Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?

Vierailija
06.06.2020 |

Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"

"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärän naisen kanssa

Vierailija
2/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannut... Samoin yhdessä päätetyt sisustusratkaisut on todellisuudessa naisen valitsemia ja lopuksi minä vielä joudun ne Ikearomut kasaamaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä rassaa autoja. Tykkäisin olla apulaisena mukana, pitämässä seuraa ja jutella samalla. Hän haluaa ennemmin värkätä yksin.

Vierailija
4/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivuotisen broilerikasvatuksen tuloksia.

Vierailija
5/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua kehittää itseään. Sinä olet  hyvä mies kun menet uusiin paikkoihin naisen kanssa. Saat lisää näkökulmaa ja opit joitain asioita. Ja ei niitä naisia kannata väkisin raahata omiin mielenkiinnon kohteisiin , koska silloin ei voi keskittyä siihen vaan täytyy viihdyttää naista.

Vierailija
6/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?

Vierailija
7/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä rassaa autoja. Tykkäisin olla apulaisena mukana, pitämässä seuraa ja jutella samalla. Hän haluaa ennemmin värkätä yksin.

Ex-mieheni rassasi autojen ohella talleissa muita naisia. Paino sanalla ex.

Vierailija
8/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vääränlainen nainen. Tai sä vääränlainen mies.

Mun ja mieheni "tehdään yhdessä" -jutut:

- moottoripyöräily

- metsäretket

- pihahommat (mies tekee niitä enemmän)

Vierailija
9/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Vierailija
10/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Tää taitaa olla sen saman tyypin kirjoittama, joka sitten toisissa avauksissa vinkuu, miten naiset eivät huomioi häntä.

Vierailija
11/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.

Vierailija
12/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.

Sähän se varsinainen asiantuntija olet.

Vierailija
13/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei pidä kertoa mihin mennään.

Vierailija
14/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?

Vierailija
15/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.

Vierailija
16/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on masokismi huipussaan. Mikä siinä yksinolemisessa on niin kamalaa?

Vierailija
17/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.

Ei kukaan halua erota hyvästä miehestä. Mitä vikaa sinussa on, kun käy noin?

Vierailija
18/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että hän haluaa sen olevan hänen omaa aikaa. Kai muutakin tekee? Ja voisitte tehdä yhdessä?

Vierailija
19/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole sellaisia asioita ollenkaan, joista molemmat tykkäisivät? Yleensä se yhdessä tekeminen on näitä asioita, siis joita molemmat tykkää tehdä. Jos kiinnostuksen kohteet on pitkälti erilaiset, niin joustavuutta tarvittaisiin varmasti molemmin puolin, ei ainoastaan niin, että sinä joustat.

Se, että yleistät kaikkien naisten toimivan kuvaamallasi tavalla, ei tietenkään pidä paikkaansa. Kerroitko aatoksesi puolisollesi? Keskustelitteko asiasta ja mitä mieltä hän oli, ymmärsikö asian?

Vierailija
20/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä