Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
1061/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

* rööki!!!!!

Vierailija
1062/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle pääsee jo sillä ettei leikkaa hiuksiansa liian lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylipainoinen ja turvonnut. Ei koske hoikkia ja simpsakoita ihmisiä tämä.

Vierailija
1064/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit teki musta tädin. Olisi pitänyt hankkia implantit mutta maksoi liikaa. Nyt imeskelee tekareita ja sössötän😁

Vierailija
1065/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs hymyillytti... Ihanan symppis aloitus xD no kaikki me vanhenemme joskus..

Vierailija
1066/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista näkee ensimmäisenä ettei ole enää niin täyteläiset kuin nuorempana, elastisuus vähenee vaikka käyttäisi mitä voiteita... Silmät syvemmällä kuopissaan. Kroppaan tulee kaikenlaisia vaivoja, on selkäkipua, jalkakipua ym. on entistä vaikeampaa pitää kroppa kuopissaan, tuntuu että yhden pullan syöminenkin tuo lisärenkaan mahaan. Silmälasit päässä näytän kuvissa vihaiselta huuhkajalta.. sitä miettii että näytänkö oikeasti tuolta :D

Vierailija
1067/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorekas, kouvvolaa täynnä. En ole vielä täti, ikä 54

Vierailija
1068/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs hymyillytti... Ihanan symppis aloitus xD no kaikki me vanhenemme joskus..

Ja tämä totuus on joillekin toistaitoisille vaikea hyväksyä.

Vierailija
1069/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttyräniskoja on nykyään jo alakoulussa...

Vierailija
1070/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä itsensä lihavaksi tätiytyy.

Olen yli 50 vuotias hoikka ja muodokas nainen.

Hiukset ovat pitkät vaaleahkot ja paksut.

Hymyilen paljon ja tykkään käydä keikoilla.

Pukeudun mielelläni lyhyisiin tiukkoihin mekkoihin.

Sääret kestävät katseet:)

Sinussa ei kenenkään katse kestä, kun aamuaurinko nousee. ;)

Vierailija
1071/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ikusesti nuoret, viiksiään muutaman kerran päivässä vahaavat karitatykät ovat parhaita, nuorekkaita 100-vuotiaita.

Vierailija
1072/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömällä itsensä lihavaksi tätiytyy.

Olen yli 50 vuotias hoikka ja muodokas nainen.

Hiukset ovat pitkät vaaleahkot ja paksut.

Hymyilen paljon ja tykkään käydä keikoilla.

Pukeudun mielelläni lyhyisiin tiukkoihin mekkoihin.

Sääret kestävät katseet:)

Sinussa ei kenenkään katse kestä, kun aamuaurinko nousee. ;)

Mutta hän käy kuitenkin keikoilla, joka kiinnostaa kaikkia!

Vierailija
1073/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää ikusesti nuoret, viiksiään muutaman kerran päivässä vahaavat karitatykät ovat parhaita, nuorekkaita 100-vuotiaita.

Ne siirtyy suoraan mummoksi.

Vierailija
1074/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni noin 45 v oli vaikein aika kun tuntui että säärihämähäkkiverisuonet ilmestyivät kuin yhdessä yössä, ja kaikenlaiset oudot veltostumat, ja yhtäkkiä kaikki vaatteet olivat liian lyhyitä tai "nuoria". Sitten oma tyyli löytyi taas, joutui vähän muokkautumaan kyllä.

Vierailija
1075/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin olla hienostotäti. Sellainen sherryä juova hieno rouva, jonka mies oli professori (tai on itse), ja joka asuu Töölössä tai Kruununhaassa antiikilla sisustetussa huoneistossa, ulkoiluttaa minkkiturkissa mäyräkoiraa, käy viikoittain oopperassa ja pesettää hiuksensa kampaajalla. Kahvittelee Stockalla ruotsin kielellä, ajelee "pirssillä" ja kuuluu erinäisiin toimikuntiin ja yhdistyksiin.

Vierailija
1076/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaan ketjuun vähän ikävämpää kulmaa:

Olen huomannut, että ennen niin kovin avoimuuden ja herkkyyden nimeen vannonut minä on alkanut kyynistyä ja kovettua. En tahdo enää kertoa rehellisesti mitä kuuluu, sillä en luota kysyjää oikeasti kiinnostavan. Myös mielestäni pienestä valittavat ihmiset ärsyttävät - toiset kärsivät syövästä, lapsettomuudesta tai konkursseista samalla kun toiset marisee, miten Kreetan all-inclusive hotellissa oli huonot lounaat.

Tässä on selvä riski siihen, että keikahdan sinne pimeälle puolelle, missä kiilaan sporasta ensimmäisenä ulos muista välittämättä, tai haukun nuorempia naisia pinnallisiksi.

Ai saakeli, melkein lirahti.... ;)

Vierailija
1077/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pukeudutaan ihmeellisiin raanuihin. Villatakkikin kuin hevospaimenen viitta.

Vierailija
1078/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivaan ketjuun vähän ikävämpää kulmaa:

Olen huomannut, että ennen niin kovin avoimuuden ja herkkyyden nimeen vannonut minä on alkanut kyynistyä ja kovettua. En tahdo enää kertoa rehellisesti mitä kuuluu, sillä en luota kysyjää oikeasti kiinnostavan. Myös mielestäni pienestä valittavat ihmiset ärsyttävät - toiset kärsivät syövästä, lapsettomuudesta tai konkursseista samalla kun toiset marisee, miten Kreetan all-inclusive hotellissa oli huonot lounaat.

Tässä on selvä riski siihen, että keikahdan sinne pimeälle puolelle, missä kiilaan sporasta ensimmäisenä ulos muista välittämättä, tai haukun nuorempia naisia pinnallisiksi.

Ai saakeli, melkein lirahti.... ;)

Tunnistan tämän. En kestä enää tyhmiä ja tietämättömiä ihmisiä ja turhaa valitusta etenkään erittäin hyväosaisten taholta. En myöskään jaksa sievistellä mielipiteitäni tässä naurettavaksi muuttuneessa woke-maailmassa. Ihan sama mitä muut ajattelee. On todella rasittavaa joutua koko ajan suvaitsemaan aivan älyttömiäkin juttuja.

Vierailija
1079/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkälle pääsee päättämällä pitää pitkät pätkäsemättä!

Vierailija
1080/1764 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella naisella on roteva ylävartalo ja ohuet jalat (ns. V-muotoinen vartalo), kädet ovat paksut ja jalat normaalikokoiset. Tällöin ei edes laihdutus auta tähän epätapainoon. Leveät hartiat pysyvät leveitä ja tasapaksu alakroppa tasapaksuna... ellei sitten tee useasti tehotreeniä ongelmakohtiin.

Tätimäisen ulkonäön tekee mekko-neuletakki yhdistelmä,... vaikka tarkoitus tällä pukeutumisella on nuorentaa niin vaikutus on päinvastainen.

Ja tuohon vartalomalliin vielä isot raskaat riipputissit niin avot. Näitä tikkuperseisiä ja rehevärintaisia tätejä vilisee ihan silmissä. Pääkin on usein iso, kaula olematon ja leuan alla rasvaheltta. Kaunista.

Tädit ei ole päässeet irti nuoruutensa seksismistä. Arvostelevat itseään kuin panoseuraa halajava kloppi. Tai setä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä