Kuukautisissa häiriö jo toista kuukautta peräkkäin, mitä tämä on??
Eli siis. Viime kuussa kuukautiseni tulivat kyllä ajallaan, mutta vuoto oli todella niukkaa, lähes olematonta eikä koskaan kirkkaan punaista vaan ruskeaa. Tätä kesti ehkä viikon, kun yleensä aina vuotoni on ollut runsasta, mutta kestänyt vain 2-3 päivää. Lisäksi aina ennen kuukautiseni ovat olleet kivuliaat ja olen kärsinyt turvotuksesta jne. Mutta viime kuussa kuukautiset eivät tuntuneet yhtään miltään. Eivät oikeasti miltään.
Noh nyt sama juttu. Lisäksi tällä kertaa kuukautiseni alkoivat 5 päivää etuajassa. Ilman mitään muita "oireita". Niukkaa ruskeaa vuotoa, muutamia pieniä ruskeita hyytymiä. Edes naamani ei kuki niin kuin ennen.
Mistä voisi johtua? Pelkään jotain vakavaa sairautta :( Suvussani on ollut kohtusyöpää esim.
Raskaana EN voi olla. Ei ole ollut mahdollisuutta sellaiseen, olen sinkku eikä ole ollut lähiaikoina mitään suhteita.
En käytä hormoniaalista ehkäisyä, en ole käyttänyt 4 vuoteen.
Olen 27v
Toki stressiä on ollut ja olen kärsinyt univaikeuksista lähiaikoina. Syönyt olen normaalisti.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
oliko rokotteet miten otettu ja korona sairastettu, sattuuko ajallisesti näihin nuo vaivat ja onko muita vaivoja mitä tuli rokotuksen jälkeen
No ei varmana johdu siitä. Yksi otettu vuonna 2021 enkä saanut mitään oireita silloin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Klamydia
Tarttuuko sekin nykyään ilmateitse vai miten, kun en ole harrastanut seksiä aikoihin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet raskaana uudelle jeesukselle
Nimeni ei ole Maria, vaikka M-kirjaimella alkaakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet raskaana uudelle jeesukselle
Nimeni ei ole Maria, vaikka M-kirjaimella alkaakin.
Ap
Ei uuden Jeesuksenkaan nimi tule olemaan Jeesus.
Soitahan Gynelle aikaa, täältä saat vain foliohattu hullut kimppuusi. Tuskin on syöpää.
Itselläni oli myös vähän vastaava parin kierron ajan, kun niitä edeltänyt kierto oli ollut ovuloimaton, eli epäilen sen aiheuttaneen tuon. Sittenpä noiden kiertojen jälkeen onneksi tilanne normalisoitui.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen tehtävä on tehdä ihmisistä hedelmättömiä. Se vie oman aikansa.
T. Teemu the salaliittohörhö Vehkala, jo v. 2013 rokotteet tekivät ihmiset hedelmnättömiksi kuten kaikki huomaa ettei v. 2013 jälkeen ole syntynyt lapsia kuin rokottamattomille .
Yliksellä lisää Teemuita:
Vehkalalla taas psykoosit tulilla. CIA:n palkkalistoilla oleva kaveri tarkkaillut Teemua laivalla ja ollut luultavasti salamurhahommissa, mutta Vehkala selvisi hengissä kun lukittautui hyttiin loppumatkan ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteen tehtävä on tehdä ihmisistä hedelmättömiä. Se vie oman aikansa.
T. Teemu the salaliittohörhö Vehkala, jo v. 2013 rokotteet tekivät ihmiset hedelmnättömiksi kuten kaikki huomaa ettei v. 2013 jälkeen ole syntynyt lapsia kuin rokottamattomille .
Yliksellä lisää Teemuita:
Vehkalalla taas psykoosit tulilla. CIA:n palkkalistoilla oleva kaveri tarkkaillut Teemua laivalla ja ollut luultavasti salamurhahommissa, mutta Vehkala selvisi hengissä kun lukittautui hyttiin loppumatkan ajaksi.
Teemulla harhat kuin ampumaratamurhaaja Sillanpäällä.
Mulle tulee helposti häiriöitä, jos liikun vähän enemmän, on stressiä tms. Kantsii varata gynelle aika, jotta saat selvyyden, jos et usko johtuvan stressistä yms tekijöistä.
Joskus monta vuotta sitten minulla oli sellainen lyhyt tilapäishäiriö, että menkat oli 2 viikkoa etuajassa. Ne ekat menkat tuli silloin ajallaan, mutta oli myös omituisen niukat ja ilman normaaleja liitännäisoireita (alavatsakipu, rintojen turpoaminen ja aristus). Ne toiset, jotka törkeästi oli etuajassa, oli kaikin tavoin ihan normaalit. Muistan että se säikäytti, koska koskaan sitä ennen eikä sen jälkeen ole menkat olleet päivääkään etuajassa. Myöhässä sitäkin useammin. Muutenkin AINA pitemmän puoleinen kierto.
Tästä on yli seitsemän vuotta, eikä ole toistunut. Silloin minulla oli erikoisen paljon stressiä. Ei ole syöpiä tai SP-tauteja löytynyt.
Stressi voi vaikuttaa, hormonitasot voi heitellä.
Aina ovulaatiota ei tapahdu, jolloin ei tule menkkojakaan. Odottaisin pari kuukautta. Menisin gynelle, jos kuukautiset eivät palaa muutaman kuukauden kuluttua.
Minulla meni kierto sekaisin aina koivujen kukinta-aikaan. Siitepölyallergia.
Turha lääkäriin mennä. Ei ne tutki ennen kuin on puoli vuotta plakkarissa.
oliko rokotteet miten otettu ja korona sairastettu, sattuuko ajallisesti näihin nuo vaivat ja onko muita vaivoja mitä tuli rokotuksen jälkeen