Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju
Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.
Kommentit (1764)
Suihkussa käyminen, hiusten pesu ja hampaiden harjaus kiinnostavat kuin kilo p*skaa.
Minä tätimäistyin, kun tuli jossain vaiheessa 10 kg ylipainoa. Apua, miltä näytin valokuvissa. Vaikka ei kai tädeissä mitään vikaa ole, ei vain se tyyli tuntunut omalta.
Nyt olen saanut kilot pois ja on taas tyttömäisempi olo, kun mahdun s-ja m-kokoisiin vaatteisiin. Pidän myös hiukset hyvin leikattuina puolipitkinä ja tunnen oloni omaksi itseksi jälkeen. En vain ole kovin aikuismaista tätityyppiä, vaikka jo eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on se, että lähestyessään neljääkymppiä naisesta näkee mistä kohtaa hän lihoo. On se sitten maha tai takapuoli. Toisin sanoen nainen muuttuu äidikseen.
Joo, tai sitten voi muuttua äidikseen sillä tavoin, että kaikki rasva lähtee joka paikasta. Entisaikaisissa kirjoissakin aina kuvaillaan se "pitkä ja luiseva" tätityyppi, ja kyllä vaan semmoinen nykyäänkin elää!
Olin kuntosalilla ja kun nousin pois laitteesta, toinen jalkani juuttui joko kengästä ja lahkeesta johonkin kiinni. Sen seurauksena menetin tasapainoni ja kaaduin kierähtäen lattialle ja treenihousut repesivät p*rs**stä.