Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille "yhdessä tekeminen" tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa?

Vierailija
06.06.2020 |

Vaimoni halusi tänään puutarhaliikkeeseen ja lähdin mukaan vaikka minua ei kasvit kiinnosta. Ehdotin sen jälkeen että mennään myös autokauppaan autoja koeajamaan. Se ei käynyt. " Mitä sä mua sinne tarvit?"

"Pyysin sua puutarhaliikkeeseen kun ajattelin että olisi mukava tehdä jotain yhdessä" sanoin että naisille se yhdessä meneminen ja tekeminen tarkoittaa vain sellaisia asioita mitä nainen haluaa. Olen usein pyytänyt mukaan esimerkiksi urheilutapahtumiin mutta yksin olen joutunut aina menemään. Ei syödä ole kertaakaan lähtenyt jonnekin minne ei itse halua, vain siksi että "olisi kiva yhdessä"

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille? Yleistät vaimosi käytöksen koskemaan muitakin naisia.

Vierailija
22/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärän naisen kanssa

Melkein kaikki ovat.

Mutta silti miehet pysyvät huonossa suhteessa. Miksi?

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

Tuo on oikeasti surullista. Kenenkään ei pidä tyytyä toiseen vaan olla sen kanssa, jonka kanssa haluaa olla. Tyytymissuhteissa tulee vain onnettomia ihmisiä ja ero on vain ajan kysymys. Turha kiukutella, kun nainen tajuaa asian ja lähtee. Mieshän lähtee kuitenkin heti, kun tulee sauma parempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Suurin osa miehistä jouttuu ottamaan sen jonka saa tai oltava ilman. Mies on myös sopeutuvainen huonoonkin suhteeseen.

No ei todellakaan suuriN osa joudu. Ja ihmettelen, että miksi sillä kyseisellä osalla sitten on niin kauhea hinku päästä (huonoonkin) parisuhteeseen? Ei naisilla ole tuollaista.

Miksi nämä kyseiset miehet eivät osaa olla itsenäisesti ja yksin? Jäättekö jotenkin lapsen tasolle vai mitä ihmettä?

Eri

Vierailija
24/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei pidä kertoa mihin mennään.

Tuo on hyvä idea jos haluaa hoitaa omia asioitaan samalla reissulla kun nainen on mukana. Muuten saa jänkätä, että miksi se paketti kannattaa hakea nyt eikä sitten kun on yksin liikkeellä :D

Vierailija
25/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies harvoin ehdottaa mitään:D joskus käsken että nyt päätät mitä tehdään. Usein mennään vaikka kyläilemään, elokuviin tai rannalle.

Vierailija
26/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä autoilemaankin lähtisin mutta puutarhakaupassa saattaisin tarvita esim. Kantoapua

Vierailija
27/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harvoin ehdottaa mitään:D joskus käsken että nyt päätät mitä tehdään. Usein mennään vaikka kyläilemään, elokuviin tai rannalle.

Myös huono sängyssä? 'tirsk*

Vierailija
28/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Kutsutaan myös nimellä munaton nössö.

Vierailija
29/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ollaanko me kaikki miehet oltu väärän naisen kanssa? Vaihtaminenkaan ei kuulemma auta...

mies52v

Vierailija
30/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on vienyt tämän idean niinkin pitkälle että kerran vasta lentokoneessa sain kuulla minne olemme matkalla. Hän järjesti koko loman ja jopa pyysi minulta salaa työnantajaltani vapaata. Oli ihana yllätys.

Vierailija
31/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Tämän takia miehet on ne jotka enemmän kokevat suhteessa puutetta. Tyytyminen vaikuttaa koko suhteeseen ja sen intohimoon.

Vierailija
32/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on vienyt tämän idean niinkin pitkälle että kerran vasta lentokoneessa sain kuulla minne olemme matkalla. Hän järjesti koko loman ja jopa pyysi minulta salaa työnantajaltani vapaata. Oli ihana yllätys.

Sinä et sitten paljon katsele ympärillesi :D

Vierailija
33/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja uuden sängyn ostaminen oli myös sellainen minne vei minut "salaa". Minusta meillä ei silloin ollut varaa siihen ja hän oli saanut ylimääräistä ja halusi että käytämme ne yhteiseen sänkyyn. Tiesi että pistäisin vastaan ja siksi ajoi kaupalle kertomatta minne mennään.

Kampaajallekin varasi minulle ajan, vei minut kertomatta siitä sinne ja maksoi koska halusi hemmotella.

Vierailija
34/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis oliko teillä takakontti täynnä kukkia, jotka olisivat odottaneet autossa paistumassa sen 1-2 h autojen katselemisen ajan?

Kasvit olisivat kuolleet. Yritä olla jatkossa vähemmän impulsiivinen, niin ideoihisi on helpompi tarttua. Käykää ensin autokaupoilla ja menkää *sitten* kukkakauppaan.

Vierailija
35/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitten paljon katsele ympärillesi :D

Lupasin olla katsomatta. Vaikeaa oli mutta hän jostain syystä halusi juuri vasta koneessa kertoa.

Vierailija
36/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Tämän takia miehet on ne jotka enemmän kokevat suhteessa puutetta. Tyytyminen vaikuttaa koko suhteeseen ja sen intohimoon.

Mutta mikä on vaihtoehto jos ei tyydy siihen puolisoon, joka on itselle mahdollisuuksien rajoissa. Naiset pärjäävät miehiä paremmin yksin.

Vierailija
37/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä päätetty perheenlisäyskin on useimmiten naisen päätös ja miehen hyväksyntä, koska tämä tietää että lähtölaskenta alkaa jos kieltäytyy.

No höpö höpö. Niin meillä kuin lähes kaikilla lähipiirissä se on ollut mies joka on ottanut lapsenteon puheeksi ja omakaan ei meinannut housuissa pysyä kun laski ovulaatiopäiviä.

Mies joka tekee lapsen koska muuten alkaa lähtölaskenta on siis munaton, avuton mies joka ei pärjää yksin ilman naista. On niin avuton ettå tekee maailman isoimman päätöksen eli lapsen pelosta jäädä yksin.

Vierailija
38/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ollaanko me kaikki miehet oltu väärän naisen kanssa? Vaihtaminenkaan ei kuulemma auta...

mies52v

Kyllä ole väärän naisen kanssa, jos ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tyhmyydestä maksaa aina myöhemmin.

Vierailija
39/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysni eri leffamaku. Vuorotellen katsotaan aina toisen päättämä leffa. Yleensä kumpikin yllättynyt "tämän oli ihan hyvä"!

Vierailija
40/113 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki ovat.

Mutta mikä on vaihtoehto jos ei tyydy siihen puolisoon, joka on itselle mahdollisuuksien rajoissa. Naiset pärjäävät miehiä paremmin yksin.

Mikäs miesten pärjäämisen estää? En ymmärrä väitettäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän