Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kassalla töissä ja tänää erästä nuorta miestä tervehdin iloisesti ja hän ei vastannut mitään. Ekana tuli mieleen että on ujo tai tuppi suu, mutta sen jälkeen tokaisi ihan rennosti, että en tarvi kuittii

Vierailija
07.06.2020 |

Sanoin vielä hyvää päivän jatkoa niin siihen ei taaskaan vastannut mitään vaan rupesi keräämään tavaroitaan ..
Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Ikää oli tosi vaikea arvioida. Uskoisin kuitenkin että tuo oli yli 18v...

Ihan, kuin ihan tahallaan haluaisi loukata tai jotenkin viestittää, että on niin vittuuntunut tähän yhteiskuntaan..

En ota asiakkaiden käytöstä itteeni, mutta jäin vain miettimään??

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toisinpäin. Olen nainen, ja tervehdin yleensä kaikkia kassahenkilöitä iloisesti ja reippaasti. Sitten kovin usein kun kassalla on nuori mies niin tervehdykseeni vastataan ynseällä katseella ja tympääntyneellä murahduksella.

Ei se liity naiseuteesi mitenkään, ne on samanlaisia ynsiöitä kaikille.

Vierailija
42/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä päättelit, että hän ei ole ujo ja tuppisuu? Tai että hän halusi nimenomaan loukata sinua eikä esimerkiksi ollut ajauksissaan? Siitä, että hän sai sanottua sen "ei kuittii"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelutyön fakta nro 1: IHAN SAMA mitä teet ja millainen olet, ärsytät jotakuta, ja se purkaa sen suhun. Asiakaspalvelutyössä ei voi tehdä asiaa, joka on kaikkien asiakkaiden mielestä hyvä.

Juu tässä kohtaa risuranteet ja massavöyhötytöt eivät karju "blue collers live matter" en tiedä miks?

Vierailija
44/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan sun työtä sanoa hei ja kiitos, saat siitä palkkaa.

Vierailija
45/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yleensä sano kuin maksamisen yhteydessä kiitos, jos sanon jotain. Korona aikana vaan nyökyttelen ja hymyillen, kun en käytä maskia. Tarvitseeko ”Hei” tervehdykseen aina vastata sanalla ”Hei.”? Riittääkö hymy tai nyökkäys?

Vierailija
46/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin töissä nuori lakipoika ei koskaan vastaa tervehdykseen. Ihmeellistä käytöstä. Olen nyt lopettanut hänen tervehtimisensä, tulee tosi tyhmä olo, kun toinen ei vastaa mitään. Eikö voisi edes nyökätä?

Vierailija
47/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puhevika, joka on jonain päivinä pahempi, ja silloin ei välttämättä puhuminen vieraille onnistu ilman itseni nolaamista. Silloinkin osaan kyllä nyökätä ja hymyillä.

Käytöstavoistahan tuo vain on kiinni, aloituksen miesasiakas on huonokäytökseninen tollo.

Vierailija
48/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassatyttöjen kanssa tulee flirttailla. Ja nehän saavat siitä palkkaakin. On mukavaa napata niitä sormista kiinni, kun antavat vaihtorahaa takaisin,pl. korona aika :(

Moukka poika oli.

Vierailija
49/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpas siellä joku nyt mennyt tunteisiin? Minäkään en koskaan tervehdi kassaa, vaikka otan katsekontaktin kassahenkilöön tämän tervehtiessä minua. En kiitä rahoistakaan saati toivota päivänjatkoja. Olen nelikymppinen nainen. 

Vierailija
50/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt mammoilla pitäisi jo olla joku ihmeen valta pakottaa kuka tahansa nuori mies juttelemaan mukavia. Mitä aiotte seuraavaksi vaatia? Pitääkö teille antaa munaakin käskettäessä, vai selviääkö rahalla?

Älkää ahdistelko miehiä. Eivät miehet ole olemassa viihdyttääkseen likaisia tätinaisia.

Vierailija
51/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosannistasi päätellen pysytkin kaupan kassalla.

Kyllä minä ainakin ymmärsin ensimmäisellä lukemallani mistä on kyse. Lue sinä niin monta kertaa että ymmärrät.

Ja mikähän mölli sinä olet? Sanoinko, että en ymmärtänyt?

Aloittaja ei vaan ole se terävin...

Eli mielestäsi on älykästä käytöstä jättää toinen ihminen täysin huomiotta??

Mistä niin päättelit? En ottanut kantaa muuhun kuin aloittajan tökeröön kirjoitustaitoon.

Vierailija
52/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt mammoilla pitäisi jo olla joku ihmeen valta pakottaa kuka tahansa nuori mies juttelemaan mukavia. Mitä aiotte seuraavaksi vaatia? Pitääkö teille antaa munaakin käskettäessä, vai selviääkö rahalla?

Älkää ahdistelko miehiä. Eivät miehet ole olemassa viihdyttääkseen likaisia tätinaisia.

Missä vaihtoehtotodellisuudessa "hei" ja "kiitos" ovat viihdyttävää smalltalkia?

53/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin vielä hyvää päivän jatkoa niin siihen ei taaskaan vastannut mitään vaan rupesi keräämään tavaroitaan ..

Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Ikää oli tosi vaikea arvioida. Uskoisin kuitenkin että tuo oli yli 18v...

Ihan, kuin ihan tahallaan haluaisi loukata tai jotenkin viestittää, että on niin vittuuntunut tähän yhteiskuntaan..

Et varmaan usko kuinka usein tapaa asiakaspalvelijoita jotka ei tervehdi... Se se vasta on hullua jos joku.

Vierailija
54/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta miten sairasta porukkaa taas täällä liikkeellä. Kunpa mielenterveydenhuolto saataisiin joskus kuntoon

Vierailija
55/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho onpas siellä joku nyt mennyt tunteisiin? Minäkään en koskaan tervehdi kassaa, vaikka otan katsekontaktin kassahenkilöön tämän tervehtiessä minua. En kiitä rahoistakaan saati toivota päivänjatkoja. Olen nelikymppinen nainen. 

Mitä järkeä tuossa käytöksessä on? Toivotko vastaavaa toimintaa sitten kun itse olet töissä ja koitat puhua muille?  

Vierailija
56/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tiesi, ettet osaa yhdyssanoja.

Vierailija
57/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä enää toivottako hyvää päivän jatkoa. Tympäännyin siihen tekoystävällisyyteen täysin viimeistään, kun se jossain vaa'assa tai itsepalvelukassakoneessa lävähti lopuksi ruudulle. Onneksi en ollut ostanut vasaraa.

Tämä. Toinen mikä ärsyttää on se, että maksutapahtuman yhteydessä sanotaan kiitos. 

Vierailija
58/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan usko kuinka usein tapaa asiakaspalvelijoita jotka ei tervehdi... Se se vasta on hullua jos joku.

Yksi hämmentävä tapaus on läheisen K-Marketin kassa, joka asuu tässä lähinaapurissa. Kaupassa asioidessani hän vastaa varsin aneemisesti kun sanon hei, mutta vastaa kuitenkin. Kadulla vastaantullessa hän ei vastaa tervehdykseen ollenkaan. Noin kymmenennen kerran jälkeen lakkasin sanomasta mitään - kaduttaa, etten älynnyt lopettaa tervehtimästä kolmannella kerralla. Nykyään en tervehdi häntä edes kassalla, koska selvästi hän ei pidä siitä.

Vierailija
59/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta miten sairasta porukkaa taas täällä liikkeellä. Kunpa mielenterveydenhuolto saataisiin joskus kuntoon

Nii-i! Et se sinäkään sitten täällä enää pyörisi arvostelemassa muita.

Vierailija
60/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas just päinvastoin.

Tervehdin iloisesti kassaa,eikä hän vastaa

Hyvää palvelua 👍😁

Mulle just eilen kävi silleen, että sanoin iloisesti MOI ja kassatyttö katsoi kuin halpaa makkaraa, huokaisi äänekkäästi ja pyöräytti silmiään. Kävi itsetunnon päälle.

M43

Minä harvoin saan nauttia kassaneitien tervehdyksistä, mutta innokkaasti aina moikkaavat miestäni. Minä olen vähän niin kuin ilmaa siinä. No, ei se mitään :)