Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuuko hyvännäköiset pelimiehet koskaan tosissaan?

Vierailija
02.06.2020 |

Kun toinen toistaan kauniimpia naisia on tarjolla joka sormelle ja varpaalle ja on tottunut saamaan naisen kuin naisen, niin voiko sellainen mies edes ihastua tosissaan ja romanttisesti ja olla jopa vähän epävarma itsestään? Vai kokeeko liehet yleensäkään sellaista pakahduttavaa ihastumista, mitä moni nainen kokee?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta siinä vaiheessa kun ei enää komeus/ikä onnistu kaatamaan naisia kuin sieniä sateella. Eli kyllä se todennäköisesti on vasta eläkeiän jälkeen.

Tietenkin myös voi ihastua naiseen ja pitää naista kotona niitä hetkiä varten kun ei saa kaadettua toista naista.

Vierailija
22/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

"Naisen kuin naisen". Vai olisiko niin, että pelimies saa 10% naisista kiinnostumaan ulkonäöllä, kun taas tavallinen mies ehkä 5%. 

No, jos omaan mieheeni viittaan, hänet tunnetkin yhdellä aakkosten kirjaimella, niin kyllä sanoisin rehellisesti että 60-75% kiinnostuu hänestä pelkän ulkonäön/olemuksen perusteella. Paljonko sinusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se pelimies sattuu vielä olemaan polyamoristi, niin sietää naisen olla tarkkana. Kokemusta on.

Vierailija
24/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että pelimieheilyssä on useinkaan loppujenlopuksi kyse seksistä, vaan egosta, tai jännityshakuisuudesta. Jos miehen ego lakkaa tarvitsemasta pönkitystä seksin ja valloitusten kautta, parisuhde voi olla mahdollinen. Seikkailunhaluisuus ja impulsiivisuus tuskin häviävät ihmisestä ikinä kokonaan, vaikka ikä tätä piirrettä tasottaisikin.

Vierailija
25/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
26/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tavoittelee niitä hyvännäköisiä pelimiehiä? 

Vierailija
27/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuka EI halua karismaattista miestä, joka on seksikäs, hyvännäköinen ja osaa hommansa sängyssä?

Vierailija
28/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuka EI halua karismaattista miestä, joka on seksikäs, hyvännäköinen ja osaa hommansa sängyssä?

Esim nainen, joka haluaa uskollisen miehen, jonka kanssa voi rakentaa yhdessä elämää, joka ei petä, ja joka osaa muutakin kuin hommansa sängyssä.

t. eri

Vierailija
29/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihastuu, jotkut ei. Samahan se on naistenkin puolella.

Mulla on kaverina julkisuudestakin tuttu mies, joka nauttii täysin siemauksin pelimiehenä olostaan. Hänellä on varmasti jo yli tuhat eri naista ollut sängyssä, mutta yhä edelleen päämääränä on saada tuhansia lisää. Ei minkäänlaista kyllästymistä havaittavissa, eikä aikomustakaan seurustella yhdenkään kanssa. Hän ottaa kaiken irti pelimiehenä olostaan. Ja tämä alkoi jo ennen kuin hän nousi julkisuuteen.

Vierailija
30/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim nainen, joka haluaa uskollisen miehen, jonka kanssa voi rakentaa yhdessä elämää, joka ei petä, ja joka osaa muutakin kuin hommansa sängyssä.

t. eri

No, minulla onnistui kaikki nuo sen entisen pelimiehen kanssa.

Vierailija
31/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi ihastuvat ja sitten on uusi ihanampi näköpiirissä.

Ei vaan,tiedän yhden jo edesmenneen pelimiehen, meni naimisiinki ja sai pari lasta.

Taisi olla jotain 50-55 vuotias silloin, kuoli vähän yli 60v.

Vierailija
32/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden paatuneen pelimiehen. Itse asiassa tapailin häntä kuukauden päivät kunnes kävi ilmi että hänen tosirakkautensa olikin viimein suostunut tapaamaan ja aloittamaan seurustelun. Meidän juttu tietysti kuivui siihen. He ovat vieläkin yhdessä, vaikkakaan eivät tietääkseni naimisissa, mutta mies on pettänyt tuota naistaan vuosikymmenet. Eli uskon että oli oikeasti ihastunut tai nainen oli vaan muuten todella sopiva hänen elämäntyyliinsä, mutta ei se miehen haluja naiskennella ympäriinsä vienyt. Ilmeisesti toimii koska nainen sietää miehen sekoilut jotka ovat ihan julkinen salaisuus. Varmasti tietää niistä, ei hän mikään idiootti ole, vaan ihan pätevä ja tarmokas liikenainen.

