S-marketti poisti samantien käsidesit ja turvavälitarrat!
Kommentit (147)
Kaupassa on inhottavaa ja vaarallista olla töissä koronapandemian aikana. Osa asiakkaista räkii, aivastelee ja yskii suoraan kohti - oli koronapandemia tai ei. Käsiä ei pestä ennen ja jälkeen kauppaan tulon ja käsidesiä ei käytetä. Välillä pyyhitään räkää nenästä ja kaivetaan sieraimia. Sitten räkäisillä ja likaisilla käsillä kopeloidaan hyllyistä tuotteita ja jätetään tuotteet hujan hajan minne sattuu. Henkistä väkivaltaa kaupan henkilökuntaa kohtaa näkee ja kuulee jokaisessa työvuorossa. Pahimpia ovat känttyiset ja vi##umaiset, ku#elta haisevat vanhat naiset ja väkevältä hieltä haisevat, känttyiset vanhat ukot. Hyi helvetti!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun kaupassa pääkaupunkiseudulle nämä lähtivät samantien.
hyvät suojaukset kehitelty, niin miksei niitä olisi voinut pitää jo ihan pelkkien flunssatartuntojenkin ehkäisemiseksi jatkossa?
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa on inhottavaa ja vaarallista olla töissä koronapandemian aikana. Osa asiakkaista räkii, aivastelee ja yskii suoraan kohti - oli koronapandemia tai ei. Käsiä ei pestä ennen ja jälkeen kauppaan tulon ja käsidesiä ei käytetä. Välillä pyyhitään räkää nenästä ja kaivetaan sieraimia. Sitten räkäisillä ja likaisilla käsillä kopeloidaan hyllyistä tuotteita ja jätetään tuotteet hujan hajan minne sattuu. Henkistä väkivaltaa kaupan henkilökuntaa kohtaa näkee ja kuulee jokaisessa työvuorossa. Pahimpia ovat känttyiset ja vi##umaiset, ku#elta haisevat vanhat naiset ja väkevältä hieltä haisevat, känttyiset vanhat ukot. Hyi helvetti!!!
Niin ja silti suurin osa ihmisistä sekä kaupan henkilökunnasta ei saa sieltä sitä koronaa. Eli kaikki nämä "virus jää ilmaan leijumaan jopa tunneiksi" tyypit voivat mennä nurkkaan häpeämään. Kaupoissa etäisyyksiä tai hyvää hygieniaa ei monikaan noudata mutta silti ne eivät olleen mitään "viruslinkoja".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin eilen oli tarrat, pleksit, käsidesit ja kuulutukset cittarissa.
Ihmetyttää vaan, että kuinka typerä ihmisen pitää olla, että koskee niihin käsidesipulloihin :o
Korona kun ei kuole käsidesillä ja kaikki lähmii sitä samaa pumppua, hyh.
Lidlissä sentään on jalalla pumpattava käsidesi (ei sillä, en sitä sielläkään käytä) ja jossain on se tunnistin, ettei tarvitse koskea.
Ei sillä ole väliä että kaikki koskee samaan pulloon, koska sen jälkeenhän sä hierot sitä käsidesiä käsiisi ja ne pöpöt kuolee.🙄
Tappaako käsidesi 100% ne pöpöt?
Ei tapa. Nimensä mukaisesti desinfioi ei steriloi. Itse en koskaan koske noihin kauppojen pulloihin (laukussa on oma pullo, jos koen tarvetta). T: mikrobiologi
Turussa Länsikeskuksen Prismassa oli aamulla käsidesiä ja tarrat lattiassa kassoilla, mutta paistopisteellä ei enää ollut valmiiksi pakattuja tuotteita ja kassoille oli välikapulat tulleet takaisin. Samoin Lidlissä on paistopistetuotteiden pakkaaminen lopetettu, käsidesi onkin ollut loppu jo viikkoja.
Ärsyttää, koska virukset eivät maailmasta katoa.
Vierailija kirjoitti:
Turussa Länsikeskuksen Prismassa oli aamulla käsidesiä ja tarrat lattiassa kassoilla, mutta paistopisteellä ei enää ollut valmiiksi pakattuja tuotteita ja kassoille oli välikapulat tulleet takaisin. Samoin Lidlissä on paistopistetuotteiden pakkaaminen lopetettu, käsidesi onkin ollut loppu jo viikkoja.
Ärsyttää, koska virukset eivät maailmasta katoa.
Mikä ärsyttää ja miksi? Eihän sinun ole pakko käyttää välikapulaa eikä ostaa paistopistetuotteita. Mutta haluaisit kieltää sen muiltakin?
Mitään viruksia ei uusimpien tutkimusten mukaan ole niin miksi panikoida? Päästetään jo irti virussekoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vaan, että kuinka typerä ihmisen pitää olla, että koskee niihin käsidesipulloihin :o
Lidlissä sentään on jalalla pumpattava käsidesi (ei sillä, en sitä sielläkään käytä) ja jossain on se tunnistin, ettei tarvitse koskea.
Ei sillä ole väliä että kaikki koskee samaan pulloon, koska sen jälkeenhän sä hierot sitä käsidesiä käsiisi ja ne pöpöt kuolee.🙄
Ei tapa. Nimensä mukaisesti desinfioi ei steriloi. Itse en koskaan koske noihin kauppojen pulloihin (laukussa on oma pullo, jos koen tarvetta). T: mikrobiologi
Virusta ei voi tappaa kun se ei edes elä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa sanomaan samaa. Voi voi kun ihmiset ei edes tiedä mitään perusbiologiasta ja höyryävät kuin sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta virus lisääntyy vain elävän solun sisässä ja jos tuon solun kuoren hajottaa desinfiointiaineella niin virus ei pysty enää lisääntymään ja tavallaan "kuolee"
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset osaa turvaväliä pitää ilman tarroja :D
Eivät osaa.
Saisivat pitää turvavälitarrat ja pakkauspisteessä olevat tilanjakajat ihan jo mukavuussyistä. Eihän niistä ole asiakkaille mitään haittaa, mutta näin saa hoitaa asiansa kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin just tulossa sanomaan samaa. Voi voi kun ihmiset ei edes tiedä mitään perusbiologiasta ja höyryävät kuin sekopäät.
Kunpa itse tietäisit biologiasta sen verran että ymmärtäisit että vaikka virusta ei voi perinteisessä mielessä tappaa niin sen voi tehdä toimintakyvyttömäksi hajottamalla sen solukalvon jonka sisään virus on tunkeutunut.
Hyvä jos on lähteneet. Niin se kuuluukin oll, että tuommoiset vainoharhaisten jutut häviää näkyvistä ja palataan vanhaan normaaliin.
Sofiaa kuullaan tiistaina, ei paljoa karanteenit paina 😁 vai tarviiko enää edes olla karanteenissa ulkomaanmatkailun jälkeen?
Hauska nähdä tuleeko Niko vai stefan paikalle. Mä luulen, että Stefu ei uskalla tulla
Ja ap ei nyt sitten enää osaa välttää tungosta, pitää turvaväliä ja huolehtia hygieniasta?
No, evoluutio toimikoon.
Poistettiinko ap:n järki samalla vai onko se aina ulkoistettuna esim. äidille tai hallitukselle?
Vierailija kirjoitti:
Jos et osaa pitää turvaväliä ilman, että siitä erikseen on tarrat kertomassa, olet kyllä melkoisen vajaa yksilö.
Täällä ei kyllä mihinkään ole poistuneetkaan. Puoli tuntia sitten tulin S-marketista.
Ne onkin niille vajaille, jotka tulee iholle ilman tarroja. Ikävä kyllä huomattava osa on niin vajaita, että tulevat oli tarroja tai ei. Niitä voi sitten kolhia ostoskärryillä. Jos tajuat logiikan: minä osaan pitää turvavälit, moni apina ei, enkä halua apinoita niskaani. Ohis
Ei tarvitse tappaa 100 %, koska riittää että niitä on riittävän vähän. Jos tapat kaikki pöpöt ympäriltäsi, kuolet aika pian itsekin.