Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko puuduttavan tylsiä ihmisiä?

Vierailija
05.06.2020 |

Yksi mun ystävä on tällainen. Päivän kohokohdat on kun huoltomies käy korjaamassa hanan tai kun iltapalaksi tehdään puuroa. Vaikuttaa siltä ettei hänen elämässä tapahdu oikeastaan yhtään mitään. Mistä tuollaisille voi edes jutella?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nämäkin ihmislajinsa, ehkä sosiaalisettaidot vähän hukassa. Toisaalta sellaiset räiskähtelevät draamaihmiset luulevat olevansa kiinnostavia ja hauskoja. Todellisuudessa ovat enerkiasyöppöjä.

Vierailija
2/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi tunne, mutta törmään niinhin työssäni joka päivä. Olen töissä kiinteistöalalla ja asiakkaat soittelevat usein, vaikkei heillä ole mitään asiaa. Eivät kysy mitään vaan harrastavat pitkiä yksipuheluita. Jos sanoo, että on kiire ja yrittää lopettaa puhelun, saattavat seuraavaksi soittaa toimitusjohtajalle ja haukkua epäystävälliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Kohokohtia on kuluttaminen uusiin vaatteisiin ja astioihin, joita ei tarvitse. Keskustelee mieluiten hinnoista ja merkeistä. Hamstraaja, joka ei edes ole opetellut käyttämään kaikkea mitä hankkii. Ei esim laita ruokaa, vaan syö eineksiä, eikä käytä niitä hienoja astioitaan, kun syö suoraan muovisesta rasiasta. Suuttuu, jos yritän puhua jostain kehittävämmästä. 

Vierailija
4/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistä se mielenkiintoinen ihminen sitten puhuu oikein?

Kerro toki esimerkkejä. Anna kun arvaan, matkustelusta?

Vierailija
5/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anestesialääkärit varmaan...

Vierailija
6/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse esim tykkäisin puhua ajankohtaisista tapahtumista, mutta tämä henkilö ei ole niistä perillä vaan toteaa melkeinpä kaikkeen että aijaa en oo kuullutkaan. AP

Vierailija
7/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on mun mielestä puuduttavan tylsiä. Aina ulkopuolinen olo kun ei monenkaan ihmisen jutut jaksa kiinnostaa vaikka yrittää.

Vierailija
8/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse esim tykkäisin puhua ajankohtaisista tapahtumista, mutta tämä henkilö ei ole niistä perillä vaan toteaa melkeinpä kaikkeen että aijaa en oo kuullutkaan. AP

Nyt oleva ajankohtainen tapahtumako on koronavirus? No aikamoinen ihminen, jos ei ole kuullutkaan.

Vierailija
9/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenpä hyvinkin. Olen itse juuri sellainen. Moni sanoo tätä itsekeskeisyydeksi,mutta olen minä hyvin puuduttavan tylsä ihminen kaikella tavalla. Näin pystyn pätemään pätemisen tarpeessa olevien ihmisten keskuudessa. Sellaisia ovat eräät nimeltä mainitsemattomat sukulaiset,jotka joutuu sukutilaisuuksissa kohtaamaan....

Vierailija
10/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on mun mielestä puuduttavan tylsiä. Aina ulkopuolinen olo kun ei monenkaan ihmisen jutut jaksa kiinnostaa vaikka yrittää.

Sama tunne. Tosin minä olen varmaan niiden muiden mielestä puuduttavan tylsä, joten tasan menee.

Vierailija
11/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoiset ihmiset antavat persoonansa ja mielipiteidensä näkyä ja keskustelevat esim ajankohtaisista asioita, ajatuksistaan maailman menosta, mielenkiinnonkohteistaan ja osaavat edetä myös syvällisempään pohdintaan, haastaa mielipiteitään ja muuttua. Heillä on paljon tietoa ja kokemusta. Heiltä kuulee ja oppii jotain uutta. He ovat yleisesti uteliaita elämän eri ilmiöitä kohtaan, mutta eivät pahansuopaisia  tai kateellisia juoruilijoita. Heillä on huumorintajua ja he ovat onnellisia, sopeutuvaisia. He innostuvat.

Vierailija
12/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Enkä jaksa ihmisiä, joiden elämässä tapahtuu koko ajan jotain muka huisia. Itse olen oppinut arvostamaan juuri päinvastaista.

Vierailija
13/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tapaamistani ihmisistä on niin tylsiä, etten välitä tutustua heihin sen enempää. Ap:n kuvaus tutustaan ei kyllä kerro yhtään mitään tästä ihmisestä itsestään. Saattaa olla kapea-alainen tylsimys, mutta saattaa omata rikkaan sisäisen elämän.

Tylsiä ovat tyhjänpäiväisiä itsestäänselvyyksiä paasaavat massan mukana menijät.

Joille oma ääni, oma ulkonäkö, oma mikä-vain on intohimonsa.

Vierailija
14/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoiset ihmiset antavat persoonansa ja mielipiteidensä näkyä ja keskustelevat esim ajankohtaisista asioita, ajatuksistaan maailman menosta, mielenkiinnonkohteistaan ja osaavat edetä myös syvällisempään pohdintaan, haastaa mielipiteitään ja muuttua. Heillä on paljon tietoa ja kokemusta. Heiltä kuulee ja oppii jotain uutta. He ovat yleisesti uteliaita elämän eri ilmiöitä kohtaan, mutta eivät pahansuopaisia  tai kateellisia juoruilijoita. Heillä on huumorintajua ja he ovat onnellisia, sopeutuvaisia. He innostuvat.

Hyvin kiteytetty. Tämä henkilö ei tosiaan ole myöskään kiinnostunut minkään uuden oppimisesta. Jos vastaan tulee uusia asioita, vastaus on luokkaa ''aa...'' ja jättää asian sikseen. 

Vierailija
15/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvä kuvaus! Tylsät taas jumittuvat arkipäivän asioihin. He ovat sovinnaisia ja jäykkiä eivätkä uskalla paljastaa omia mielipiteitään tai tunteitaan vaan hokevat itsestäänselvyyksiä. Omat sukulaiseni ovat käsittämättömän tylsiä. Itsekin kai olen jossain seurassa tylsä, mutta onneksi on jokunen kaveri jonka kanssa keskustelut ovat oikeasti antoisia

Vierailija
16/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun ajankohtaiset sisältää viimeisimmät Kardashian-kuulumiset tai julkkisten ero-/suhdesotkuja, niin ei muakaan kiinnostaisi niistä jutella. Edelleen, mitkä on sun mielenkiintoisia puheenaiheita? Millaiselta kantilta haluaisit niistä keskustella?

Vierailija
17/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sun ajankohtaiset sisältää viimeisimmät Kardashian-kuulumiset tai julkkisten ero-/suhdesotkuja, niin ei muakaan kiinnostaisi niistä jutella. Edelleen, mitkä on sun mielenkiintoisia puheenaiheita? Millaiselta kantilta haluaisit niistä keskustella?

Itse olen kiinnostunut ympäristöasioista. Meillä on sellainen neljän tyypin ryhmä, yksi on kiinnostunut muodista ja suunnittelusta, yksi ihonhoidosta ja musiikista. Kaikilla on ne omat ns. erikoisalansa, paitsi tällä yhdellä. 

Vierailija
18/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu ihmisestä mitä pitää tylsänä. Jollei esim ole kiinnostunut samoista asioista kuin toinen niin keskustelut voi tuntua tylsiltä. Mulla on tuttu joka kyllä touhuaa paljon ja on aktiivinen, mutta täysin eri asioissa kuin minä. Hän harrastaa koiria, mua ei kiinnosta ne pätkääkään. Ei kiinnosta koiranäyttelyt, koiran syömiset tms. Tylsistyttää koko aihe. Lisäksi hän on kova juhlimaan ja ryyppäämään, mikä ei myöskään mua kiinnosta.

Vierailija
19/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oleva ajankohtainen tapahtumako on koronavirus? No aikamoinen ihminen, jos ei ole kuullutkaan.

Ei välttii coronavirus vaan Black lifes matters's

Vierailija
20/88 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun vih.aan tylsiä tyyppejä. Juhlien piristys olisi taattu, kun heittäisi saavillisen vettä näiden laivakorppujen päälle ja kuvaisi youtubeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi