Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten pukeutuminen omaksi ilokseen

Otetaan selvää
13.06.2020 |

Miksi naisia tuntuu häiritsevän miesten tuijotus, jos ovat pukeutuneet kamelinvarpaan paljastaviin trikoisiin ja avokaulaiseen paitaan? Miksi normaalilla järjenjuoksulla varustettu nainen ei silloin pukeudu vähän peittävämmin omaksi ilokseen?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun koko mustaan kaapuun, jossa on vain silmän aukot. Eipähän miehet tuijota prkl!

Tuotahan se (kai, omaksi vahingokseen) haluaa.

Oletteko koskaan miettineet, että jättäisitte tämän sääliön aloitukset noteeraamatta kokonaan?

Kyse on kliinisestä häiriötilasta, jolle me emme mitään voi. Kitukoon luonteestaan johtuvassa ikuisessa yksinäisyydessä.

Vierailija
22/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa karumpaa kohtaloa kuin jäädä ikinä pi*lua saamattomaksi peräkammarin runk*ariksi jota naisten pukeutuminenkin ahdistaa niin saata*asi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun miten haluan. Piste. En mieti jonkun r*nkkarin tai palstaukon mielipiteitä.

Osaatko kuitenkin sanoa, miksi jotain paljastavasti pukeutuvaa kuitenkin häiritsee miesten runkkumatskuna oleminen?

Siksi, koska hän ei halua olla mitään runkkumatskua.

Miksi joku pukeutuu runkkumatskuksi, jos ei halua sitä olla?

Koska siitä voidaan olla erimieltä mikä on kenellekin runkkumatskua. Pervoille mikä tahansa on runkkumatskua.

Jopa Elovena paketti

Vierailija
24/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudun miten haluan. Piste. En mieti jonkun r*nkkarin tai palstaukon mielipiteitä.

Osaatko kuitenkin sanoa, miksi jotain paljastavasti pukeutuvaa kuitenkin häiritsee miesten runkkumatskuna oleminen?

Naissukupuoli on sinulle runkkumatskua, sinä aivoton ja vastenmielinen kikkelinkantoteline.

Sinussa on vika, ei meissä. Mene hoitoon, tuo on joko aivoperäistä tai rauhasista johtuvaa.

Ei vain minulle vaan monille muillekin. Sitä paitsi ettehän te voi tietää, mitä vastaantulevat miehet teistä mielessään miettivät, joten hoitoon tuskin on tarvetta.

Vierailija
25/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha ja törkeily ovat aika toimimattomia viettelykeinoja.

Miten luupää on oltava, että silti jatkaa samaa vuodesta toiseen?

Vierailija
26/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluution umpikuja tämä ap, sukupuuttohaarake.

Vierailija
27/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa karumpaa kohtaloa kuin jäädä ikinä pi*lua saamattomaksi peräkammarin runk*ariksi jota naisten pukeutuminenkin ahdistaa niin saata*asi?

Ei ahdista vaan kiihottaa. 😊

Vierailija
28/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha ja törkeily ovat aika toimimattomia viettelykeinoja.

Miten luupää on oltava, että silti jatkaa samaa vuodesta toiseen?

Ei tsiigailu ole viettelyä, hölmö.

Vierailija
29/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas yksityiskohtaisemmin mitä on se paljastava pukeutuminen, vai riittääkö että olkapäät ja nilkat näkyvät.

Vierailija
30/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kesällä aika löysästi ja peittävästi koska inhoan aurinkoa, mahdollisimman ilmavaa ja vaaleaa.

Talvella sit voi olla toppatakin alla ihonmyötäistä ja paljastavaa :D

Kai kaikki naiset saa pukeutua kuten tykkää, monet haluaa ruskettua ja pitävät auringosta.

Vierailija
31/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ja kumma kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naissukupuoli on sinulle runkkumatskua, sinä aivoton ja vastenmielinen kikkelinkantoteline.

Sinussa on vika, ei meissä. Mene hoitoon, tuo on joko aivoperäistä tai rauhasista johtuvaa.

Mitä vikaa on seksuaalisuudessa? Se on täysin normaali tunne. Sen sijaan seksuaalinen haluttomuus on oireena psyykkisissä sairauksissa. Arabimaissa sitä kahlitaan siten, että naiset pukeutuvat kaapuihin. Sitäkö toivot?

Moni nainen tietää seksikkyytensä, pukeutuu paljastavasti ja vähät välittää siitä, jos jotkut kiihottuisivatkin/kiinnostuisivat hänestä. Sama pätee joihinkin miehiinkin.

Ei ole myöskään reilua tai asiallista haukkua miehiä sukupuolensa vuoksi.

T. Nainen

Vierailija
32/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pukeudun koko mustaan kaapuun, jossa on vain silmän aukot. Eipähän miehet tuijota prkl!

Sori, mutta minä tuijotan.

N 32

Vierailija
33/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nainen ja mäkin tsiigailen seksikkäitä nais- ja miesvartaloita. Keväämmällä tuntui ihan hassulta, kun näkikin paljon paljasta pintaa pitkästä aikaa. Oon elänyt selibaatissa monta vuotta, vaikka oon ihan hyvännäköinen, hoikka ja nuorehko nainen, joten mäkin kiihotun ihan jo paljaan reiden tai olkavarren näkemisestä. 😍 En usko, että kaikkia naisia tai miehiä haittaa se, että ovat meille selibaatissa eläville fantasiamatskua.

N30+

Vierailija
34/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö sinä koko ajan naisia, kun valitset vaatteitasi, aloittaja?

Oletatko, että kaljakumpusi päällä kiristävä t-paitasi saa naiset huohottamaan himosta ja liian tiukat shortsisi kiihottavat kaikkia naisia - puhumattakaan kirkkaanvihreistä froteesukista sandaaleissasi?

Vierailija
35/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin mä lyhyttä vaatetta laittaa, mut karvojen ajelu saattaa toisinaa jäädä kun muita kiireitä. Sorry 🤭

Vierailija
36/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettihän on pullollaan roisia kamaa, jos haluja tirkistellä. Miksi kyylätä vastaantulijoita? Eihän noissa juuri mitään edes näy.

Vierailija
37/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt samaa kuin ap, vaikka oonkin nainen. Mun mielestäni tissivaon ja kamelinvaroaan esitteleminen ovat suoranaisia soidinkutsuja. Miksi ihmeessä joku sellaisia esittelisi, ellei halua tulla katsotuksi? Itselläni on B-kupin rintavarustus ja oon hoikka, joten ei ole mitään tissivakoa, jota esitellä ja kamelinvarvashousuja en kehtaisi pitää.

Voisiko joku siten pukeutuva nainen vähän avata motiivejaan liittyen tissivakoihin ja kamelinvarpaisiin sekä mikroshortsien alta vilkkuviin pakaroihin? Onko vartalonne vapaata riistaa kaikille katseille ja jos ei ole, niin miksi pukeudutte siten?

Vierailija
38/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaminen on vähän junttimaista ja epäkohteliasta. Itse tosin en tiedä, tuijottavatko miehet minua, jos kuljen vaikka minihameessa. En ole kiinnostunut miehistä missään mielessä, joten en oikeastaan kiinnitä heihin huomiota. No sen verran toki, että tiedostan paikalla olevan ihmisiä, eli en nyt päin kävele, mutta sen kummemmin en kiinnitä heihin huomiota.

Vierailija
39/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettihän on pullollaan roisia kamaa, jos haluja tirkistellä. Miksi kyylätä vastaantulijoita? Eihän noissa juuri mitään edes näy.

Vastaantulijat ovat livematskua. 😀 Rehellisesti sanoen harvoin kiihotun kenenkään kropasta, mutta onhan niitä jännää katsella ja huvikseen miettiä, miltä näyttävät "tositoimissa" ilman vaatteita. *just joking*

N30+

Vierailija
40/57 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt samaa kuin ap, vaikka oonkin nainen. Mun mielestäni tissivaon ja kamelinvaroaan esitteleminen ovat suoranaisia soidinkutsuja. Miksi ihmeessä joku sellaisia esittelisi, ellei halua tulla katsotuksi? Itselläni on B-kupin rintavarustus ja oon hoikka, joten ei ole mitään tissivakoa, jota esitellä ja kamelinvarvashousuja en kehtaisi pitää.

Voisiko joku siten pukeutuva nainen vähän avata motiivejaan liittyen tissivakoihin ja kamelinvarpaisiin sekä mikroshortsien alta vilkkuviin pakaroihin? Onko vartalonne vapaata riistaa kaikille katseille ja jos ei ole, niin miksi pukeudutte siten?

En pukeudu mainitsemiisi vaatteisiin, mutta lyhyisiin shortseihin tai minihameeseen pukeudun kesällä ihan vaan siksi, että tiukat mustat farkut ovat liian kuumat. Ja inhoan pitkiä hameita ja löysiä kangashousuja. Tiedostan kyllä, että sokeita lukuunottamatta kaikki muut näkevät minut, enkä pidä itseäni pahan näköisenä. En kyllä ainakaan esittele itseäni miesten katseita varten - olen seksuaalisesti kiinnostunut naisista. Joten miesten katseet ovat minulle aivan yhdentekeviä. Tosin niin on kyllä naistenkin, pois lukien sellaiset, joita kohtaan tunnen vetoa. Mutta on mukava tuntea olevansa hyvännäköinen - samasta syystä laitan hiukset kivasti ja valitsen kivannäköisen paidan ja kasvoihini sopivat aurinkolasit. Kyllä kotonakin pidän sellaisia vaatteita, jotka ovat mielestäni hyvännäköiset, vaikka kotona rennompia vaatteita käytänkin kuin kaupungilla.