Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?
Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.
Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.
Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...
Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.
Kommentit (173)
No onhan se vähän epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkään. Oletko varma, että näin metoon aikaan miehet ovat ymmärtäneet sen aloitteeksi eikä vaan hyväksi käytökseksi ja iloiseksi luonteeksi?
Miten jotkut jaksaa aina jankata jostain jenkkihölmölän metoosta? Eikö tuo sitäpaitsi ollut joskus vuonna 2015?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voin ainakin miehenä sanoa että älä koskaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa jos olet kiinnostunut miehestä. Mies lopettaa "jahtaamisen" kun luulee ettet ole kiinnostunut. Yksikään mies ei ole ajatuksen lukija.
Jep. Ja samaa pätee myös miehiin. Heidänkään ei kannata leikkiä tuota peliä.
Kukaan mies ei leiki vaikeastitavoitettavaa. Se on naisten leikkejä se.
Muijat jos ootte hyvännäköisiä bööniä niin saa tulla pokaamaan. Yhen yön juttukin kelpaa sillon. Mutta mutta jos ootte rumia ni haloo, ei maksa vaivaa jne.
Kokemukseni perusteella on. Olen 50 kymppinen nainen ja kestänyt miesten puolelta näitä typeriä eipäs-juupas pelejä koko ikäni. Taas alkoi tällainen teinipelleily lähes saman ikäisen miehen taholta n. vuosi sitten. Mies lähestyi minua työpaikalla toistuvasti ja soittikin muutaman kerran vapaa-ajalla kysellen apua. Mies oli kuukausia tätä kuumaa kylmää peliään. Tapaamiset vapaa-ajallakaan ei johtaneet yhtään mihinkään. Lopulta otin miestä kädestä kiinni ja ujuttauduin häneen kiinni. Mies kavahti tilannetta niin vahvasti, että mietin vain että; "mitä helv...ttiä". Sen jälkeen ollaan oltu taas kun eides tunnettaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet yrittää iskeä kaikkia naisia, mutta naiset vaan niitä miehiä, joista ihan tosissaan ovat kiinnostuneita.
Tämän miesten pitäisi ymmärtää eikä ottaa negatiivisena naisten lähestymistä.
Sepä se. Jos nainen iskee, hän on kiinnostunut miehestä. Miehet taas iskevät hakuammunnalla niitä naisia joista eivät ole kiinnostuneita. Niitä naisia miehet eivät edes uskalla iskeä, joista he oikeasti ovat kiinnostuneita.
Eli aina kun mies lähestyy, voi automaattisesti päätellä ettei hän ole kiinnostunut? Tältä(kin) pohjalta olen nyt erittäin tyytyväinen, että olen antanut toistaiseksi kaikille aloitteen tehneille miehille pakit. Ja tulen antamaan jatkossakin.
Kyllä. Paitsi jos olet 18-vuotias i
Väärin hyvä Perse ja mukava luonne siinä ne.
En osaa sanoa, kun nainen ei ole koskaan tehnyt aloitetta minulle. Pitäisi varmaan mennä joskus jonnekin, missä ihmiset viettävät vapaa-aikaansa, jotta se edes mahdollistuisi.
Ennakkoajatukseni on kuitenkin, että ei olisi turnoff. Mutta pidän itseäni vässykkänä, kun en uskalla tehdä aloitetta naisille, joten luuserifiilis saattaisi jäädä krooniseksi, jos päätyisin suhteeseen naisen aloitteesta. Ehkä itsekin aktiiviset miehet suhtautuvat asiaan rennommin eivätkä yleensäkään yliajattele asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitetäämpä oma kuvitteellinen harha kuvitelma. 😁
Luulen että mies joka iskee naisen saattaa kuvitella että nainen tyytyi häneen. Tai jopa innostua iskemisestä joka toimii, joten hakee uusia seikkailuja myöhemmin.
Jos nainen iskee miehen mies on varma että nainen haluaa hänet muiden joukosta. Ja koska miehille on tärkeää että saa oman naisen kunnioituksen ja huomion. Tästä syntyy helpommin pitkäkestoinen parisuhde.
Ei tuo mikään harhainen kuvitelma ole.
Minä en ole "metsästäjämies", joten en näe asiaa siten että onnistunut metsästys olisi kultainen tie parisuhteeseen. Todellakin oma ajatus on että nainen syttyy miehen metsästystaidoista, ja ehkä sitäkin enemmän siitä että tavoittelun kohteena oleminen saa hänet tuntemaan itsensä halutuksi (ja mieluiten "tasokkaan" miehen haluamaksi, koska silloinhan nainen on itsekin "tasokas").
