Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?

Vierailija
06.06.2020 |

Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"

"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, ettei teillä ole mitään oikeita yhteisiä kiinnostuksenkohteita, tai ette keksi mitään, mitä voisi luontevasti tehdä yhdessä. Niin sitten lopputulos on jotain tuollaista, mikä kiinnostaa ehkä jonkin verran toista, mutta ei kuitenkaan molempia. Ei oma käsitykseni suhteesta ole tuollainen. Omassa suhteessani tehdään asioita yhdessä, koska halutaan tehdä asioita yhdessä, ja meillä on siihen paljon vaihtoehtoja, koska on paljon juttuja mitä oikeasti tykätään tehdä yhdessä.

Vierailija
102/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän naisen kanssa

Melkein kaikki ovat.

Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.

Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.

On kuitenkin helpompi tyytyä kuin olla AINA yksin.

Mitä siitä suhteesta silloin saa jos on tyytynyt?

Riippuu varmaan siitä, millaiseen suhteeseen ja millaiseen ihmiseen tyytyy. Kyllähän ne suhteet voivat olla hyviäkin, ja se ihminen voi olla sellainen, jonka kanssa on paljon yhteistä. Joskus ei vaan saa sitä, johon oli oikeasti todella rakastunut. Mutta voi silti tykätä siitä, jonka sai. Tyytyminen ei aina tarkoita huonoa suhdetta ja epäsopivaa tyyppiä. Se voi myös tarkoittaa hyvää ja sopivaa, vaikkei ollutkaan se unelmien kohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista.

Mennään kangaskauppaan katsomaan verhokankaita... sopii jos sen jälkeen mennään verkkokauppaan katselemaan tietsikoita.

Meillä tehdään niin että mies menee vaikka näpräämään niitä tietsikoita sinne verkkokauppaan sillä aikaa kun itse käyn kangaskaupassa näpräämässä. Miksi pitäisi tehdä vaikeamman kautta?

No aivan, mutta sittenhän se ei ole yhdessä tekemistä.

Onko nuo asiat sitten pakko tehdä yhdessä? Yhdessä voi tehdä niin paljon muutakin, mieluiten sellaista josta molemmat ovat kiinnostuneita.

Vierailija
104/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.

Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.

Olen kyllä eri mieltä tuosta. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Ja kyllä, olen itsekin ikisinkku. Ei silti tulisi mieleenkään huolia vastenmielistä miestä ja kun en muuta saa, en todellakaan ota ketään.

Minä en saanut sitä, jonka olisin halunnut. Mutta en silti ottanut ketään vastenmielistä tai huonoa seuraa. Minulla on kumppanina tosi ihana ihminen, jonka kanssa minulla on kivaa, tykätään tehdä asioita yhdessä, on hyviä keskusteluja ja hän on huomioiva seksissä. Hän ei vaan ollut minulle mikään Suuri Rakkaus.

Vierailija
105/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Mitä siitä suhteesta silloin saa jos on tyytynyt?

Riippuu varmaan siitä, millaiseen suhteeseen ja millaiseen ihmiseen tyytyy. Kyllähän ne suhteet voivat olla hyviäkin, ja se ihminen voi olla sellainen, jonka kanssa on paljon yhteistä. Joskus ei vaan saa sitä, johon oli oikeasti todella rakastunut. Mutta voi silti tykätä siitä, jonka sai. Tyytyminen ei aina tarkoita huonoa suhdetta ja epäsopivaa tyyppiä. Se voi myös tarkoittaa hyvää ja sopivaa, vaikkei ollutkaan se unelmien kohde.

Juuri näin.

Olen itse tällaisessa tilanteessa. En aikoinani saanut naista, johon ihastuin ja rakastuin, mutta sain sitten toisen naisen, joka rakastui minuun.

Olen oppinut olemaan onnellinen hänen kanssaan, ja olen täysin tyytyväinen. Ollut jo 15 vuotta. Ihminen on mukautuvainen. Kaksi lastakin saimme, ja hyvin menee, en ole valittanut koskaan. Tämä on oma osani, ja hyvin elämä meni.

Vierailija
106/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen haluaa että teet yhdessä hänen juttujaan. No fiksu mies keskittyy panemiseen.

Vierailija
107/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä yhteen ihmisen kanssa, jolla on täysin erilaiset mielenkiinnon kohteet? Joo, tiedetään että "rakkaus" on sokeaa, mutta se arkikin koittaa joskus ja sitten se mies rassaa niitä autoja ja grillaa. Nainen sisustaa ja siivoaa. Ottakaa siivoushullu mies niin pääsette vähemmällä!

Vierailija
108/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ainakin itse olin avarakatseisempi ja ajattelin ettei kukaan ole täydellinen ja että vähän sinnepäinkin olevalle voi ja pitää antaa mahdollisuus. Juu ei olisi kannattanut koska eihän tuossa saanut kuin pskaa niskaan ja tuhlasi suotta aikaansa, Mitä vanhemmaksi on tullut niin sitä tärkeämpää on että miehen kanssa jakaa yhteisen arvo- ja ajatusmaailman sekä elämäntavan eli todellakin on sitä aidosti yhteistä. Silti se ei tarkoita, että yhdessäkään pitää olla 24/7 vaan sitä että yhdessä on hyvä olla ja kivempaa puuhailla ja harrastaa kuin yksin tai kaverien kanssa. 

Itselleni on lisäksi tärkeää että kumppanin seurassa on hyvä ja helppo viihtyä tekemättä ja puhumatta yhtään mitään. Ihan vaan nauttia toisen olemassaolosta ja läheisyydestä vaikka nuotiolla istuen.

N44

Vierailija
109/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun naisen, joka on suoraan Good Witch -sarjasta.

Yhtä auvoa!

Vierailija
110/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "ei ikinä tehdä mitään yhdessä", muut parit tekee yhdessä sitä sun tätä ihan kaikkee.

Sitten kun ehdotan näitä samoja asioita että tehtäis niin "en sinun kaa". Ei oli se sitten joku liikunta, teatteri, matka tai muu vastaava meno kun pitäs lähteä ja tehdä niin ei enää kiinnosta.

Jos sitten saan puhuttua mukaan johonkin niin se joku pitää olla jonkun harrastukseni kanssa samaan aikaan koska muuten hän joustaa vaikka itsellä ei olisikaan mitään menoa ehdottamani ajan kohtana. Eli yhteinen tekeminen tarkoittaa sitä että joku oma harrastukseni väistää, siis vaikka toisella ei ole mitään menoa ehdotettuna.

Vierailija
111/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä! Kyllä minä olen lähtenyt vaeltamaan ja kalastamaan miehen kanssa vaikka eivät omia harrastuksiani olekaan. Kivaa on ollut :)

Vierailija
112/113 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä kirjoitus yhdestä ainoasta ihmisestä

"Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"

"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"

Käy yhteen tämän(eli otsikon) kanssa?

"Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?"

Oikeastiko ap ajattelee että kaikki naiset ovat hänen vaimojaan? Mitäs ihmeestä näin luonnevikainen analyysi? Kenties vahva tahto juuri tämän tyyppisiin naisiin vain ja ainoastaan, tai sitten hyvin rajoittunut  elämänkokemus.

Meillä mies hinkui kukkakaupoille valitsemaan kesäkukkaset, ja minä hoputin jalkapallopeliin. Joskus toisinpäin.

Vierailija
113/113 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä "ei ikinä tehdä mitään yhdessä", muut parit tekee yhdessä sitä sun tätä ihan kaikkee.

Sitten kun ehdotan näitä samoja asioita että tehtäis niin "en sinun kaa". Ei oli se sitten joku liikunta, teatteri, matka tai muu vastaava meno kun pitäs lähteä ja tehdä niin ei enää kiinnosta.

Jos sitten saan puhuttua mukaan johonkin niin se joku pitää olla jonkun harrastukseni kanssa samaan aikaan koska muuten hän joustaa vaikka itsellä ei olisikaan mitään menoa ehdottamani ajan kohtana. Eli yhteinen tekeminen tarkoittaa sitä että joku oma harrastukseni väistää, siis vaikka toisella ei ole mitään menoa ehdotettuna.

Antteksi jos kysyn, mutta miksi olet yhdessä tällaisen ihmisen kanssa? Pelkkää alistamista ja henkistä väkivaltaa, ja kiusaamista ja kiristämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan