Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisiin ikähuijauksiin olette törmänneet deittipalveluissa?

Vierailija
15.06.2020 |

Onko teille tullut usein esimerkiksi Tinderissä tai netin treffipalstoilla vastaan miehiä tai naisia, jotka huijaavat ikänsä? Ja miten asia on ilmennyt?

Tuli mieleen, kun Tinderissä tuli juuri vastaan mies, joka väittää olevansa 40, mutta on oikeasti 50-vuotias. Jotkut kertovat profiilitekstissään oikean ikänsä, vaikka olisivat merkinneet sen "viralliseen ikäkohtaan" olevan jokin muu, mutta tämä mies ei ainakaan ollut niin tehnyt. No, kymmenen vuotta sinne tai tänne :D

Kommentit (375)

Vierailija
141/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen ja tapailen nuorempia miehiä, ikäraja on yleensä asetettu noin 22-36. Jonkin kerran on treffeillä mies paljastanut olevansa 22 kun ikänä oli 27.

Kuvissa taas tällä ikärajalla näkyy paljon miehiä, jotka ovat selvästi itseäni reilusti vanhempia - en tiedä ketä he yrittävät huijata?! Nämä menee tietysti heti vasemmalle.

Oma luokkansa ovat vielä ne nuoret miehet, jotka valehtelevat vielä enemmän ikänsä ylöspäin, koska haluavat tapailla puumia... Ei me puumat pidetä ikärajaa korkealla, joten nämä onnettomat eivät edes näy mun haussa 😄. Jos haluaa tavata naisen joka pitää nuoremmista miehistä, miksi esittää vanhaa miestä 🤦‍♀️.

Oma ikäni ja kuvani on aina ollut oikein, naiselle ei todellakaan ole ongelmaa löytää nuorempaa seuraa.

Olet panoalusta...et kelpaa vaimoksi

Miksi kuvitellaan että kaikki naiset haluaa vaimoksi?? Jos se aika on jo eletty, lapset kasvatettu niin ei kaikki naiset todellakaan halua enää mitään kotileikkiparisuhdetta

Persujonne kuvittelee, koska on mielikuvitukseton äärikonservatiivi vailla ensimmäistäkään kokemusta.

Vierailija
142/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun se 45-vuotias mies on niin perhanan nuorekas ja paljon ikäistään nuorempi, niin sitten se laittaa iäksi 39-vuotta että ne nuoremmat naiset ei rajaa häntä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen ja tapailen nuorempia miehiä, ikäraja on yleensä asetettu noin 22-36. Jonkin kerran on treffeillä mies paljastanut olevansa 22 kun ikänä oli 27.

Kuvissa taas tällä ikärajalla näkyy paljon miehiä, jotka ovat selvästi itseäni reilusti vanhempia - en tiedä ketä he yrittävät huijata?! Nämä menee tietysti heti vasemmalle.

Oma luokkansa ovat vielä ne nuoret miehet, jotka valehtelevat vielä enemmän ikänsä ylöspäin, koska haluavat tapailla puumia... Ei me puumat pidetä ikärajaa korkealla, joten nämä onnettomat eivät edes näy mun haussa 😄. Jos haluaa tavata naisen joka pitää nuoremmista miehistä, miksi esittää vanhaa miestä 🤦‍♀️.

Oma ikäni ja kuvani on aina ollut oikein, naiselle ei todellakaan ole ongelmaa löytää nuorempaa seuraa.

Kuka järkevä ihminen haluaa enää nykyän avioon? Miehet tuntuu olevan laidastaan epärehellisiä pettureita, miksi siis sitoutua yhteen valehtelijaan? Mieluummin sitä pitää vaikka useampaa rakastajaa, ja mikäs siinä, vaikka olisivat nuorempia (varmaan parempi niin).

Miehet saavat syyttää itseään siitä, että naisia ei enää huvita sitoutua yhteen mieheen.

Vierailija
144/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olin itse 25,miehenkin piti olla, paikalle löntysti puolet vanhempi risanen t paita kaljamaha pullottaen ja karjala lippis päällä, "hän vähän skoijasi" oli vastaus kun ihmettelin että miksi valehteli. Paljastui kaiken lisäksi että oli vaimo ja lapsi kotona...

Ne treffit jäi kans lyhyeen

Monet miehistä haluaa paljon ikäistään nuorempaa seuraa, en tiedä miksi, jotenkin ällöttävää ja samalla säälittävää et pitää ihan valehdella saadakseen tyttärensä ikäisen tytön/naisen....

Vierailija
145/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut kun se 45-vuotias mies on niin perhanan nuorekas ja paljon ikäistään nuorempi, niin sitten se laittaa iäksi 39-vuotta että ne nuoremmat naiset ei rajaa häntä pois.

Jos minä haluan vaikkapa 30-35v. miehen, niin silloin todellakin etsin sen ikäistä miestä. Sillä ei ole mitään väliä kuinka "nuorekas" joku nelikymppinen on, hän ei silti kuulu kohderyhmääni. Plus se, että vielä valehtelee kaupan päälle... Moraalitonta! Sellainen mies on vain vanha valehtelija.

Vierailija
146/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka järkevä ihminen haluaa enää nykyän avioon? Miehet tuntuu olevan laidastaan epärehellisiä pettureita, miksi siis sitoutua yhteen valehtelijaan? Mieluummin sitä pitää vaikka useampaa rakastajaa, ja mikäs siinä, vaikka olisivat nuorempia (varmaan parempi niin).

Miehet saavat syyttää itseään siitä, että naisia ei enää huvita sitoutua yhteen mieheen.

Pakko tähän väliin kirjoittaa, et mielestäni nainen ei arvosta itseänsä jos paneskelee ympäriinsä, sama pätee miehiin... Ja avioon mennään jos toista rakastaa, ei ihme että nykyään kukaan ei tunnu löytävän sitä oikeaa tai halua sitoutua parisuhteeseen koska monet vaan harrastaa näitä satunnaisia yhden illan panoja... Just oli lehdessä juttuja sukupuoli tautijen noususta.... Treffeillä miehet kysyy aina seksi asioista... Itse en harrasta randomien kanssa paneskelua.

Vierailija
147/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkosanoajotain kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko tähän väliin kirjoittaa, et mielestäni nainen ei arvosta itseänsä jos paneskelee ympäriinsä, sama pätee miehiin... Ja avioon mennään jos toista rakastaa, ei ihme että nykyään kukaan ei tunnu löytävän sitä oikeaa tai halua sitoutua parisuhteeseen koska monet vaan harrastaa näitä satunnaisia yhden illan panoja... Just oli lehdessä juttuja sukupuoli tautijen noususta.... Treffeillä miehet kysyy aina seksi asioista... Itse en harrasta randomien kanssa paneskelua.

Esim. minä nimenomaan arvostan nykyään itseäni, enkä sitoudu enää yhteenkään valehtelijaan. Minulla on kaksi rakastajaa, toinen ikäiseni ja toinen hieman nuorempi. Elämä on ihanan keveää ja hauskaa näin, koska ei tarvitse stressata valehtelevasta/pettävästä kumppanista... Eikä ole mitään velvoitteita toista kohtaan, vaan saa olla vapaa.

Sanotaanko kuitenkin näin, että jos avioliitot toimisivat kuin naiset haaveilevat ja miehet kykenesivät olemaan uskollisia, silloin ehdottomasti valitsisin yksiaviousuuden. Valitettavasti elämä ja miehet eivät ole mitään vaaleanpunaista unta. En suostu olemaan enää naiivi!

Vierailija
148/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko tuo ääriuskovainen raukka, jonka viesti oli jo poistettu, että haluan niistä noin 25-vuotiaista miehistä aviopuolison? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuolen nauruun!!!

Kuule ikineitsyt, kyllä ne ihan seksiin ja hauskanpitoon haetaan.

T. 40v puuma

Vierailija
149/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko tuo ääriuskovainen raukka, jonka viesti oli jo poistettu, että haluan niistä noin 25-vuotiaista miehistä aviopuolison? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 kuolen nauruun!!!

T. 40v puuma

Jos 40v mies kirjoittaisi naisista täsmälleen samoin, niin yläpeukut vaihtuisivat solvauksiksi.

Olette niin kaksinaamaisia ettekä edes itse tajua.

Vierailija
150/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 40v puuma

Jos 40v mies kirjoittaisi naisista täsmälleen samoin, niin yläpeukut vaihtuisivat solvauksiksi.

No linkkaapa esimerkki tällaisesta viestistä, niin tarkistetaan.

Vierailija
151/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. 40v puuma

Hoh hoijaa ihan kuin teinin suusta, metsään meni, ei tarvitse olla uskova omatakseen hyvän moraalin, enkä ole Neitsyt, naimisissa olen ollut, päättyi eroon miehen kuollessa työpaikka onnettomuus, 8 vuotta sitten... , käy sääliksi sua kun et ikäistäs seuraa saa, näköjään 20 ween ajattelu maailma tarttuu samalla tavalla kuin sukupuoli taudit...

Vierailija
152/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 40v puuma

Vasta eilen luin Facebookiin linkitettyä artikkelia, jossa nuoret naiset hehkuttivat suhteitaan huomattavasti vanhempiin miehiin. Siellä facen kommenteissa oli vaan pelkkää hypetystä ja hehkutusta tällaisia suhteita kohtaan. Ja mm. äijät olivat taas kehumassa itseään laatuviineiksi ja tietty samalla piti huomauttaa kuinka saman ikäiset naiset on jo rummoja. Jopa rummot itse myhisteli mukana (ei ilmeisesti mitään itsekunnioitusta joillakin vanhemmilla naisilla).

Yleisesti ottaen olen saanut sellaisen kuvan, että suomalaiset ihannoi vanha mies/nuori nainen suhteita. Voi kuinka paljon ihaillaan esim. Sauli Niinistöä ja Dannya...

Vierailija
153/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias riehuu täällä kuin pahainen Kakara, ei ihme että ei saa aikuista mies seuraa, koska ei ole kypsä ikäisekseen, eikä ajattelumaailmaltaan, miten tuo mahtanee töissä pärjätä jos edes on töissä

154/375 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tapailla vanhempaa miestä, mutta valehtelijaa en ikinä. Tuollainen on vaan niin totaalisen turn off.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
155/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan tinderissä osuma miehen kanssa joka oli oikeesti 48 mutta väitti siellä olevansa muutaman vuoden nuorempi. Tää kertoi sen kyllä tekstissään, että sikäli kiva. Hän oli huolissaan siitä kun mulla ei ollut kokovartalokuvaa nähtävillä, koska oli joskus joutunut treffeille ylipainoisen kanssa. Varmaan toi kertoo jotain siitä, miksi on lapseton viisikymppinen tinderissä hakemassa seuraa väärällä iällä. Jos siis ylipainoisen kanssa joutuminen yksille treffeille olisi pahinta mitä kuvitella saattaa, niin lienee aika pinnallinen tyyppi.

Kuulostaa yhdeltä tyypiltä, joka on Tinderissä ja joka muutenkin vaihtaa koko ajan profiiliaan ja esiintyy milloin mitäkin hakien. Välillä kertoo muuttavansa ikäänsä alaspäin, välillä ei kerro. Kannattaisi ehkä hakea vähän omanikäisempää seuraa kuin huijata oma ikänsä.

Toinen taas on jatkuvasti vuorotellen 33 ja 43.

Ihan sama ajatus tuli mieleeni.

Haluaa kokovartalokuvat ja vetoaa siihen, että on ollut deiteillä ylipainoisen kanssa.

Kaverilleni tuli sama mätsi ja hän laittoi kuvan. Nätti nainen, mutta mies tyrmäsi samoin  tein. Joten ei ehkä ole täysjärkinen tyyppi. Tuollaisista pitää päästä heti eroon.

Taidanpa minäkin tunnistaa tyypin. Vähän aikaa sitten oli laittanut profiiliinsa jotain sellaista, että alkaa mennä jo usko Tinderiin, mutta yritetään vielä. No yllätys, jos itse toimii noin (ja on ilmeisesti hyvin pinnallinen tyyppi kaiken lisäksi).

Kertoo tyypistä aika paljon, kun tuo on ensimmäinen asia jonka haluaa selvittää. Ilmeisesti ulkonäkö kuitenkin jossain määrin miellyttää, kun on oikealla pyyhkäissyt. Voisi yhtä hyvin tykätä vain niistä, joilla on herralle kelpaavat kokovartalokuvat.

Yleensä (ei aina) se, ettei ole kehdannut laittaa koko kuvaa, kertoo jo, että ylipainoa on.

Ja naamakuvakin on jostain yläviistosta otettu.

Vierailija
156/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo deittisovellusten ominaisuus jolla hakutulokset rajataan iän mukaan on kuulemma syy tähän iän vääristelyyn, näin minulle vastasi yksi pyrkyri joka ei millään halunnut ymmärtää ettei sovi profiilissani ilmoittamaani ikähaarukkaan... nettideittailu, huoh mikä työmaa!

Vierailija
157/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo deittisovellusten ominaisuus jolla hakutulokset rajataan iän mukaan on kuulemma syy tähän iän vääristelyyn, näin minulle vastasi yksi pyrkyri joka ei millään halunnut ymmärtää ettei sovi profiilissani ilmoittamaani ikähaarukkaan... nettideittailu, huoh mikä työmaa!

Niin on. Naiset voisivat olla rajaamatta miehiä niin tiukasti iän perusteella, niin ei tarvitsisi vääristellä ikää. Olisi mukavampaa kelvata naisille sellaisena kuin on.

Vierailija
158/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin oikeesti 17, mutta laitoin iäks 18

Vierailija
159/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Naiset voisivat olla rajaamatta miehiä niin tiukasti iän perusteella, niin ei tarvitsisi vääristellä ikää. Olisi mukavampaa kelvata naisille sellaisena kuin on.

Tämä on totta. Ei anneta edes mahdollisuutta hurmata vaikka olis todellisuudessa paaaljon ikäistään nuorekkaampi. Yli 40-vuotiaat on näköjään ihan hylky kamaa.

Vierailija
160/375 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Ei anneta edes mahdollisuutta hurmata vaikka olis todellisuudessa paaaljon ikäistään nuorekkaampi. Yli 40-vuotiaat on näköjään ihan hylky kamaa.

Oma mielipide omasta nuorekkuudesta on yleensä todella vääristynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi