Muita naisia joita kukaan ei ole halunnut?
En oikein tiedä mikä minussa on vikana, mutta olen alkanut kokea että kukaan ei ole koskaan oikeasti halunnut minua. Kukaan ei ole yrittänyt minua kunnolla, jos joku vähän jotain yrittää niin kaikkoavat todella helposti hyvä että kerkeän edes suuta avata. Sitten kun olen itse yrittänyt niin minut on torjuttu tai sitten vajaa vuoden tapailun jälkeen jätetty.
En ymmärrä mitä teen väärin. Tuntuu että monilla naisilla miehet oikeasti yrittävät kunnolla, mutta minulla ei.
Olen yrittänyt myös kehittää itseäni ja olla naisellisempi, mutta ei ole hirveästi auttanut ja tää panostus alkaa tuntua melkeen säälittävältä vaikka toisaalta koen olevani oma itseni.
Tuntuu että joidenkin naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja silti saavat huomiota ja iskuyrityksiä.
En ole edes koskaan ollut treffeillä.
Ulkonäöllisesti olen ihan nätti, on ainakin sen verran kehuttu. Kroppa ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, normaalipainoinen olen kuitenkin ollut suurimman osan elämästä, tällä hetkellä keikkuu kuitenkin ylipainon rajoilla.
Johtuneeko se sitten tuosta kropasta, olen aina inhonnut sitä. Masentavaa.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31 v nainen. Miesten kännisiä iskuyrityksiä 1 kpl. Treffejä 0 kpl. Suhteita 0 kpl. Ensisuudelma ja neitsyyden menetys 26-vuotiaana pelimiehelle. Että ei hyvin mene täälläkään. Olen ruma, tissitön ja tylsä persoona. Paino ei voi olla syynä sillä olen painanut koko teini/aikuisikäni kaikkea 40-75 kg välillä enkä siltikään ole kelvannut. Olen tullut siihen tulokseen että jos naama on ruma, ei kropalla ole mitään väliä olet sitten laiha tai lihava.
Miten suhtautuisit, jos lyhyt mies (175cm) lähestyisi?
M34
Olen eri kirjoittaja mutta siis 175 cm EI ole lyhyt. Oikeasti. 160-165cm mies on jo rehellisesti lyhyt minulle kun itse olen 162. Mutta 175hän on juuri sopiva pituus. Hitsi kun löytäiskin tuon mittaisen sporttisen ja ketterän miehen. Ei mitään isoja lihaksia vaan semmoinen terveen näköinen. Huh 😍.
P. S. Just joku Momoa on mielestäni oikeasti kauhea. Aivan hirvittävä järkäle eikä kasvoissakaan mitään ihmeellistä. Makuja on monia.
Pientä mahaa on kyllä kertynyt, nyt paino 90kg,vyötärö 92-93cm. Painoin kyllä joskus 5 vuotta sitten 75kg, mutta punttisali kyllä nostaa painoa toisinaan rajustikin.
M34
Pieni prosentuaalinen ero miesten ja naisten määrässä ja tämä kauniisti kullikaruselliksi nimetty ilmiö voivat selittää pientä epäsuhtaa, mutta eivät todellakaan johda siihen, että kaikkien naisten ympärillä pyörii ylenmäärin miehiä.
Nämä karusellit koskevat aika pientä osaa ihmisistä. Ainakin omat tuttuni ovat pääsääntöisesti seurustelleet ja sutinoineet yhden yön juttuja hetken seurustelujen välissä tai olleet enimmäkseen ilman sutinoita ja seurustelua, naiskarusellin pyörittäjiä en ole tuntenut. Aika harva nainen tyytyy siihen, että saa joskus seksiä joltain komistukselta.
Luulen, että tällaisen ilmiön korostaminen on itseään B-luokan miehinä pitävien puolustusreaktio. Kun syyttää ulkoisia olosuhteita, kuten naisten vähäistä määrää, ei tarvitse katsoa peiliin. Jos tuntuu, ettei saa naista, voisi tarkastaa ainakin nämä:
-Käykö suihkussa joka päivä? Vaihtaako myös kalsarit?
-Osaako kuunnella ja keskustella ilman, että ajautuu luennoimaan, puolustuskannalle tai säälimään itseään?
-Ymmärtääkö, että naisilla ja miehillä on pohjimmiltaan samanlaiset tarpeet tulla hyväksytyiksi ja saada itseä miellyttävää seksiä?
-Osaako kehittää oma-aloitteisesti tekemistä, esittää treffejä ja kuulostella, mistä asioista nainen pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että se on pelkästä ulkonäöstä kiinni. Tuttavapiirissä on 2 naista, molemmilla on ylipainoa ja aina on miehiä riittänyt. Näitä naisia yhdistää hyvä huumorintaju, avoimuus ja kyky nauraa itselleen. Heidän seurassaan on helppo olla. Oletko tylsä? Pieni flirtti ja hyvä itsetunto on myös plussaa...
Minä olen melko huumorintajuton, sulkeutunut ja hemmetin tylsä ihminen (eikä nyt ole kyse pelkästään subjektiivisesta mielipiteestäni), mutta silti moni mies on tuntunut olevan kovinkin halukas tutustumaan ja jopa suhteeseen kanssani. Mistä lie johtuu.
Ehkä sinussa on kuitenkin sitä jotakin? Olet sopivasti sarkastinen, hyvä keskustelija? 😎
Meillä on kahdeksan naisen porukka, ja porukassa on pariutuneita, deittailua harrastavia "puolisinkkuja" ja lisäksi ikisinkkuja, joilla peitto heiluu kerran viidessä vuodessa ja kokemukset miehistä ovat vähissä ja katkeria. Ikisinkut ovat ihan yhtä kauniita ja kivoja kuin muutkin, mutta heillä on jähmeä ja jäinen olemus. Irrottelu, vapautunut hölmöily nauraminen varsinkin miesseurassa, olisi heistä sietämättömän teennäistä ja kanamaista. Nämä ikisinkut eivät edes halua ladata tinderiä tai vastaavia, koska heistä miesten lähestymiset ovat aina niin tökeröitä ja jos kaverit ehdottavat, että voisi mennä treffeille, he sanovat loukkaantuneesti että eivät he sentään ketä vain ota. Heillä on oikeasti niin huono itsetunto tällaisissa asioissa, että he ajattelevat että jokainen maailman mies joka heistä kiinnostuu on pervo, idiootti tai muuten mahdoton. Ne, joilla on vientiä, ovat taas paljon rennompia ja myönteisempiä miehiä kohtaan. Heille kelpaa monenlainen mies, ja suhtautuminen on lähtökohtaisesti myönteistä. Eivät ne miehet ole välttämättä mitään täydellisyysksiä, mutta ihanaa ja hyvää seuraa. Ikisinkuilla on kovat vaatimukset, joita ei kukaan täytä. Tämä näkyy heistä ihmisistä päällepäin, ja sitten ei tule alkavista suhteenpoikasista koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kahdeksan naisen porukka, ja porukassa on pariutuneita, deittailua harrastavia "puolisinkkuja" ja lisäksi ikisinkkuja, joilla peitto heiluu kerran viidessä vuodessa ja kokemukset miehistä ovat vähissä ja katkeria. Ikisinkut ovat ihan yhtä kauniita ja kivoja kuin muutkin, mutta heillä on jähmeä ja jäinen olemus. Irrottelu, vapautunut hölmöily nauraminen varsinkin miesseurassa, olisi heistä sietämättömän teennäistä ja kanamaista. Nämä ikisinkut eivät edes halua ladata tinderiä tai vastaavia, koska heistä miesten lähestymiset ovat aina niin tökeröitä ja jos kaverit ehdottavat, että voisi mennä treffeille, he sanovat loukkaantuneesti että eivät he sentään ketä vain ota. Heillä on oikeasti niin huono itsetunto tällaisissa asioissa, että he ajattelevat että jokainen maailman mies joka heistä kiinnostuu on pervo, idiootti tai muuten mahdoton. Ne, joilla on vientiä, ovat taas paljon rennompia ja myönteisempiä miehiä kohtaan. Heille kelpaa monenlainen mies, ja suhtautuminen on lähtökohtaisesti myönteistä. Eivät ne miehet ole välttämättä mitään täydellisyysksiä, mutta ihanaa ja hyvää seuraa. Ikisinkuilla on kovat vaatimukset, joita ei kukaan täytä. Tämä näkyy heistä ihmisistä päällepäin, ja sitten ei tule alkavista suhteenpoikasista koskaan mitään.
Miten sinusta kuuluisi vastailla naiselle treffeille, jos vastassa on tuollainen ikisinkkunainen ja se lataa selvästi jotain ikisinkkunaisten kysymyspatteristoa, johon on vain vääriä vastauksia?
Näin on nimittäin itselleni käynyt monen nettideittinaisen kanssa, ja viimevuosina mitä olen treffaillut naisia, niin juuri lupaavimpien tapausten kanssa. Naisten, jotka ovat 30-35, selvästi hakevat loppuelämän kumppania, harrastavat samanlaisia asioita kuin minä, ja vähintään jonkunlainen ammatti löytyy, ja elämänarvot vaikuttaisivat aika samoilta kuin omanikin. Itse olen mennyt treffeille hyvin odotuksin, mutta vastassa onkin nainen, joka on varsin negatiivinen minua kohtaan ja kun keskustele etenee, niin naisesta jotenkin huomaa että vastasin väärin sen kysymyksiin. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia, jos deittinainen olisi joku niistä sinun kavereistasi?
M/40
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ystäväsi ovat tällaisia, mutta itseäni en tunnista kuvailustasi lainkaan. Olen nimenomaan rento hassuttelija ja tiedän varsin hyvin etten ole täydellinen joten en voi sitä mieheltäkään vaatia.
Oma käsitys voi olla ihan päinvastainen kuin miten muut sinut näkevät.
Kuva olisi paras, sen perusteella arvioida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinusta kuuluisi vastailla naiselle treffeille, jos vastassa on tuollainen ikisinkkunainen ja se lataa selvästi jotain ikisinkkunaisten kysymyspatteristoa, johon on vain vääriä vastauksia?
Näin on nimittäin itselleni käynyt monen nettideittinaisen kanssa, ja viimevuosina mitä olen treffaillut naisia, niin juuri lupaavimpien tapausten kanssa. Naisten, jotka ovat 30-35, selvästi hakevat loppuelämän kumppania, harrastavat samanlaisia asioita kuin minä, ja vähintään jonkunlainen ammatti löytyy, ja elämänarvot vaikuttaisivat aika samoilta kuin omanikin. Itse olen mennyt treffeille hyvin odotuksin, mutta vastassa onkin nainen, joka on varsin negatiivinen minua kohtaan ja kun keskustele etenee, niin naisesta jotenkin huomaa että vastasin väärin sen kysymyksiin. Miten tässä tilanteessa tulisi toimia, jos deittinainen olisi joku niistä sinun kavereistasi?
M/40
Vinkkini olisi se, että yritä ottaa tilanne omiin käsiisi. Jos pystyt jotenkin sekoittamaan pakkaa, niin nainen unohtaa kysymyksensä ja voi vaikka ihastua. Vähemmän tenttaamista, enemmän spontaania ja rentoa yhdessäoloa. Kaikki ne kylmät ikisinkut odottavat sitä ihanaa miestä, joka murtaa heidän jääkuorensa. Kannattaa muistaa, että heillä on tosi huono itsetunto mitä tulee deittailuun. Vie heidät vaikka johonkin kauniiseen paikkaan kävelylle. Ei ole helppoa miehille, tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Vinkkini olisi se, että yritä ottaa tilanne omiin käsiisi. Jos pystyt jotenkin sekoittamaan pakkaa, niin nainen unohtaa kysymyksensä ja voi vaikka ihastua. Vähemmän tenttaamista, enemmän spontaania ja rentoa yhdessäoloa. Kaikki ne kylmät ikisinkut odottavat sitä ihanaa miestä, joka murtaa heidän jääkuorensa. Kannattaa muistaa, että heillä on tosi huono itsetunto mitä tulee deittailuun. Vie heidät vaikka johonkin kauniiseen paikkaan kävelylle. Ei ole helppoa miehille, tsemppiä!
Kiitos vinkeistä! Entä puhelimessa? Viimeisin tapaus oli tässä korona-aikana. Puhuttiin puhelimessa ekaksi, tarkoitus oli sopia juuri kävelylenkistä tai vastaavasta tekemisestä. Nainen kuitenkin aloitti tuon tenttaamisen jo puhelimessa, ja sitten ghostasi sen jälkeen, kun en osannut kai sitten vastata oikein naisen kysymyksiin.
M/40
Minulla tässä kävi niin, että sain vähän hiljaisen ja varautuneen työkaverinaisen ulos kuorestaan. Itse 35 ja nainen 40. Luulin oikeasti paljon nuoremmaksi, stalkkasin valmistumisvuoden ja päättelin sen perusteella iän. Noh oltiin samoissa proggiksissa mukana monesti, kerran oltiin kahdestaan pienessä neukkarissa ja siitä sitten seuraavan päivänä pyysi tämä kävelylle. On kyl aika teinityttömäisen hoikka, ei mitenkään uskoisi 40-vuotiaaksi. Mutta tosi hiljainen ja varautunut aluksi ja itse se hölösuu. Molemmat ollaan dippainssejä.
Jos nainen jää yksin niin se on vain ja ainoastaan naisen vika. Jokainen nainen, myös vaikeasti kehitysvammainen saa helposti tinderissä enemmän tykkäyksiä kuin 95% miehistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Kiitos vinkeistä! Entä puhelimessa? Viimeisin tapaus oli tässä korona-aikana. Puhuttiin puhelimessa ekaksi, tarkoitus oli sopia juuri kävelylenkistä tai vastaavasta tekemisestä. Nainen kuitenkin aloitti tuon tenttaamisen jo puhelimessa, ja sitten ghostasi sen jälkeen, kun en osannut kai sitten vastata oikein naisen kysymyksiin.
M/40
Tosi hankala tuollainen tilanne, mutta varmaan paras olisi silloinkin yrittää ottaa tilannetta mahdollisuuksien mukaan haltuun, olla rento, ja kysellä naisen päivästä ja kertoa omasta, vähän niin kuin hyvälle tutulle puhuisi. Minut iski sellainen mies, joka osasi aidosti kiinnostuneen tuntuisena kysellä mitä minulle kuului ja kertoa ihan tavallisia juttuja. Jos nainen kysyy jotain niin ei siinä auta kuin rehellisesti vastata, tietysti mahdollisimman mukavan kuuloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että se on pelkästä ulkonäöstä kiinni. Tuttavapiirissä on 2 naista, molemmilla on ylipainoa ja aina on miehiä riittänyt. Näitä naisia yhdistää hyvä huumorintaju, avoimuus ja kyky nauraa itselleen. Heidän seurassaan on helppo olla. Oletko tylsä? Pieni flirtti ja hyvä itsetunto on myös plussaa...
Minä olen melko huumorintajuton, sulkeutunut ja hemmetin tylsä ihminen (eikä nyt ole kyse pelkästään subjektiivisesta mielipiteestäni), mutta silti moni mies on tuntunut olevan kovinkin halukas tutustumaan ja jopa suhteeseen kanssani. Mistä lie johtuu.
Ehkä sinussa on kuitenkin sitä jotakin? Olet sopivasti sarkastinen, hyvä keskustelija? 😎
En tiedä, en usko. Mitä ikinä onkin, itse en sitä näe.
Voisin tehdä sellaisen nettisivuston: www.kelpaamattomat.com
Sinne sitten ilmoittautumaan kuvan ja speksien kera.
Nämä henkilöt voisivat sitten pariutua toistensa tai kiinnostuneiden, joita
varmasti löytyy, kanssa. Tarpeeksi yläpeukkuja niin ryhdyn toimeen!
Vierailija kirjoitti:
Pieni prosentuaalinen ero miesten ja naisten määrässä ja tämä kauniisti kullikaruselliksi nimetty ilmiö voivat selittää pientä epäsuhtaa, mutta eivät todellakaan johda siihen, että kaikkien naisten ympärillä pyörii ylenmäärin miehiä.
Nämä karusellit koskevat aika pientä osaa ihmisistä. Ainakin omat tuttuni ovat pääsääntöisesti seurustelleet ja sutinoineet yhden yön juttuja hetken seurustelujen välissä tai olleet enimmäkseen ilman sutinoita ja seurustelua, naiskarusellin pyörittäjiä en ole tuntenut. Aika harva nainen tyytyy siihen, että saa joskus seksiä joltain komistukselta.
Luulen, että tällaisen ilmiön korostaminen on itseään B-luokan miehinä pitävien puolustusreaktio. Kun syyttää ulkoisia olosuhteita, kuten naisten vähäistä määrää, ei tarvitse katsoa peiliin. Jos tuntuu, ettei saa naista, voisi tarkastaa ainakin nämä:
-Osaako kuunnella ja keskustella ilman, että ajautuu luennoimaan, puolustuskannalle tai säälimään itseään?
-Ymmärtääkö, että naisilla ja miehillä on pohjimmiltaan samanlaiset tarpeet tulla hyväksytyiksi ja saada itseä miellyttävää seksiä?
-Osaako kehittää oma-aloitteisesti tekemistä, esittää treffejä ja kuulostella, mistä asioista nainen pitää?
Muutama kommentti.
"Nämä karusellit koskevat aika pientä osaa ihmisistä."
Pitää paikkansa. Mutta erityisesti miesten puolelta nämä tyypit ovat erittäin aktiivisia. Tuntemillani parilla tyypillä on ollut noin 20-30 seurustelusuhdetta, plus tätä huomattavasti suurempi määrä irtonumeroita. Ei siis tarvitakaan montaa naistenmiestä aiheuttamaan epäsuhtaa <25v miesten ja naisten välillä.
"-Käykö suihkussa joka päivä? Vaihtaako myös kalsarit?
-Osaako kehittää oma-aloitteisesti tekemistä, esittää treffejä ja kuulostella, mistä asioista nainen pitää?"
Vinkkisi ovat kuluneita kliseitä ja naisille varsin tyypillisiä. Ne ovat jaettavissa kahteen kategoriaan:
- normaaliin itsestään huolehtimiseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen liittyvät asiat (käy suihkussa, vaihda kalsarit)
- asiat jotka ratkaisevat kestääkö suhde (toisen huomioiminen, ym)
Se mitä jätät kertomatta on asiat jotka ratkaisevat syttyykö kiinnostus ja eteneekö tilanne kaveripohjalta treffeille ja seurusteluun. Tämä on se osa-alue jossa naisettomilla miehillä on vaikeuksia. Ongelmat liittyvät suurelta osin maskuliinisena pidettyyn käyttäytymiseen.
Mahdollisesti naisena et osaa huomioida asiaa, koska sinulta ei edellytetä maskuliinista käytöstä, johon kuuluu esimerkiksi aloitteellisuus ja eteneminen fyysiseen läheisyyteen ilman arkailua.
Kuten monet naiset, kuvittelet naisettoman miehen haisevaksi resupekaksi joka kulkee öristen kaupan käytävällä makkarapaketti ja kaljakori käsissään. Todellisuudessa esimerkiksi minun tapauksessani naiseton mies on se perussiististi pukeutunut mukavan oloinen mies joka tervehtii kaupan kassaa hymyillen ja käyttäytyy muutenkin ihan normaalisti. Se varmasti jollekin naiselle hyvä mies. Mutta ei juuri sinulle, koska kemiat eivät jotenkin kohtaa. Se jokin, kenties särmä, jää puuttumaan.
Summa summarum, sinun vinkkisi sopivat miehille joilla ei ole naispuolisia ystäviä, johtuen siitä etteivät käytöstavat ja perushygienia ole hallussa. Suurin osa naisettomista miehistä ei ole näitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun aloitti nainen, mutta häntä ei halvennettu B-luokan naiseksi tai kyselty, että kuinka usein pesee alushousunsa. Viestisi on hyvä osoitus siitä, että miesten ongelmiin suhtaudutaan helpommin syyllistävästi ja miehiä halventavasti kuin naisten samoihin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen jää yksin niin se on vain ja ainoastaan naisen vika. Jokainen nainen, myös vaikeasti kehitysvammainen saa helposti tinderissä enemmän tykkäyksiä kuin 95% miehistä
Mitä niillä tykkäyksillä tekee kun niistä ei tule mitään? Kokeilen nyt ekaa kertaa Tinderiä, olen saanut viikossa 14 matchia. Tykännyt varmasti yli sadasta. 5 heistä on laittanut viestiä, vastasin kaikille. Vain yksi jatkaa juttua pari kolme päivää myöhemmin. Neljälle olen itse laittanut aloitusviestin, yksi on vastannut mutta nyt on ollut jo päivän hiljaa. Ehkä jatkaa, ehkä ei. Mitä hyötyä siis matcheistä on jos kukaan ei halua jutella saati tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niillä tykkäyksillä tekee kun niistä ei tule mitään? Kokeilen nyt ekaa kertaa Tinderiä, olen saanut viikossa 14 matchia. Tykännyt varmasti yli sadasta. 5 heistä on laittanut viestiä, vastasin kaikille. Vain yksi jatkaa juttua pari kolme päivää myöhemmin. Neljälle olen itse laittanut aloitusviestin, yksi on vastannut mutta nyt on ollut jo päivän hiljaa. Ehkä jatkaa, ehkä ei. Mitä hyötyä siis matcheistä on jos kukaan ei halua jutella saati tavata?
Miehenä ei mene edes noin "hyvin", 14 voisi saada ehkä vuodessa. Joku jos sattuu vastaamaan niin keskustelu on minun suunnasta täysin yksipuolista kyselyä.
M37
Kysymys ei ole siitä, haluaako kukaan, vaan kelpuutanko itse ketään. No enpä ole kelpuuttanut, sinkkuelämä on parasta.
Mulla on juuri tällainen kaveri. Oisko 178/75, komeat poikamaiset kasvot, hoikka mutta lihaksikas kroppa. Ikää 28. Hän on aina saanut juuri sen naisen jota on metsästänyt. Siis oikeasti jokaisen. Sanoi että treffailu on kivaa koska hän tietää että nainen kuitenkin tykkää. Nauttii jahdista ja flirttailusta. Tinder soi päivittäin ja jos haluaa niin joka viikonpäivälle tulee treffit. Olen hämmästellen katsonut vierestä kun itse naisena yritän saada mitään treffejä aikaiseksi ja on kyllä sellaista tervanjuontia että. Joillain on se taito luonnostaan, ja juu hänellä on varmasti ollut yli 100 kumppania. Itse haluaisin löytää yhden... 🙄