Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?
Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"
"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärän naisen kanssa
Melkein kaikki ovat.
Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?
Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.
Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.
Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.
On kuitenkin helpompi tyytyä kuin olla AINA yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jännittävää, ettei logiikka kelpaa ketjun inttäjille :D Kieltäytymiselle oli hyvä syy: rahaa olisi mennyt hukkaan, jos kukkaostokset olisi tapettu kuumaan autoon.
Sen sijaan jäädään inttämään, että syynä on jonkinlainen luonnevika.
Ehkä AP:n kannattaa erota naisestaan. Nainen ei olisi säästynyt nälvimiseltä, vaikka olisikin lähtenyt mieluusti autokaupoille: kukat olisivat kuolleet ja ap olisi päässyt ivaamaan naistaan typeräksi.
En kyllä ymmärrä naistakaan: miksi jäädä suhteeseen, jossa ei voi olla kuin luonnevikainen tai idiootti? AP huokuu halveksuntaa puolioaan kohtaan.
Miksei ap:n vaimo sitten kertonut tätä OIKEAA syytä miehelleen?
Itse tunsin piston sydämessäni, koska raahaan mieheni mukaan vähän joka paikkaan eikä hän koskaan kieltäydy tulemasta eikä valita.
Itse en suhtaudu yhtä suopeasti kaikkiin paikkoihin, jotka häntä kiinnostaa vaan saatan jopa keksiä typeriä tekosyitä, ettei tarvitsisi mennä.
Mulla on ongelma, että haluaisin kontrolloida kaikkea. Tai en halua, mutta en osaa luopua siitä kontrollista... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.
Ei naisilla ole tuollaista.
Jaa ei vai? Tietääkseni heitä on jo pelkästään Suomessa satojatuhansia.
Mistä tuollainen tieto on peräisin? Sivusta ihmettelen.
No, jo yksin täällä valitetaan päivät pääksytysten huonoja suhteita, mutta niissä vain pysytään, koska vaihtoehtona olisi olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla.
Kenenkään ei pitäisi tyytyä, mutta joutuu tyytymään. Loppujen lopuksi aika harva voi vain valita juuri sen kenet haluaa.
On kuitenkin helpompi tyytyä kuin olla AINA yksin.
Olen kyllä eri mieltä tuosta. Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Ja kyllä, olen itsekin ikisinkku. Ei silti tulisi mieleenkään huolia vastenmielistä miestä ja kun en muuta saa, en todellakaan ota ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki ovat.
Ei naisilla ole tuollaista.
Jaa ei vai? Tietääkseni heitä on jo pelkästään Suomessa satojatuhansia.
No, jo yksin täällä valitetaan päivät pääksytysten huonoja suhteita, mutta niissä vain pysytään, koska vaihtoehtona olisi olla yksin.
Eihän valiteta? Miesasiamiehet täällä on ainoita ketkä valittaa jostakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
No nyt on masokismi huipussaan. Mikä siinä yksinolemisessa on niin kamalaa?
Kysyy aina parisuhteessa ollut ja/tai helposti parisuhteeseen pääsevä.
OLEN KYLLÄ PARISUHTEESSA, mutta en olisi jos vain vaivoin sietäisin miestä. Johan sellaisen kosketuskin tuntuisi vastenmieliseltä, joten sekö on sinusta tavoittelemisen arvoinen asia.
Kas
Jaah, en minä väkisin vie miestä minne se ei itse halua, eikä toisinpäin. Meillä on jonkun verran yhteisiä harrastuksia ja aika plajon juttuja joita harrastamme omillamme. Ei ongelmaa ollut koskaan. Mitä sisutukseen tulee niin kyllä suurin osa on minun makuani, mies on heti alusta sanonut ettei hän osaa sisustaa, olen minä silti kysynyt hänen mielipidetään ennen ostopäästöstä. Miehen valitsemiin autoihin en puutu.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi kaikki miehet eivät vain valitse niitä parin prosentin marginaalinaisia, jotka pitävät samoista asioista kuin miehet?
Oma mies sanonut samaa. Ehdotan kyllä kaikkea yhdessä puuhastelua laidasta laitaan, koko perhe en voimin myös. Miehelle sopii yhdessä lähinnä kokkaaminen ja elokuvat parisuhdehempeilyn lisäksi
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?
On se helppo sanoa, kun et kykene näkemään asioita miehen kannalta...
Mikäs valitus siitä saataisiinkaan aikaan, jos 95% naisista jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle tällä persuteella?
Varmaan samasta syystä kuin miehille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa pelkkää p*nemista. Yhteinen leffailtakin tarkoittaa kokemukseni mukaan sitä, että tokihan siinä samalla voi ottaa vaikka poskeen..
Miksi ei voi myös ihan vaan olla ja viettää aikaa yhdessä? Miksi ihan kaikkeen pitää ihan aina liittyä seksi?
Koronakesänä vois kyllä pariskunnat miettiä yhteisiä, mukavia juttua muualta kuin kaupoissa kaksin kiertelemisestä. Vaikka puutarhaliike ja autokaupat ymmärrän tässä suhteessa toki, et niissä voi tarvita toisenkin mielipidettä tai kantoapua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.
Lähtölaskenta alkaa kun lapsiluku on täynnä tai viimeistään kun asuntolaina on maksettu.
Ei kukaan halua erota hyvästä miehestä. Mitä vikaa sinussa on, kun käy noin?
Älä yleistä. Paljonkin erotaan hyvistä puolisoista.
Tosin tiedät tämän itsekin. Halusit vain tölväistä. Miksi olet noin julma?
Varmaan niin, mutta huomattavan paljon harvemmin mitä huonosta puolisosta. Kysyn siis edelleen, kuka haluaa olla vuosikymmeniä yhdessä sellaisen kanssa, jota nipin napin sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, miksi sinun naisellesi tarkoittaa. Meillä se ei tarkoita, tosin olemme aika pitkälti kiinnostuneitakin samoista asioista. Ehkä kannattaisi valita se kumppani paremmin?
Mikäs valitus siitä saataisiinkaan aikaan, jos 95% naisista jätettäisiin parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle tällä persuteella?
Mitä edes sanot tuossa? Olemme tutustuneet saman harrastuksen kautta ja vietämme sen parissa edelleen suurimman osan yhteisestä ajastamme, joten tosissasiko veikkaat, ettemme ole kiinnostuneet samasta asiasta?
Helppo sanoa, kun et edes tiedä koko tilannetta :D olkiukkoa päin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jää ulkopuolelle, kun jätetään vain se tyytyy-ihminen väliin ja etsitään itselle paremmin sopivaa. Miksi olla tahallaan onneton ja tehdä toinenkin onnettomaksi?
Tiedoksi kaikille että suhteemme on erinomainen. Minulla on maailman paras vaimo. Vaikka ei kaikki mielenkiinnon kohteet ole samoja, on paljon yhdistävää ja tehdään myös asioita yhdessä. En vaihtaisi vaimoani yksinoloon enkä kehenkään toiseen. ☺️
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan jää ulkopuolelle, kun jätetään vain se tyytyy-ihminen väliin ja etsitään itselle paremmin sopivaa. Miksi olla tahallaan onneton ja tehdä toinenkin onnettomaksi?
Mistä muuten tietää että puoliso on oikeasti kiinnostunut sinusta, vai että hän on vain tyytynyt sinuun paremman puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut... Samoin yhdessä päätetyt sisustusratkaisut on todellisuudessa naisen valitsemia ja lopuksi minä vielä joudun ne Ikearomut kasaamaan itse.
Sano suorat sanat noin tyhmälle naiselle. Kasatkoon itse kalusteensa.
En mä ainakaan ees huoli miestäni mukaan mihinkään ikeaan tai puutarhakauppoihin huokailemaan, kun tiedän ettei sitä kiinnosta. Meillä on yhteiset kiinnostuksen kohteet, kuten kalastus, mökkeily ja ruoanlaitto, että niitä me touhutaan yhdessä. En ymmärrä miksi miehet alunperinkään alkaa olla jonkun vaan naisen kanssa, ilman että on mitään yhteistä? Miten he edes päätyivät yhteen, jos mitään yhteistä ei koskaan ollutkaan? Pelkän ulkoisen viehätyksen perusteellako?