Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?

Vierailija
31.05.2020 |

Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.

Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.

Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...

Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.

Kommentit (173)

Vierailija
121/173 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yrittää iskeä kaikkia naisia, mutta naiset vaan niitä miehiä, joista ihan tosissaan ovat kiinnostuneita. 

Tämän miesten pitäisi ymmärtää eikä ottaa negatiivisena naisten lähestymistä. 

Sepä se. Jos nainen iskee, hän on kiinnostunut miehestä. Miehet taas iskevät hakuammunnalla niitä naisia joista eivät ole kiinnostuneita. Niitä naisia miehet eivät edes uskalla iskeä, joista he oikeasti ovat kiinnostuneita.

Eli aina kun mies lähestyy, voi automaattisesti päätellä ettei hän ole kiinnostunut? Tältä(kin) pohjalta olen nyt erittäin tyytyväinen, että olen antanut toistaiseksi kaikille aloitteen tehneille miehille pakit. Ja tulen antamaan jatkossakin.

Kyllä. Paitsi jos olet 18-vuotias isotissinen ja laiha huippumalli. Muuten miehet tyytyvät. Sen olen täältä palstalta oppinut.

Näinhän se menee jos palstaan on uskominen. Onko, se on sitten asia erikseen.

Vierailija
122/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ikinä tykänneet kun tein aloitteen. Enkä ole mikään puskurityrkky. Väsyttävää oli.

Sama. Miehet teki ja tekee ihan hirveästi aloitteita (siis niin jatkuvasti, että se ärsyttää) mutta koskaan ei ole yksikään mun aloite toiminut. Eikä ole kyse tasosta, sen verran voin sanoa. Miehet tuntuu inhoavan aloitteita.

Mä tein kerran aloitteen sellaiselle Simpsonien Comic Book Guy -oloiselle kaverille, jolla oli kyllä vielä pullonpohjasilmälasit ja karmea akne. Sain pakit. Se kolahti niin pahasti, etten ole sen jälkeen tehnyt aloitetta kenellekään. Ja joo, olen pinnallinen, kun ajattelin, ettei se todellakaan antaisi pakkeja. Olin myös totaalisen rakastunut. Vaikutti kiinnostuneelta ensin, mutta olikin sitten todella todella tyly mulle kun tein aloitteen...

Ehkä se oli jo suhteessa jonkun nörttitytön kanssa?

Tai sit odottelee soturiprinsessa Xenaa?

Tai meni vaan puihin ja katuu sitä vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Tuollaiset miehet esineellistävät naisia. He eivät näe naisia persoonina, vaan metsästettävinä objekteina.

Vierailija
124/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä huokaus. Jos naisen aloite epäonnistuu niin se johtuu vain siitä että on yritetty liian tasokasta ja/tai vääränlaista miestä.

Aloite on aina positiivinen juttu.

Vierailija
125/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvä huokaus. Jos naisen aloite epäonnistuu niin se johtuu vain siitä että on yritetty liian tasokasta ja/tai vääränlaista miestä.

Aloite on aina positiivinen juttu.

Niin, tai miehen aloite. Sama homma siinä.

Vierailija
126/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.

Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o

Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?

Tällaiset fiilikset oon itekin saanut :(

Jos tekee aloitteen on liian "helppo" ja miehiä ei kiinnosta...

-ap

Yritätte ilmeisesti liian tasokkaita miehiä.

M31

Höpöhöpö.

Ja mistä hitosta oman "tason" edes tietää?

Paljonko ulkonäöllä ja koulutuksella siihen "tasoon" on vaikutusta? Onko esim kaunis työtön ja ok-näköinen lääkäri samalla tasolla? Vai kaunis edelleen korkeammalla?

-ap

Jos ei tiedä niin kannattaa kysellä vaikka kavereiltaan.

Toki on mahdollista, että Tuksu mallia 2020 on hyvä saalis vaikka Jare Tiihosen mielestä, mutta useimmat täyspäiset voisivat todeta että Tuksu kurkottelisi hieman liian korkealle ko. herran kanssa. Sillähän oli siis joku 15 vuotta nuorempi jossain vaiheessa, näyttelijätär, ilmeisesti varsin kaunis...

Mutta ei ole tasoja :D

Vierailija
127/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

M31

Höpöhöpö.

Paljonko ulkonäöllä ja koulutuksella siihen "tasoon" on vaikutusta? Onko esim kaunis työtön ja ok-näköinen lääkäri samalla tasolla? Vai kaunis edelleen korkeammalla?

-ap

Toki on mahdollista, että Tuksu mallia 2020 on hyvä saalis vaikka Jare Tiihosen mielestä, mutta useimmat täyspäiset voisivat todeta että Tuksu kurkottelisi hieman liian korkealle ko. herran kanssa. Sillähän oli siis joku 15 vuotta nuorempi jossain vaiheessa, näyttelijätär, ilmeisesti varsin kaunis...

Onko siinä jotain hienoa, jos seurustelee itseään 15 vuotta nuoremman kanssa? Epäilyttävää ainakin.

Yritä nähdä ihmiset ihmisinä, älä tasoina.

Vierailija
128/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät ikinä tykänneet kun tein aloitteen. Enkä ole mikään puskurityrkky. Väsyttävää oli.

Sama. Miehet teki ja tekee ihan hirveästi aloitteita (siis niin jatkuvasti, että se ärsyttää) mutta koskaan ei ole yksikään mun aloite toiminut. Eikä ole kyse tasosta, sen verran voin sanoa. Miehet tuntuu inhoavan aloitteita.

Mä tein kerran aloitteen sellaiselle Simpsonien Comic Book Guy -oloiselle kaverille, jolla oli kyllä vielä pullonpohjasilmälasit ja karmea akne. Sain pakit. Se kolahti niin pahasti, etten ole sen jälkeen tehnyt aloitetta kenellekään. Ja joo, olen pinnallinen, kun ajattelin, ettei se todellakaan antaisi pakkeja. Olin myös totaalisen rakastunut. Vaikutti kiinnostuneelta ensin, mutta olikin sitten todella todella tyly mulle kun tein aloitteen...

Ei ollut suhteessa, oli sinkku. Oltiin siis hyvät ystävät tuolloin oltu jo pitkään. Kai se tosiaan odottaa omaa Xenaansa. Mä laitoin välit poikki kun ryhtyi niin ilkeäksi mulle tuon jälkeen.

Vierailija
129/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ylipainoa lukuunottamatta tuossa voisin olla minä.

Ja se oli vaihtoehto 3, menin puihin. Tyttö (luokkakaveri) oli jäätävän kaunis ja muutenkin mukava mutta ensimmäinen ajatus oli "jaa tuokin tulee v*ttuilemaan". Sillä oli muutama hyvä kaveri jotka oli mukavuusasteikolla siellä toisessa päässä. Tylyydestä en osaa sanoa. Tarkoituksellista se ei ainakaan ollut, mutta ainahan pakit saanut kokee sen tylynä.

Vierailija
130/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

M31

Höpöhöpö.

-ap

Onko siinä jotain hienoa, jos seurustelee itseään 15 vuotta nuoremman kanssa? Epäilyttävää ainakin.

Hienoa?  Tämä kuva on huumoria, mutta niin totta... https://verkoren.files.wordpress.com/2012/10/image-92.jpg

Äläkä ala moralisoimaan, Cheekki, Axl, ja kumppanit... varmasti hienoja ihmisiä juu. Menekillä ei ole mitään tekemistä julkisuuden tai varallisuuden kanssa. Ne on vain niin hienoja miehiä :D

Eikä mitään, osaa naisetkin. Mitä mieltä Madonnan leikkikaluista? Ikäeroa 40 tms? Pojan vanhemmat ei edes skitsahtanu kun se esitteli tyttiksensä:)

Tavataan yhdessä "Ei ole tasoja"

Vierailija
131/173 |
01.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

M31

Höpöhöpö.

-ap

Hienoa?  Tämä kuva on huumoria, mutta niin totta... https://verkoren.files.wordpress.com/2012/10/image-92.jpg

Äläkä ala moralisoimaan, Cheekki, Axl, ja kumppanit... varmasti hienoja ihmisiä juu. Menekillä ei ole mitään tekemistä julkisuuden tai varallisuuden kanssa. Ne on vain niin hienoja miehiä :D

Eikä mitään, osaa naisetkin. Mitä mieltä Madonnan leikkikaluista? Ikäeroa 40 tms? Pojan vanhemmat ei edes skitsahtanu kun se esitteli tyttiksensä:)

Tavataan yhdessä "Ei ole tasoja"

No melkein... 61v popin kuningatar ja 25v tanssija

Ei ole tasoja

Vierailija
132/173 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

M31

Höpöhöpö.

-ap

Tasot ovat ulkopuolisten silmissä.

Mitä sitten jos Jere kiinnostuukin Tuksusta, kokee naisella olevan uskomattoman vetovoiman ja luo ympärilleen hyvän flown? Ulkopuoliset tylyttäisi suhteen kuten Matti Nykäsen ja Susanna Ruotsalaisen.

Niin että mitä ne kaveritkin sanoo kun paljastuu kenen kanssa seurustellaan? Voi sitä häpeän määrää.

Niinkö se menee?

Vierailija
133/173 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat pakit, niin ei se tarkoita, että mies olisi muuten voinut kiinnostua sinusta ja vain aloitteesi pilasi mahdollisuutesi.

Nainen: jos mies tekee aloitteen, onko se turn off? Olen miehenä nimittäin saanut pakit monta kertaa.

Tietenkin tällaisella naisen aloite = turn off -teorialla nainen voi aina oikeuttaa oman passiivisuutensa pariutumisessa. Ei tarvitse yrittääkään mitään kun aloitteen tekeminen tuhoaisi mahdollisuudet...

Jotkut naiset kuvittelevat että mies kuin mies lähtee naisen kuin naisen matkaan häntäänsä heiluttaen. Noin ajattelevat naiset todellakin ovat turn off. Myös aggressiivinen aloitteellisuus on turn off.

Vierailija
134/173 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellakin arvostan jos nainen tekee aloitteen, kunhan aloite ei ole epäselvä. Jotkut tekee aloitteita siten että kyseinen aloite on tulkittavissa sekä aloitteeksi että tavalliseksi ystävällisyydeksi. Eli aloitteen tulee olla selvä, ilman tulkinnanvaraa. Kumpi tahansa voi tehdä aloitteen.

Vierailija
135/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se noloa ja tyrkkyä. 

Vierailija
136/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole! Nostan hattua ja teen parhaani treffeillä mutta joskus vaan ei ajatusmaailmat ei kohtaa.

Vierailija
137/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jos tykkään naisesta, tykkään naisesta, eikä tuolla ole merkitystä. Tiedän ainakin, että oikeasti tykkää minusta. 

Vierailija
138/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voin ainakin miehenä sanoa että älä koskaan leiki vaikeasti tavoiteltavaa jos olet kiinnostunut miehestä. Mies lopettaa "jahtaamisen" kun luulee ettet ole kiinnostunut. Yksikään mies ei ole ajatuksen lukija.

Vierailija
139/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saat pakit, niin ei se tarkoita, että mies olisi muuten voinut kiinnostua sinusta ja vain aloitteesi pilasi mahdollisuutesi.

Nainen: jos mies tekee aloitteen, onko se turn off? Olen miehenä nimittäin saanut pakit monta kertaa.

Tietenkin tällaisella naisen aloite = turn off -teorialla nainen voi aina oikeuttaa oman passiivisuutensa pariutumisessa. Ei tarvitse yrittääkään mitään kun aloitteen tekeminen tuhoaisi mahdollisuudet...

Jotkut naiset kuvittelevat että mies kuin mies lähtee naisen kuin naisen matkaan häntäänsä heiluttaen. Noin ajattelevat naiset todellakin ovat turn off. Myös aggressiivinen aloitteellisuus on turn off.

Niin juuri. Jos joku random nainen tulisi kadulla sanomaan hei ja kysyisi heti puhelin numeroa niin tulisi mielikuva että kuinkahan monelta se on jo kysynyt aiemmin ja tekeekö hän tätä usein. Olisin ilmeisesti myös joku "placeholder" siihen asti kunnes saa jonkun komeamman miehen numeron.

Vierailija
140/173 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on eniten tarjottavaa, on se, joka saa eniten suhteita, tai parhaan valinnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme