Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
161/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo deittisovellusten ominaisuus jolla hakutulokset rajataan iän mukaan on kuulemma syy tähän iän vääristelyyn, näin minulle vastasi yksi pyrkyri joka ei millään halunnut ymmärtää ettei sovi profiilissani ilmoittamaani ikähaarukkaan... nettideittailu, huoh mikä työmaa!

Niin on. Naiset voisivat olla rajaamatta miehiä niin tiukasti iän perusteella, niin ei tarvitsisi vääristellä ikää. Olisi mukavampaa kelvata naisille sellaisena kuin on.

Tämä on totta. Ei anneta edes mahdollisuutta hurmata vaikka olis todellisuudessa paaaljon ikäistään nuorekkaampi. Yli 40-vuotiaat on näköjään ihan hylky kamaa.

Oma mielipide omasta nuorekkuudesta on yleensä todella vääristynyt.

Tämä on kuultu myös naisten suusta ;)

Vierailija
162/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Naiset voisivat olla rajaamatta miehiä niin tiukasti iän perusteella, niin ei tarvitsisi vääristellä ikää. Olisi mukavampaa kelvata naisille sellaisena kuin on.

Tämä on totta. Ei anneta edes mahdollisuutta hurmata vaikka olis todellisuudessa paaaljon ikäistään nuorekkaampi. Yli 40-vuotiaat on näköjään ihan hylky kamaa.

Oma mielipide omasta nuorekkuudesta on yleensä todella vääristynyt.

Just näin. Se että on omasta/samanikäisten kavereiden mielestä nuorekas, ei tee siitä nelikymppisestä nuorekasta parikymppisten silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä (ei aina) se, ettei ole kehdannut laittaa koko kuvaa, kertoo jo, että ylipainoa on.

Ja naamakuvakin on jostain yläviistosta otettu.

Varmasti näitäkin on. Omalla kohdallani kyse ei tosin ollut ylipainosta vaan siitä, että olin vasta tehnyt profiilini ja ainoissa kokovartalokuvissa oli muita mukana enkä sellaisia kuvia viitsinyt laittaa. Nyt asia on kyllä korjattu. Tämä kyseinen mies vaan oli ihka ainoa mätsi, joka asiasta heti suuresti huolestui 😄

Vierailija
164/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo deittisovellusten ominaisuus jolla hakutulokset rajataan iän mukaan on kuulemma syy tähän iän vääristelyyn, näin minulle vastasi yksi pyrkyri joka ei millään halunnut ymmärtää ettei sovi profiilissani ilmoittamaani ikähaarukkaan... nettideittailu, huoh mikä työmaa!

Kyllä naisille kelpaa sellaisena kuin on, mutta kannattaa itse kelpuuttaa myös ne omanikäiset naiset eikä keskittyä jahtaamaan puolta nuorempia 😉

Vierailija
165/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin onnellista olla toimivassa parisuhteessa suunnilleen omanikäisen kanssa. ❤️

Vierailija
166/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketiu muuten paljastaa kuinka pinnallisia naiset todellisuudessa ovat.

-mouth75

Sinähän aiemmin kirjoitit valehtelevasi ikäsi, jotta saisit (matchejä) nuorilta naisilta. Täysin ei-pinnallisista syistä, toki 😂

Vierailija
167/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monet miehet valehdellut ikänsä jotta pääsisi nuoremman kanssa treffeille, monesti näkee heti päältä päin et jaa, taas yksi joka valehdellut ikänsä 5-15 vuotta alaspäin...

Luuletteko te miehet että totuus ei tule viimeistään silloin ilmi kun nähdään livenä?

Itse olen sanonut suoraan ja kysynyt että miksi valehteli ikänsä ja ulkonäkönsä, monesti tullut jotain epämääräistä jankkaamista ja haukkumista pinnalliseksi

Ei se että valehtelee mut sit vielä yrittävät "korjata" tilanteen vierittämällä syyn naisen niskoille haukkuen pinnalliseksi ja ulkonäkö keskeiseksi....

Vierailija
168/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko (miksi edes olisi...) laittaa väärä ikä, niin voisi tosiaan olla edes ajankohtaisilla kuvilla ja kertoa tekstissä minkä ikäinen oikeasti on. Silloin ainakin toinen osapuoli voisi valita tykkääkö vai ei. Todellisen iän paljastuminen myöhemmin aiheuttaa suurta ärsytystä ja todennäköisesti homma karahtaa sen takia heti alkuunsa.

Vierailija
169/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä noi miehet!!!

Mulla on 90% tinder treffeistä olleet pettymys,kun mies livenä ihan erinäköinen jopa ruma.

Nämä vielä muokkaavat kuviaan niin siloposkiseksi,mutta totuus on elähtänyt ukon rähjä jolle alko maistuu ja mäkki safka 😑

Vierailija
170/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko (miksi edes olisi...) laittaa väärä ikä, niin voisi tosiaan olla edes ajankohtaisilla kuvilla ja kertoa tekstissä minkä ikäinen oikeasti on. Silloin ainakin toinen osapuoli voisi valita tykkääkö vai ei. Todellisen iän paljastuminen myöhemmin aiheuttaa suurta ärsytystä ja todennäköisesti homma karahtaa sen takia heti alkuunsa.

No niinpä! Koska vanhemmista miehistä tykkääviä naisia kuitenkin on. Ovat tietty pieni vähemmistö, mutta silloin täytyy vain kovemmin yrittää löytää heidät. On vain kaikkien osapuolien ajanhukkaa yrittää manipuloida toista tykkäämään sellaisesta mistä ei vain yksinkertaisesti tykkää. Esimerkiksi minä en viehäty vanhemmista miehistä, enkä eläessäni ole törmännyt "nuorekkaaseen poikkeukseen". Miesten tulisi kunnioittaa naisten mieltymyksiä ja toisinpäin.

Vierailija
171/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Henry Saari on tullut vastaan väärällä iällä Tinderissä. En muista minkä ikäinen väitti olevansa, mutta mulla on yläikäraja 44, joten korkeintaan sen verran oli herralla ikää. Tästä ei ole aikaa kuin jokunen kuukausi, eli aika reippaasti hän on ikäänsä pyöristänyt alaspäin.

Älkää hyvät ihmiset olko 100-prosenttisen varmoja, että henkilö, joka käyttää Henry Saaren kuvaa, todellakin on itse Henry Saari.

Vierailija
172/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä noi miehet!!!

Mulla on 90% tinder treffeistä olleet pettymys,kun mies livenä ihan erinäköinen jopa ruma.

Nämä vielä muokkaavat kuviaan niin siloposkiseksi,mutta totuus on elähtänyt ukon rähjä jolle alko maistuu ja mäkki safka 😑

Itse en ole naisten kuvissa Tinderissä enkä Instassa, koskaan huomannut ylimääräistä kaunistelua. Miehet ovatkin niitä turhamaisempia.

Vierailija
173/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit siitä, että ikä täytyy valehdella, koska ei saa muuten edes mahdollisuutta tutustua ja hurmata, ovat kummallisia. Mitä jos sinne treffeille kolmekymppisen Petrin kanssa ilmestyisikin kuusikymppinen Irma, joka oli Tinderissä tyttärensä iällä ja kuvilla, koska ei muuten saa nuoria miehiä kiinnostumaan ja ikä on vaan numeroita. Ei varmaan haittaisi yhtään, koska miehet eivät ole pinnallisia ja ymmärtäisivät heti, että Irman oli aivan pakko vähän juksata 🙊

Vierailija
174/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeitä noi miehet!!!

Itse en ole naisten kuvissa Tinderissä enkä Instassa, koskaan huomannut ylimääräistä kaunistelua. Miehet ovatkin niitä turhamaisempia.

Tää on varmaan vitsi? Vai ajatteletko, että kun et hupmaa ilmiselvää kuvanmuokkausta, niin sitä ei ole?

Vierailija
175/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ko

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa mä tekisin yli 40-vuotiaalla miehellä? Vanhat miehet eivät miellytä silmää, joten en sellaisia katsele. Omanikäiset ja hiukan nuoremmat miehet kyllä viehättää.

N29

Vierailija
176/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.

-mouth75

Vierailija
177/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias mies esiintyi 29v kehonrakentajana. Kehoa oli kyllä rakennettu, muttei siihen tapaan kuin hän profiilissaan väitti.

Vierailija
178/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti väitätte täällä naiset, että mies on hyvän näköinen kunhan se on nuori? Katsokaa nyt nuoria miehiä! Pulleaposkisia hamstereita heikkoine parrankasvuineensuurin osa.

-mouth75

Rypyt, parta, harventuneet hiukset, harmaat hiukset, kaljamaha ja polvissa roikkuva perse rumentaa miestä. Mies on parhaimmillaan 20-30-vuotiaana.

N29

Vierailija
179/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mouth75

Rypyt, parta, harventuneet hiukset, harmaat hiukset, kaljamaha ja polvissa roikkuva perse rumentaa miestä. Mies on parhaimmillaan 20-30-vuotiaana.

N29

Miehet on parhaimmillaan 25-35-vuotiaana. 35 ikävuoden jälkeen miehillä alkaa (lähes kaikilla) jyrkkä alamäki.

T: nainen 35v.

Vierailija
180/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mouth75

N29

Miehet on parhaimmillaan 25-35-vuotiaana. 35 ikävuoden jälkeen miehillä alkaa (lähes kaikilla) jyrkkä alamäki.

T: nainen 35v.

Makuasia tämäkin ja enemmän taitaa olla kiinni naisen iästä missä iässä mies on parhaimmillaan.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme