Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PK-seudulla Postin paketit ei IKINÄ mene siihen lokeroon minkä valitsi! Mitta täynnä

Vierailija
10.06.2020 |

Mikä hitto siinä on? Tuo koko systeemi on aivan turha. Joka ikinen kerta kun valitsen yhden lähipaikoistani, niin paketti menee silti isoon konttoriin joka on kaukana. Alkaa ky###piä tämä touhu totaalisesti.

Onko tämä joku Postin juoni että jengi maksaisi enemmän kotiinkuljetuksesta?

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Herttoniemessä ja täällä on tosi monta pakettiautomaattia mihin voisivat tunkea mutta ei, se menee aina sinne Postiin jostakin syystä. Mulla on sosiaalisten tilanteiden pelko diagnosoitu niin ne pakettiautomaatit ennen auttoi siinä mutta nykyään pitää sitten stressata sitä paketin hakua sieltä isosta ruuhkasesta Postista joka on kaukana :/ Voisivat ees viedä sen paketin toiseen pakettiautomaattiin mikä on siinä ihan vieressä, itseasiassa siinä on ainakin 3 muuta pakettiautomaattia vieressä??

Vierailija
122/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne taida missään muuallakaan mennä just sinne, minne ne on tilannutkin, vaan aina joko suoraan postin toimipisteeseen noudettavaks, tai sinne kaikkein kauimpana olevaan lokeroon .. 🤷🏻‍♀️😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on täynnä

Jos se on täynnä, niin sitten odotetaan että se tyhjä. Näin toimii postnord ja Matkahuolto, onko posti jotenkin kehittymättömämpi postin kuljettaja kuin nämä toimijat?

Vierailija
124/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomannut saman. Valitsen aina automaatin etten joudu jonottamaan, kaivamaan henkkaireita ym.. Silti aina tulee viesti "ohjattu lähimpään vapaaseen pisteeseen".

Nyt oli pakko nauraa. Dr. Phil varmaan kysyisi sinulta "how's that working for you?" Kuinka tyhmä ihmisen oikein pitää olla, että tekee toistuvasti asiaa, jonka tietää toimimattomaksi. 

Mutta eihän siinä mitään. Sinusta (ja ilmeisesti aika monestakin tähän ketjuun vastanneesta) on huomattavasti mukavampaa valita vaihtoehto, jonka takia joudutte kulkemaan pitemmän matkan, kuin jonottaa hetken ja näyttää henkkarit.

Ihan oma valinta, joten turhaa valitatte. 

Vierailija
125/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma joka paikassa. Itse asun pienellä paikkakunnalla ja toistuvasti paketit ohjautuu lähimpään postin toimipisteeseen naapurikuntaan. Eikä ne lokerot ole todellakaan täynnä. Tämän kuullut kaverilta jolla omassa liikkeessään automaatti. Hienoa toimintaa postilta

Vierailija
126/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma? Hakupaikat on täällä aika lähellä toisiaan, onko ongelmana uuden paikan pelko, laiskuus vai mikä ? Mulla paketti tulee 3 tai 4 eri paikkaan tilanteesta riippuen, minusta on mukava käydä eri paikoissa, ei haittaa yhtään. Painavat tilaan kotiin.

Vierailija
127/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus paketti "mahtuu" valitsemaani automaattiin, joskus menee suht lähellä olevaan noutopisteeseen/automaattiin. Viime talvena yksi tilaus meni 5 km päähän Prisman Postiin. Sehän ei ole matka eikä mikään, mutta tänään sain saapumisilmoituksen ja paketti mennyt Zeppelin kauppakeskukseen Kempeleeseen.

Viety "lähimpään" vapaana olevaan noutopisteeseen, vaikka Oulussa asuinalueeni lähellä noutopisteitä/automaatteja on lähes joka kaupassa ja sitten vielä muutama Postin palvelupiste.

Vierailija
128/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en ole edes voinut valita LOKEROA. Ainoastaan toimipisteen minne haluan paketin. Aina on kyllä siihen toimipisteeseen mennyt.

Vierailija
129/140 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ongelma joka paikassa. Itse asun pienellä paikkakunnalla ja toistuvasti paketit ohjautuu lähimpään postin toimipisteeseen naapurikuntaan. Eikä ne lokerot ole todellakaan täynnä. Tämän kuullut kaverilta jolla omassa liikkeessään automaatti. Hienoa toimintaa postilta

😂😂😂😂 No ei sillä kaverilla pääsyä noihin luukkuihin ole. Ei jumlaut mitä te suollatte eteenpäin.

Vierailija
130/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UPS:llä ja matkahuollolla paketit menee aina sinne minne pitääkin. Älkää käyttäkö postin palveluita

no ei mene ainakaan matkahuollolla, aina tullut ilmoitus ettei paketti mahdu automaattiin tai muuta kivaa ja sitten viety paikkaan, mihin kestää kahdella eri bussilla yli puoli tuntia. Jotenkin tuntuu että ei ole edes yritetty että mahtuisiko tohon automaattiin. eikä tietenkään voida valita korvaavaksi hyvien yhteyksien päässä olevaa vaihtoehtoa ei..valitaan huitsin kuusessa oleva k-market. Siksi vältän nykyään matkahuoltoa toimittajana. Tällä hetkellä omalla alueella posti näyttää toimivan täsmällisimmin eli se paketti on siellä mihin sen tilasinkin.

Vierailija
131/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon te oikein tilaatte netistä kun teillä on noin paljon aina menee väärään paikkaan kokemuksia?

Vierailija
132/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on 4v. vanha!

Vierailija
133/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on 4v. vanha!

Mutta itse ongelma edelleen tuore.

Vierailija
134/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin Postille kotiinkuljetuksesta. En saanut pakettia kotiin. Nykyään en tilaa mitään nettikaupoista, joissa Posti ainoana toimittajana.

Vierailija
135/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se paketti kotiinkuljetuksella kotiin tule. Rahastavat vain ja jemmaaavat paketin sinne samaan isoon keskukseen kuin muulloinkin. 

Vierailija
136/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten minä, joka valitsen aina tuon postin noutopisteen, saankin hakea pakettini jostain lokerosta joka on kauempana.

Eihän tässä ole mitään järkeä.

Vierailija
137/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin onnekkaasti, että lähimpänä on tuollainen postin noutopiste jossa on hyllytilaa älyttömästi ja sitten siinä on vielä jättimäiset pakettilokerikot.

Tosin mun paketit harvemmin päätyy tuohon valitsemaani noutopisteeseen eikä edes noihin samoissa tiloissa oleviin lokeroihin vaan esim nyt kaksi viimeisintä kertaa olen joutunut noutamaan paketit tuollaisesta ulkona olevasta automaatista, joka ei edes ole mitenkään lähin automaatti tuon valitsemani noutopisteen (plus siinä tilassa olevien lokeroiden) jälkeen vaan tuossa matkalla on ainakin kahdet lokerikot.

Vierailija
138/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne taida missään muuallakaan mennä just sinne, minne ne on tilannutkin, vaan aina joko suoraan postin toimipisteeseen noudettavaks, tai sinne kaikkein kauimpana olevaan lokeroon .. 🤷🏻😂

Paitsi sitten kun valkkaat itse sen noutopisteen niin kappas, se paketti onkin jossain lokerossa hornanpeessä.

Tuon on oltava jo jotain kiusantekoa postilta asenteella koska mä voin. Ja minä haluan.

Vierailija
139/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂 No ei sillä kaverilla pääsyä noihin luukkuihin ole. Ei jumlaut mitä te suollatte eteenpäin.

No kyllähän sen näkee käykö sinne joku postin hemmo tuomassa uusia paketteja samoin kuin näkee senkin, että asiakkaat noutaa paketteja eli lokerot tyhjenee.

Vierailija
140/140 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ja muutkin ovat toimittaneet minun paketit Uudellamaalla minne mihin olen tilannut. Jos ollut täyttä niin läheiseen noutopisteeseen tai r kioskille. Vaikka on pieni paikkakunta. Hakekaa ne paketit nopeasti pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän