Miten pukeudut näin helteelllä? Esim tämän päivän asusi?
Miulla on tämmöiset HenkkaMaukan ohuet kukkahousut joissa on halkiot reisiin asti ja olkaintoppi jonka päällä musta kimonomainen ohut jakku. Nuorempana käytin aina lyhyitä mekkoja/lyhyitä sortseja, mutta nykyään olen huomannut maksihameet ja ohuet pitkät housut mukavimmiksi.
Kommentit (587)
Flanellihousut ja paita, pitkä neuletakki ja villasukat. Mökin terassilla istun.
Pimppero kirjoitti:
Pimpsuitiin, eli pimppishortseihin ja pinkkiin napapimppipaitaan.
😁😂 pim pim
Kukkatoppi, hellehattu.
Ja 3/4 pituiset mustat legginsit.
Tähän aiheeseen ehkä palataan sitten kesällä 2021.
Tänään olen pääsääntöisesti pukeutunut pyllybiksuihin.
M54
Klassikkoasu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leggarit, teeppari ja crocksit. Aurinkossa bandanahuivi silleen jännästi solmittuna suojaamassa päätä.
Toimiva setti jo vuodesta 2003.
Luulisi jo kahteenkymmeneen vuoteen mallin muuttuneen. Ennen vanhaan katsottiin tuollaista paikoilleen jämähtänyttä pikkuisen ihmeissään.
sortsit ja ilman paitaa vaa ulos
t-hopeakettu
Puolipitkä kesäleninki ja pikkarit.
Mustat sloggialkkarit eikä muuta.
Kauhea tissihiki vaan, kun kämpässä 28-31 astetta. Rintsikat ahdistaa kuitenkin ja vaikka ympärysmitta pitäis olla ok, niin silti ne nousee ja tissit valuu sieltä & hikoaa mahaa vasten. Ei niitäkään voi pitää. Yks pv pidin narutoppia silleen, että tissit oli siinä päällä. Se oli aika hyvä, mut kuuma tuli se päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mustat sloggialkkarit eikä muuta.
Kauhea tissihiki vaan, kun kämpässä 28-31 astetta. Rintsikat ahdistaa kuitenkin ja vaikka ympärysmitta pitäis olla ok, niin silti ne nousee ja tissit valuu sieltä & hikoaa mahaa vasten. Ei niitäkään voi pitää. Yks pv pidin narutoppia silleen, että tissit oli siinä päällä. Se oli aika hyvä, mut kuuma tuli se päällä.
Sama lämpötila täällä jyväskyläläisyksiössäkin tuulettimesta huolimatta, pakko olla alkkareissa myös. Alkaisi jo tämä helleaalto riittää :-(
Tällaisen kerran löysin, onko kukaan kokeillut?
Auttaisko tissihikiongelmaan? Mut hiostaako toi taas niskasta? Jotenkin muutenkaan en tykkää ajatuksesta, että niskasta se on aikamoinen möykky.
291
Kesämekko ja puntilliset bambualkkarit.
Peppushortsit ja puuvillainen paita eli pakaran alaosat näkyy lahkeista. Eikä haittaa, jos katsotaan ja mielensäpahoittajat voivat katsoa muualle!
Olen etätöissä kotikonttorissa ja vaatetus on tänään: T-paita, jonka päällä villatakki ja pitkäthousut sekä sukat.
Teepaita ja lyhyt hame. Sekä alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T-paita, stringit, ohuet shortsit ja tenniskengät.
M34Miten miehenä voi pitää jotain stringejä kuumalla? Itsellä ainakin pitää olla mahdollisimman väljää tai munat paahtuu. Löysät bokserit tai ilman.
En tykkää heiluvasta vehkeestä ja jos on mikrokuituiset stringit shortsien alla niin ei ne hikoa. Varustus pusyy hyvin keskellä paikallaannja ei ota reisiin kiinni.
Kannattaa kokeilla.
M34Mä nimeen omaan tykkään, että vehkeet saa olla vapaana. Joskus alkuun vaati totuttelua, kun oli aina käyttänyt tyköistuvia. Kannattaisi kokeilla tätä sunkin.
Kyllä niitä vehkeitä on tullu heiluteltua 😂 Armeijan jälkeen ei oo enää tullu mieleenkään pitää ylisuuria lököboksereita.
Eihän ne mahdu edes shortsien alle.
Seersucker maximekko, vilpoinen ja hengittävä
Eilen piti vetää pörröpolvisukat jalkaan, kun sisälämpötila oli työhuoneessa enää joku 22 astetta ja parvekkeen ovesta kävi kunnon läpiveto.
Tänään oli toimistopäivä, joten puin ylleni vähän siistimmän pellavasekoitemekon. Jalkaan vedin kumpparit ja pitkästä aikaa oli käyttöä myös farkkutakille. Kotitoimistopäivät ovat menneet hellemekoissa / bikineissä, jos olen kirjoitellut parvekkeelle.
Kotona bokserit ja t-paita. Ulos mennessä lisäksi shortsit ja sandaalit.