Mies, jos nainen tekee aloitteen, onko se turn off?
Oman kokemukseen perustan, että naisen tekemä aloite on turn off.
Oon nainen ja tehnyt aloitteita sekä livenä ja tinderissä. Livenä oon mennyt juttelemaan ja pyytämään numeroa, tinderissä oon ollut keskustelun aloittaja.
Mikään näistä jutuista, missä olen tehnyt aloitteen, ei ole kantanut kovin pitkälle. Eli tuntuu, ettei miehet kuitenkaan tykkää jos nainen tekee aloitteen tutustumiselle...
Ja "vakavaan" tutustumiseen tarkoitan tätä aloitetta siis, enkä yhden illan juttuun.
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa parisuhdemielessä tehdyn aloitteen?
Ei halua hypätä suoraan sänkyyn vaan keskustella?
Eli vain suora panoehdotus on naiselta kepeämielinen? Kaikki muu parisuhdehakuista?
Entäs sitten, kun nainen keikuttelee lanteita ja flirttailee lipevästi? Onko hänelläkin parisuhde mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain suora panoehdotus on naiselta kepeämielinen? Kaikki muu parisuhdehakuista?
Entäs sitten, kun nainen keikuttelee lanteita ja flirttailee lipevästi? Onko hänelläkin parisuhde mielessä?
No voi herrajjjjumala. Miksi haluaisit tutustua henkilöön jolla on tuollaisia maneereita? Lantion keikuttelu :DDD
Vastaus kuitenkin on helppo: KYSY. Niin me naisetkin kysytään eikä vaan oleteta asioita.
Eri
Tästä päästäänkin hyvin aiheeseen mistä tietää toisen olevan kiinnostunut?
Joku tuolla mainitsikin ettei random tyypille heti aloitetta kehiin, täytyy vähän tunnustella toisen fiiliksiä.
Naisena huomaan monesti pelkän hymyn muka olevan merkki kiinnostuksesta. Seurueessa jossa hyvää porukkaa ja hyvät jutut niin se tuntemattomin "ymmärtää" mun hymystä kiinnostuksen?
Ei mene noin. On ollut ikävää vastata kieltävästi tyypille jonka olen sivusilmällä nähnyt enkä rekisteröinyt mihinkään. Olisiko kuitenkin pitänyt vastata myöntävästi vaikka puskista joku tyyppi mistä en tiedä mitään?
Naisena omat aloitteeni eivät ole johtaneet mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi herrajjjjumala. Miksi haluaisit tutustua henkilöön jolla on tuollaisia maneereita? Lantion keikuttelu :DDD
Vastaus kuitenkin on helppo: KYSY. Niin me naisetkin kysytään eikä vaan oleteta asioita.
Eri
No eihän ne parisuhdemielessä kiinnosta, mutta pakko myöntää että kyllähän se vähän panettamaan pistää. Kysynkin ihan vain sen takia, että kehtaako niitä vain panna vai jätänkö suosiolla väliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No eihän ne parisuhdemielessä kiinnosta, mutta pakko myöntää että kyllähän se vähän panettamaan pistää. Kysynkin ihan vain sen takia, että kehtaako niitä vain panna vai jätänkö suosiolla väliin?
Siis oletko oikeasti mykkä? Naisena kun olen tietoisesti pykännyt ne pari yhden illan juttua, jotka mulla on ollut, olen tehnyt jo alusta asti selväksi pelin hengen. Että mitään jatkoa ei ole tulossa ja numeroitakaan ei vaihdella.
Miten on niin vaikea sanoa ja kysyä asioita?
Sama eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetään rautalangasta.
Kun sinulle tehdään aloitteita, 100% aloitteiden tekijöistä on kiinnostuneita.
Kun sinä teet aloitteita, vain osa aloitteiden vastaanottajista on kiinnostuneita.Hei, minä olen mies, olen saanut pakit käytännössä aina. Mutta kun minulle on tehty aloite, se on johtanut johonkin. Päättelen siis ettei miehen kannata tehdä aloitteita. Loogista?
Osa miehistä haluaa jahdata ja valloittaa - vähemmistö.
Naisten pääongelma on siinä että kun he tekevät aloitteita, kohde on yleensä heitä tasokkaampi mies. Ja monet näistä tasokkaista miehistä ovat niitä vähemmistöön kuuluvia metsästäjiä.
Tarkoitatko tosiaan, ettei aloitteita pidä tehdä kiinnostuksen perusteella vaan jonkun tasoasteikon? Naisen pitäisi katsella ympäristöään sillä silmällä, että hän on määritellyt joillakin kriteereillä oman tai alemman tasoisen miehen speksit ja tekee heille aloitteita? Täysin riippumatta siitä, kiinnostavatko kyseiset miehet millään tavalla? Mihin kuvittelet sellaisten aloitteiden johtavan?
...mutta kun ruma/tavismies tekee aloitteen liian kauniille naiselle, niin tasot ovatkin olemassa ja kannattaisi lähestyä oman tasoisia.
Saa toki tehdä aloitteen millaisille tahansa mutta ehkä joku realismi olisi hyvä säilyttää. Jos et esim. koskaan ole saanut osaksesi minkäänlaista kiinnostusta minkäänlaisten naisten suunnalta, mikä on todennäköisyys että just se huomiotaherättävin ja kaunein, jolle aloitteen menet tekemään, kiinnostuu sinusta? Ikävä sanoa mutta aika pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.
Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o
Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?
Tällaiset fiilikset oon itekin saanut :(
Jos tekee aloitteen on liian "helppo" ja miehiä ei kiinnosta...-ap
Yritätte ilmeisesti liian tasokkaita miehiä.
M31
Jos "liian tasokkaalla" tarkoitetaan näitä supliikkeja hamesankareita sun muita hunkseja niin miksi ihmeessä tekisin sellaisille itse aloitteen? Nämähän hoitaa tuon aloitteenteon turhankin aktiivisesti itse ja saa minulta pakit koska en introverttinä vaan jaksa supersosiaalisia ihmisiä ja parisuhde noin erilaisen ihmisen kanssa olisi taatusti maanpäällinen hlvetti.
Sen sijaan olen tehnyt aloitteita niille vähemmän itseään tykö tekeville, hiljaisemmille tavismiehille. Niille jotka ei lähesty itse sen enemmän minua kuin muitakaan naisia. Tämä siis koskee aloitteita joita olen tehnyt baarissa tai tuttavapiirin illanvietoissa sun muissa. Tämän lisäksi olen tehnyt aloitteita myös työn kautta tapaamilleni miehille jotka on alkaneet vaikuttaa ajan kanssa mielenkiintoisilta eli kun on opittu tuntemaan toisiamme.
Sama juttu aina, joko miestä ei kiinnosta eli saan pakit tai sitten mies haluaa pelkkää seksiä.
Enää en tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siis oletko oikeasti mykkä? Naisena kun olen tietoisesti pykännyt ne pari yhden illan juttua, jotka mulla on ollut, olen tehnyt jo alusta asti selväksi pelin hengen. Että mitään jatkoa ei ole tulossa ja numeroitakaan ei vaihdella.
Sama eri
Kokemuksesta tiedän, että naiset loukkaantuvat suorista kysymyksistä tuollaisissa tilanteissa...
Oman kokemukseni mukaan on turn off. Aloitteen tekevä tavisnainen on tavismiehen silmissä jotenkin epätoivoinen ja tyrkkykin jolle kelpaa kuka vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sama eri
Kokemuksesta tiedän, että naiset loukkaantuvat suorista kysymyksistä tuollaisissa tilanteissa...
Tuo nyt on ihan samanlainen väite kuin ketjun ydinväite naisten lähestymisestä turn-offina. Riippuu tasan ihmisistä.
Jos sulla on vaihtoehtona muutenkin jättää kokonaan väliin niin mitä menetettävää sulla on? Kysymys tietty esitetään asiallisesti eikä minään ”voinko panna sua” -heittona.
Edelleen sama eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sama eri
Ja mitähän se sitten haittaa? Alkaako sinua itkettämään? Ainakin tulee selväksi että mitä mieltä nainen on ja saat kysymykseesi vastauksen.
Jos et ole rehellinen ja valmis puhumaan asioista suoraan niiden oikeilla nimillä, ehkä kannattaa ihan suosiolla jättää kaikki suhdeviritykset hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se näyttää olevan. Olen siis itsekin nainen ja yrittänyt olla aktiivinen puolison etsinnässä. Ei kannattaisi. Aina jos teen aloitteen, mies ei olekaan enää kiinnostunut.
Juuri juttelin miespuolisen ystäväni kanssa ja hän sanoi että tietenkin se lopahtaa, vaikka mitä sanottaisiin nykyään, mies haluaa olla se metsästäjä. Sanoi jopa että kaikista paras fiilis tulee siitä kun nainen ei ensin ole lainkaan kiinnostunut mutta saat valloitettua hänet... Silloin hän voi todella rakastua O.o
Itse olen ollut vain oma itseni - jos kiinnostaa, sanon sen. En jaksa pelejä, mutta näköjään ne ovat ainoa mahdollisuus?
Jos haluat metsästäjämiehen, on sinun oltava saalis.
Suurin osa tuntemistani miehistä kyllä pitää siitä jos nainen on aloitteellinen.
Minähän nimenomaan en halua metsästäjää. Mutta mistä hitosta sen voi tietää kuka on millainen. Jos tutustun vaikka kivaan silmälasipäiseen ruutupaitaiseen ohjelmoijaan (tosielämän esimerkki) ja pyydän häntä mukavien juttutuokioiden jälkeen kahville, mistä olisin voinut tietää että hänen kiinnostuksensa lörpähtää tasan siihen kysymykseen? En todellakaan lähesty mitään salilla pumppavia Makeja tai mikä nyt onkin se liian suosittu mies kenenkäkin mukaan. Viimeisen 10v aikana yksi mies on lähtenyt treffeille minun kutsustani. Toisia treffejä ei tullut.
Et voikaan tietää.
Voi olla että kiinnostusta oli mutta mies olisikin halunnut jossain vaiheessa tehdä aloitteen. Tai sitten mies halusi sinun tekevän aloitteen, mutta eri tavalla. Ehkä mies olisi seuraavalla viikolla tehnyt aloitteen, tai sitten ei olisi tehnyt ja homma olisi kuivunut kasaan joka tapauksessa, ts. et menettänyt mitään.
Millaista te naiset kuvittelette aloitteiden tekemisen olevan? Aina saa kenet haluaa kunhan vain jotenkin ilmaisee että hei tässä olen ja vilauttaa naiskorttia? Ei ole väliä kuinka aloitteen tekee?
Teille tekisi hyvää astua miehen saappaisiin joskus. Sehän on täyttä arpapeliä. Yleensä tulee pakit. Itse olen saanut ties kuinka monia pakkeja naisilta jotka osoittivat kiinnostusta, koska tein jotain väärin, enkä useimmissa tapauksissa vieläkään ole varma mikä se kiinnostuksen tappanut moka oli.
Se on semmoista. Huomaan että naisten asenne on että jos ei heti voita pääpottia, niin mähän en koskaan pelaa enää. On kuin keskustelisi kiukkuavien lasten kanssa.
Kasvakaa aikuisiksi. Yrittäkää kovemmin, miettikää huolella missä meni vikaan ja kehittäkää lähestymistaktiikoita. Niin miehetkin tekevät kaiken aikaa.
Aina tämä sama oletus että nainen yrittää kerran ja sitten itkee pakkeja. Olen yrittänyt 20 vuotta löytää puolison. Olen saanut pelkkiä pakkeja. Olen yrittänyt kaikenlaista ja erilaisia lähestymistapoja. On aika rankkaa elää koko elämä ilman vastakkaisen sukupuolen hyväksyntää, koskaan, kertaakaan.
Mutta ilmeisesti olenkin kehittymätön ja kiukutteleva lapsi, kun suren sitä että olen jäänyt täysin paitsi yhdestä elämän suurimmista jutuista.
Osaatko yhtään itse arvioida mistä tämä johtuisi?
Se että teet aloitteita, ei takuulla ole syy.
Miehelle tuo ei ole kovinkaan harvinainen tilanne. Lähemmäs kolmikymppiseksi asti muutama suosittu kaveri pyörittää sen verran tyttöystäviä monikin ihan ok mies jää ilman. Sitten kun pariutumisruletti pyörähtää käyntiin, useimmille (ei toki kaikille) löytyy viimein kumppani.
Siinä vaiheessa miehet yleensä arvioivat itseään uusiksi, ja melko raadollisella tavalla. Miehillä ei ole tapana uskoa sattumaan tai siihen että odota vain sitä oikeaa tms. Ehkäpä nyt olisi aika harkita samaa jotta haaveilemasi mies löytyisi.
Heitetäämpä oma kuvitteellinen harha kuvitelma. 😁
Luulen että mies joka iskee naisen saattaa kuvitella että nainen tyytyi häneen. Tai jopa innostua iskemisestä joka toimii, joten hakee uusia seikkailuja myöhemmin.
