Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon kassalla töissä ja tänää erästä nuorta miestä tervehdin iloisesti ja hän ei vastannut mitään. Ekana tuli mieleen että on ujo tai tuppi suu, mutta sen jälkeen tokaisi ihan rennosti, että en tarvi kuittii

Vierailija
07.06.2020 |

Sanoin vielä hyvää päivän jatkoa niin siihen ei taaskaan vastannut mitään vaan rupesi keräämään tavaroitaan ..
Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Ikää oli tosi vaikea arvioida. Uskoisin kuitenkin että tuo oli yli 18v...

Ihan, kuin ihan tahallaan haluaisi loukata tai jotenkin viestittää, että on niin vittuuntunut tähän yhteiskuntaan..

En ota asiakkaiden käytöstä itteeni, mutta jäin vain miettimään??

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä oli darra, huono päivä, migreeni, joku läheinen kuollut tai ei vaan huvittanut puhua. Tai väsytti.

Et voi koskaan tietää mikä tilanne toisella on ja en minä ainakaan kassalla ollessa noin tarkkaan analysoinut asiakkaiden käytöstä. Sinähän siellä töissä olet ja palvemassa asiakkaita, sinun kuuluu olla kohtelias ja tervehtiä mutta ei aina voi odottaa asiakkailta samaa.

Vierailija
102/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan menee niin, että kaupan työntekijän (kassan) tulee olla kohtelias, mikäli mielii asiakkaiden käyvän.

Asiakkaalla ei ole muuta velvollisuutta kuin maksaa ostoksensa, eikä tarvitse pitää mitään kabareeta kassatoimihenkilölle, jotta tämä viihtyisi työssään. Jotkut ovat katsoneet liika amerikkalaisia sarjoja joissa kaikki hymyilevät ja ovat kohtelijaita, mukamas teeskentelijät! Tämäkö on tärkeintä: teeskentely? Vai ottaako joku loukkaukseksi, jos on hiljainen ja vetäytyvä tyyppi?

Asiallisuus ja nopea asiointi kassalla on se, joka on oikeasti tärkeintä.

Luuletko , että kassaa kiinnostaa, että käytkö vai et, mutta hyvää hyvyyttään rahastaa sinut. Olette molemmat ihmisiä. Lisäksi puhumalla ilmaiset, että päässäsi liikkuu jotain ja tajuat mitä sinulle sanotaan.

Luulen häntä kiinnostavan työpaikan säilyminen. Se mitä päässäni liikkuu, tai ei liiku, ei kuulu tuntemattomille. En piittaa siis muiden mielipiteistä. Toki monelle tuntemattomienkin mielipiteet ovat tärkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, entäs tämä, kun itse tervehtii, ja kassa ei vastaa mitään, jusein ei edes ita katsekontaktia, alkaa vaan piipata Räikkösen nopeudella ostoksiasi. Jotku myös juoruilevat samalla toisen työntekijän kanssa asiakkaan ylitse. Se kassa o nsiellä töissä, ja asiakas asiakkaana, kummallakohan olisi enempi syytä hoitaa ne tervehtimiset ihan työkuvaansa kuuluvina. Saat palkkaa kassallasi tervehtimisestä, asiakas ei. Ja kyllä ,suosin itsepalvelukassoja, mutta siinäkin se yksi kyylä on niskassa usein, onneksi vähän kauempana pysyivät edes koronan aikaan.

Vierailija
104/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin työkaveria, joka sanoi että ei sano naapureille päivää,eihän niille tarvitse.

Naapurille kyllä, mutta en ole sanonut tuntemattomilli asiakaspalvelijoille.

En koskaan ole tarkoittanut olla epäkohtelijas,On kyllä luonnekysymys.

En usko että olisi psyykkisestä häiriöstä kysymys.Fyysisestä kyllä nyt.etten käytä kyseisiä palveluja.

Vierailija
105/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toisinpäin. Olen nainen, ja tervehdin yleensä kaikkia kassahenkilöitä iloisesti ja reippaasti. Sitten kovin usein kun kassalla on nuori mies niin tervehdykseeni vastataan ynseällä katseella ja tympääntyneellä murahduksella.

Huonosti asiakaspalveluun perehdytetty kassamies.

Vierailija
106/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos voi tilata nykyään kotiinkin ruokaa. Taitaa tulla oysyvä käytäntö tästä sitten. Ei tarvitse sosiaalisesti arkana, kiusattuna ihmisrauniona mennä sitten pahoittamaan kassaneitien herkkää mieltä, jos ei muista/jaksa/kuuluvasti tervehdi sillä kertaa..Huhhuh..Ongelmat tosiaan..Jos mnaailmasi kaatuu siihen, ettei asiakas/joku tervehdi sua, voi onnitella itseäsi hyväosaisuudestasi maailman ongelmien jaossa.

Ja näin koronan aikaankin täällä soihdut heiluen raivoisana väkijoukkona ajojahdissa taas kerran yritetään pakottaa kaikki tervehtimään ja varmaan läpättämään vielä joku imelä lorukin jokaisen kaupassa käynnin yhtyedessä. Juujuu, tuttua on nuo itse ylimieliset kassat, jotka katsovat halveksivasti/tympeinä/tuijottaa vaan kassan ruutua tervehtimättä(vaikka iste asiakas tervehtisi tätä Yrmeliä)

Vierailija
107/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tervehtiä kuuluvasti naishenkilöitä missään.

Vierailija
108/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tervehtiä kuuluvasti naishenkilöitä missään.

Naishenkilöä? Miksi ero miehiin nähden?

Vierailija
109/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas just päinvastoin.

Tervehdin iloisesti kassaa,eikä hän vastaa

Hyvää palvelua 👍😁

Mulle just eilen kävi silleen, että sanoin iloisesti MOI ja kassatyttö katsoi kuin halpaa makkaraa, huokaisi äänekkäästi ja pyöräytti silmiään. Kävi itsetunnon päälle.

M43

Teki sen tahalla, jotta saisi jollekillle huonon itsetunnon ja itsellesi siitä jonkinnäköisen vallan tunteen. Seuraavaksi jos niin käy, sano vaikka, että juu, tämä näkyy ihan päältäkin, otan osa.

Vierailija
110/110 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta miten sairasta porukkaa taas täällä liikkeellä. Kunpa mielenterveydenhuolto saataisiin joskus kuntoon

töh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi