Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?
Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"
"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille? Yleistät vaimosi käytöksen koskemaan muitakin naisia.
Niin, palstallahan ei ole ikinä tehty yhtäkään mies-yleistystä teidän uniikkien lumihiutaleiden toimesta.
-eri
Naisten aloituksessa aloittaja kertoo oman miehen kanssa olevata ongelmasta, mutta ketjuun hyökkää heti lauma miehiä mölisemään "kaikki miehet öliöööö".
Miksi ihmeessä olet mennyt yhteen ihmisen kanssa, jonka kanssa et ilmeisesti jaa yhtään samoja kiinostuksen kohteita? Mikä teitä ylipäätään yhdistää?
Etsi itsellesi nainen joka pitää autoista, problem solved. Silloin ei tarvitse yrittää muuttaa toista.
Tinderissä on muuten paljon miehiä jotka haluaa naisen mukaan metsälle, kalalle, urheilemaan, moottoripyörä- ja autoharrastuksiin. Miettinyt että ovatko he sitten valmiita lähtemään naisen harrastuksiin..tanssikurssille, teatteriin jne. ? Epäilen.
Tällein kärjistäen.
Mun mies ei ikinä ehdota itse mitään. Kyllä sille kelpaa lähteä mun kanssa piknikille tai uimaan, jos ehdotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärän naisen kanssa
Melkein kaikki ovat.
Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?
Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.
Tämän takia miehet on ne jotka enemmän kokevat suhteessa puutetta. Tyytyminen vaikuttaa koko suhteeseen ja sen intohimoon.
Niinpä. Hirveä hinku huonoon seksittömään suhteeseen. Niin hirveä hinku, että palstallakin pitää koko ajan jakaa propagandaa siitä miten naisten pitäisi huolia epämiellyttäväkin mies. Mikä järki pilata oma ainutkertainen elämä jakamalla se jonkun kenen vaan naisen kanssa huonossa suhteessa?
En kyllä ikinä opi ymmärtämään miehiä. Ja kyllä, nyt yleistetään, kerta ketjun aloituskin yleistää kaikki naiset päätöksentekijöiksi. Mikä miehiä vaivaa?? :D
Eri
Valitettavasti olen ap:n kanssa samassa veneessä eli vaimo ei kyllä tajua vastavuoroisuudesta yhtään mitään.
Kerran taisin saada hänet 10v aikana mukaan moottoripyöräkisoihin, mutta sielläkin muistaakseni vaan valitettiin sitten.
Satoja/tuhansia kertoja olen ollut ties missä ihanilla teatterihotellireissuilla yms. hevonpaskahommissa ihan seurana
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on muuten paljon miehiä jotka haluaa naisen mukaan metsälle, kalalle, urheilemaan, moottoripyörä- ja autoharrastuksiin. Miettinyt että ovatko he sitten valmiita lähtemään naisen harrastuksiin..tanssikurssille, teatteriin jne. ? Epäilen.
Tällein kärjistäen.
Nämä miehet on viisaita ja etsivät naista jolla ne samat tavat viettää aikaa ja siksi kertovat mitä itse tykkäävät tehdä. Tarkoitus ei ole olla naisen kanssa joka haluaa tehdä muita asioita mitä mies ei. Voi kun ap olisi ollut yhtä viisas.
Jännittävää, ettei logiikka kelpaa ketjun inttäjille :D Kieltäytymiselle oli hyvä syy: rahaa olisi mennyt hukkaan, jos kukkaostokset olisi tapettu kuumaan autoon.
Sen sijaan jäädään inttämään, että syynä on jonkinlainen luonnevika.
Ehkä AP:n kannattaa erota naisestaan. Nainen ei olisi säästynyt nälvimiseltä, vaikka olisikin lähtenyt mieluusti autokaupoille: kukat olisivat kuolleet ja ap olisi päässyt ivaamaan naistaan typeräksi.
En kyllä ymmärrä naistakaan: miksi jäädä suhteeseen, jossa ei voi olla kuin luonnevikainen tai idiootti? AP huokuu halveksuntaa puolioaan kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, palstallahan ei ole ikinä tehty yhtäkään mies-yleistystä teidän uniikkien lumihiutaleiden toimesta.
-eri
Naisten aloituksessa aloittaja kertoo oman miehen kanssa olevata ongelmasta, mutta ketjuun hyökkää heti lauma miehiä mölisemään "kaikki miehet öliöööö".
Et ole ikinä nähnyt "miehet"-aloitusta palstalla? Niinkö? Ihanko tosissasi väität niin?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ikinä ehdota itse mitään. Kyllä sille kelpaa lähteä mun kanssa piknikille tai uimaan, jos ehdotan.
Jos minä en ehdottaisi tekemistä, me ei ikinä tehtäisi mitään. Mies ei osannut aikoinaan valita edes treffeille ohjelmaa, ei vielä sittenkään kun sitten itse ehdottelin vaihtoehtoja. Kaikki oli ”ihan sama, päätä sä”. Tumput suorina seisoo edelleen, silmät suurina, kun yritän kysyä sen mielipidettä johonkin asiaan. Muuten aivan ihana mies, mutta täysin aloitekyvytön.
Jumankauta jos saan sen joskus kiinni tällaisesta aloituksesta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
No nyt on masokismi huipussaan. Mikä siinä yksinolemisessa on niin kamalaa?
Kysyy aina parisuhteessa ollut ja/tai helposti parisuhteeseen pääsevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Et ole ikinä nähnyt "miehet"-aloitusta palstalla? Niinkö? Ihanko tosissasi väität niin?
No virkistäpä minun muistiani ja kerro muutamasta.
Kyllä mainio on minulle todellakin oikea. Vaikka eroja mielenkiinnon kohteissa on, niin kylly Oy paljon yhteistä ja viihdymme yhdessä erinomaisesti. Terveisin Aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
No nyt on masokismi huipussaan. Mikä siinä yksinolemisessa on niin kamalaa?
Kysyy aina parisuhteessa ollut ja/tai helposti parisuhteeseen pääsevä.
Olen kyllä parisuhteessa, mutta en olisi jos vain vaivoin sietäisin miestä. Johan sellaisen kosketuskin tuntuisi vastenmieliseltä, joten sekö on sinusta tavoittelemisen arvoinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.
Tämän takia miehet on ne jotka enemmän kokevat suhteessa puutetta. Tyytyminen vaikuttaa koko suhteeseen ja sen intohimoon.
Niinpä. Hirveä hinku huonoon seksittömään suhteeseen. Niin hirveä hinku, että palstallakin pitää koko ajan jakaa propagandaa siitä miten naisten pitäisi huolia epämiellyttäväkin mies. Mikä järki pilata oma ainutkertainen elämä jakamalla se jonkun kenen vaan naisen kanssa huonossa suhteessa?
En kyllä ikinä opi ymmärtämään miehiä. Ja kyllä, nyt yleistetään, kerta ketjun aloituskin yleistää kaikki naiset päätöksentekijöiksi. Mikä miehiä vaivaa?? :D
Eri
Miehetkin hyväksyy epämiellyttäviä naisia puolisoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.
Ei kukaan halua erota hyvästä miehestä. Mitä vikaa sinussa on, kun käy noin?
Älä yleistä. Paljonkin erotaan hyvistä puolisoista.
Tosin tiedät tämän itsekin. Halusit vain tölväistä. Miksi olet noin julma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Eri
Miehetkin hyväksyy epämiellyttäviä naisia puolisoikseen.
Se tuli selväksi, oli sisällytetty lainaamaasi tekstiin. Pelkästään lisää vain ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Ei naisilla ole tuollaista.
Jaa ei vai? Tietääkseni heitä on jo pelkästään Suomessa satojatuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei pidä kertoa mihin mennään.
Minun mieheni on vienyt tämän idean niinkin pitkälle että kerran vasta lentokoneessa sain kuulla minne olemme matkalla. Hän järjesti koko loman ja jopa pyysi minulta salaa työnantajaltani vapaata. Oli ihana yllätys.
Sinä et sitten paljon katsele ympärillesi :D
Lupasin olla katsomatta. Vaikeaa oli mutta hän jostain syystä halusi juuri vasta koneessa kertoa.
Juu. Kukaan ei kyllä voi millään aavistaakaan olevansa lentokentällä. Vai oliko peltoritkin päässä ja silmät sidottu? Mites turvatarkastuksessa meni? :D
-eri