Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se joka väittää että iän myötä omasta ulkonäöstä murehtiminen vähenee

Vierailija
07.10.2024 |

Ei tiedä kyllä mistään mitään. 

Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä enemmän ällöttää, kun sen peruskauhean ulkonäön lisäksi tulee vanhenemisen aiheuttamat kauheat muutokset.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin murehdin vähemmän ulkonäköäni. Murehdin enemmän kipeää lonkkaani ja kävelykyvyn menetystä. Murheensa kullakin.

Vierailija
2/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi hyvä aika luopua noin pinnallisesta ajattelusta. Luulisi, että "peruskauheana" olisit sen hoksannut tehdä jo paljon aiemmin ja laittaa energiasi johonkin kehittävämpään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
4/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on haluaa olla kaunis ja ikuisesti sängyssä kuin hieman harmaantunut ja aktiivinen?

Vierailija
5/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö nuoruus elämättä ja heräsit liian myöhään.

6/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi vähentyä, ku ei koskaan oo murehtinu 😃

Vierailija
7/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän toki ärsyttää, kun ei ole finneistäkään kunnolla päässyt eroon kun rypyt jo saapuvat naamaan, ja kun oma äiti katsoo vastaan peilistä vaikka henkisesti tunnet olevasi nippa nappa täysi-ikäinen.

Silti enemmän kirpaisevat kivut ja säryt kuin ulkoinen rapistuminen. Mitä väliä kaksikymppisen naamalla jos et pysty liikkumaan kunnolla? 

Vierailija
8/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut murehtii turhanpäiväisiä asioita koko ikänsä ja jotkut ei koskaan. Koita relata kun et asialle mitään voi ellet käytä kirurgiaa.

Vierailija
9/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin murehdin vähemmän ulkonäköäni. Murehdin enemmän kipeää lonkkaani ja kävelykyvyn menetystä. Murheensa kullakin.

Itse olen siihenkin tottunut ja sopeutunut.  

Vierailija
10/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Lappiin vaeltamaan, unohtuu kaikki hölynpöly!

Vierailija
11/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ruma tyttö nuorena, enkä vanhemmiten ole kaunistunut joten rypyt ja pigmenttiläiskät ei tunnu missään. Ehkä kaunottaret kärsivät rupsahtamisesta. 

Vierailija
12/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, eikä tarvitse vaeltaakaan vaan vain olla, nauttia luonnon kauneudesta ja rauhasta. 

Vierailija
13/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty. Sairaus estää liikkumisen.

Btw. Itselleni se sairaus sai sen aikaan ettei enää jaksa,miettiä miltä näyttää.

Vierailija
14/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ulkonäköä tärkeämmäksi nousee terveys.

Vierailija
15/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua miehenäkin korpeaa.  Koskaan en ajatellut olevani komea mutta aikani olin. Nyt etukameran tulos on kamalaa katseltavaa. Ikäkriisiäkin on ja pitäs hieman laihtua ja parantaa elintapojaan. Kyllä se vaan tuntuu kun enää kukaan ei vilkuile.

Vierailija
16/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lonkan voi korjata yleensä leikkauksella. Itselläkin tekonivel, mutta murehdin kyllä ulkonäön huononemista. Vaikeampi löytää puolisoakin kun ulkonäkö rapistuu.

Vierailija
17/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70 v, yhtään ei inhota katsoa itseäni peilistä. Tein töitä 42 v, kun pääsin eläkkeelle lopetin meikkaamisen, ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee. Miehet kehuu kauniiksi, sitäkään en tarvitsisi. 

Vierailija
18/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että minulla väheni. Tajusin että tältä minä nyt näytän ja se siitä.

Vierailija
19/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta ei ole liialla älyllä siunattu. Tuohan on täysin henkilökohtainen asia!

Ymmärrän kyllä, että ikääntyminen on kova paikka, jos ei mitään muuta osaa kuin olla kaunis. Kaikkihan me ainakin yhden tuollaisen tunnemme. Hän on se kylän/lähiön/työpaikan kiertopalkinto. 

Mä olen ihan sinut vanhenemisen ja kuolemankin  kanssa. Ikinä en ole identiteettiäni peilikuvani varaan rakentanut, vaikka olisin kuulemma voinut. 

N 59

Vierailija
20/53 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset kehittyvät henkisesti vanhetessaan ja ymmärtävät että ulkonäkö ja kauneus on katoavaista ja muut asiat ovat paljon tärkeämpiä. Jotkut taas eivät kehity henkisesti edes vanhetessaan. Vähän käy heitä sääliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme