Tulkaa taas tänne aloittamaan 1 000 000 ketju lompakkolois-hoorista, kun ette muuten kestä torjuntaa.
Olette yksinkertaisia ja huvittavia😀😀😀
Tuo torjuilu oli ihan omassa päässäsi. Kyse oli puhenaiheista deittipalstoilla :D :D :D
Haluan rehellisen suomalaisen Elovenatytön puolisoksi ja lasteni äidiksi.
Niitä ei vaan enää mistään löydä.
M. 26
Vierailija kirjoitti:
Korppikotkia ovat naiset, mulle riittää satunnaiset seuralaiset, enemmin käytän kaikki rahani mieluisiin harrastuksiin ja muuhun, kuin jonkun itsekkään naisen elatukseen.
Ette te sentäs niin tärkeitä naiset ole, että joka mies olisi valmis sijoittamaan typeriinkin naisiin kovalla koulutuksella ja työllä ansaitut tulonsa.
Kukaan nainen ei halua katkeraa miestä, joka niputtaa naiskokemuksiensa perusteella kaikki naiset samaksi homogeeniseksi ryhmäksi.
Suurin osa miehistä ei osaa keskustella mitenkään, saatikka sitten että heillä olisi taitoa small talliin tai edes keskustelut aitoa
Turha on naiset ao:lke ja ilme muille jurpoille ylittää selittää. Kun on lusikalla annettu jne. Samanlaisia ovat varmasti muussakin sosiaalisessa kanssakäymisessä sekä siellä työssään että vaoaa-ajallaan. Juntteja mitä juntteja. Hyvä jos tulee heti esille, niin eipä tarvitse Urpon kanssa tuhlata aikaansa, vaan voi siirtyä seuraavaan
Miehetkin kyllä kyselee samaa. Toinen ärsyttävä aloitus "mikä tekee sut just nyt onnelliseksi ja mitä reissuja olet tekemässä"