Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon kassalla töissä ja tänää erästä nuorta miestä tervehdin iloisesti ja hän ei vastannut mitään. Ekana tuli mieleen että on ujo tai tuppi suu, mutta sen jälkeen tokaisi ihan rennosti, että en tarvi kuittii

Vierailija
07.06.2020 |

Sanoin vielä hyvää päivän jatkoa niin siihen ei taaskaan vastannut mitään vaan rupesi keräämään tavaroitaan ..
Mikä tällaista ihmistä vaivaa? Ikää oli tosi vaikea arvioida. Uskoisin kuitenkin että tuo oli yli 18v...

Ihan, kuin ihan tahallaan haluaisi loukata tai jotenkin viestittää, että on niin vittuuntunut tähän yhteiskuntaan..

En ota asiakkaiden käytöstä itteeni, mutta jäin vain miettimään??

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin teen noin. Enköhän ihan itse saa päättää kenelle puhun :).

En myöskään ole ujo tai tuppisuu

Jos ihminen menee kassalle ja kassa sanoo hänelle "Hei" tai "Päivää" tai mitä nyt sitten sanookaan, eikä siihen vastaa mitään, niin täysin selvää on että jotain vikaa on päässä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei tuollaista moukkamaisuutta voi selittää mitenkään.

Moukkamaista on kuvitella, että kaikilla on aikaa tai kiinnostusta kaveerata jokaisen ihmisen kanssa, jonka joutuu elämässään kohtaamaan ja sattuu jotain kontaktia yrittämään ottaa. Harva se päivä joku tuntematon tulee juttelemaan minullekin kadulla ja harrastuspaikassani uudet tyypit lähestyvät lähes aina, ei sitä enää jaksa muutaman vuosikymmenen jälkeen olla edes ystävällinen kaikille. Joku 16-kesäinen teinityttö kassalla kuuluu ehkä vähiten mielenkiintoiseen ihmissegmenttiin. Kuuntelin kerran tällaisen juttuja ja oli kyllä niin prinsessaa, että sääliksi kävi. Kova koulu edessä.

Vierailija
22/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet vain huonokäytöksinen ja epäkohtelias.

Niin entä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosannistasi päätellen pysytkin kaupan kassalla.

Vierailija
24/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä enää toivottako hyvää päivän jatkoa. Tympäännyin siihen tekoystävällisyyteen täysin viimeistään, kun se jossain vaa'assa tai itsepalvelukassakoneessa lävähti lopuksi ruudulle. Onneksi en ollut ostanut vasaraa.

Vierailija
25/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, kun lähikaupassa kaikki henliökunta moikkaa ja tottakai vastaan:)

Vierailija
26/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuasia. Ajattele elämän suuria ongelmia ja suo ajatus myös niille, joilla niitä suuria ongelmia on ja paljon.

Vierailija
27/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen menee kassalle ja kassa sanoo hänelle "Hei" tai "Päivää" tai mitä nyt sitten sanookaan, eikä siihen vastaa mitään, niin täysin selvää on että jotain vikaa on päässä. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ei tuollaista moukkamaisuutta voi selittää mitenkään.

Moukkamaista on kuvitella, että kaikilla on aikaa tai kiinnostusta kaveerata jokaisen ihmisen kanssa, jonka joutuu elämässään kohtaamaan ja sattuu jotain kontaktia yrittämään ottaa. Harva se päivä joku tuntematon tulee juttelemaan minullekin kadulla ja harrastuspaikassani uudet tyypit lähestyvät lähes aina, ei sitä enää jaksa muutaman vuosikymmenen jälkeen olla edes ystävällinen kaikille. Joku 16-kesäinen teinityttö kassalla kuuluu ehkä vähiten mielenkiintoiseen ihmissegmenttiin. Kuuntelin kerran tällaisen juttuja ja oli kyllä niin prinsessaa, että sääliksi kävi. Kova koulu edessä.

Se että sanoo kassalle "Hei" ei minun mielestäni kyllä ole "kaveeraamista" nähnytkään. Ei kukaan pyydä sinua sen enempää siinä kontaktia ottamaan ja läppää heittämään. Ei se kassakaan sitä halua.

Mutta yksinkertainen, nopea tervehdykseen vastaaminen on kyllä sellainen asia että sitä voi odottaa aivan kaikilta. Oli se elämäntilanne aivan mikä tahansa. Jonkinlainen merkki siitä että ihminen ymmärtää että vastassa on toinen ihminen eikä robotti tai muu kone. Aivan perustapoja ja perusystävällisyytä, joka tekee tästä maailmasta edes hitusen miellyttävämmän paikan kaikille.

Jos et saa itsestäsi edes tuon vertaa irti niin mene itsepalvelukassalle. Sen kanssa ei tarvitse "kaveerata".

Vierailija
28/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos =

"Olen siis kassalla töissä ja olen tottunut nykynaisena saamaan aina huomiota. Sitten kassalle tuli erittäin komea, pitkä ja ihanteideni mies. Sit kun mä koitin punastellen flirttailla, niin se ei mitenkään antanu mulle huomioo. Siis niin kun mitä, täh? Ihan kauheeta!" 

Vierailija
29/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee samaa, ja häpeän joka kerta, ja tervehdin sitten hänen puolestaan, vaikka hän on se joka asioi ja maksaa. Olen muistuttanut häntä hyvistä käytöstavoista ja kysynyt miksi tekee noin, vastaa että no kun taas meni liikaa rahaa. Kallis kauppa.

Vierailija
30/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee samaa, ja häpeän joka kerta, ja tervehdin sitten hänen puolestaan, vaikka hän on se joka asioi ja maksaa. Olen muistuttanut häntä hyvistä käytöstavoista ja kysynyt miksi tekee noin, vastaa että no kun taas meni liikaa rahaa. Kallis kauppa.

Ihastuit miehessä töykeyteen ja ylimielisyyteen, ja nyt ihmettelet kun mies on töykeä ja ylimielinen.

Vierailija
31/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just. Ja teillä mammoilla on kuulemma oikeus heti alkaa haukkua tai olla täysin huomioimatta jos joku mies kehtaa edes tervehtiä.

Noh, miltäs se nyt tuntuu kun omalle kohdalle osuu..

On tiedätkö eri asia tervehtiä ja kiittää asiakaspalveluhommissa olevaa ja ruveta iskemään randominaisia vaikka bussipysäkillä. 

Vierailija
32/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinpäin. Olen nainen, ja tervehdin yleensä kaikkia kassahenkilöitä iloisesti ja reippaasti. Sitten kovin usein kun kassalla on nuori mies niin tervehdykseeni vastataan ynseällä katseella ja tympääntyneellä murahduksella.

Vierailija
33/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pari kertaa yrittänyt sanoa heitä jollekin likalle joka on ollut vapaana mutta saanut takaisin vittuilua. Oppinut siitä.

Vierailija
34/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ymmärsin ensimmäisellä lukemallani mistä on kyse. Lue sinä niin monta kertaa että ymmärrät.

Vierailija
35/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnettomasti ihastunut lähikaupan kassatyttöön. Hän ei ikinä juttele mukavia kanssani. Moikkaa kyllä, kuten opetettu. Jotenkin jäätyy vain. Masentaa todella paljon. Ikäeroakin on.

Ehkä hän on hetero ja ei siksi kiinnostu sinusta.

Vierailija
36/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas just päinvastoin.

Tervehdin iloisesti kassaa,eikä hän vastaa

Hyvää palvelua 👍😁

Vierailija
37/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas just päinvastoin.

Tervehdin iloisesti kassaa,eikä hän vastaa

Hyvää palvelua 👍😁

Mulle just eilen kävi silleen, että sanoin iloisesti MOI ja kassatyttö katsoi kuin halpaa makkaraa, huokaisi äänekkäästi ja pyöräytti silmiään. Kävi itsetunnon päälle.

M43

Vierailija
38/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin ymmärsin ensimmäisellä lukemallani mistä on kyse. Lue sinä niin monta kertaa että ymmärrät.

Ja mikähän mölli sinä olet? Sanoinko, että en ymmärtänyt?

Aloittaja ei vaan ole se terävin...

Vierailija
39/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä soimaa pata kattilaa pahasti, tai siis yrittää.

Vierailija
40/110 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi on älykästä käytöstä jättää toinen ihminen täysin huomiotta??