Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?
Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.
Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.
Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...
Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittää iskeä kaikkia naisia, mutta naiset vaan niitä miehiä, joista ihan tosissaan ovat kiinnostuneita.
Tämän miesten pitäisi ymmärtää eikä ottaa negatiivisena naisten lähestymistä.
Sepä se. Jos nainen iskee, hän on kiinnostunut miehestä. Miehet taas iskevät hakuammunnalla niitä naisia joista eivät ole kiinnostuneita. Niitä naisia miehet eivät edes uskalla iskeä, joista he oikeasti ovat kiinnostuneita.
Tässä asenteessa on resepti ikuiseen sinkkuuteen ja katkeruuteen.
Me mieleltämme tasapainoiset ihmiset osoitamme kiinnostuksemme toisiimme silloin kun haluamme ja kun se on sopivaa. Emme mieti mitään ikiaikaisia sukupuolirooleja.
Tällä palstalla, joka on persujen puoluekokouksen jälkeen Suomen toiseksi konservatiivisin paikka, mitä sukupuolirooleihin tulee, tämä ajatus ei toki tule saamaan kannatusta. Mutta sepä ei meitä haittaa, kun olemme onnellisina sylikkäin rakkaidemme kanssa. Ja te jäätte tänne käymään ikuista sukupuolisotaanne. Onnea valitsemallenne tielle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus ristus. Jos minä olen miehenä tehnyt aloitteita jotka eivät ole kantaneet koskaan mihinkään, pitäisikö minunkin tehdä yhtä älykäs johtopäätös, että naiset ei tykkää aloitteita tekevistä miehistä? Oletteko naiset tosiaan noin etuoikeutettuja mielestänne, että sormia napsauttamalla pitäisi se mies saada kun vähän lähestyy? Ei se miehilläkään naisensaanti niin mene.
Eivät naiset ole, vaan AP on. Hän on vain ääliö.
-Mies
Voi kyllä niitä vähän useampiakin samoin ajattelevia naikkosia tuntuisi tämän palstan perusteella olevan, tehdään pari-kolme aloitetta jotka ei tuota tulosta ja ollaan heti "JEP miehet ei tykkää aloitteellisista naisista ja vetäydyn laakereille odottelemaan". Miesten puolella tuota kutsuttaisiin luuseriudeksi, luovuttamiseksi, nynnyydeksi.
Miehet eivät ikinä tykänneet kun tein aloitteen. Enkä ole mikään puskurityrkky. Väsyttävää oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus ristus. Jos minä olen miehenä tehnyt aloitteita jotka eivät ole kantaneet koskaan mihinkään, pitäisikö minunkin tehdä yhtä älykäs johtopäätös, että naiset ei tykkää aloitteita tekevistä miehistä? Oletteko naiset tosiaan noin etuoikeutettuja mielestänne, että sormia napsauttamalla pitäisi se mies saada kun vähän lähestyy? Ei se miehilläkään naisensaanti niin mene.
-Mies
Voi kyllä niitä vähän useampiakin samoin ajattelevia naikkosia tuntuisi tämän palstan perusteella olevan, tehdään pari-kolme aloitetta jotka ei tuota tulosta ja ollaan heti "JEP miehet ei tykkää aloitteellisista naisista ja vetäydyn laakereille odottelemaan". Miesten puolella tuota kutsuttaisiin luuseriudeksi, luovuttamiseksi, nynnyydeksi.
Mitäpä se sinua liikuttaa? Tuskin ne aloitteet missään tapauksessa sinuun kohdistuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Väännetään rautalangasta.
Kun sinulle tehdään aloitteita, 100% aloitteiden tekijöistä on kiinnostuneita.
Kun sinä teet aloitteita, vain osa aloitteiden vastaanottajista on kiinnostuneita.Hei, minä olen mies, olen saanut pakit käytännössä aina. Mutta kun minulle on tehty aloite, se on johtanut johonkin. Päättelen siis ettei miehen kannata tehdä aloitteita. Loogista?
Osa miehistä haluaa jahdata ja valloittaa - vähemmistö.
Naisten pääongelma on siinä että kun he tekevät aloitteita, kohde on yleensä heitä tasokkaampi mies. Ja monet näistä tasokkaista miehistä ovat niitä vähemmistöön kuuluvia metsästäjiä.
Nainen on aina miestä tasokkaampi.
Se riippuu monesta seikasta. A) onko miehellä jo vientiä
B) Onko niistä viejä naikkosista joku miehen mieleen
C) oletko sinä parempi vai huonompi näöltäs sitä naista joka on viemässä ja miehen mieleen
D) Jos oot samalla tasolla onko se viejä nainen henkisesti sua ylenpänä ja enemmän miehen mieleen.
E) Miehellä on kiinostuskiikarit johonki naiseen, joskaan ei vientiä
F) Oletko sitä kiikaroitua naikkosta kauniinpi? G) oletko kauniinpi ja kiinostavampi?
H) Onlo mies kiinnostunut sitoutumisesta?
I) Onko hän polyamorinen?
J) Onko hän varattu?
K) Onko hän sun tasoa?
L) Kannattako sun edes tutustua?
n) Naisen ei kannata lähestyä.. paitti jos panettaa.
Mulla on sama kokemus, naisena ei tosiaan kannata aloitetta tehdä. Enkä enää tee.
Ei ole turn off, se on vaan hetkellinen spin off nykyisestä suhteesta.
Nainen aloitteen tekijänä saa heti miettimään mikä vika hänessä on?
Naiset eivät tee aloitteita, ainakaan kunnolliset.
Vierailija kirjoitti:
Nainen aloitteen tekijänä saa heti miettimään mikä vika hänessä on?
Naiset eivät tee aloitteita, ainakaan kunnolliset.
Ihastunut. Ei kai siihen sen kummempaa vikaa tarvita.
Ei todellakaan olisi turn-off, päinvastoin! Kunpa joskus edes joku nainen tekisi aloitteen!
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ikinä tykänneet kun tein aloitteen. Enkä ole mikään puskurityrkky. Väsyttävää oli.
Sama. Miehet teki ja tekee ihan hirveästi aloitteita (siis niin jatkuvasti, että se ärsyttää) mutta koskaan ei ole yksikään mun aloite toiminut. Eikä ole kyse tasosta, sen verran voin sanoa. Miehet tuntuu inhoavan aloitteita.
Mulla yksikään esim. Tinderissä tehty aloite ei ole johtanut mihinkään. Tästä syystä odotan, että mies laittaa ekan viestin.
Kerran elämässäni olen aloitteen tehnyt ja se oli ainoa kerta kun sain pakit.
Äskettäin (tai no joo kokoajan) olisin ollut eräästä kiinnostunut mutta mies torppasi eksänsä takia onneksi ennenkuin ehdin nolata itseni :D
En yritä enää.
Vierailija kirjoitti:
Tästä päästäänkin hyvin aiheeseen mistä tietää toisen olevan kiinnostunut?
Joku tuolla mainitsikin ettei random tyypille heti aloitetta kehiin, täytyy vähän tunnustella toisen fiiliksiä.
Naisena huomaan monesti pelkän hymyn muka olevan merkki kiinnostuksesta. Seurueessa jossa hyvää porukkaa ja hyvät jutut niin se tuntemattomin "ymmärtää" mun hymystä kiinnostuksen?Ei mene noin. On ollut ikävää vastata kieltävästi tyypille jonka olen sivusilmällä nähnyt enkä rekisteröinyt mihinkään. Olisiko kuitenkin pitänyt vastata myöntävästi vaikka puskista joku tyyppi mistä en tiedä mitään?
Naisena omat aloitteeni eivät ole johtaneet mihinkään.
Niinpä. Tuo että hymy tulkitaan kiinnostukseksi on ristiritaista miehiltä. Monesti kuulee että miehet yleensä tykkää naisista jotka on iloisia ja hymyileviä. Mutta ei sanota sitä että mies luulee että jokainen esim samassa seurueessa hymyilevä iloinen nainen on miehen mielestä heti kiinnostunut jokaisesta paikalla olevasta miehestå ja häntä pitää siis lähestyä seurustelumielessä. Miten tuo eroaa niistä tekosyistä joilla selitellään tietynmaalaisten miesten suorittamia se.ksuaalirikoksia kun se katsoi minua silniin tai hymyili minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miehet teki ja tekee ihan hirveästi aloitteita (siis niin jatkuvasti, että se ärsyttää) mutta koskaan ei ole yksikään mun aloite toiminut. Eikä ole kyse tasosta, sen verran voin sanoa. Miehet tuntuu inhoavan aloitteita.
Mä tein kerran aloitteen sellaiselle Simpsonien Comic Book Guy -oloiselle kaverille, jolla oli kyllä vielä pullonpohjasilmälasit ja karmea akne. Sain pakit. Se kolahti niin pahasti, etten ole sen jälkeen tehnyt aloitetta kenellekään. Ja joo, olen pinnallinen, kun ajattelin, ettei se todellakaan antaisi pakkeja. Olin myös totaalisen rakastunut. Vaikutti kiinnostuneelta ensin, mutta olikin sitten todella todella tyly mulle kun tein aloitteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein kerran aloitteen sellaiselle Simpsonien Comic Book Guy -oloiselle kaverille, jolla oli kyllä vielä pullonpohjasilmälasit ja karmea akne. Sain pakit. Se kolahti niin pahasti, etten ole sen jälkeen tehnyt aloitetta kenellekään. Ja joo, olen pinnallinen, kun ajattelin, ettei se todellakaan antaisi pakkeja. Olin myös totaalisen rakastunut. Vaikutti kiinnostuneelta ensin, mutta olikin sitten todella todella tyly mulle kun tein aloitteen...
Mulle nää tän tyyliset tulee usein reippaasti tekemään aloitteita. Täytyy sanoa että sekin käy vähän itsetunnon päälle. Ilmeisesti ihan tosissaan kokevat että meissä on jotain samaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittää iskeä kaikkia naisia, mutta naiset vaan niitä miehiä, joista ihan tosissaan ovat kiinnostuneita.
Tämän miesten pitäisi ymmärtää eikä ottaa negatiivisena naisten lähestymistä.
Sepä se. Jos nainen iskee, hän on kiinnostunut miehestä. Miehet taas iskevät hakuammunnalla niitä naisia joista eivät ole kiinnostuneita. Niitä naisia miehet eivät edes uskalla iskeä, joista he oikeasti ovat kiinnostuneita.
Eli aina kun mies lähestyy, voi automaattisesti päätellä ettei hän ole kiinnostunut? Tältä(kin) pohjalta olen nyt erittäin tyytyväinen, että olen antanut toistaiseksi kaikille aloitteen tehneille miehille pakit. Ja tulen antamaan jatkossakin.
Kyllä. Paitsi jos olet 18-vuotias isotissinen ja laiha huippumalli. Muuten miehet tyytyvät. Sen olen täältä palstalta oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies
Pari-kolme aloitetta on sinusta vähän? No minä en ainakaan liukuhihnalta tapaa sellaisia ihmisiä, joiden kanssa suhteeseen olisin halunnut. Miten joku edes ihastuu niin usein, että ehtisi tekemään kymmeniä aloitteitta?
Miehillä ei varmasti ole mitään sitä vastaan että joku hottistypy jota ovat itse jo ehtineet kuolaamaan tekee aloitteen mutta jos joku ällö rillipääläski yrittää juttusille niin se on ihan kauheaa. Eli ihan sama kuin naisilla, toivottujen henkilöiden suorittamat lähestymiset ovat toivottuja, ei-toivottujen ei.