Useimmat miehet jotka tykkäävät lähestymisiä, ovat passiivisia. Metsästäjämiehet on aktiivisia. Oma havaintoni on, että jos nainen on liian aloitteellinen, on miehillä taipumus heittäytyä perästä vedettäväksi. Monet antavat naisen vetää itsensä jopa avioliittoon asti. Miehet ovat oman havaintoni mukaan keskimäärin laiskempia kuin nainen ja tämä voi osoittautua todella isoksi ongelmaksi silloin, jos nainen on myös suhteessa se aloitteen tekevä yksilö (yleensä dynamiikka jatkuu sellaisenaan suhteen loppuun saakka).
Minua ei haittaisi olla aloitteen tekijä ja olenkin ollut mutta olen itse lopettanut ne viritelmät kun siinä on aina, 100% kerroista, käynyt niin että mies jatkossakin antaa minun tehdä enemmän tai ensin.
Eli allekirjoitan täysin sen, että miehen pitää olla se aloitteellisempi suhteen alkuvaiheilla. Kyllä, naisen pitää ilmaista kiinnostustaan ja "auttaa" miestä lähestymään mutta se lähestyminen pitää jättää miehelle. Mies pitää alusta alkaen kouluttaa aktiiviseksi suhteen osapuoleksi kun muuten se jää liiankin tyytyväisenä istumaan kädet ristissä. Miehet tyytyvät elämässä vähempään kuin naiset ja parisuhteessa se johtaa eroon jos mies ei opi tai halua tehdä puolisonsa vuoksi vähän ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskot, että kyseiset miehet olisivat pitäneet sinusta, jos et olisi ollut aloitteellinen, mutta eivät sitten tykänneet kun olit?
Miksi uskot niin? Ovatko he sanoneet niin? Todennäköisempää mielestäni on, että he eivät muuten vaan tykänneet sinusta.
Minulle on sanottu juuri noin. Että kiva kuulla että tykkäät musta mutta ei tästä enää tule mitään. Joku taika siinä rikkoutuu. En enää ikinä tee itsestäni pelleä ja kerro miehelle että pidän hänestä.
Ja edelleen tämän vastauksen jälkeen olisit halunnut miehen, joka ajattelee tuolla tavalla? OK. Siinä tapauksessa kannattaa tosiaan varmaankin jäädä odottamaan heidän lähestymisiään.
Meitä normaaleita miehiä naisen aloitteellisuus ei tietenkään häiritse, eikä meitä muutenkaan häiritse, että nain
Luin ketjua ja olin tulossa sanomaan tätä. Toivottavasti lainauskin näkyy. Olen mies ja ainoa tilanne, jossa pystyn kuvittelemaan naisen aloitteen olevan jollekin miehelle huono asia on seuraava: kehityshäiriöinen mies kuvittelee sairaassa mielessään häntä kiinnostavan naisen olevan täysin epäseksuaalinen kaikkien muiden miesten suhteen ja vain tämän ainoan oikean miehen lähestyminen saa naisen herämään siihen, että joku mies voisi kiinnostaa. Aiemmin se ei ole tullut edes mieleen tälle neitsytprinsessalle.
Jos nainen lähestyykin tätä ongelmamiestä, mies ajattelee, että tuo nainen on voinut tehdä näin ennenkin ja joko ei ole edes neitsyt tai ainakin on ollut kiinnostunut jostain toisestakin miehestä joskus eikä kelpaa minulle enää.
Tämän miestyypin kiinnostus on mahdollista menettää olemalla aloitteellinen, ei muiden. Saatte itse miettiä, haluatteko tavoitella juuri näitä tyyppejä. Tiedän, että kuulostaa uskomattomalta. En itsekään haluaisi uskoa tällaisiin ihmisiin. Nämä ovat vähintään läheistä sukua niille, joista luette lehdistä kun ero ei onnistunut ja tyyppi selittää oikeudessa miten kukaan muukaan ei saanut saada tätä kohdetta.
Huvittava ketju.
Miten kukaan nainen voisi luulla että aloite olisi se turnoff.
Sinä aloitteen tekijä olet se turn off kun pullukka-yh-naisena lähestyt lapsetonta timmiä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiseni sai minut olemalla aloitteellinen. Eli ei ole
Juu, möllötetään kaikki yksin ja katkeroidutaan 👍
Ap, oliko tarkoituksesi houkutella incelit kitisemään ja selittämään toksisia sukupuoliroolejaan?
Naiset on aina olleet aloitteellisia. Se on helppoa, kun ei marssi kinuamassa sukuelintä joka vastaantulijalta (kuten miehet tekevät 🤮) vaan vaikka tervehtii ja hymyilee.
Mä kilpailutan miehet keskenään. Jos ei mies viitsi satsata edes suhteen alussa, se on kuukaudessa halvaantunut sohvalle juomaan kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran voin ainakin miehenä sanoa että älä koskaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa jos olet kiinnostunut miehestä. Mies lopettaa "jahtaamisen" kun luulee ettet ole kiinnostunut. Yksikään mies ei ole ajatuksen lukija.
Kukaan mies ei leiki vaikeastitavoitettavaa. Se on naisten leikkejä se.
Kyllä aika monikin leikkii. Suomi on välttelevän kiintymyssuhdemallin luvattu maa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju.
Miten kukaan nainen voisi luulla että aloite olisi se turnoff.
Sinä aloitteen tekijä olet se turn off kun pullukka-yh-naisena lähestyt lapsetonta timmiä miestä.
Minulle on imartelevaa, kun nainen, varsinkin yh tekee aloitteen. En ole mitenkään erityisen näköinen en myöskään lihava enkä epäsiisti.
M45
If he wanted, he would.
Naisen aloitteesta alkava juttu ei yleensä kestä, sillä mies tekee aloitteen ollessaan tarpeeksi kiinnostunut.
Jos mies ei tee aloitteita, on melkeinpä aina tyytyminen ulkonäöllisesti vähempään.
Tätä voi selittää monellakin tavalla. Voi esimerkiksi ajatella että osa miehen kiinnostavuutta on rohkeus ja aloitteellisuus, ja kun ne puuttuvat, ulkonäöllisesti pitääkin olla todella komea naiseen verrattuna. Näin asia kuitenkin kokemusperäisesti on.
Toisin kuin miehellä, niin naisella pitää olla jokin perustelu, miksi on miehen kanssa. Näissä tapauksissa hän pääsee esittelemään että kattokaas minkä mä nappasin. Kukaan ei arvosta naista, joka on ruman luuserin kanssa, mutta komea luuseri menee vielä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tykkään. Oletko varma, että näin metoon aikaan miehet ovat ymmärtäneet sen aloitteeksi eikä vaan hyväksi käytökseksi ja iloiseksi luonteeksi?
Miten jotkut jaksaa aina jankata jostain jenkkihölmölän metoosta? Eikö tuo sitäpaitsi ollut joskus vuonna 2015?
Ellette ole huomanneet, raiskauskulttuuri ja sovinismi murtuu. Seksuaaliahdistelusta ja -väkivallasta syytetään nykyään tekijää, paitsi toki wannabe-raiskaajat edelleen syyttelevät uhreja. Se ei ole kunniaksi miehelle.
Asioita voi muuttaa ja muutos tapahtuu nyt. Jo sitä odotettiinkin: Suomessa vuodesta 1316.
Naiset eivät ole sun mulkkusi maalitauluja vaan ihmisiä, jotka ampuu takaisin.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän epäilyttävää.
Koska ryvet rahassa, ulkonäössä ja vaikutusvallassa 😂
Miehet on kieroja, naiset eivät. Katsos kieroilulla ei synny mitään hyvää ja kestävää.
Syötkö Ketipinoria tuohon oireiluusi? Pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Muijat jos ootte hyvännäköisiä bööniä niin saa tulla pokaamaan. Yhen yön juttukin kelpaa sillon. Mutta mutta jos ootte rumia ni haloo, ei maksa vaivaa jne.
Kiitos. Valintamme ei tällä kertaa kohdistunut teihin. Otamme yhteyttä jos sopiva tehtävä tulee hakuun.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni perusteella on. Olen 50 kymppinen nainen ja kestänyt miesten puolelta näitä typeriä eipäs-juupas pelejä koko ikäni. Taas alkoi tällainen teinipelleily lähes saman ikäisen miehen taholta n. vuosi sitten. Mies lähestyi minua työpaikalla toistuvasti ja soittikin muutaman kerran vapaa-ajalla kysellen apua. Mies oli kuukausia tätä kuumaa kylmää peliään. Tapaamiset vapaa-ajallakaan ei johtaneet yhtään mihinkään. Lopulta otin miestä kädestä kiinni ja ujuttauduin häneen kiinni. Mies kavahti tilannetta niin vahvasti, että mietin vain että; "mitä helv...ttiä". Sen jälkeen ollaan oltu taas kun eides tunnettaisikaan.
Mielenterveyden häiriö, mutta kenellä?
Tarinasi ei ole uskottava. "50 kymppinen" on incel-pojun tuplavirheellinen ilmaisu.
Tuon ikäinen kysyy suoraan, mikä homma. Ei "ujuttaudu kiinni", varsinkaan nainen joka kunnioittaa toisen henkilökohtaista tilaa.