Naisten pukeutuminen omaksi ilokseen
Miksi naisia tuntuu häiritsevän miesten tuijotus, jos ovat pukeutuneet kamelinvarpaan paljastaviin trikoisiin ja avokaulaiseen paitaan? Miksi normaalilla järjenjuoksulla varustettu nainen ei silloin pukeudu vähän peittävämmin omaksi ilokseen?
Kommentit (57)
Minä pukeudun peittävästi helteilläkin. Oletko nyt tyytyväinen?
Mä olen miettinyt ihan samaa. Inhottaa misten tuijottaminen, joten en paljastele itseäni. Ei se ole sen vaikeampaa. Näytät vain sen mitä haluat näyttää. En mä muutenkaan oikeen tiedä tarvetta näytellä kaikille tissejä ja persettä...
minä pukeudun omaksi ilokseni toppiin, minareihin ja stay-upeihin.
Ja jätän omaksi ilokseni pikkarit pois.
kesä!
Mä pukeudun aina peittävästi. Käytän farkkuja kesälläkin. Paidat ovat sellaisia että ei näy tissivakoa.
Pukeudun miten haluan. Piste. En mieti jonkun r*nkkarin tai palstaukon mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudun miten haluan. Piste. En mieti jonkun r*nkkarin tai palstaukon mielipiteitä.
Osaatko kuitenkin sanoa, miksi jotain paljastavasti pukeutuvaa kuitenkin häiritsee miesten runkkumatskuna oleminen?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laittaa jo ihan heti siihen otsikkoon nämä tagisi : "Miksi naiset sitä ja tätä". Olisi paljon helpompaa olla avaamatta näitä tehtailujasi. Ihan oikeasti, ulkona hyvä sää, menisit vaikka luontoon kävelemään vaihteeksi.
Ihmistuntemuksesi teki tepposet. En ole koskaan tehnyt kuvailemaasi aloitusta.
Minä pukeutuisin omaksi ilokseni ihan toisella tavalla, mutta en voi koska miehet kuolaavar. Pidän siis säkkejä.
Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kuitenkin sanoa, miksi jotain paljastavasti pukeutuvaa kuitenkin häiritsee miesten runkkumatskuna oleminen?
Siksi, koska hän ei halua olla mitään runkkumatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku pukeutuu runkkumatskuksi, jos ei halua sitä olla?
Minä pukeudun koko mustaan kaapuun, jossa on vain silmän aukot. Eipähän miehet tuijota prkl!
Ihme ja kumma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siitä voidaan olla erimieltä mikä on kenellekin runkkumatskua. Pervoille mikä tahansa on runkkumatskua.
Ihme ja kumma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään pitäisi miettiä jonkun random runkkarin ajatuksia? Älä ahdistele ihmisiä vaan anna pukeutua miten tykkäävät.
Ihmiset unohtaa monesti, että ihmisellä on myös suhde itseensä. Ja joskus ihmiset eivät välttämättä edes mieti mitä päälleen laittavat. Esimerkiksi jos on kuuma ilma.
Olen muutenkin läski niin eipä kukaan tällaisesta valaasta kiihottuisi vaikka olisi minkälaiset vaatteet päällä, paitsi ehkä joku somppu, ne mua ei kiinnosta pàskan vertaa.
N20
Ihme ja kumma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naissukupuoli on sinulle runkkumatskua, sinä aivoton ja vastenmielinen kikkelinkantoteline.
Sinussa on vika, ei meissä. Mene hoitoon, tuo on joko aivoperäistä tai rauhasista johtuvaa.
Minulla on isot rinnat. Ne kiinnittävät monien miesten huomion vaikka pukeutuisin pooloon. Minua ei häiritse jos joku vilkaisee, tuijottaminen on aina epäkohteliasta oli kyseessä mikä tahansa.
Pukeudun vaatteisiin joissa minun on mukava olla, joissa en paljastele mitään epäsopivaa kuten nännejä. En kulje bikineissä kaupungilla, enkä ajattele runkkareita ollenkaan, varsinkaan pukeutuessani.
Voisitko laittaa jo ihan heti siihen otsikkoon nämä tagisi : "Miksi naiset sitä ja tätä". Olisi paljon helpompaa olla avaamatta näitä tehtailujasi. Ihan oikeasti, ulkona hyvä sää, menisit vaikka luontoon kävelemään vaihteeksi.