Jos nainen iskee miehen mies on varma että nainen haluaa hänet muiden joukosta. Ja koska miehille on tärkeää että saa oman naisen kunnioituksen ja huomion. Tästä syntyy helpommin pitkäkestoinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Sama eri
Ja mitähän se sitten haittaa? Alkaako sinua itkettämään? Ainakin tulee selväksi että mitä mieltä nainen on ja saat kysymykseesi vastauksen.
Jos et ole rehellinen ja valmis puhumaan asioista suoraan niiden oikeilla nimillä, ehkä kannattaa ihan suosiolla jättää kaikki suhdeviritykset hetkeksi.
Tämä on katsos tätä kun miehet on niin suoria ja selkeitä eikä varsinkaan pyri analysoimaan jokaista risahdusta, kuten kuulemma naiset tekee...
Voi jessus ristus. Jos minä olen miehenä tehnyt aloitteita jotka eivät ole kantaneet koskaan mihinkään, pitäisikö minunkin tehdä yhtä älykäs johtopäätös, että naiset ei tykkää aloitteita tekevistä miehistä? Oletteko naiset tosiaan noin etuoikeutettuja mielestänne, että sormia napsauttamalla pitäisi se mies saada kun vähän lähestyy? Ei se miehilläkään naisensaanti niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väännetään rautalangasta.
Kun sinulle tehdään aloitteita, 100% aloitteiden tekijöistä on kiinnostuneita.
Kun sinä teet aloitteita, vain osa aloitteiden vastaanottajista on kiinnostuneita.Hei, minä olen mies, olen saanut pakit käytännössä aina. Mutta kun minulle on tehty aloite, se on johtanut johonkin. Päättelen siis ettei miehen kannata tehdä aloitteita. Loogista?
Osa miehistä haluaa jahdata ja valloittaa - vähemmistö.
Naisten pääongelma on siinä että kun he tekevät aloitteita, kohde on yleensä heitä tasokkaampi mies. Ja monet näistä tasokkaista miehistä ovat niitä vähemmistöön kuuluvia metsästäjiä.
Tarkoitatko tosiaan, ettei aloitteita pidä tehdä kiinnostuksen perusteella vaan jonkun tasoasteikon? Naisen pitäisi katsella ympäristöään sillä silmällä, että hän on määritellyt joillakin kriteereillä oman tai alemman tasoisen miehen speksit ja tekee heille aloitteita? Täysin riippumatta siitä, kiinnostavatko kyseiset miehet millään tavalla? Mihin kuvittelet sellaisten aloitteiden johtavan?
...mutta kun ruma/tavismies tekee aloitteen liian kauniille naiselle, niin tasot ovatkin olemassa ja kannattaisi lähestyä oman tasoisia.
Niinkö sinusta? Minä en nimittäin ole koskaan tuollaista sanonut. Olen kehottanut vain siihen, että tekee aloitteen vain ja vasta kun on saanut toiselta osapuolelta sellaisen signaalin, että aloite kannattaa tehdä. Useimmiten se on katse ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis uskot, että kyseiset miehet olisivat pitäneet sinusta, jos et olisi ollut aloitteellinen, mutta eivät sitten tykänneet kun olit?
Miksi uskot niin? Ovatko he sanoneet niin? Todennäköisempää mielestäni on, että he eivät muuten vaan tykänneet sinusta.
Minulle on sanottu juuri noin. Että kiva kuulla että tykkäät musta mutta ei tästä enää tule mitään. Joku taika siinä rikkoutuu. En enää ikinä tee itsestäni pelleä ja kerro miehelle että pidän hänestä.
Olet vain yrittänyt iskeä idioottia. Valitse seuraavaksi kohteeksi hieman fiksumpi mies.
Kerro nyt ihmeessä mistä sen fiksun tunnistaa????
Ei välttämättä etukäteen mitenkään, jos ei ulkonäkö ja pukeutuminen anna osviittaa. Nythän sinulle selvisi nopeasti, että mies oli idiootti, eikä se sinusta mitään pelleä tee. Mieshän se pelle oli.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan on turn off. Aloitteen tekevä tavisnainen on tavismiehen silmissä jotenkin epätoivoinen ja tyrkkykin jolle kelpaa kuka vaan..
Miesten outoa logiikkaa.
Joku tulee kysymään just sua ulos, koska vaikutat kiinnostavalta --> sille kelpaa kuka tahansa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole just päinvastoin? Aloiteellinen nainen tietää mitä haluaa eikä jää odottelemaan kenen tahansa yhteydenottoja.
Kerro nyt ihmeessä mistä sen fiksun tunnistaa????