Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?

Vierailija
31.05.2020 |

Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.

Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.

Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...

Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.

Kommentit (173)

Vierailija
161/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Todennäköisyys siihen että mies haluaa naista pitkäaikaiseen suhteeseen on pienempi kun nainen tekee aloitteen. Tuo ei ole sukupuolikysymys, vaan aloitteen tekijä on vaan se joka saa enemmän torjuntoja. Ei minua haittaa vaikka nainen on aloitteellinen. Oikeasti kaikissa vakavissa suhteissa nainen on ollut aloitteen tekijä. Yhdenillan jutuissa minä olen ollut aloitteellinen.

Vierailija
162/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on tarkoitettu syrjäytymään ihmiskunnan geenipoolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että riippuu minkälainen " puuma" aloitteen tekee. Luultavammin AP olisi kättelyssä töörn ovvvi. 🤗

Vierailija
164/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa absoluuttista hyvää persettä ja mukavaa luonnetta.

Kuten ei ole olemassa kilttiä, tavallista miestä.

Itseään ja unelmanaista tuolla tavoin luonnehtivien äo jää oletettavasti alle 60 pisteen. Tyhmä mies ei kiihota.

Hei, ei ole syytä pelätä. Hankkikaa apua vainoharhaanne ja olemattoman itsetuntonne korjaamiseen. Laajentakaa sanavarastoanne ja ajatteluanne lukemalla.

Vierailija
165/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se on niin, että riippuu minkälainen " puuma" aloitteen tekee. Luultavammin AP olisi kättelyssä töörn ovvvi. 🤗

T. Analfabeetti maakunnasta

Vierailija
166/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta.

Luulisi jotain kehitystä tapahtuvan tässä jankkaamisessa, mutta koska täällä roikkuvat samat ikuisesti yksinäiset autisti-Auvot ja kierrätys-Kirsit, te tallaatte samaa ympyrää kuin v. 2016.

Vierailija
167/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Todennäköisyys siihen että mies haluaa naista pitkäaikaiseen suhteeseen on pienempi kun nainen tekee aloitteen. Tuo ei ole sukupuolikysymys, vaan aloitteen tekijä on vaan se joka saa enemmän torjuntoja. Ei minua haittaa vaikka nainen on aloitteellinen.

Mun pisin parisuhde alkoi naisen aloitteesta. Nyt hieman enemmän kokemusta omaavana sanon parisuhteen toimivan paremmin naisen pitäessä pikkaisen enemmän miehestä. Miehen kannattaa tehdä itsestään niin kiinnostava, että naiset tulevat luo ja tekee sen aloitteen. 😎

Vierailija
168/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kyllä kannattaa tehdä itsestään niin kiinnostava, että naiset tekee aloitteita. Tuollaiset miehet ei kuitenkaan juuri koskaan päädy yhteen naisen kanssa, joka jahtasi häntä. Se mies tulee ikuisesti ajattelemaan että hän ansaitsi parempaa. Mies rakastuu sitten kuitenkin siihen naiseen, joka ei langennut ensisilmäyksellä. 

En enää usko siihen että miehet tykkäisi aloitteesta. Joo, jos nainen osaa olla oikealla tavalla flirtti, joka aktioi miehen. Ei, jos nainen on se eteenpäinvievä voima. Oma miehenikin väittää tätä pskaa että kyllä miehet tykkää aloitteista mutta minä saan 90% ajasta pakit jos olen liian suoraviivainen tehdessäni aloitteen. Mies myöhemmin myöntänyt että häntä kiinnostaa ajatus viattomasta minusta, jonka hän sitten viettelee. Hän on kaikista eniten kiinnostunut minusta silloin kun olen mahdollisimman epäseksuaalisella tuulella. Auta armias jos yritän pukeutua seksikkäästi. Kuulemma miehen ajatus seksikkäästä pukeutumisesta on "yhden koon liian pieni tavallinen toppi, joka voisi olla vahinko". 

Suksikaa miehet kuseen. Ette tunne itseänne. Olen kuullut luotettavalta taholta että noin 20 prosenttia miehistä tykkää oikeasti siitä että nainen on aloitteellinen osapuoli ja loput pitää sitä turn-offina. 

Vierailija
169/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suksikaa miehet kuseen. Ette tunne itseänne. Olen kuullut luotettavalta taholta että noin 20 prosenttia miehistä tykkää oikeasti siitä että nainen on aloitteellinen osapuoli ja loput pitää sitä turn-offina. "

Välistä olisi kivaa vaihtelua jos ei tarvitsisi olla se alotteellinen osapuoli.

Vierailija
170/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suksikaa miehet kuseen. Ette tunne itseänne. Olen kuullut luotettavalta taholta että noin 20 prosenttia miehistä tykkää oikeasti siitä että nainen on aloitteellinen osapuoli ja loput pitää sitä turn-offina. "

Välistä olisi kivaa vaihtelua jos ei tarvitsisi olla se alotteellinen osapuoli.

Ihan varmasti olisi mutta kun te miehet ette viehäty sellaisesta. Te kaipaatte sitä silloin kun teitä väsyttää aloitteellisuus. Sitten kuitenkin kun saatte sen (aloittellisuutta naiselta) se ei teitä kiinnosta kun liskoaivojenne mielestä siinä on jotain epämääräistä tai epäilyttävää. 

Se on vähän kuin lauantaina vannoisi ettei aio juoda enää koskaan. Joo, krapulassa tuntuu siltä mutta ei montaa viikkoa mene ennenkuin Jonne on taas kieli pitkänä radalla. 

Vierailija
171/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen aina tykännyt ja arvostanut kun nainen on tehnyt aloitteen. Miksi ei? Sehän on tasa-arvoista ihmissuhdekäyttäytymistä. Vaimonikin teki aloitteen suhteessamme.

M55

Vierailija
172/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran voin ainakin miehenä sanoa että älä koskaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa jos olet kiinnostunut miehestä. Mies lopettaa "jahtaamisen" kun luulee ettet ole kiinnostunut. Yksikään mies ei ole ajatuksen lukija.

Jep. Ja samaa pätee myös miehiin. Heidänkään ei kannata leikkiä tuota peliä. 

Kukaan mies ei leiki vaikeastitavoitettavaa. Se on naisten leikkejä se. 

Kyllä aika monikin leikkii. Suomi on välttelevän kiintymyssuhdemallin luvattu maa.

Tuo kiintymyssuhdemalli on paskapuhetta. Miehet kyllä nykyaikana tietävät mikä on omaksi parhaaksi, eikä se todellakaan ole parisuhde suomalaisen naisen kanssa. Sitä pillua kuitenkin tarvii, joten pakko se on jotenkin hoitaa.

Vierailija
173/173 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta.

Luulisi jotain kehitystä tapahtuvan tässä jankkaamisessa, mutta koska täällä roikkuvat samat ikuisesti yksinäiset autisti-Auvot ja kierrätys-Kirsit, te tallaatte samaa ympyrää kuin v. 2016.

Oletko sinä autisti-Auvo vai kierrätys-Kirsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan