Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten tätimäistyitte - vertaistukiketju

Vierailija
02.06.2020 |

Oon 46 v ja omasta mielestä näpsäkkä ja nuorekas. Edestäpäin. Nyt näin pari kuvaa itsestä sivusta päin ja mikäs täti Tomera niissä näkyykään. Mulla on lyhyt tukka ja se korostaa paksua niskaa ja tuhtia ylävartaloa. Näytän rintavalta maatalon pehroorinnalta, vaikka en edes ole ylipainoinen, ihan samalta kuin suvun vanhemmat rouvat. Naurattaa olla tällanen muhkea rouva. Kaveriakin nauratti, sanoi että no nyt on.

Kommentit (1764)

Vierailija
421/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua sitä, kun joku sanoi, että ei kestä enää käyttää rintaliivejä vaan pitää vaihtaa "pehmeisiin toppeihin", jotta imunesteet kulkevat?!?! What!?!? Ei minulla ole ollut tuollaisia tuntemuksia ja en ikimaailmassa luopuisi rintaliiveistä.  Ylipainoko tälläistä rintaliiviahdistusta aiheuttaa vai mikä?

Vierailija
422/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua sitä, kun joku sanoi, että ei kestä enää käyttää rintaliivejä vaan pitää vaihtaa "pehmeisiin toppeihin", jotta imunesteet kulkevat?!?! What!?!? Ei minulla ole ollut tuollaisia tuntemuksia ja en ikimaailmassa luopuisi rintaliiveistä.  Ylipainoko tälläistä rintaliiviahdistusta aiheuttaa vai mikä?

Mielestäni tämä ei ole tätimäistä vaan johtuu siitä että vihdoinkin markkinoilla on kivannäköisiä pehmeitä mutta tukevia liivejä. Kymmenen vuotta sitten vielä kiduttiin karseissa korsettimaisissa push-upeissa rinnat leuassa.

Ja rintaliivien "äiti" ei muuten ole mies, vaan nainen, Caresse Crosby.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kauan sitten totesin, että farkut ei ole enää mun juttu.  Vaikka kuinka sanottaisiin, että ne käy kaiken ikäisille, niin mun naama vaan ei sovi farkuille.  Ei ole vartalosta kiinni, silloin olin vielä paljon hoikemmassa kunnossakin.  Ne vaan ei jotenkin sopineet yhteen, mun naama ja farkut.

Tätiytymisen huomaa parhaiten sivukuvasta.  Just se niskan / kaulan asento ja jostain kumman syystä mun laihat käsivarret on muuttuneet paksuiksi.  Olen lyhentynytkin, mikä tarkoittaa että selassä on nikamien välit litistyneet, siksi kai tuo pään asentokin on se mikä on.  Vaikka kuinka yritän suoristaa niskaani, se vaan on koukussa.  Grrr.

Ja mun pienet rinnat, joihin olen aina ollut tyytyväinen, koska ne tekee vartalosta tyttömäisemmän, on yhtäkkiä kasvaneet ainakin pari kuppikokoa, ja mulle on ilmaantunut ns. tissivako, josta en tykkää.  En ole ikinä halunnut isoja rintoja, nyt vihaan näitä löllyköitä.  

Tukan kanssa on oma juttunsa.  Ei näytä hyvältä enää pitkänä, kun on naama jo vanhentunut, mutta ei lyhytkään ole kiva, varsinkaan sivusta katsottuna.  Kun se niska.

Mulle sopii tosi harvat farkut, ja farkkutakit ei sovi yhtään. Olen aivan kamalan näköinen farkkutakissa.

Vierailija
424/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kauan sitten totesin, että farkut ei ole enää mun juttu.  Vaikka kuinka sanottaisiin, että ne käy kaiken ikäisille, niin mun naama vaan ei sovi farkuille.  Ei ole vartalosta kiinni, silloin olin vielä paljon hoikemmassa kunnossakin.  Ne vaan ei jotenkin sopineet yhteen, mun naama ja farkut.

Tätiytymisen huomaa parhaiten sivukuvasta.  Just se niskan / kaulan asento ja jostain kumman syystä mun laihat käsivarret on muuttuneet paksuiksi.  Olen lyhentynytkin, mikä tarkoittaa että selassä on nikamien välit litistyneet, siksi kai tuo pään asentokin on se mikä on.  Vaikka kuinka yritän suoristaa niskaani, se vaan on koukussa.  Grrr.

Ja mun pienet rinnat, joihin olen aina ollut tyytyväinen, koska ne tekee vartalosta tyttömäisemmän, on yhtäkkiä kasvaneet ainakin pari kuppikokoa, ja mulle on ilmaantunut ns. tissivako, josta en tykkää.  En ole ikinä halunnut isoja rintoja, nyt vihaan näitä löllyköitä.  

Tukan kanssa on oma juttunsa.  Ei näytä hyvältä enää pitkänä, kun on naama jo vanhentunut, mutta ei lyhytkään ole kiva, varsinkaan sivusta katsottuna.  Kun se niska.

Vihaan jos rintojen välissä on pyllyvako. Tämä on just todella tätimäistä ja jotkut tekee tämän tahallaan, litistävät rintansa yhteen. Vielä jos on sellanen kreppipaperi-iho.

Vierailija
425/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tämä ei ole tätimäistä vaan johtuu siitä että vihdoinkin markkinoilla on kivannäköisiä pehmeitä mutta tukevia liivejä. Kymmenen vuotta sitten vielä kiduttiin karseissa korsettimaisissa push-upeissa rinnat leuassa.

En mitenkään voi uskoa, että toppimaisilla liiveillä saa ikinä samanlaisen tuen, muotoilun ja kohotuksen kuin "oikeilla" kaaritukiliiveillä. Tietysti, jos ei ole niin nokon nuuka istuvuudesta ja silhuetistaan, niin...

Vierailija
426/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taistelen niskakyttyrää vastaan hautaan asti!!!!! Ryhdikäs voi olla täti-iässäkin.

Vierailija
427/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaan jos rintojen välissä on pyllyvako. Tämä on just todella tätimäistä ja jotkut tekee tämän tahallaan, litistävät rintansa yhteen. Vielä jos on sellanen kreppipaperi-iho.

Kreppipaperi- / kalkkunaiho dekolteessa paljastaa "terassitädin" ;)

Vierailija
428/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään voi uskoa, että toppimaisilla liiveillä saa ikinä samanlaisen tuen, muotoilun ja kohotuksen kuin "oikeilla" kaaritukiliiveillä. Tietysti, jos ei ole niin nokon nuuka istuvuudesta ja silhuetistaan, niin...

Ei saakaan jos on yli pieni C. Mulla on sellasia kevyesti topattuja kauniita sporttiliivin ja rintsikan välimuotoja jotka on just hyvät ja tukevat, kyllä ne muotoileekin ihan tarpeeksi.

Vierailija
429/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lopetin kaaritukiliivien käytön, kun käytin monta vuotta putkeen imetysliivejä. Kaarituet tuntuvat kauheilta.

Vierailija
430/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kreppipaperi- / kalkkunaiho dekolteessa paljastaa "terassitädin" ;)

Nyt on Täti, Suttutäti ja Terassitäti. Muita?

Ehkä Jumppatäti jolla athleisure yllä mutta kuohkea kampaus ja isot korvikset koska ei ole oikeasti mihkään puistojumppaa vaativampaan menossa. Ja kun vielä sen jälkeen on ne Tuulan multilevelmarketing-bileet.

Vierailija
431/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan yli kaiken vaatteita, jotka puristaa tai kiristää. Tämä vain korostuu, mitä vanhemmaksi tulen. Käytän äityiseintsikoita, vaikka pienirintainen olenkin. Ja hoikka olen.

Vierailija
432/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se oli yksiselitteisesti tukan leikkuuttaminen tätipituuteen. Onneksi kasvoi vielä takaisin.

Ei ole mitään pahaa näyttää nuorekkaalta nelikymppisenäkään. Ja siis ihan nelikymppiseltä näytän pidemmässä tukassanikin, mutta tätimäiseltä tantalta en enää.

Vierailija
433/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, miten Brooke on niin tätimäinen. Itse samaistun Hopeen ja Flohon :D 

Kyllä ne muut tätiytyy ;D 

Vierailija
434/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni turhamaisuus kuuluu naiseuteen ja miksi ei saisi murehtia iän tuomia muutoksia itsessään? Pahimpia tuomitsijoita ovat yleensä 50+ miehet, jotka arvostelevat suureen ääneen yli 40-vuotiaita naisia ikään kuin he itse olisivat täysin vanhenemisen yläpuolella. Toivoisin, että vastakkainen sukupuoli katsoisi myös samalla hartaudella peiliin, kuin naiset. Meidän naisten taas tulisi poistaa suurennuslasi peilin edestä, koska suurennuslasin alla ei KUKAAN näytä hyvältä. Tsemppiä tädille!

