Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pukeutuminen omaksi ilokseen

Otetaan selvää
13.06.2020 |

Miksi naisia tuntuu häiritsevän miesten tuijotus, jos ovat pukeutuneet kamelinvarpaan paljastaviin trikoisiin ja avokaulaiseen paitaan? Miksi normaalilla järjenjuoksulla varustettu nainen ei silloin pukeudu vähän peittävämmin omaksi ilokseen?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö sinä koko ajan naisia, kun valitset vaatteitasi, aloittaja?

Oletatko, että kaljakumpusi päällä kiristävä t-paitasi saa naiset huohottamaan himosta ja liian tiukat shortsisi kiihottavat kaikkia naisia - puhumattakaan kirkkaanvihreistä froteesukista sandaaleissasi?

"Treenattu" suomalaismies tepastelee rannoilla raitapaidassaan. :D

Vierailija
42/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaminen on vähän junttimaista ja epäkohteliasta. Itse tosin en tiedä, tuijottavatko miehet minua, jos kuljen vaikka minihameessa. En ole kiinnostunut miehistä missään mielessä, joten en oikeastaan kiinnitä heihin huomiota. No sen verran toki, että tiedostan paikalla olevan ihmisiä, eli en nyt päin kävele, mutta sen kummemmin en kiinnitä heihin huomiota.

Tuijottaminen on kyllä junttimaista. Aika nopealla katseella itse skannailen, kun siis aivoni toimivat ihan jees (sekunnin-parin vilkaisu riittää).

Joillain vähän hitaalla käyvillä ihmisillä jää katse pidempään tuijotukseen/toljotukseen ja suukin ehkä auki. Sellaiset inhottavat itseänikin ja ärsyttäisi tulla sellaisten toljotuksen kohteeksi.

N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo "omaksi ilokseen" pukeutuminen on myytti ja valhe. He pukeutuvat houkutellakseen niitä komeita alfamiehiä. Piste.

Vierailija
44/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon pikaisen skannauksen huomaa! Se on ärsyttävää, jopa ärsyttävämpää kuin monttuauki tuojotus & perään katsominen.

Vierailija
45/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotus on junttimaista ja epäkohteliasta oli kyseessä ihan kuka tahansa. Jos et kykene olemaan tuijottamatta, niin pysy kotona.

Vierailija
46/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo "omaksi ilokseen" pukeutuminen on myytti ja valhe. He pukeutuvat houkutellakseen niitä komeita alfamiehiä. Piste.

Alfat bongaa rotunaisen vaikka olisi "nunnakaapu" päällä.

Vierailija
47/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista ja tytöistä haluaa katseita, mutta mielellään vain tietyiltä miehiltä ja pojilta. Itse esim. teininä saatoin pukeutua lyhyeen mekkoon, koska halusin näyttää hyvältä vaikka ihastustani varten. Mutta kaikkien itseäni vanhempien miesten katseet olivat epätoivottuja. Joku nainen seksikkäässä mekossa kadulla saattaa olla menossa vaikka treffeille ja haluaa näyttää hyvältä sitä miestä varten. Eihän kukaan voi kieltää kaikkia muitakin ohikulkijoita katsomasta häntä, mutta ei 18 v kaunottaren tavoitteena ole saada 50 v Peran katseita.

Vierailija
48/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä aiempaan, että teininä ei mulla tullu mieleenkään, että joku aikuinen saattaisi katsella mua sillä silmällä. En edes ajatellut sellasta mahdollisuutta, koska omasta mielestäni ne oli niin vanhoja ja eri maailmasta.

- 47

Vierailija
49/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon pikaisen skannauksen huomaa! Se on ärsyttävää, jopa ärsyttävämpää kuin monttuauki tuojotus & perään katsominen.

Mutta jos on privaatit paikat tyrkyllä, niin on vaikeaa olla skannaamatta. En käsitä sitä, miksi ne pullavat ryntäät on pakko laittaa niin näytille ja sitten ei saisi edes vilkaista.

Vierailija
50/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfat bongaa rotunaisen vaikka olisi "nunnakaapu" päällä.

Näin se varmasti meneekin, mutta naiset ottavat varman päälle ja pistävät strategiset paikat näkyville.

Vierailija
51/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa? Se henkilö edes *yrittää* olla kohtelias. Mua lähinnä huvittaa, jos joku mua skannailee, kun tiedän, ettei minussa oikeasti ole mitään katsomista. Mutta otan sen ihan kohteliaisuutena silti.

Vierailija
52/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole (pelkästään) mikään miesten houkuttelukeino vaan se on myös valtaa. Pukeutuminen vaikuttaa mm. Siihen miten sinua kohdellaan.

Vierailija
53/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten toi uimarannalla oleminen? Kaikki joilla on bikinit tai muuten vaan vartalonmyötäinen puku, se tarkoittaa että he haluavat ihmisten arvostelevat joka muodon ja muhkuran mikä näkyy ja kiihottuvan siitä?

Vierailija
54/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos on privaatit paikat tyrkyllä, niin on vaikeaa olla skannaamatta. En käsitä sitä, miksi ne pullavat ryntäät on pakko laittaa niin näytille ja sitten ei saisi edes vilkaista.

Tuo on kyllä kiusallista näin naisenkin näkökulmasta. Keskustelet ihmisen kanssa vastakkain ja tiukasti silmiin tapittaen, ettei katseesi vahingossa eksy rintavakoon, mikä on lähes silmiesi edessä.

Vierailija
55/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä kiusallista näin naisenkin näkökulmasta. Keskustelet ihmisen kanssa vastakkain ja tiukasti silmiin tapittaen, ettei katseesi vahingossa eksy rintavakoon, mikä on lähes silmiesi edessä.

Tarkennan siis, että keskustelet naisena naisen kanssa.

Vierailija
56/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä aiempaan, että teininä ei mulla tullu mieleenkään, että joku aikuinen saattaisi katsella mua sillä silmällä. En edes ajatellut sellasta mahdollisuutta, koska omasta mielestäni ne oli niin vanhoja ja eri maailmasta.

- 47

Ihanan naivia olla ymmärtämättä, että kaikenikäiset miehet sitten skannaavat. Tuo ei juuri lisää uskoa nuoten naisten järjenjuoksuun.

Vierailija
57/57 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole tuijotettu, vaikka olisin vähissä vaatteissa. Ja vaikka joku tuijottaisi, en ehkä huomaisi sitä, koska en itse tuijota muita.