Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin toisen moka ikäääsi koskien miten sinua on loukattu??! Minä aloitan istuin parturin tuolissa ja yhtäkkiä..

Vierailija
13.06.2020 |

Puheeksi tulee työt ja sanoin vähän kehuskellen, että nyt onkin pidempi loma tiedossa, en tiedä, että hommaa sitä keksisi kun olen tekevää sorttia.... Ikää mulla 43v.. Yhtäkkiä parturin hetken mietiskelyn jälkeen sanoo et monethan rupee tekemää keikkahommia, vaikka onkin vanhuus eläkkeellä. . Tunsin miten kasvoni lehahtivat punaisiksi ja tosiaankin virkavapaalle olin jäämässä. En enää kehdannut korjata ja tehdä tilanteesta vielä kiusallisempaa. Sanoin vain, että niin tottahan tuo on.. Parturi varmaan ihmetteli miksi olin loppuajan niin hiljainen :0

Kommentit (1690)

Vierailija
101/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä toisen paikkakunnan kollegat tapasivat minut Tiinan (nimi muutettu) ja kollegani Sannan (nimi muutettu). Kuulivat, että Sannalla on 17v poika, niin äimistelivät, että ei olisi uskonut, olisi ennemmin luullut että Tiinalla on. Tiedän, että Sanna näyttää minua nuoremmalta, mutta ei sitä silti kivaa ole tuolla tavalla kuulla.

Vierailija
102/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä, en tosin oo loukkaantunut.

Aiemmin siskoani luultiin aina äidikseni, meillä 10 vuotta ikäeroa. Sisko ei oikein tykännyt.

Kerran töissä joku kyseli miten olen viihtynyt kesätöissä. Olin kyllä vakkari ja 34-vuotias.

Sairaalaasta tuli leikkauksen jälkeen epikriisi, jossa luki hyvin nuori 38-vuotias.

Päiväkodin opettaja viittaa vieläkinjoka toisessa keskustelussa, miten nuori äiti olen. Olen 40-vuotias. Hän ei ilmeisesti tiedä sitä. En oo jaksanut kertoa.

Autokaupassa myyjä kysyi viime vuonna mieheltäni viitaten minuun, että tuleeko tyttärelle ekaksi autoksi.

Oon vaalea, hoikka ja kasvoni ovat pyöreät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käynyt minulle, mutta tuttavilleni. Olivat n. 35-40 vuotiaina poikenneet lenkillä Alkoon hakemaan juomia illallista varten, eikä kummallakaan ollut papereita mukana. Myyjä ei ollut myynyt viinejä kaksikolle, joista toinen soitti lähistöllä asuvan isän hakemaan pullot heidän puolestaan. Isä (n. 65 v) oli kävellyt Alkoon, ja kysynyt heti ovella "mitäs ne tytöt yritti täältä ostaa?", eikä myyjä sitten ollut myynyt niitä tällekään, kun oli olettanut tämän tulleen ostamaa alkoholia alaikäisille.

Tässähän ei ole mitään virhettä tapahtunut, henkkarit pitää kysyä ja ne pitää pystyä näyttämään kun ostaa k18 tuotteita.

Vierailija
104/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käynyt minulle, mutta tuttavilleni. Olivat n. 35-40 vuotiaina poikenneet lenkillä Alkoon hakemaan juomia illallista varten, eikä kummallakaan ollut papereita mukana. Myyjä ei ollut myynyt viinejä kaksikolle, joista toinen soitti lähistöllä asuvan isän hakemaan pullot heidän puolestaan. Isä (n. 65 v) oli kävellyt Alkoon, ja kysynyt heti ovella "mitäs ne tytöt yritti täältä ostaa?", eikä myyjä sitten ollut myynyt niitä tällekään, kun oli olettanut tämän tulleen ostamaa alkoholia alaikäisille.

Tää oli ihan paras 😂😂 hyvät naurut sain

Vierailija
105/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli parin vuoden takaa. Sähkömies tuli kysymään, onko vanhemmat kotona. Olin, että ei, omistan tämän talon, korjattava kohde on takapihalla. Mies oli itse ehkä 20, mä olin 35.

Vierailija
106/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olin 30 v. niin eräs mummo kysyi, onko minulla jo lapsenlapsia. Olin kyllä hieman kulahtaneen näköinen, mutta otin huumorilla kuitenkin.  Ehkä hänen iässään oli vaikea arvioida tai jotain...

Vierailija
107/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjottiin lasten ruokalistaa ravintolassa, kun olin 25. Samoin toisen kerran, olin suunnilleen 25, kun minulle tuotiin ravintolassa tikkari jälkiruuaksi lässytyksen säestämänä.

Vierailija
108/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia ja nopeaa rupsahdusta olin pitkään pyöreäkasvoinen babyface, vaaleat hiukset vielä tehosti vaikutelmaa. Noin25vuotiaana  olin samanikäisen kaverini, joka sattuu olemaan 150cm pitkä  kanssa pussisiiderillä ja joku pariskunta tuli siihen voitonriemuisen oloisena poliisiauto perässään että täällä nämä ala-ikäiset tytöt on,  kaatakaapa niiltä juomat pois! Kyllä venähti pariskunnan naamat kun esittelin ajokorttini. Poliisit ajoivat naureskellen pois ja me jatkomme rauhassa siiderin lipitystä.

Vierailija
109/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lasteni kanssa kauppakeskuksen leikkipaikalla , olin tuolloin 37-v. Äkkiä sisään kurkisti joku nainen ja kysyi "onko täällä ketään aikuista?" Olen 165cm pitkä ja muutenkin mielestäni ikäiseni näköinen!

Vierailija
110/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin on se kun olin bussipysäkillä odottamassa bussia ja siihen pysähtyi sellainen pikkubussi joka kuljettaa paikallisia huonokuntoisia mummoja ja pappoja. Pysähtyi, näki lähempää ja tajusi virheensä. Olin 30-vuotias, todella reilusti ylipainoinen.

Tämä oli yksi niistä nolottavista tilanteista jotka sai pudottamaan painoa.

Minä sain tuollaiselta minibussilta kyydin ihan apteekin oven eteen, 29-vuotiaana :D Mutta olinkin näkyvästi raskaana ja varsinainen bussi oli myöhässä, joten tämän "senioribussin" mukava kuljettaja päätti ottaa minut kyytiin.

Vierailija
111/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hui v""u sähän ootkin vanha!" huudahti viime kesänä minun ja ystäväni pöytää ängennyt nuori mies kun aurinko meni pilveen ja vaihdoin vahvuuksilla olevat aurinkolasit silmälaseihin. No anteeksi :D

Minulla on pitkät punaiset rastat ja ylipainon takia kohtalaisen sileä naama. 

Vierailija
112/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin on se kun olin bussipysäkillä odottamassa bussia ja siihen pysähtyi sellainen pikkubussi joka kuljettaa paikallisia huonokuntoisia mummoja ja pappoja. Pysähtyi, näki lähempää ja tajusi virheensä. Olin 30-vuotias, todella reilusti ylipainoinen.

Minä sain tuollaiselta minibussilta kyydin ihan apteekin oven eteen, 29-vuotiaana :D Mutta olinkin näkyvästi raskaana ja varsinainen bussi oli myöhässä, joten tämän "senioribussin" mukava kuljettaja päätti ottaa minut kyytiin.

Eikö teillä palveluautot ole kaikille avointa joukkoliikennettä?

Vierailija
113/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläasteella opettajana ja ilmoitin yhtenä syksynä yhdelle luokalle että en ole sitten heillä opettajana koko vuotta vaan heille tulee toinen opettaja kävääksi. Yksi oppilas kysyi heti kirkkain silmin että "jäätkö sinä eläkkeelle"? No en jäänyt vaan äitiyslomalle kuopuksestani...

Vierailija
114/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2018 meidän ovelle koputettiin ja menin avaamaan. Olivat jonkun kattokorjausfirman miehiä ja kertoivat kartoittavansa alueen omakotitaloja. Kysyivät ovatko vanhempani kotona... Hämmästyin sillä olin 23. Totesin vain että asumme mieheni kanssa tässä, hän ei ole kotona ja sitä paitsi olemme vuokralaisia niin emme voi sanoa juuta emmekä jaata kattoasioihin. Sanoivat lyhyesti kiitos ja lähtivät. Täytyy myöntää että loukkaannuin vähän. En mielestäni niin nuorelta näyttänyt että täytyi pyytää vanhempiani ovelle......

Vierailija
115/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranaisia mokia ei ole kohdalleni osunut, tai miten sen milloinkin ottaa, mutta kysyisin yleisesti mielipidettä tällaisesta, kun monesti sattunut omalle kohdalle. Eli mitä tarkoittaa, kun hieroja, lääkäri, hammaslääkäri tai muu terveysalan ihminen kysyy hämmästyneenä ikää eikä ole lukenut sitä omista tiedoista? Luulevatko tällöin ikäistään nuoremmaksi vai vanhemmaksi? Olen ollut kyseisissä tilanteissa 25-35 ikävuosien välillä. Ihan kauhistuttaa, miten paljon nuoremmaksi/vanhemmaksi ihmiset oikein olettavat, kun ei koskaan kuule suoria ikäarvailuja.

Vierailija
116/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
117/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse munannut kerran. Olin itsekin melko nuori vielä, noin 23 vuotias. Minulla oli jotain asiaa talomiehelle ja soitin sitten talkkarin ovikelloa. Oven avasi nuori nainen ja suustani vain pääsi: "Onko sinun vanhemmat kotona?" Tämä nuori nainen oli uusi talkkarimme :D

Vierailija
118/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oman poikani kanssa molemmat lastenliput

Vierailija
119/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri, vanha insinööri mies luuli minua tyttöseksi vaikka olin jo päälle 3-kymppinen.

Vierailija
120/1690 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori hammaslääkärimies tokaisi hampaaseeni paikkaa vaihtaessaan, että "tekee paikkauksen hyvin, kun teillä on kuitenkin elinikää about hiukan yli 20 vuotta vielä jäljellä". Olen 35-vuotias nainen.

Tää on jo paha

Olisko tuossa joku väärinkäsitys/väärin kuultu? Jotenkin tosi outoa olisi, että hammaslääkäri alkaisi elinaikaa ennustamaan. Miksi niin tekisi?

Joillakin lääkäreillä on aika kiero huumorintaju. Uskon että tuo oli tarkoitettu vitsiksi. Mulle on lääkäri esim sanonut ettei nykyään voi viedä saunan taaksekaan, kun kysyin mitä tehdään jos lääke ei auta. On kyllä ihan hyvä lääkäri, joten käyn hänen vastaanotolla tuosta erikoisesta huumorintajusta huolimatta, mutta ymmärrän kyllä että ei ihan kaikkien makuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän