Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buffetit kiellettävä pysyvästi

Vierailija
03.06.2020 |

Epähygieenisiä viruslinkoja tällaiset paikat. Ruoka-annokset jatkossa vain suoraan keittiöstä. Halvalla yritetty päästä buffetpaikoissa ja ruokakin niissä halpaa Ja mautonta mössöä.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi buffet-ruokailu aiheuttaa liikasyömistä. Ainakin pitäisi olla hinta annoksen painon perusteella. Niin kuin ulkomailla on joissain paikoissa.

Vierailija
2/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole aiemminkaan käynyt buffeteissa. Yksinkertaisesti siitä syystä, että ihmiset eivät osaa käyttäytyä ja klähmivät kaiken sotkuiseksi, yskivät käsiinsä jne.

Sitäpaitsi, kun syön ulkona, haluan palvelua enkä halua itse nousta pöydästä palvelemaan itseäni, sen voin tehdä kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikeaa järjestää muulla tavoin kannattavasti satojen ihnisten ruokailuja esim korkeakoulut

Vierailija
4/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mieluiten olen kyllä ensimmäisten joukossa ottamassa puffetista, eli ennen muita ihmisiä. Niissä käy tavoiltaan  niin monentasoista väkeä.

Vierailija
5/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ole aiemminkaan käynyt buffeteissa. Yksinkertaisesti siitä syystä, että ihmiset eivät osaa käyttäytyä ja klähmivät kaiken sotkuiseksi, yskivät käsiinsä jne.

Sitäpaitsi, kun syön ulkona, haluan palvelua enkä halua itse nousta pöydästä palvelemaan itseäni, sen voin tehdä kotonakin.

Hienoa, sinun ei tarvitse tulevaisuudessakaan käydä niissä. Itse en esimerkiki koskaan ole käynyt raveissa, oopperassa tai pakohuoneessa. Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta kieltää muita käymästä niissä.

Vierailija
6/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanmarjat. Buffetit ovat yksi parhaita tapoja syödä ravintoloissa.

Jos ei ole buffettia tarjolla, en mene.

Vierailija
7/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ruoan laatu paranee, jos se tarjoillaan keittiöstä vs. laitetaan tarjolle buffet-pöytään? Olettaen, että samaa kinkkukiusausta, jauhelihakastiketta, kaalilaatikkoa, lohikeittoa tms. lounasruokalaruokaa on tarjolla.

Vierailija
8/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä buffeteista. Ällöttävän epähygieenistä. Vielä vastenmielisempiä ovat kaupoissa ne salaattibuffetit, josta jokainen rähmäkäpälä (sananmukaisesti) saa mättää haluamansa ainekset purkkiin.

Vierailija
9/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä kaikkea toivoa. Kyllä tänne mahtuu höpinöitä.

Vierailija
10/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan ole sinua sinne buffettiin koskaan pakottanut. Ihan itse saat jatkossakin valita käytkö niissä paikoissa vai et.

Vierailija
11/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounasruokailoissa ainoa tapa saada homma toimimaan.

Vierailija
12/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa järjestää muulla tavoin kannattavasti satojen ihnisten ruokailuja esim korkeakoulut

Onnistuu muullakin tavoin. Kova terveysriski kun suuri määrä ihmisiä kiertää siinä ruuan ympärillä buffeteissa ja levittää viruksia ja bakteereja.

Vierailija
13/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamari kuinka suomalaiset tykkää kieltämisestä ja rajoituksista ;D

Itse en koskaan syö buffeteista, jos ei ole suunnilleen pakko. Ällöttää se miten muut porsastelee paskakäsiensä kanssa niissä.

Mutta ei niitä tarvi kieltää, käyttäköön kuka haluaa, minä en käytä.

Vierailija
14/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kunnostaan välittävät ihmiset maksavat läskien ruuat.

Vierailija
15/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites se ruoan laatu paranee, jos se tarjoillaan keittiöstä vs. laitetaan tarjolle buffet-pöytään? Olettaen, että samaa kinkkukiusausta, jauhelihakastiketta, kaalilaatikkoa, lohikeittoa tms. lounasruokalaruokaa on tarjolla.

Annoksia tarjoillessa viisisataa ihmistä ei lähmi samoja kauhoja ja ottimia eikä höpöttäessään roiski ruokaan sylkeä jne.

Onhan tuollainen buffetti aivan älyttömän riskialtis pöpöjen tartuttamiseen.

Vierailija
16/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoksia tarjoillessa viisisataa ihmistä ei lähmi samoja kauhoja ja ottimia eikä höpöttäessään roiski ruokaan sylkeä jne.

Onhan tuollainen buffetti aivan älyttömän riskialtis pöpöjen tartuttamiseen.

Mutta ei se vaikuta siihen, miten halvalla ruoka tehdään tai minkä laatuista se on. Ihan samaa moskaa on tarjolla, vaikka sen lappaisi lautasella keittiön työntekijä. Hygieenisempää se on, se on totta mutta ihan samaa ruokaa kuitenkin.

Vierailija
17/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lounasruokailoissa ainoa tapa saada homma toimimaan.

Kun itse olin peruskoulussa, niin oppilaat eivät itse ottaneet ruokaa linajastosta, vaan henkilökunta laittoi sen valmiiksi lautaselle. Olihan sellainen systeemi paljon hygienisempi.

Vierailija
18/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saamari kuinka suomalaiset tykkää kieltämisestä ja rajoituksista ;D

Itse en koskaan syö buffeteista, jos ei ole suunnilleen pakko. Ällöttää se miten muut porsastelee paskakäsiensä kanssa niissä.

Mutta ei niitä tarvi kieltää, käyttäköön kuka haluaa, minä en käytä.

Buffetit alkaa olla jo mennyttä aikaa. Enempi vanhemmat ihmiset niissä käyvät. Nuoremmat huolehtivat paremmin terveydestään ja ravitsemuksestaan syömällä muunlaisissa paikoissa ja ravitsemuksellisesti parempaa ruokaa. Terveys kaikkein tärkeintä.

Vierailija
19/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin että Subwayt ovat saaneet olla korona-ajan auki. Jos sillä sämpylän tekijällä sattuisi olemaan korona, niin ihan varmasti leviää tehokkaasti, kun hän höpöttelee ja kyselee täytteitä siinä avoimen tiskin ääressä avattu sämpylä naamansa alla.

Vierailija
20/78 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerä ihminen olisi kieltämässä buffettia, kun oikea ratkaisu olisi korjata buffettiin liittyvät ongelma.

Jos ottimet ovat pöpöisiä, niin niille voidaan suunnitella teline, johon ne jokainen laittaa käytön jälkeen. Telineessä vaikka UV-valolla toimiva desinfiointi, joka puhdistaa ottimet alle sekunnissa. Ottimetkin voivat olla vaikka hopeaa, joka itsessäänkin tappaa mikrobit.

Jos lautaset ovat likaisia, niin jenkkityyliin uusi lautanen aina haettaessa ruokaa.

Jos ruokiin yskitään, niin paremmat pleksit käyttöön ja vaikka supertehokas ilmanvaihto muutenkin ruokien läheisyyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi