Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1121/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kylläkin täti, ihan oikeastikin. Pyylevä, kuvaisi ehkä parhaiten. Iloinen kun olen, niin naururyppyjä riittää, varsinkin nyt kun naama on ruskettunut. Puhelias olen myös, ja hyvä kuuntelija myös. Pukeudun farkkuhaalariin, ruutupaitoihin, tennareihin.

Niin kauan en suostu mummo-osastoon, kun puskapissa onnistuu💕

N62

Vierailija
1122/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 39-vuotiaana ostin yhtäkkiä ensimmäisen tunikani, koska se oli niin hyvässä alessa. Nyt pitää vielä ostaa leggarit sen kanssa alaosaksi, mutta kun en ole koskaan sellaisiakaan pitänyt, niin en edes tiedä, mistä kaupasta tai miltä osastolta sellaisia löytää :P Mutta sanoin miehellekin, että valmistaudun selvästi neljäkymppisiin, kun alan ostaa tällaisia tätivaatteita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1123/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin täti, ihan oikeastikin. Pyylevä, kuvaisi ehkä parhaiten. Iloinen kun olen, niin naururyppyjä riittää, varsinkin nyt kun naama on ruskettunut. Puhelias olen myös, ja hyvä kuuntelija myös. Pukeudun farkkuhaalariin, ruutupaitoihin, tennareihin.

N62

Ihanaa 🙌😄 54vee.

Vierailija
1124/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N62

Ihanaa 🙌😄 54vee.

K i i t o s💕

N62

Vierailija
1125/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko minäkin olla oman elämäni "Ruustinna" ?

Loistava kirjoitus😏

Vierailija
1126/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 58v, pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen. En koe olevani mummo (mikä olen) tai ruustinna. Vaatetus vain on muuttunut tunika /mekkotyyliin.  Minulle on vaikeaa tajuta olevansa jo vanha! 

Vierailija
1127/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen ja paremmassa kunnossa kuin parikymppisenä. Pitkät hiukset, timmi vartalo, "ei-tätimäinen" pukeutumistyyli ja huoliteltu olemus muutenkin. Täti olen kyllä ihan virallisesti - tätiytynyt en todellakaan - enkä toivottavasti koskaan.

Noin minäkin kuvittelin itsestäni, kunnes näin videon omilta 50-vuotispäiviltäni. Katsoin, että mikäs mummo tuossa laahustaa kunnes tajusin, että sehän oli minä itse!

Minäkin kuvittelin olevani treenatessa hyvin säilynyt nelikymppinen, kunnes...

Katsoin videota serkkuni häistä ja tahattomasti ajattelin, että onpas siinä leveäperäinen täti! Tuo tätikkä olinkin minä itse takaa kuvattuna kävelemässä kirkon käytävää kotelomekossa.

Jessus!!!

No kyllä ne miehetkin vanhenevat. Juurikin tutun häissä nähtiin pitkästä aikaa eräs luokkakaveri. Ensivaikutelma oli, että onko tuo harmaaohimoinen, kalju, pömppömasuinen ukko joku morsiamen sukulaissetä. Ei, kyseessä oli ikätoveri luokkakuvasta vuodelta -89.

Mulle kävi lukion luokkakokouksessa samalla tavalla! Kaikki naiset olivat ihan tutun näköisiä, vaikka vähän kypsyneitä.

Mutta miehet! Eihän niitä tuntenut ollenkaan. Lukiossa pojat olivat pitkiä ja laihoja mutta luokkakokoukseen oli tullut pulleita setiä harmaine hiuksineen tai kaljuineen.

Vierailija
1128/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 58v, pitkä, hoikka ja pitkähiuksinen. En koe olevani mummo (mikä olen) tai ruustinna. Vaatetus vain on muuttunut tunika /mekkotyyliin.  Minulle on vaikeaa tajuta olevansa jo vanha! 

Miks nimittää keski-ikäisenä itseensä vanhaksi? Ehtii kyllä sitten oikeesti vanhana, yli 80-vuotiaana. Mieti, kuinka kadut sitten, et niin nuori ja moittii itseens vanhaksi.

Vierailija
1129/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin n. vuosi sitten, että olen laittautuneenakin ihan lukioaikaisen äidinkielenopettajani -nuorehkon, mutta hyvin pullantuoksuisen ja tätimäisen- näköinen. Kaappiin onkin kertynyt tässä parin vuoden sisällä tunika jos toinenkin, niiden kaverina on sadesäätä varten tuulipukuja. 

Vyötärölle on viimeisten kolmen vuoden aikana kertynyt kymmenisen kiloa ja vartalo on sellainen vaihdevuosi-iän jälkeiseltä näyttävä pötkylä. Terveyskenkiä en sentään käytä, eikä lyhyttä tukkaakaan ole - toisaalta en tiedä, näyttääkö tämä pitkäkään näin roikkuvan ja muodottoman olemukseni ohella sen vähempää kulahtaneelta. 

Olen 28, joten ehkä tämä ylipaino on tässä se pahin tätiyttäjä, eikä ikä (oman elämänsä leonardodicaprioiden vastalauseita odotellessa)

Vierailija
1130/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks nimittää keski-ikäisenä itseensä vanhaksi? Ehtii kyllä sitten oikeesti vanhana, yli 80-vuotiaana. Mieti, kuinka kadut sitten, et niin nuori ja moittii itseens vanhaksi.

Tämäpä. Ja nykyään ihan jo kolmekymppiset ja alle analysoi omaa vanhuuttaan ja raihnaisuuttaan, kun ei enää jaksa/huvita pussikaljotella, eikä riehua ja telmiä kuin keskenkasvuiset ja yksi ainoa harmaa hius on löytynyt kolme vuotta sitten. 

Aika helkkarin pitkä vanhuus tulee heillä olemaan, jos tarkoitus on elää sinne 80-90v asti, luulisi että tuollainen asenne vain nopeuttaa kremppojen ja kankeuden tuloa

Vierailija
1131/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet että on olemassa tämmöinen täti-bändi. Itseironiaa ja asennetta riittää. 

Vierailija
1132/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 49. Ohimolta puskee harmaata, mutta en jaksa enää värjäyttää hiuksia. Olen siis 30 vuotta raidoittanut/tyvivärjännyt maantien väristä tukkaani. Lantio levenee ja allit kerää massaa, mutta ei lihaksena. Suupielet alkavat vääntymään alaspäin ja näytän ihan neutraalilla tuulella pahantuuliselta. Maksaläiskät puskee kasvoihin, vaikka kuinka laittaa suojakertoimia.

Vierailija
1133/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset toimii aina. Hiusten ohuus on korvien välissä. Kysykää miehiltä

Vierailija
1134/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssityylini on auttamattoman vanhentunutta, näytän juurikin keski-ikäiseltä tädiltä joka on päässyt pitkästä aikaa irrottelemaan ruotsinlaivalle. Olin nuori 90- ja 00-luvun vaihteessa ja silloin oli vielä muodissa 70-luvulta vaikutteita saanut disco ja funk. Jammailuni on siis todellakin passé. Sillä ei tosin ole kauheasti merkitystä, sillä en ole käynyt millään klubilla moniin vuosiin, vaan tanssin yksin kotona, esimerkiksi Beyoncén kappaleeseen, joka ilmestyi minusta ihan joitain vuosia sitten (oikeasti 20 vuotta sitten). Eihän siitä nyt kauaa ole kun hän lähti soolouralle Destinys Childin jälkeen

Vierailija
1135/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on asennetta. Arvostan. :)

Vierailija
1136/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että jotkut miehet uskoo, että naiset määrittelee itsensä miesten mielipiteiden perusteella.

Jos pohdin ulkonäköäni tai tätimäisyyttäni, se on ihan oma mielipiteeni, ei tule kyllä koskaan ajateltua, mitä mieltä miehet ovat.

Vierailija
1137/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 65 v. ja risat, pudotin eläkkeelle jäätyäni painoani ja se on nyt suurin piirtein niissä lukemissa kuin 35-vuotiaana eli ennen kuin niitä ylimääräisiä kiloja alkoi kertyä. Verikokeiden ja kehon koostumusmittauksen mukaan terveyteni ja kroppani ovat nyt erinomaisessa kunnossa mitä ne eivät olleet ennen kuin tähän muutosprojektiin ryhdyin. Mikään paikka ei ihan pahasti edes roiku, sillä painon pudotuksen myötä aloitin kävelyn ja kuntosalillakin on tullut nyt käytyä. Iän karttuminen ei ole mikään hyvä syy antaa kilojen kerääntyä ja kropan rupsahtaa.

Vierailija
1138/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun hassun hauskalla biletanssivideolla kuvittelet olevasi sulavasti liikkuva beibe, mutta oletkin kuin rautakangen nielaissut tuulimylly.

Et näe ilman silmälaseja lähelle etkä kauas. Piilolinsseillä näkee kauas, muttei lähelle. Denialismin huippu marketista ostetut lukulasit.

Leuka/kaulan iho roikkuu epämääräisenä taikinana...

Vierailija
1139/1764 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo 65 v. ja risat, pudotin eläkkeelle jäätyäni painoani ja se on nyt suurin piirtein niissä lukemissa kuin 35-vuotiaana eli ennen kuin niitä ylimääräisiä kiloja alkoi kertyä. Verikokeiden ja kehon koostumusmittauksen mukaan terveyteni ja kroppani ovat nyt erinomaisessa kunnossa mitä ne eivät olleet ennen kuin tähän muutosprojektiin ryhdyin. Mikään paikka ei ihan pahasti edes roiku, sillä painon pudotuksen myötä aloitin kävelyn ja kuntosalillakin on tullut nyt käytyä. Iän karttuminen ei ole mikään hyvä syy antaa kilojen kerääntyä ja kropan rupsahtaa.

No itsehän olit antanu kilojen keräytyä ja kropan rupsahtaa! Äläs ny ala viisastella.

Vierailija
1140/1764 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet+lääkitys= 20kg

Leivon usein, siis syön myös pullaa ym

Syön melko terveellisesti, liikkua voisin toki enemmän.

Valokuvassa näytän isältäni, en haluamaltani "Ruustinnalta". (Käytössäni on myös isäni kaksi paitaa 50v takaa)

N62

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi