Oon kassalla töissä ja tänää erästä nuorta miestä tervehdin iloisesti ja hän ei vastannut mitään. Ekana tuli mieleen että on ujo tai tuppi suu, mutta sen jälkeen tokaisi ihan rennosti, että en tarvi kuittii
Sanoin vielä hyvää päivän jatkoa niin siihen ei taaskaan vastannut mitään vaan rupesi keräämään tavaroitaan ..
Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Ikää oli tosi vaikea arvioida. Uskoisin kuitenkin että tuo oli yli 18v...
Ihan, kuin ihan tahallaan haluaisi loukata tai jotenkin viestittää, että on niin vittuuntunut tähän yhteiskuntaan..
En ota asiakkaiden käytöstä itteeni, mutta jäin vain miettimään??
Kommentit (110)
Olisit kysynyt paperit, jos ikä oli epäselvä.
No onhan tuota ihme porukkaa vaikka kuinka paljon , jonka arvolle ei sovi puhua kuin hyville ystäville. näitä on miehissä ja naisissa kaikissa yhteiskuntaluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin teen noin. Enköhän ihan itse saa päättää kenelle puhun :).
En myöskään ole ujo tai tuppisuu
Peruskäytöstapoja ei ole kaikilla, ei...
Lässyn lässyn ja lässyn lässyn. Juu ei TAAS jaksa. Hyvää päivän jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi, jos ei osta alkoholia tai tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on noin paha olla?
Se puhuu vaan kun on asiaa. Niitäkin vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi, jos ei osta alkoholia tai tupakkaa?
Ihan vaan vittuillakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen menee kassalle ja kassa sanoo hänelle "Hei" tai "Päivää" tai mitä nyt sitten sanookaan, eikä siihen vastaa mitään, niin täysin selvää on että jotain vikaa on päässä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei tuollaista moukkamaisuutta voi selittää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on noin paha olla?
Ai, dä olitkin taas tämä tapaus...
Olen onnettomasti ihastunut lähikaupan kassatyttöön. Hän ei ikinä juttele mukavia kanssani. Moikkaa kyllä, kuten opetettu. Jotenkin jäätyy vain. Masentaa todella paljon. Ikäeroakin on.
Just. Ja teillä mammoilla on kuulemma oikeus heti alkaa haukkua tai olla täysin huomioimatta jos joku mies kehtaa edes tervehtiä.
Noh, miltäs se nyt tuntuu kun omalle kohdalle osuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ole ujo tai tuppisuuJos ihminen menee kassalle ja kassa sanoo hänelle "Hei" tai "Päivää" tai mitä nyt sitten sanookaan, eikä siihen vastaa mitään, niin täysin selvää on että jotain vikaa on päässä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei tuollaista moukkamaisuutta voi selittää mitenkään.
Me kaikki emme ole virheettömiä ja joskus päässä on tuhat muutakin asiaa ettei tule aina mietittyä meneeköhän kaikki nyt tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan.
Ei asiakkaan velvollisuuksiin kuulu kuin maksaa. Sinun velvollisuutesi sen sijaan on tervehtiä ja olla ystävällinen. Joskus itsekin kiusaannun kassojen liian tuttavallisista kommenteista. Toinen ääripää ovat sitten ne, jotka eivät tervehdi tai hymyile ollenkaan, varmaan hävettää olla töissä kassalla.
Et sinä kuitenkaan pillua aio antaa, niin miksi sinulle pitäisi olla extraystävällinen?
t. mies33
Vierailija kirjoitti:
Niin, olet vain huonokäytöksinen ja epäkohtelias.
Pyh, sä olet vaan kassalla duunissa, sua tarvi pokkuroida.
Asiakaspalvelutyön fakta nro 1: IHAN SAMA mitä teet ja millainen olet, ärsytät jotakuta, ja se purkaa sen suhun. Asiakaspalvelutyössä ei voi tehdä asiaa, joka on kaikkien asiakkaiden mielestä hyvä.