Kerran satuin samoihin juhliin tuon pariskunnan kanssa kun olivat jo olleet yhdessä kymmenisen vuotta. Ei juteltu, mutta olin vessassa omassa kopissani jo, kun kuulin tuon naisen tulevan naistenhuoneeseen. Toiset naiset kyselivät häneltä siellä piikikkäästi että missäs se "Jorma" oli viime viikon - nainen oli ilmeisesti ollut jossain matkoilla. Rouva vastasi siihen että ei tiedä, ja että kai se "Jorma" jossakin oli. Teki suorastaan pahaa, koska hänen äänestään kuuli kyllä että nuo nenäkkäät utelut satuttivat. Pysyin visusti kopissani kunnes tuo porukka oli palannut takaisin saliin.

Joskus sitä käy säkä kun ei saakaan vastarakkautta siltä ihastukseltaan. Muuten tuo nainen olisin ollut minä.

Vierailija
33/81 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihastuu, jotkut ei. Samahan se on naistenkin puolella.

Mulla on kaverina julkisuudestakin tuttu mies, joka nauttii täysin siemauksin pelimiehenä olostaan. Hänellä on varmasti jo yli tuhat eri naista ollut sängyssä, mutta yhä edelleen päämääränä on saada tuhansia lisää. Ei minkäänlaista kyllästymistä havaittavissa, eikä aikomustakaan seurustella yhdenkään kanssa. Hän ottaa kaiken irti pelimiehenä olostaan. Ja tämä alkoi jo ennen kuin hän nousi julkisuuteen.

Terkkuja Axlille!

Vierailija
34/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelipies on pelimies kuolemaansa saakka. Jos on suhteessa pelimiehen kanssa, niin harvoin käy aika pitkäksi.

Vierailija
35/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olisi silloin pelimiehiä. Kun tiedää olevansa suosittu naisten keskuudessa niin voi lentää kukasta kukkaan 👍

Vierailija
36/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rauhotuin siinä kolmenkympin kohdalla.

Vierailija
37/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pelimiesten puolisot olla mustasukkaisia ja puolustaa mustasukkaisesti omaansa? Vai ovatko aina alistuvia?

Vierailija
38/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihastuvat. Mutta laantumattoman ihastuksen kohteina ovat ehkä samanlaiset pelinaiset, naiset, jotka eivät halua heistä mitään vakavaa vaan pitävät varalla. Jos nainen antautuu, niin mielenkiinto varmaan lopahtaa pian.

Vierailija
39/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naisimisiin pelimiehen kanssa, olen jo neljäs vaimonsa. Hän sanoo olleensa aina uskollinen ja että jos ei enää halua olla jonkun kanssa, eroaa. Kyllä minä sen uskon, eikä ole syytä epäillä uskottomuudesta.

Toisaalta ei minua nyt niin hirveästi kiinnostaisikaan, kunhan ei tuo mitään tauteja. Olen itsekin pelinainen ja ihastunut muihin miehiin suhteemme siksna ja pettänytkin.

Luulisin että tähän pätee sama kuin muuhunkin eli että samantyyppiset menevät yhteen samantyyppisten kanssa. Pelinaisista puhutaan ihmeen vähän, mutta heitä on myös ja tuskin kukaan sellainen ottaa mitään eilisen teeren poikaa puolisokseen.

Vierailija
40/81 |
03.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma oli nimenomaan että ihastuin aina johonkin korvia myöten, en siis ollut pelimies jos sitä tarkoitatte että jatkuva pokaaminen päällä. Olin ja olen vieläkin aika hyvänäköinen, tosin yli 30 vuotta jo varattu.

Jo koulupoikana huomasin että tytöt halusivat kiusoitella ja vähän tunkeilla ja syy oli kai se että olin heidän mielestään liian "nätti". Sitten kun olin isompi huomasin että siitä on hyötyä, mutta olin aina niin herkkä että ihastuin johonkin joka osoittutui pinnalliseksi joka lopulta ei ollut kiinnostunut minusta ollenkaan.

Opiskeluaikana varsinkin riitti niitä heiloja mutta mun ongelma oli että baareissa tuli otettua liikaa ja opiskelujen loppuvaiheessa piti ryhdistäytyä. Menin lopulta naismisiin vähän tiukkapipo-oloisen naisen kanssa joka pisti minut kuriin.

Aina kun käyn jossain viihteellä, sitä ei tosin tapahdu usein enää, tulee vanhat ajat mieleen ja koska olen aika hyvä tanssimaan ei tarvitse seinäkukkasena istua. Vaimo tosin odottaa kotona, ei nyt ihan kaulimen kanssa, mutta kumminkin, että tulen kotiin viimeistään klo 4 ja suoraan kapakasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä