Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?

Vierailija
06.06.2020 |

Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"

"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"

Kommentit (113)

Vierailija
81/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista.

Mennään kangaskauppaan katsomaan verhokankaita... sopii jos sen jälkeen mennään verkkokauppaan katselemaan tietsikoita.

Vierailija
82/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän naisen kanssa

Melkein kaikki ovat.

Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Ei naisilla ole tuollaista.

Jaa ei vai? Tietääkseni heitä on jo pelkästään Suomessa satojatuhansia.

Mistä tuollainen tieto on peräisin? Sivusta ihmettelen.

No, jo yksin täällä valitetaan päivät pääksytysten huonoja suhteita, mutta niissä vain pysytään, koska vaihtoehtona olisi olla yksin.

Ja samaan aikaan ikisinkuille julistetaan kuinka sinkkuna on parempi kuin pskassa suhteessa. Jännästi se sinkkuus ei kuitenkin ole parempi (eikä edes vaihtoehto) näille parisuhteissaan roikkuville tyytyjille..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista.

Mennään kangaskauppaan katsomaan verhokankaita... sopii jos sen jälkeen mennään verkkokauppaan katselemaan tietsikoita.

Meillä tehdään niin että mies menee vaikka näpräämään niitä tietsikoita sinne verkkokauppaan sillä aikaa kun itse käyn kangaskaupassa näpräämässä. Miksi pitäisi tehdä vaikeamman kautta?

Vierailija
84/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut... Samoin yhdessä päätetyt sisustusratkaisut on todellisuudessa naisen valitsemia ja lopuksi minä vielä joudun ne Ikearomut kasaamaan itse.

Sano suorat sanat noin tyhmälle naiselle. Kasatkoon itse kalusteensa. 

Tämähän se. Miksi miehet suostuu olemaan tuollaisten kädettömien bimbojen kanssa? Minäkin tunnen naisia jotka eivät osaa tehdä juuri mitään, koska on tottuneet että mies hoitaa kaiken. Esimerkiksi kaverini ei osaa edes omaa autoaan tankata, mies aina hoitanut sen.

Kyllä mua sapettaisi elää ihmisen kanssa joka käyttäytyy kuin lapsi, odottaa toisen palvelevan häntä, inisee vaan että "en mä osaa." OPETTELE. En minäkään ole syntynyt ohjekirjat kädessäni, mutta osaan tehdä ihan samat asiat kuin miehenikin. Koska opettelin. 

Vierailija
85/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.

Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.

On kuitenkin helpompi tyytyä kuin olla AINA yksin.

Olen kyllä eri mieltä tuosta. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Ja kyllä, olen itsekin ikisinkku. Ei silti tulisi mieleenkään huolia vastenmielistä miestä ja kun en muuta saa, en todellakaan ota ketään.

Sama täällä, olen ollut koko 32-vuotisen elämäni ajan sinkku, enkä todellakaan aio "tyytyä" johonkin ehkämelkeinsopivaan, mielummin olen yksin. En ymmärrä näitä yksinjäämisestä ruikuttavia.

Vierailija
86/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista.

Meillä tehdään niin että mies menee vaikka näpräämään niitä tietsikoita sinne verkkokauppaan sillä aikaa kun itse käyn kangaskaupassa näpräämässä. Miksi pitäisi tehdä vaikeamman kautta?

No aivan, mutta sittenhän se ei ole yhdessä tekemistä.

Vierailija
87/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin lähden mielellään mukaan autokauppaan. Ja rautakauppaan, mutta siellä tulee aina heräteostoksia.

N40

Vierailija
88/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista.

Juuri kasasimme mieheni kanssa molemmille uudet pelikoneet. Pelaamme molemmat ESOa, mitä kautta tapasimmekin. Verhokauppoja selailen netissä itsekseni.

Vierailija
89/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.

Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.

On kuitenkin helpompi tyytyä kuin olla AINA yksin.

Mitä siitä suhteesta silloin saa jos on tyytynyt?

Vierailija
90/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?

On se helppo sanoa, kun et kykene näkemään asioita miehen kannalta...

Mikäs valitus siitä saataisiinkaan aikaan, jos 95% naisista jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle tällä persuteella?

Miksi ne miehet haluaa parisuhteen? Voidakseen valittaa etteivät saa seksiä puolisolta jota eivät itse halua?

Vierailija
91/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä kumma, me kun sovimme tuollaisen "päivän" se on jotain josta molemmat pitää ja haluaa. 

Sellainen asia johon molemmat haluaa osallistua ? :D 

Vierailija
92/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?

On se helppo sanoa, kun et kykene näkemään asioita miehen kannalta...

Mikäs valitus siitä saataisiinkaan aikaan, jos 95% naisista jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle tällä persuteella?

Miksi ne miehet haluaa parisuhteen? Voidakseen valittaa etteivät saa seksiä puolisolta jota eivät itse halua?

Siivoaminen on tylsää

Vierailija
93/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäpä selittää näille kitisijämiehille, että on täysin mahdollista myös valita kumppani, jonka kanssa on yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Ja sen lisäksi molemmilla voi sitten olla omansa, eikä niissä toisen tarvitse roikkua väkisin mukana. 

Jos oikeanlaista tyyppiä ei löydy, voi myös olla yksin. Yksin pärjää kuka tahansa tasapainoinen ja itsenäinen ihminen, sukupuolesta riippumatta. Voi olla, että yksineläjä olisi mielummin parisuhteessa, mutta ei kuitenkaan "kenen tahansa" kanssa.

Vierailija
94/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun naisesi on tuollainen tonttu ja tästä päättelet kaikkien naisten olevan? :D

Ei mulle tulisi mieleenkään raahata miestä mukaan tekemään jotain, mistä hän ei itse ole kiinnostunut. Sehän olisi kauhea murjottava riippakivi vain siellä, mieluummin menen yksin tai ystävän kanssa.

Vierailija
95/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan keksiä sellaista yhteistä tekemistä, josta molemmat nauttii.

Yhteinen aika on useimmille parisuhteessa eläville tärkeää. Jos sitä ei mitenkään muuten saa kuin raahaamalla toinen väkisin shoppailemaan, niin onhan se aika surullista.

Vierailija
96/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sun naisesi on tuollainen tonttu ja tästä päättelet kaikkien naisten olevan? :D

Ei mulle tulisi mieleenkään raahata miestä mukaan tekemään jotain, mistä hän ei itse ole kiinnostunut. Sehän olisi kauhea murjottava riippakivi vain siellä, mieluummin menen yksin tai ystävän kanssa.

Näinpä, onneksi täällä palstalla ei koskaan yleistetä miehiä

Vierailija
97/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sai mitä halusi. Taisteli pari vuotta minusta, ja kuulkaapa lapset - tämä on totta. Ei ole kertaakaan valittanut vaimostaan. Ottakaa tekin miehet jotka valitatte vaimoistanne (tai tehän kutsutte heitä emänniksi, ämmiksi ja akoiksi) sellainen nainen, jonka haluatte. Tyytyä ei tarvitse.

Vierailija
98/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on muuten paljon miehiä jotka haluaa naisen mukaan metsälle, kalalle, urheilemaan, moottoripyörä- ja autoharrastuksiin. Miettinyt että ovatko he sitten valmiita lähtemään naisen harrastuksiin..tanssikurssille, teatteriin jne. ? Epäilen.

Tällein kärjistäen.

Ne miehet varmaan haluaakin sellaisen naisen, jota aidosti kiinnostaa nuo samat asiat kuin heitä itseään. Juurikin siksi, ettei tarvitse tehdä tuollaista mitään ihmeen vaihtokauppaa, vaan voi harrastaa yhdessä sellaista asiaa, missä molemmilla on kivaa.

Minusta hyvä asia, että ilmoittaa jo seuranhakuilmoituksessa tuollaisen asian, niin ne teatterissa käyvät metsästyksen vihaajat eivät turhaan vaivaudu ottamaan yhteyttä.

Vierailija
99/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä, onneksi täällä palstalla ei koskaan yleistetä miehiä

Ihan samalla tavalla niihin miehistä tehtyihin yleistyksiin tulee kommentteja, että "ei mun mies" tai "en minä kylläkään", koska yleistäminen on ihan kumpaan suuntaan tahansa ärsyttävää.

Vierailija
100/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista.

Edelleenkin: valitse nainen, joka on kiinnostunut tietokoneista eikä verhokankaista. Miksi te menette suhteisiin joissa ei ole yhteisiä kiinnostuksenkohteita? Ei tulisi mieleenkään tuhlata aikaani tuollaiseen. Tämä ei ole mikään harjoituselämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi