Koripalloilijoiden koko?
Tulipahan mieleen, kun kävin katsomassa erästä koripallopeliä ja sinkkunainen kun olen ja hieman puutteessa... Että onko koripalloilijoilla isot penikset? He kun ovat kaikki niin pitkiä niin peniksetkin ilmeisesti ovat? Onko kukaan ollut koripalloilijan kanssa sängyssä...? En voi mitään mutta aika kiihottava ajatus..
Kommentit (20)
Olen pelannut korista joskus nuoruudessa ja mulla on aika iso kalu.
Olen ollut kahden suomalaisen koripalloilijan kanssa, toinen oli ainakin erittäin innokas tarjoamaan suuseksiä, mistä suuri plussa, kalu ilmeisesti normikokoinen kun en muista. Toisella sitten olikin todella kookas...
Olen nähnyt erään tummaihoisen koripalloilijan peniksen ja se oli valtava...
Satsaa intosi pesäpalloilijoihin, niillä on isot mailat...
Itse pelailin joskus divaritasolla korista ja erään jenkkivahvistuksen kanssa tuplailtiin varmaan puolet kylän naisista. Ite oon 202cm ja penikseni pituus on 22cm ja tämä ulkomaalainen oli itseäni viitisen senttiä pidempi ja myös penis oli aavistuksen verran omaani pidempi. Ehkä 1-2 senttiä. Pari avioeroakin on tullut nähtyä, kun vastasyntyneen lapsen ihonväri ei ollut ihan sitä mitä vauvan ennakoitu isä oletti :D Hyviä aikoja. Kyllä varsinkin pienemmällä paikkakunnalla naiset menee aika pähkinöiksi näistä ulkomaalaisista koripalloilijoista ja siinä oli hyvä paikka iskeä mukaan völjyyn.
Vierailija kirjoitti:
Itse pelailin joskus divaritasolla korista ja erään jenkkivahvistuksen kanssa tuplailtiin varmaan puolet kylän naisista. Ite oon 202cm ja penikseni pituus on 22cm ja tämä ulkomaalainen oli itseäni viitisen senttiä pidempi ja myös penis oli aavistuksen verran omaani pidempi. Ehkä 1-2 senttiä. Pari avioeroakin on tullut nähtyä, kun vastasyntyneen lapsen ihonväri ei ollut ihan sitä mitä vauvan ennakoitu isä oletti :D Hyviä aikoja. Kyllä varsinkin pienemmällä paikkakunnalla naiset menee aika pähkinöiksi näistä ulkomaalaisista koripalloilijoista ja siinä oli hyvä paikka iskeä mukaan völjyyn.
Tultiinko tarjoutumaan oikein? Olivatko hyviä sängyssä nuo jotka olivat tyrkyllä jalat levällään ?Kerro kokemuksia millaista se on kun nkee, että nyt taatusti saa..?
Mutta kaikilla pitkillä ei ikävä kyllä ole iso,tän oon pettyneenä saanu kokea. Komee pitkä mies mut voi mikä nysä..ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikilla pitkillä ei ikävä kyllä ole iso,tän oon pettyneenä saanu kokea. Komee pitkä mies mut voi mikä nysä..ei jatkoon.
Onko tuollainen mies ollenkaan?
Naiskoripalloilijoilla on sitten vastaavasti pitkä vi[[u? Heräähän jo. Jos isoa haluat, joudut valitettavasti etsimään ihan summanmutikassa.silloin ehkä kannattaisi etsiä ihan vaan sinulle sopivaa panokaveria, luulen että sullakin on muitakin asioita kuin pelkkä ku))in koko.
Vierailija kirjoitti:
Naiskoripalloilijoilla on sitten vastaavasti pitkä vi[[u?
Empiiristen kokemusteni perusteella tämä on valitettavasti totta. Siis pitkistä naisista, ei koriksen pelaajista, sillä heidän kanssaan en ole seksuaalisessa kanssakäymisessä ollut. Tuohan on muuten aika stereotyyppistä väittää kaikkien pitkien naisten tai miesten pelaavan koripalloa.
Vierailija kirjoitti:
Naiskoripalloilijoilla on sitten vastaavasti pitkä vi[[u? Heräähän jo. Jos isoa haluat, joudut valitettavasti etsimään ihan summanmutikassa.silloin ehkä kannattaisi etsiä ihan vaan sinulle sopivaa panokaveria, luulen että sullakin on muitakin asioita kuin pelkkä ku))in koko.
Ei o)e
Vierailija kirjoitti:
ihmyttää naisten alaarvoisuus kun pitää sitä isoa kokeilla ja sitten tule kuitenkaan hommista mitään, reaalielämä ei suju. stnan alarvoista räpellystä. tuollasilla kokeiluilla oo mitään arvoa
Peniskompleksien kokous taas? Kyllä isommalla ihmisellä on isompi X kuin pienellä, noin keskimäärin. Aseta X paikalle mitä haluat. Korva, mulkku tai tissi. Siis keskimäärin. Se on ihan fysikaalinen fakta.
Täytyyki minunkin sit varmaan alkaa pelaa korista.
Mä olin katsomassa tänään koripalloa ja siellä oli tajuttoman hyvännäköinen pelaaja. Hänellä vähän näytti pullottavan etumus shortseissa. Muilla pelaajilla en huomannut tämmöistä. Voiko olla niin että hänellä on normaalia kookkaampi vai mistä johtuu? Eikai hän kiihottunut voinut olla jostain syystä? Huomasin kyllä että hän keskusteli erään naisen kanssa välitauolla. Olisko se tai hän voinut saada tuollaista pullotusta aikaan?
Ei se pelaaminen muna pystyssä onnistu. Todennäköisempi selitys on urheiluun tarkoitetut alushousut jotka kerää vehkeen ja kassit etupuolelle ettei hierrä jalkovälissä. Tuolla varustuksen lepopituudella ei ole tutkimusten mukaan suoraa korrelaatiota käyttöpituuteen. Joillain varustus jopa lyhenee erektiossa.
Mieheni on fanaattinen penkkiurheilija, kun taas itse ei voisi vähempää kiinnostaa. Koripalloa katson kuitenkin mielelläni.
Kyllähän kikkelin koko riippuu aivan selvästi harrastuksesta! Jos koripalloilija vaihtaa pienoismallien rakenteluun, surkastuu kikkeli vähintään 50%?
Voihan se ollakin. Ainakin on tosi kiihottavaa ajatella niin.
Ehkä tällä palstalla on koripalloilijoita, jotka voi vastata tähän :)