Vierailija
435/1764 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en olisi koskaan malttanut viettää perjantai JA lauantai-iltaa yksin kotosalla (sinkku) mutta nyt hykertelen tyytyväisenä punaviinilasin kanssa täyttäessäni rauhassa ristikoita...koska televisiosta ei tule mitään muuta katsottavaa Avaran luonnon ja Nuoren Morsen lisäksi (vanha Morse oli luonnollisesti parempi).

Vierailija
436/1764 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava ketju - kiitos! Olen nauranut välillä vedet silmissä ja silti sisimmässäni vähän ”itkenyt”... ikää tulee lisää ja en oikein millään tunnu sopeutuvani näihin fyysisiin muutoksiin, henkiset muutokset sinänsä on OK.

Luulin että olen tyyliin ainoa(!?) joka olisi mieluummin ilman rintsikoita ( miksi edes kuvittelin niin?!). Vaikka vetovoima on tehnyt tehtävänsä ja rinnat ovat nykyisin lihomisen myötä myös isommat 😢on olo ilman rintsikoita niin paljon helpompaa. Tuntuu että kaupat tursuavat vain topattuja push-up liivejä jotka ovat näillä lollottimilla kauhistus. Mistä löydätte kivoja pehmeitä toppiliivejä?

Olo on pullea, eikä vain olo, vaan minä jolla oli aina kapea vyötärö on nyt järkky kumpu vatsan kohdalla, kasvojen muoto on laatikko, leuan alla on heltta ( thank god, vielä ei naamassani kasva karvoja!), ylipaino on hiipinyt viimeisten vuosien saatossa, hiukset ovat ohentuneet ja kiitos perintötekijöiden ne myös ovat jo todella harmaat. 😰 peilistä katsoo vanha ja väsynyt tantta.... minä jonka silmät ovat olleet joskus maagiset ( monien miesten sanoin, isot ja vaaleanvihreät ) ovat nyt jotenkin syvällä päässä ja silmäpussit ovat puolessa ( roikku-)poskessa asti 😧. Tuntuu että vaikka tekisin mitä, paino hiipii vaan ylöspäin ja vaatekoko kasvaa. Masentavaa. Toisaalta henkisesti on helpompaa... olen aina tykännyt puutarhanhoidosta ja luonnosta. Tykkään nyppiä pelargonioita ( jo 20 vuotta ) ja aamulenkillä linnunlaulua. Nykymusiikkia en tajua ja se ei edes haittaa... paras musiikki tehtiin 80- ja 90-luvulla.

Hauskaa on että kaverit ovat kyselleet että järkkäänkö muutaman vuoden päästä viisikymppiset!? No huh, en todellakaan,,, ei ole mitään juhlan aihetta noissa luvuissa. Hattua nostan kaikille jotka vanhenevat arvokkaasti... minua iän karttuminen vain ahdistaa. T. Täti vm. 73

Hyvänen aika, minäkö se siellä kirjoitin!

Vai minä? T: vihreäsilmäinen täti -71

Vierailija
437/1764 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä löytänyt liivejä, jotka ei kiristäisi, puristaisi ja hankaisi. Siirryin päälle 3-kymppisenä käyttämään vain alustoppia, enkä suostu enää liivejä pukemaan päälle kuin enintään juhlamekon kanssa jos alle ei toppi mahdu.

Ja painon kanssahan on juuri päinvastoin - mitä isompi ihminen niin yleensä sitä isommat rinnat, ja liivit enemmän pakolliset. Kun on pienet ja kiinteät rinnat, ei liivejä yksinkertaisesti edes tarvitse, niitä tuli käytettyä vain koska "niin kuuluu tehdä".

Vierailija
438/1764 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet asian ytimessä, tätiyteen kuuluu juuri se että alusvaatteilla hyvin muotoiltu ja kohotettu siluetti ei ole enää prioriteettilistan kärjessä.

Vierailija
439/1764 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pysyisi freesinä ja nuorekkaana kuten vaikka Piritta Hagman. Hän ei ikipäivänä näytä yli nelikymppiseltä äidiltä.

Vierailija
440/1764 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pysyisi freesinä ja nuorekkaana kuten vaikka Piritta Hagman. Hän ei ikipäivänä näytä yli nelikymppiseltä äidiltä.

Kyllä näyttää, iän tuomat muutokset huomaa jo kasvoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän