Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..
Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0
Kommentit (1691)
Se kun kassamyyjä tai muu teitittelee. En ole siamilainen.
Jos kassamyyjällä on jakautuneita persoonia, ei tarkoita että kaikilla asiakkailla.
Nykyaikana ei ole kohteliasta teititellä, vaan se on epäkohteliasta.
14-vuotiaana minua luultiin 5-vuotiaan veljeni äidiksi.
Ei niin nuori muori kirjoitti:
Tämä tosin tapahtui ulkomailla, mutta silti . Astelin erääseen vaatekauppaan vauvaani vaunuissa työnnellen, kun nuori myyjätär, hetken minua katseltuaan kysyi, olenko lapsen äiti vai isoäiti . Kun vastasin että äiti olen, loi hän minuun myötätuntoisen katseen ja totesi että: "Voi, voi, sitten et varmaan ehdi lapsenlapsiasi koskaan näkemäänkään." No, en ollutkaan mikään nuori äiti (37v), mutta järkytyin niin, että kävelin oitis ulos kaupasta mielessäni laskien , mitkä mahdollisuudet minulla olisi, että lapsenlapseni ehtisin näkemään.
Ei kannata olettaa automaatiolla, että lapsesi omia lapsia hankkii.
No minä en varsinaisesti loukkaantunut, vaan ehkä huvituin, kun kysyttiin että olenko jäänyt eläkkeelle, kun olin viime pääsiäisen yhteydessä talvilomalla. 10 vuotta vielä on aikaa ja moni on sanonut, että olen aika paljon ikäistäni nuorekkaamman näköinen ja oloinen, ehkä tämä yhden suusta sitten se totuus kuitenkin tuli.
"Miten minua on loukattu?" Aika hieno elämänasenne jos menee ihan tuntemattomien ihmisten keskuuteen sillä ajatuksella että varmaan he tänään aamulla heräsikin ihan sillä asenteella että just minua loukataan.
Kamoon. Kasvakaa ihmiset isoksi.
Olin kerran tutustumassa yhteen kuntosaliin. Siinä täyttelin narkkarin näköisen miehen kanssa liittymispapereita. Hän kysyi syntymäaikaani , tästä minä suutuin ja laitoin pistoolin miehen ohimolle ja kysyin mitä se sulle kuuluu. Tämän jälkeen mies kysyy "Oletko siis hullu?"
Hämmästyin kysymyksestä ja tokaisin että en mä kyl oo. Mietin vaan edelleen, että miksi tämmöistä luulee, yrittääkö se iskeä vai mitä ihmettä.
Tuli vähän kiusallinen hiljaisuus siinä, kunnes mies tokaisee "Niin juu voisitko ottaa pistoolin pois ohimolta." Menin ihan punaiseksi ja oikein kiekaisin "Juuuu voinhan minä" Mies vaan hymähti ja kysyi haluanko lähteä vankilaan. En halunnut, poistuin paikalta ja no sitä miestä ei enää ole.
Bussikuski kysyi aamun ekalla reitillä ” lasten lippu”? Sanoin että aikuisten. Olin 34v, meikitön, hupparissa ja verkkareissa, menossa tarpomaan metsään. Reissukaverilla oli pokan pitämistä :D ei tuo nyt mikään loukkausta ollut, lähinnä koominen tapahtuma. Myös junassa kerran yrittivät myydä lasten lippua, olin silloin 29v.
En ole hirveän herkkänahkainen ja tahalliset typerät kommentit jätän omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Bussikuski kysyi aamun ekalla reitillä ” lasten lippu”? Sanoin että aikuisten. Olin 34v, meikitön, hupparissa ja verkkareissa, menossa tarpomaan metsään. Reissukaverilla oli pokan pitämistä :D ei tuo nyt mikään loukkausta ollut, lähinnä koominen tapahtuma. Myös junassa kerran yrittivät myydä lasten lippua, olin silloin 29v.
Tuskin olet 185 cm pitkä ja 120-kiloinen.
Olin 13 ja ravintolassa isäni kanssa, tarjoilia kysyi ottaako rakastavaiset viiniä.
Olin ollut vasta polvileikkauksessa ja yritin kiivetä kipeällä jalallani junanvaunuun. Takaani kuului kailottava ääni: "Auttakaa nyt joku tuota mummoa!" Käännyin katsomaan taakseni ja siellä puuskutti itseäni huomattavasti vanhempi nainen. Sanoi toki "anteeksi", kun näki kasvoni.
Rouvittelu on pahin moka ikinä missään.
Tämä ei ole mikään paha moka enkä suinkaan pahastunut, mutta kerronpa kuitenkin. Olin uimahallissa ja muutama alakouluikäinen poika pelmusi altaassa. Yksi pojista sanoi toisille "varokaa tuota mummelia". Olin hiukan yli kolmekymppinen =)
Tämä ei ole mikään paha moka enkä suinkaan pahastunut, mutta kerronpa kuitenkin. Olin uimahallissa ja muutama alakouluikäinen poika pelmusi altaassa. Yksi pojista sanoi toisille "varokaa tuota mummelia". Olin hiukan yli kolmekymppinen =)
Olin aikuisena ihmisenä tulossa vanhempien luota kylästä. Saman rapun mies tuli vastaan rapussa ja tervehti ja kysyin jotain, että oliko pitkä päivä koulussa. Olin siis muuttanut pois kotoa jo vuosia aiemmin ja tehnyt töitäkin opiskelujen jälkeen jo kauan. Hänen silmissä olin kai lapsi vielä reppu selässä.
Eräässä työpaikassa olin viimeisiä päiviä töissä. Jotkut kyseli, että lähdetkö opiskelemaan ja jotain, että nuorena jaksaa jne. Luulivat, että olen 19 vaikka olin täyttämässä 30. Tämä on mystinen, koska olin kuitenkin ollut töissä tuolla jo n. 5 vuotta, eli olisin aloittanut sitten työt 14-vuotiaana ja siinä vaiheessa kuitenkin on ollut lukio ja ammattiopinnot takana. Se oli jotenkin koominen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
14-vuotiaana minua luultiin 5-vuotiaan veljeni äidiksi.
Olen kirjastossa töissä ja joitain vuosia sitten luulin erästä 15-vuotiasta nuorta naista 2-vuotiaan sisaruksensa äidiksi. Nauroimme molemmat erehdykselleni.
Meidän naapuri oli kysynyt min miehen ikää (39v) ja sit kun mies oli kertonut ikänsä, niin kauhistellut miehelleni hyväntahtoisesti, kun on ottanut itselleen lapsivaimon. Mä olen siis 38, eli en mikään lapsi todellakaan enää, ja tää naapuri on kyllä nähnyt mut läheltäkin, ja en kyllä omasta mielestäni näytä mitenkään nuorelta 😄 Mies oli siinä sit vaan vaivaantuneena naureskellut.
Tämä ei ole loukkaus mutta huvittava tapaus kun nuori myyjäpoika sanoi luontaistuotteesta " tämä ei sitten sovi raskaana olevalle." Olen 68v ylipainoinen🤣😂
Tosin maski peitti tehokkaasti kasvojen alaosan😉
Olin surkutellut kavereilleni, että miksei minulta koskaan kysytä henkkareita ruokakaupan kassalla. Sitten tajusin, että enhän minä koskaan osta alkoholia enkä tupakkaa. Että johtuisko siitä. Viime vapun kunniaksi ostin kuitenkin yhden siiderin ja yhden oluen. Kiireisen ja väsyneen oloinen myyjä näytti pullot lukijalle, kääntyi puoleeni ja alkoi kysyä: "Onko he..." mutta pysäytti sitten. Ehkä nuorekas pukeutumiseni aluksi hämäsi. Ikää on kuitenkin jo 69 v. En loukkaantunut.
Kampaajalle tapahtui moka.
Koska olin jo 8kk raskaana ja kampaaja kysyi punastellen että sinä ainakin olet raskaana. Hän oli kysynyt samaa lihavalta/vatsakkaalta naiselta, joka siis ei ollut raskaana.