Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?
Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"
"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"
Kommentit (113)
Saman huomannut... Samoin yhdessä päätetyt sisustusratkaisut on todellisuudessa naisen valitsemia ja lopuksi minä vielä joudun ne Ikearomut kasaamaan itse.
Mun miesystävä rassaa autoja. Tykkäisin olla apulaisena mukana, pitämässä seuraa ja jutella samalla. Hän haluaa ennemmin värkätä yksin.
Monivuotisen broilerikasvatuksen tuloksia.
Naiset eivät halua kehittää itseään. Sinä olet hyvä mies kun menet uusiin paikkoihin naisen kanssa. Saat lisää näkökulmaa ja opit joitain asioita. Ja ei niitä naisia kannata väkisin raahata omiin mielenkiinnon kohteisiin , koska silloin ei voi keskittyä siihen vaan täytyy viihdyttää naista.
En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä rassaa autoja. Tykkäisin olla apulaisena mukana, pitämässä seuraa ja jutella samalla. Hän haluaa ennemmin värkätä yksin.
Ex-mieheni rassasi autojen ohella talleissa muita naisia. Paino sanalla ex.
Joo, vääränlainen nainen. Tai sä vääränlainen mies.
Mun ja mieheni "tehdään yhdessä" -jutut:
- moottoripyöräily
- metsäretket
- pihahommat (mies tekee niitä enemmän)
Vierailija kirjoitti:
Olet väärän naisen kanssa
Melkein kaikki ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Tää taitaa olla sen saman tyypin kirjoittama, joka sitten toisissa avauksissa vinkuu, miten naiset eivät huomioi häntä.
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
Sähän se varsinainen asiantuntija olet.
Naisille ei pidä kertoa mihin mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on masokismi huipussaan. Mikä siinä yksinolemisessa on niin kamalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.
Ei kukaan halua erota hyvästä miehestä. Mitä vikaa sinussa on, kun käy noin?
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että hän haluaa sen olevan hänen omaa aikaa. Kai muutakin tekee? Ja voisitte tehdä yhdessä?
Eikö teillä ole sellaisia asioita ollenkaan, joista molemmat tykkäisivät? Yleensä se yhdessä tekeminen on näitä asioita, siis joita molemmat tykkää tehdä. Jos kiinnostuksen kohteet on pitkälti erilaiset, niin joustavuutta tarvittaisiin varmasti molemmin puolin, ei ainoastaan niin, että sinä joustat.
Se, että yleistät kaikkien naisten toimivan kuvaamallasi tavalla, ei tietenkään pidä paikkaansa. Kerroitko aatoksesi puolisollesi? Keskustelitteko asiasta ja mitä mieltä hän oli, ymmärsikö asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?
Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.