Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa ihmiset jotka brassailee kahvilla

Vierailija
27.12.2025 |

Ja kahvikoneillaan. Ottakaa hei ihan iisisti niiden paahtojenne kanssa. Kahvi kuin kahvi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on espressokeitin, mutteripannu ja kahvinkeitin. 

Käytän näistä sitä, millaista kahvia haluan. Yleensä kahvinkeitintä, koska vaivattominen ja saa kerralla vaikka pannullisen kahvia. Mutta olennaista siinäkin, että käytän kahvipapuja, joista jauhan koneella kuhunkin käyttötarkoitukseen sopivan jauhatuskarkeuden. 

Sori mutta kahvi kuin kahvi on sama kuin sanoisit, että auto kuin auto, kunhan on neljä pyörää 

Vierailija
2/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on että joku innostuu jostakin ja joka ei oo haitaksi muilleei ummarra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamokkaa vanhoja n.15 ja uusia 8 pakettia.

Vierailija
4/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään eniten halppis costa ricasta paahtoaste 1. Ihan parasta kahvia ja se keitetään tietenkin parhaassa eli perkolaattorissa.

Vierailija
5/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän näistä sitä, millaista kahvia haluan. Yleensä kahvinkeitintä, koska vaivattominen ja saa kerralla vaikka pannullisen kahvia. Mutta olennaista siinäkin, että käytän kahvipapuja, joista jauhan koneella kuhunkin käyttötarkoitukseen sopivan jauhatuskarkeuden. 

Sori mutta kahvi kuin kahvi on sama kuin sanoisit, että auto kuin auto, kunhan on neljä pyörää 

No vielä ei ole tullut sellaista autoa vastaan jolla ei saisi matkaa taitettua kunhan siinä tosiaan on ne neljä pyörää. 

Vierailija
6/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin naiset? Itse tunnen lähinnä miehiä, jotka asiasta puhuvat. Kuten minä itse manitsen aina kun joku onneton selittää jotain suodatinkahvista, joka nyt on merkistä riippumatta pahaa. Itsellä on pavuista jauhava kone, jota en kyllä vaihtaisi pois. 

M56

Vierailija
7/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa pöhäyttää lattet tulille.

Vierailija
8/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään erityinen kahvibrassailija, mutta kyllä niissä on eroja. 

Vierailija
9/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa palstalla vinkuvat köyhät homot.

Vierailija
10/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vielä ei ole tullut sellaista autoa vastaan jolla ei saisi matkaa taitettua kunhan siinä tosiaan on ne neljä pyörää. 

Niin, sehän onkin täysin sama, kun 5 aikuista matkustaa pikku-fiatissa kuin tilavassa perheautossa. Sama siinä kahvissakin, kahvia on etilaista ja eri makuun. 

Vierailija
11/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan aloitus on, mutta suosittelen kaikkia kahvin juojia edes maistamaan joskus ns. hyviä kahveja. Ne on todella hyviä. Mutta jos maku ei merkitse mitään on ihan ymmärrettävää sanoa: kahvi kuin kahvi. Mutta maista kuitenkin. Se on terveellistä herkuttelua

Vierailija
12/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En brassaile, tykkään hyvästä pavuista jauhetusta kahvista.

Vierailija
13/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on naurettava. 

Vierailija
14/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa pöhäyttää lattet tulille.

Ei ollut kyse maidosta vaan kahvista. Varo ettei maito kuohahda hellalle. 

Vierailija
15/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan aloitus on, mutta suosittelen kaikkia kahvin juojia edes maistamaan joskus ns. hyviä kahveja. Ne on todella hyviä. Mutta jos maku ei merkitse mitään on ihan ymmärrettävää sanoa: kahvi kuin kahvi. Mutta maista kuitenkin. Se on terveellistä herkuttelua

Miten sinä et ymmärrä että ihmisillä on täysin uniikit makuaistit johtuen reseptorien erilaisista määristä ja suhteista? Ei ole olemassa universaalisti "hyvää kahvia". 

Minä esimerkiksi maistan karvaan maun todella herkästi, siksi juon kahvini hyvin mietona. En myöskään syö tiettyjä hedelmiä samasta syystä. 

Vierailija
16/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kiistellä. Ei kahvissakaan.

Vierailija
17/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikoneet pitää olla kalliimmasta päästä. Pieniä kahvikoneita näkyy olevan joillakin, niissä kahvi ei ole edes kuumaa vaan haaleaa. Siksi kieltäydyn usein kahvista, jos näen millä se valmistetaan. 

Vierailija
18/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietenkin juot Lidlin halvinta ja väität että se on ihan hyvää.

Vierailija
19/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään eniten halppis costa ricasta paahtoaste 1. Ihan parasta kahvia ja se keitetään tietenkin parhaassa eli perkolaattorissa.

Sama yhdistelmä täälläkin.

Vierailija
20/30 |
27.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Ei kaikki ymmärrä nautinnoista mitään muutenkaan. 

Ehkä hyvä niin, koska paras ei ole kaikkien ulottuvilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän