Muita naisia joita kukaan ei ole halunnut?
En oikein tiedä mikä minussa on vikana, mutta olen alkanut kokea että kukaan ei ole koskaan oikeasti halunnut minua. Kukaan ei ole yrittänyt minua kunnolla, jos joku vähän jotain yrittää niin kaikkoavat todella helposti hyvä että kerkeän edes suuta avata. Sitten kun olen itse yrittänyt niin minut on torjuttu tai sitten vajaa vuoden tapailun jälkeen jätetty.
En ymmärrä mitä teen väärin. Tuntuu että monilla naisilla miehet oikeasti yrittävät kunnolla, mutta minulla ei.
Olen yrittänyt myös kehittää itseäni ja olla naisellisempi, mutta ei ole hirveästi auttanut ja tää panostus alkaa tuntua melkeen säälittävältä vaikka toisaalta koen olevani oma itseni.
Tuntuu että joidenkin naisten ei tarvitse tehdä yhtään mitään ja silti saavat huomiota ja iskuyrityksiä.
En ole edes koskaan ollut treffeillä.
Ulkonäöllisesti olen ihan nätti, on ainakin sen verran kehuttu. Kroppa ei ole koskaan ollut erityisen hyvä, normaalipainoinen olen kuitenkin ollut suurimman osan elämästä, tällä hetkellä keikkuu kuitenkin ylipainon rajoilla.
Johtuneeko se sitten tuosta kropasta, olen aina inhonnut sitä. Masentavaa.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja symppaan aapeetä täysin. Näin koulukiusauttuna, hiljaisena, ujona, rauhallisena ja väärät harrastukset (videopelit, anime, elokuvat, tv-sarjat, lukeminen, sarjakuvat) yksikään nainen ei ole minkäänlaista huomiota minua kohtaan osoittanut. Tuskin tulee koskaan osoittamaankaan, sillä olen suht matalapalkkaisessa työssä ilman mitään mahdollisuuksia edetä uralla. Ulkomaillakaan en ole matkustellut.
Painoa ja ikää on liikaa, mutta toisaalta en jaksa välittää sillä luovutin parisuhteen löytämisen suhteen useampi vuosi sitten.
Tsemppiä. Naisilla on tilastollisesti kuitenkin parempi mahdollisuus löytää kumppani, toivottavasti onnistut siinä.
Mikä olet koulutukseltasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä aloitukset ovat käsittämättömiä. Jos ei ole tehnyt mitään löytääkseen miesseuraa, niin onko ihme että on yksin? Netin kautta muutkin naiset seuraa hakevat. Ei Suomessa ihmisiä livenä niin kovin helposti lähestytä.
Valtaosa naisista vain odottaa parisuhdetta ilmaantuvaksi. Usein tämä tyyli onnistuukin, koska perinteisesti aloitteiden teko on jäänyt miesten vastuulle. Sitten sen kerran kun mitään ei tapahdukaan, niin ihmetellään että joudunko MINÄ olemaan aktiivinen?! Tervetuloa miesten maailmaan...
Kyllä se on miehillä ja naisilla sama asia, että niitä hyvännäköisiä eniten lähestytään. Se on selvä. Muut joutuvat joko itse lähestymään muita, tai parantamaan omaa tasoaan jotta muut hoitavat aloitteen. Siinä ne vaihtoehdot aikalailla on, ellei ole tosi seurallinen ihminen, koska he kyllä löytävät seuraa ihan vaan höpöttämällä paljon vaikkeivät olisikaan mitään ihmeellisen näköisiä. Suomalaisilla onkin lähinnä ongelma se ettei me olla mitään kauhean sosiaalista kansaa. Itsekään en ole joten muakaan ei varmasti olisi miehet lähestyneet ellen olisi kaunis, koska olen aika arka itse juttelemaan kenenkään kanssa. Olen siis kaiketi päässyt aika helpolla, mutta se ei koske kaikkia naisia.
Uskon kyllä, ettei matalan tason naisillakaan ole helppoa, olen sivusta seuraajana parin kaverini kohdalla huomannut ettei heistä tosimielellä kiinnostuta, mutta minuun miehet ihastuu samantien kun vain vilkaisen päin. Toki luonteellakin on paljon merkitystä, olen iloinen ja hymyileväinen, he taas katkeran oloisia mököttäjiä, mutta kuten eräs kaverini sanoi: "Voittajan on helppo hymyillä". Olisin varmaan itsekin katkera jos olisin saanut niin kylmää kyytiä miehiltä kuin he. Joten kai se on totta, että mun on helppo olla iloinen kun saan niin paljon hyvää kohtelua miehiltä.
Tosin kyllä liika suosiokin tuo omat ongelmansa, mutta tää keskustelu ei nyt koske sitä joten en mene siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole vaikeaa kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Vaikka tämä saattaisi kuulostaa tylyltä niin tässä on erittäin paljon totuutta mukana.
Jos nainen miettii omaa kelpaamistaan niin kannattaa ihan ensin kysyä itseltään että onko BMI siellä 18-20 ihanteessa. Näin yksinkertaisen pienellä asialla voi saada paljon lisää kysyntää.
Saman neuvon voisi antaa miehille, jotka vinkuvat naisettomuuteen. Panistakaa siihen, että olette ihannevartaloisia, eli hoikkia, mutta lihaksikkaita- voitte parantaa parisuhde statustanne huomattavasti
Neuvosi ei ole toimiva. Treenattuja atleettisia miehiä on runsaasti ikisinkkuina.
Naisten kriteerit miehen kropalle on pitkälti geneettisiä, jos mies on pitkä ja leveät hartiat ja kapea vyötärö niin se riittää kaikille naisille.
Se että mies treenaa itsensä alusvaatemallin kuntoon ei nosta hänen osakkeitaan juuri yhtään.
Paljon toimivampi neuvo on että mies opiskelee itselleen jonkun hienon tittelin esim lääkäri juristi lentäjä jne mutta se taas on todella haasteellinen juttu verrattuna siihen että nainen ei vain syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Vaikka tämä saattaisi kuulostaa tylyltä niin tässä on erittäin paljon totuutta mukana.
Jos nainen miettii omaa kelpaamistaan niin kannattaa ihan ensin kysyä itseltään että onko BMI siellä 18-20 ihanteessa. Näin yksinkertaisen pienellä asialla voi saada paljon lisää kysyntää.
Saman neuvon voisi antaa miehille, jotka vinkuvat naisettomuuteen. Panistakaa siihen, että olette ihannevartaloisia, eli hoikkia, mutta lihaksikkaita- voitte parantaa parisuhde statustanne huomattavasti
Neuvosi ei ole toimiva. Treenattuja atleettisia miehiä on runsaasti ikisinkkuina.
Naisten kriteerit miehen kropalle on pitkälti geneettisiä, jos mies on pitkä ja leveät hartiat ja kapea vyötärö niin se riittää kaikille naisille.
Se että mies treenaa itsensä alusvaatemallin kuntoon ei nosta hänen osakkeitaan juuri yhtään.
Paljon toimivampi neuvo on että mies opiskelee itselleen jonkun hienon tittelin esim lääkäri juristi lentäjä jne mutta se taas on todella haasteellinen juttu verrattuna siihen että nainen ei vain syö liikaa.
Koulutus&työpaikka tuo kuitenkin mukanaan valinnanvapauden. Tätä valttia ei ole pakko käyttää, mutta onhan se hyvä olla olemassa.
Se missä täällä hukut massaan nostat toisaalla 100% henkilökohtaisia osakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Kapea vyötärö miehellä? Hyi. Mitä ihmettä horiset
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ja symppaan aapeetä täysin. Näin koulukiusauttuna, hiljaisena, ujona, rauhallisena ja väärät harrastukset (videopelit, anime, elokuvat, tv-sarjat, lukeminen, sarjakuvat) yksikään nainen ei ole minkäänlaista huomiota minua kohtaan osoittanut. Tuskin tulee koskaan osoittamaankaan, sillä olen suht matalapalkkaisessa työssä ilman mitään mahdollisuuksia edetä uralla. Ulkomaillakaan en ole matkustellut.
Painoa ja ikää on liikaa, mutta toisaalta en jaksa välittää sillä luovutin parisuhteen löytämisen suhteen useampi vuosi sitten.
Tsemppiä. Naisilla on tilastollisesti kuitenkin parempi mahdollisuus löytää kumppani, toivottavasti onnistut siinä.
Ihan uteliasuudesta kysyn missä sinunlaisiin miehiin pääsee tutustumaan? Olen nainen jolla on samoja harrastuksia kuin sinä, ja aina nämä "normaalit" miehet jota tapainen dissaa animen katsomistani ja pelaamistani. Haluaisin kovasti löytää puolison jonka olisi kerrankin kiinnostunut samoista asioista mutta mistä teidät löytää???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliasuudesta kysyn missä sinunlaisiin miehiin pääsee tutustumaan? Olen nainen jolla on samoja harrastuksia kuin sinä, ja aina nämä "normaalit" miehet jota tapainen dissaa animen katsomistani ja pelaamistani. Haluaisin kovasti löytää puolison jonka olisi kerrankin kiinnostunut samoista asioista mutta mistä teidät löytää???
Iskurissa oli vielä pari vuotta sitten yksi anime mies. Okcupid taitaa tätä nykyä olla halvempi paikka kohdata. Käy kuitenkin vilkaisemassa olisiko kyseinen mies Iskurissa. Hakusanaksi anime millä pitäis löytyä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain on kyllä suomalaisessa kulttuurissa vialla.
Olen itse ihan kivannäköinen nainen ja olen asunut ulkomailla viimeiset 15 vuotta. Täällä minua koitetaan suht tiheään pokailla ihan normielämän keskellä ja flirttailuakin on ilmassa usein. En ole mikään missi mutta monesti olen kuullut täkäläisiltä olevani kaunis. Tämä koko kuvio on luonut minulle itsevarmuutta ja luottamusta. Nuorena Suomessa kun olin enemminkin harmaa hissukka.
Suomessa miehet kyllä baarissa koittavat iskeä mutta yleensä alkoholin avustuksella. Kysyin suomalaiselta ystävältäni että koitetaanko häntä useinkin pokata ja vastaus oli ei koskaan. Flirttailukaan ei suomalaiselta kovin helposti luonnistu.
Uskon että suomalainen ei helposti kehu, huomioi ja flirttaile. Jos on jäänyt iman noita kokemuksia niin ei myöskään helposti synny varmuutta omasta ulkonäöstä, viehättävyydestä ja seksuaalisesta viehätysvoimasta. Jo pienikin ripaus voisi avata uusia ulottuvuuksia.Totta ja sama vika on suomalaisessa nykydeittailukulttuurissakin jossa vihdoin ja viimein on päästy siihen että tapaillaan useampiakin ihmisiä. Mutta sitäkään ei tietenkään voida täällä harrastaa normaalisti ja toista kunnioittaen, ehei, vaan täällä on ilmeisesti jonkin sortin rangaistus viettää ilta vastakkaisen sukupuolen kanssa ilman että siitä seuraa jonkinlainen "palkinto" eli irtoseksiä ekoilla ja samalla vikoilla treffeillä. Miksi ihmeessä suomalaiset nuoretkaan ei osaa vain tutustua toisiinsa ja viettää aikaa yhdessä ilman sen kummempaa tavoitetta ja päämäärää? Miksi treffien pitää aina johtaa jonkin muuhunkin kuin siihen, että oli kiva ilta yhdessä ja ruokakin oli hyvää? Ennen treffien tarkoitus oli johtaa seurusteluun ja nykyisin ollaan ihan yhtä ryppyotsaisesti hakemassa pelkkää irtoseksiä ja toiseen ihmiseen ei olla valmiita "uhraamaan" aikaa yhtään sen enempää kuin on ihan pakko. Miksi on niin kamala kiire?
Niin. Suomalaisten huonoista deittailutaidoista puhuttiin jo ennen nettideittejä. Ulkomailla on ollut tapana deittailla ihan vaan uusien ihmisten tapaamisen ilosta. Ennen nettideittejä harrastettiin paljon myös sokkotreffejä. Ja lehti-ilmoitusten kautta sovitut treffit olivat aina sokkotreffit. Ei niihin yleensä kuvia laitettu. Joku kämäinen valokuva laitettiin sitten jossain vaiheessa kirjeenvaihtoa, jos ei etäisyyden takia päästy näkemään melko pian. Ajatella, että ihmisillä on joskus ollut aikaa odotella etanapostia joka kerta kuullakseen jotain toisesta, tai sitten soitettiin suoraan lankapuhelimella.
Ei ollut mitään somea ja algoritmeja välissä sotkemassa yksinkertaisia asioita.
Itse naisena ottaisin mielelläni takaisin ne ajat. Saipahan tutustua rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan useimmat miehet pitävät juuri normaalista kropasta, eli sellaisesta naisellisen pehmeästä, joka ei kuitenkaan ole lihava/ylipainoinen. Uskon että kroppasi on ok, mutta se ettet itse siitä pidä saattaa näkyä ulospäin. Itsevarmuus on seksikästä!
No enpä tiedä miten se muka näkyisi ulospäin kun en kroppaani normaalisti kuitenkaan ääneen kommentoi.
Itsetunto on sellainen joka hehkuu ihmisestä ulospäin, se näkyy siinä miten kantaa itsensä, miten suhtautuu muihin, miten liikkuu ja elää, miten reagoi asioihin ja ihmisiin. Yksittäiset sanat ei siitä kerro mitään.
Sitten on kai peli menetetty.
Päinvastoin, itseään ja ajattelutapaansa voi kehittää koko elämän ajan. Kukaan ei ole näiltä osin tuomittu mihinkään, vaan aina voi oppia uusia tapoja katsoa maailmaa ja itseään. Se ei toki ole helppoa saati nopeaa, mutta on mahdollista. Itsekin olin nuorena hiljainen arka hiirulainen joka ei uskonut ansaitsevansa mitään hyvää. Nyt nelikymppisenä on aika rautainen itsetunto ja oikein kiva elämä. Ei ole ollut helppo tie ja on vaatinut kovasti töitä, mutta onneksi ihmisaivot on aika mukautuva kapistus ja huonoja ajattelumalleja on mahdollista korjata oikeaan suuntaan. Tsemppiä sinullekin!
Kyllä minä uskon että ansaitsen hyvää. Hiljainen olen siksi että en halua olla äänekäs muutenkaan, enemmän se tuntuu olevan muille ongelma kuin itselleni. Arkuus on taas joku alitajuinen reagointitapa joka on jäänyt kiusaamisesta tms.
Ujot ja arat naiset on söpöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Miehen vartalossa ratkaisee 90% pituus ja luuston malli (kapea lantio, leveät hartiat).
Pituutta ei saa lisää, ja V-kropan "luominen" edellyttää treenaamisen ympärillä pyörivää elämäntapaa, eikä siltikään onnistu kuin vähemmistöltä.
Ne muutostarinat joita näkyy youtubessa ja muualla ovat heppuja joilla oli alun perinkin oikea genetiikka lihaskasvua varten. Enemistöön miehistä lihas ei tartu yhtä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Miehen vartalossa ratkaisee 90% pituus ja luuston malli (kapea lantio, leveät hartiat).
Pituutta ei saa lisää, ja V-kropan "luominen" edellyttää treenaamisen ympärillä pyörivää elämäntapaa, eikä siltikään onnistu kuin vähemmistöltä.
Ne muutostarinat joita näkyy youtubessa ja muualla ovat heppuja joilla oli alun perinkin oikea genetiikka lihaskasvua varten. Enemistöön miehistä lihas ei tartu yhtä helposti.
Sama naisella. Pitää olla tiimalasivartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan useimmat miehet pitävät juuri normaalista kropasta, eli sellaisesta naisellisen pehmeästä, joka ei kuitenkaan ole lihava/ylipainoinen. Uskon että kroppasi on ok, mutta se ettet itse siitä pidä saattaa näkyä ulospäin. Itsevarmuus on seksikästä!
No enpä tiedä miten se muka näkyisi ulospäin kun en kroppaani normaalisti kuitenkaan ääneen kommentoi.
Itsetunto on sellainen joka hehkuu ihmisestä ulospäin, se näkyy siinä miten kantaa itsensä, miten suhtautuu muihin, miten liikkuu ja elää, miten reagoi asioihin ja ihmisiin. Yksittäiset sanat ei siitä kerro mitään.
Sitten on kai peli menetetty.
Päinvastoin, itseään ja ajattelutapaansa voi kehittää koko elämän ajan. Kukaan ei ole näiltä osin tuomittu mihinkään, vaan aina voi oppia uusia tapoja katsoa maailmaa ja itseään. Se ei toki ole helppoa saati nopeaa, mutta on mahdollista. Itsekin olin nuorena hiljainen arka hiirulainen joka ei uskonut ansaitsevansa mitään hyvää. Nyt nelikymppisenä on aika rautainen itsetunto ja oikein kiva elämä. Ei ole ollut helppo tie ja on vaatinut kovasti töitä, mutta onneksi ihmisaivot on aika mukautuva kapistus ja huonoja ajattelumalleja on mahdollista korjata oikeaan suuntaan. Tsemppiä sinullekin!
Kyllä minä uskon että ansaitsen hyvää. Hiljainen olen siksi että en halua olla äänekäs muutenkaan, enemmän se tuntuu olevan muille ongelma kuin itselleni. Arkuus on taas joku alitajuinen reagointitapa joka on jäänyt kiusaamisesta tms.
Ujot ja arat naiset on söpöjä
Siihen se taitaa kuitenkin jäädä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koomisetnaiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on että sun kannattaisi ehdottomasti panostaa kroppaan, se on naiselle ylivoimaisesti helpoin ja tehokkain keino nostaa omaa markkina-arvoa.
Rehellisesti sanottuna itse viehätyn vain hoikista tai urheilullisista vartaloista.
Voitaisko vihdoinkin alkaa irtaantumaan tästä myrkyllisestä miesten miellyttämisestä? Eräässä topassa meinaa nuori nainen ottaa kohta hengen itseltään jäätyään vaille huomiota.
Naiset! Noustaan vastarintaan. Me olemme vahvempia ihanina omina itsenämme emmekä kaipaa miehien asettamia markkina-arvoja ja almuja, joita he maksavat tästä näennäisestä markkina-statuksesta.
Kannustan nuoria naisia jättäytymään hetkeksi deittimarkkinoilta keskittyen lähinnä nyt itseensä. Parhaimmassa tapauksessa löydät itsellesi mieluisan alan tai muuten vain uuden suunnan.
Ole ihana nainen vailla murheita!Hieno voimaantumisfantasia. Sitten takaisin maan pinnalle:
Te, naiset, halusitte tasa-arvoa. Asiat joista te valitatte tässä, ovat sellaisia jotka ovat koskeneet miehiä iät ja ajat.
Itse asiassa miehen tilanne on vielä huonompi, koska pituus ratkaisee, eikä se ole muutettavissa. Mutta toki pitää olla myös roteva tai raamikas jotta nainen tuntisi olevansa turvassa, ja mieluusti ilman salia koska salilla ramppaava mies on turn-off. Matala ääni ja isot kädet, totta kai. Ja se intensiivinen katse.
Kunnianhimoa pitää olla, ja määrätietoisuutta. Rohkeutta ja aloitteellisuutta totta kai. Halua kamppailla naisesta, mikä mies se nyt on joka heti luovuttaa. Ja etenkin itsevarmuutta, mikä onkin helppoa nuorelle miehelle kun on pelkää ilmaa deittimarkkinoilla, nuorten naisten ollessa kuin poptähtiä.
Jos nyt naisille esitetään toivomus, tai miksei vaikka vaatimus, normaalipainosta joka oli normaalia vain pari vuosikymmentä sitten...niin se on aika helvetin vähäinen vaatimus verrattuna siihen mitä miehiltä on aina vaadittu. Nyt naiset saavat maista pientä osaa suorituspaineista jotka ovat aina koskeneet miehiä, ja heti alkaa valitus.
Vielä koomisempaa on se kuinka puhut nuorista naisista. Yksikään olento maan päällä ei ole niin etuoikeutettu deittimarkkinoilla kuin nuori nainen. Jo 15-vuotiaat pikkutytöt tietävät olevansa poikien halujen kohteita, eikä heidän tarvitse tehdä muuta kuin valkata koska ja kuka kelpaisi.
Jos naisillekin tulee paineita olla vastakkaisen sukupuolen mieleen, niin HYVÄ.
Tässähän juuri puhuttiin siitä kun ei ole ollut halujen kohde koskaan. En edes 15-vuotiaana, oikeastaan jopa vähemmän silloin.
Juuri näin. Ensimmäiset kokemukset pojista oli kuinka he yhdessä kiusasivat, huijasivat ja pilkkasivat. Mm. Sain kirjeen tyyliin "Joonas tykkää susta, tuu koulun jälkeen paikkaan x". Kun menin sinne, pojat olivat siellä ja repivät paidasta ja haukkuivat.
Tietenkään aikuisena meno ei ole tällaista, mutta suoraan on sanottu mikä vartalossani ei kiihota, mikä luonteessani on vikana, ei kai kukaan susta tykkäiskään jne. Mukavin asia mitä mieheltä olen kuullut oli "sä oot kiva kaveri mutta seksiä me ei kyllä ikinä tulla harrastamaan".
Milloin se etuoikeutettu aika alkaa?
Mulla kävi koulussa niin, että ihastuin yhteen vähän nössöön poikaan (koska ajattelin että me kaksi nössöä sovitaan yhteen) niin hän käytti sitä mun teini-ihastumistani egonsa pönkittämiseen saadakseen niitä suosittuja tyttöjä. Hän oli pullukka, minä painoin 49kg.
Sama touhu jatkui aikuiselämään asti kunnes luovutin. Kyllä se on niin että miehen kuuluu tehdä aloite. Jos kukaan ei tee, se kertoo kaiken minusta. En enää itseäni tyrkytä luusereille koska tiedän kyllä ettei nekään mua aidosti halua. Etsivät vain ponnahduslautaa itsellensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen ympärilleni katsellut niin vaikea on uskoa vastauksia.
Sanoisin näin: tuntemani ikisinkkunaiset eivät ole ikisinkkuja siksi etteivät he ole haluttuja. Ne vähiten halutut ovat järjestään pariutuneet, lukuun ottamatta paria ihan ääripään tapausta. Ikisinkkunaiset ovat urheilullisia johtajia, kamppailulajeja harrastavia seikkailijattaria, ym. Kiinnostuneita on, mutta kukaan ei kelpaa. Yleensä haussa on stereotyyppinen miestyyppi joka tietysti hakee rinnalleen stereotyyppistä naistyyppiä.
Ketjun vastaajissa on paljon muodollisesti päteviä mutta kenties jollain tapaa erikoisia naisia jotka kuitenkin ovat jääneet yksin. Itselleni tuo erikoisuus voisi olla positiivinen piirre, mutta enemmistölle 30+/40+/50+ miehistä varmaankaan ei.
Olisiko mahdolista että koska moni vastaajista kokee olevansa poikkeava, haette liiaksikin "normimiestä" jonka kanssa pääsisitte kiinni normaaliin ja turvalliseen elämään jossa tehdään niin kuin muutkin? Koska yritätte liian kovasti olla niin kuin muutkin, ne positiivisesti erilaiset piirteet jäävätkin piiloon? Ehkä tämän seurauksena liiallinen yrittäminen näkyy läpi?
Jotain mätää tässä ketjussa minunkin mielestäni on. Nainenhan se on joka päättää, kenen kanssa pariutuu.
Tämä on siis keski-ikäisen tavisnaisen, jota miehet edelleen ”hätistelevät” ahkeraan, mielipide.
Aika outoa ettei keski-ikäinen nainen tiedä sanan "hätistellä" merkitystä.
Eli toisin sanoen, miehet hätistelevät = ajavat sinua pois luotaan ahkeraan. Hus, pois.
Sinä luulit, että hätistellä tarkoittaa vokottelemista. Oh dear...
-muu vastaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin: tuntemani ikisinkkunaiset eivät ole ikisinkkuja siksi etteivät he ole haluttuja. Ne vähiten halutut ovat järjestään pariutuneet, lukuun ottamatta paria ihan ääripään tapausta. Ikisinkkunaiset ovat urheilullisia johtajia, kamppailulajeja harrastavia seikkailijattaria, ym. Kiinnostuneita on, mutta kukaan ei kelpaa. Yleensä haussa on stereotyyppinen miestyyppi joka tietysti hakee rinnalleen stereotyyppistä naistyyppiä.
Ketjun vastaajissa on paljon muodollisesti päteviä mutta kenties jollain tapaa erikoisia naisia jotka kuitenkin ovat jääneet yksin. Itselleni tuo erikoisuus voisi olla positiivinen piirre, mutta enemmistölle 30+/40+/50+ miehistä varmaankaan ei.
Olisiko mahdolista että koska moni vastaajista kokee olevansa poikkeava, haette liiaksikin "normimiestä" jonka kanssa pääsisitte kiinni normaaliin ja turvalliseen elämään jossa tehdään niin kuin muutkin? Koska yritätte liian kovasti olla niin kuin muutkin, ne positiivisesti erilaiset piirteet jäävätkin piiloon? Ehkä tämän seurauksena liiallinen yrittäminen näkyy läpi?
Jotain mätää tässä ketjussa minunkin mielestäni on. Nainenhan se on joka päättää, kenen kanssa pariutuu.
Tämä on siis keski-ikäisen tavisnaisen, jota miehet edelleen ”hätistelevät” ahkeraan, mielipide.
Eli toisin sanoen, miehet hätistelevät = ajavat sinua pois luotaan ahkeraan. Hus, pois.
-muu vastaaja
Tuossahan ei puhuttu hätistelystä vaan ”hätistelystä”, joka on täysin eri asia. Sinulla ei ole kovin vahvaa tajua äidinkielestäsi. Voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Ai naisenkin pitää olla tietyn pituinen? Viimeksi kun asiasta keskusteltiin, te että edes osanneet päättää suosivatko miehet keskivertoa pidempiä vai lyhyempiä naisia :D
Ja muutenkin höpön löpön.
Pelkästään miesten ulkonäön perusteella ihailemissa naisjulkkiksissa on tiimalasivartaloisia, päärynävartaloisia, suoravartaloisia ja omenavartaloisiakin (joskin tässä tapauksessa pitää olla melko hoikka, mikä on onneksi omissa käsissä).
Kun naisilta kysytään miesvartalosta, on vastaus aina sama. Pitkä, leveät hartiat, kapea lantio, isot kädet, pitkät sormet, jne.
Miesten maku vartalon osalta on aivan käsittämättömästi monipuolisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-muu vastaaja
Et ole sitten murteista kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koomisetnaiset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on että sun kannattaisi ehdottomasti panostaa kroppaan, se on naiselle ylivoimaisesti helpoin ja tehokkain keino nostaa omaa markkina-arvoa.
Rehellisesti sanottuna itse viehätyn vain hoikista tai urheilullisista vartaloista.
Voitaisko vihdoinkin alkaa irtaantumaan tästä myrkyllisestä miesten miellyttämisestä? Eräässä topassa meinaa nuori nainen ottaa kohta hengen itseltään jäätyään vaille huomiota.
Naiset! Noustaan vastarintaan. Me olemme vahvempia ihanina omina itsenämme emmekä kaipaa miehien asettamia markkina-arvoja ja almuja, joita he maksavat tästä näennäisestä markkina-statuksesta.
Kannustan nuoria naisia jättäytymään hetkeksi deittimarkkinoilta keskittyen lähinnä nyt itseensä. Parhaimmassa tapauksessa löydät itsellesi mieluisan alan tai muuten vain uuden suunnan.
Ole ihana nainen vailla murheita!Hieno voimaantumisfantasia. Sitten takaisin maan pinnalle:
Te, naiset, halusitte tasa-arvoa. Asiat joista te valitatte tässä, ovat sellaisia jotka ovat koskeneet miehiä iät ja ajat.
Itse asiassa miehen tilanne on vielä huonompi, koska pituus ratkaisee, eikä se ole muutettavissa. Mutta toki pitää olla myös roteva tai raamikas jotta nainen tuntisi olevansa turvassa, ja mieluusti ilman salia koska salilla ramppaava mies on turn-off. Matala ääni ja isot kädet, totta kai. Ja se intensiivinen katse.
Kunnianhimoa pitää olla, ja määrätietoisuutta. Rohkeutta ja aloitteellisuutta totta kai. Halua kamppailla naisesta, mikä mies se nyt on joka heti luovuttaa. Ja etenkin itsevarmuutta, mikä onkin helppoa nuorelle miehelle kun on pelkää ilmaa deittimarkkinoilla, nuorten naisten ollessa kuin poptähtiä.
Jos nyt naisille esitetään toivomus, tai miksei vaikka vaatimus, normaalipainosta joka oli normaalia vain pari vuosikymmentä sitten...niin se on aika helvetin vähäinen vaatimus verrattuna siihen mitä miehiltä on aina vaadittu. Nyt naiset saavat maista pientä osaa suorituspaineista jotka ovat aina koskeneet miehiä, ja heti alkaa valitus.
Vielä koomisempaa on se kuinka puhut nuorista naisista. Yksikään olento maan päällä ei ole niin etuoikeutettu deittimarkkinoilla kuin nuori nainen. Jo 15-vuotiaat pikkutytöt tietävät olevansa poikien halujen kohteita, eikä heidän tarvitse tehdä muuta kuin valkata koska ja kuka kelpaisi.
Jos naisillekin tulee paineita olla vastakkaisen sukupuolen mieleen, niin HYVÄ.
Tässähän juuri puhuttiin siitä kun ei ole ollut halujen kohde koskaan. En edes 15-vuotiaana, oikeastaan jopa vähemmän silloin.
Juuri näin. Ensimmäiset kokemukset pojista oli kuinka he yhdessä kiusasivat, huijasivat ja pilkkasivat. Mm. Sain kirjeen tyyliin "Joonas tykkää susta, tuu koulun jälkeen paikkaan x". Kun menin sinne, pojat olivat siellä ja repivät paidasta ja haukkuivat.
Tietenkään aikuisena meno ei ole tällaista, mutta suoraan on sanottu mikä vartalossani ei kiihota, mikä luonteessani on vikana, ei kai kukaan susta tykkäiskään jne. Mukavin asia mitä mieheltä olen kuullut oli "sä oot kiva kaveri mutta seksiä me ei kyllä ikinä tulla harrastamaan".
Milloin se etuoikeutettu aika alkaa?
Mulla kävi koulussa niin, että ihastuin yhteen vähän nössöön poikaan (koska ajattelin että me kaksi nössöä sovitaan yhteen) niin hän käytti sitä mun teini-ihastumistani egonsa pönkittämiseen saadakseen niitä suosittuja tyttöjä. Hän oli pullukka, minä painoin 49kg.
Sama touhu jatkui aikuiselämään asti kunnes luovutin. Kyllä se on niin että miehen kuuluu tehdä aloite. Jos kukaan ei tee, se kertoo kaiken minusta. En enää itseäni tyrkytä luusereille koska tiedän kyllä ettei nekään mua aidosti halua. Etsivät vain ponnahduslautaa itsellensä.
Noiden teinirakastumisten kanssa ei saisi tehdä loppuelämän analyysejä. Toki tiedän, että siihen se helposti johtaa.. Mutta uskon, että moni teinipoikakin on kokenut samaa tyttöjen kanssa kuin sinä. Johtuu ihan siitä että nuorena on tärkeintä mitä muut itsestä ajattelee. Iän myötä sen merkitys vain vähenee ja vähenee, kunnes loppuu kokonaan.
Mutta siinä kohtaa moni hyvä nainen/mies on jo luovuttanut ja iskostanut päähänsä kelpaamattomuudentunteen, koska ei koskaan ollut haluttu. Ja monilla ne vähäiset kokemukset parisuhteesta on olleet pelkkää hyväksikäyttöä, kuten tässä langassa on huomattu.
On tää julma maailma kyllä. Mutta tosiasiassa meillä on paljon yksinäisiä naisia ja miehiä joille kelpaisi "kuka tahansa" kunhan kyseesä olisi aito kiinnostuminen ihmisenä. Ei objektina. On se sitten raha, seksi tai ulkonäkö, mikä tekee toisesta pelkän objektin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SYÖ VÄHEMMÄN
Ai naisenkin pitää olla tietyn pituinen? Viimeksi kun asiasta keskusteltiin, te että edes osanneet päättää suosivatko miehet keskivertoa pidempiä vai lyhyempiä naisia :D
Ja muutenkin höpön löpön.
Pelkästään miesten ulkonäön perusteella ihailemissa naisjulkkiksissa on tiimalasivartaloisia, päärynävartaloisia, suoravartaloisia ja omenavartaloisiakin (joskin tässä tapauksessa pitää olla melko hoikka, mikä on onneksi omissa käsissä).
Kun naisilta kysytään miesvartalosta, on vastaus aina sama. Pitkä, leveät hartiat, kapea lantio, isot kädet, pitkät sormet, jne.
Miesten maku vartalon osalta on aivan käsittämättömästi monipuolisempi.
Onhan naisillakin pitkät sääret seksikkäät. Siksi missit ja mallit ovat pitkiä. Eikä miehetkään halua naisen olevan itseään pidempi. Se menee korkeintaan sinne "kelpaa pakon edessä" asteikkoon, samoin kuin ylipaino. Että se siitä miesten monipuolisesta naismausta.
Eivät kaikki tykkää tuollaisista...