Mistäs Ulvilan tekijä tiesi varmasti ettei ole a setta vastassa?
Tai talon pohjaratkaisun ja nukkumisjärjestelyt? Niin.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ainakin olisin Annelina ihmetellyt kun peitepoliisi ei anna munaa, että mikä impotentti tai aseksuaali on kyseessä. Olisin lempannut sellaisen tuhkiksen alta aikayksikön, jos olisin ollut Anneli.
Niin, ja asia on erityisen huvittavaa kun Annelista leivottiin pöyristyneinä kauheaa viettelijätärtä kun oli mennyt nelikymppisen Sepon munaan koskemaan kerran puolen vuoden seurustelun aikana :D. Siis se pöyristys silloin että kyllä on rivo tuo Anneli.
Vierailija kirjoitti:
Oho, I get it. Tietäjät tietää luultavasti kuka oon virtuaalisesti. Voi laittaa yksäriä myös jos tykkää että siitä olis jotain iloa.
Hoksasit siis , jee! ?
Vierailija kirjoitti:
Oho, I get it. Tietäjät tietää luultavasti kuka oon virtuaalisesti. Voi laittaa yksäriä myös jos tykkää että siitä olis jotain iloa.
Minä joka annoin numerot en tiedä kuka olet, koska olen keskittynyt vaan omaan tutkintaan ollut. Jos olet kuitenkin se jonka päättelen niin lähtetä txt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ainakin olisin Annelina ihmetellyt kun peitepoliisi ei anna munaa, että mikä impotentti tai aseksuaali on kyseessä. Olisin lempannut sellaisen tuhkiksen alta aikayksikön, jos olisin ollut Anneli.
Niin, ja asia on erityisen huvittavaa kun Annelista leivottiin pöyristyneinä kauheaa viettelijätärtä kun oli mennyt nelikymppisen Sepon munaan koskemaan kerran puolen vuoden seurustelun aikana :D. Siis se pöyristys silloin että kyllä on rivo tuo Anneli.
Mulle sanoi erä ihminen oltuaan supossa vuosia että ihmisestä voidaan tehdä ihan mikä vaan. Ja totisesti tässä ollaan yritetty pilata Annelin elämä ja lastenkin. Tämä on hirvittävä vainokeissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä joka annoin numerot en tiedä kuka olet, koska olen keskittynyt vaan omaan tutkintaan ollut. Jos olet kuitenkin se jonka päättelen niin lähtetä txt.
Joo, hoksasin, mutta minä en taas tiedä kuka sinä olet :D. Luultavasti luulet minua toiseksi, koska epäilet että voisin tekstata. En ole hetkeen nyt ollut skenessä aktiivinen koska se imaisee niin mukansa ja sitten ketuttaa liian usein koska lopullisen oikeuden toteutuminen on niin kaukana. Mut joo. Ehkä selvitän harhapolkua minäkin näillä vinkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hoksasin, mutta minä en taas tiedä kuka sinä olet :D. Luultavasti luulet minua toiseksi, koska epäilet että voisin tekstata. En ole hetkeen nyt ollut skenessä aktiivinen koska se imaisee niin mukansa ja sitten ketuttaa liian usein koska lopullisen oikeuden toteutuminen on niin kaukana. Mut joo. Ehkä selvitän harhapolkua minäkin näillä vinkeillä.
Juu emme taida tietää toisistamme, mutta onnea. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä uteliaisiuudesta kun mietin että lähdenkö tutustumaan, yhdistääkö sun teoria Ulvilan jutun keskeiset kysymkset? Koska case huutaa sellaista "kaiken teoriaa" joka yhdistäisi ihmeellisimmät mysteereiksi jääneet kysymykset toisiinsa. Eli nämä:
- Miksi Porvoon puhelut (ja Lahden kokema uhkailu)
- Miksi ihmeessä tietty rikostutkija ajoi järjenvastaisesti Auerista syyllistä kuin kyytä pyssyyn, tavalla joka meni mielestäni suoraan sanoen syylliseksi lavastamisen puolelle. Heittäen.
- Mikä on Auerin tekijäehdokkaan rooli yllämainituissa kuvioissa, jos mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä uteliaisiuudesta kun mietin että lähdenkö tutustumaan, yhdistääkö sun teoria Ulvilan jutun keskeiset kysymkset? Koska case huutaa sellaista "kaiken teoriaa" joka yhdistäisi ihmeellisimmät mysteereiksi jääneet kysymykset toisiinsa. Eli nämä:
- Miksi ihmeessä tietty rikostutkija ajoi järjenvastaisesti Auerista syyllistä kuin kyytä pyssyyn, tavalla joka meni mielestäni suoraan sanoen syylliseksi lavastamisen puolelle. Heittäen.
Ne kaikki yhdistyvät ja selittyvät kun vaan hoksaat tekijän /-t.
Koko juttu avautuu kaikkine älyttömyyksineen. Ja noita hämäyksiä oli monta. On myös muutama video jotka valaisevat tekijää /-itä, mutta ne eivät ole Auerista kertovia videoita. Löydät ne kyllä heti kun pääset jäljille. Jutussa tulee monenlaisia tunteita esille myös etsijälle, koska asiat eivät ole mustavalkoisia. Mutta kyse on kuitenkin henkirikoksesta sentään. Lähden siitä ettei sitä voida hyväksyä missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt silloin aikanaan kun asia oli julkisuudessa, että kun tällaista kauheutta tapahtuu, lapset menettävät isänsä näin kuten kuvattu on . Niin äidin pitäisi olla erityisen lämmin ja hyvä äiti lapsilleen. Mutta miten voi olla mahdollista , että äiti osallistuu jonkun ulkopuolisen miehen kanssa lasten ...en sano sitä sanaa, kun tässä on ihan tarpeeksi kamaluuksia kuvattu, kirjoitettu tässä ketjussa. Joka tapauksessa tapausta seuranneet tietävät asiat. Aivan kauhea tapaus kaiken kaikkiaan.
Miten et osaa erottaa median manipuloivaa kerrontaa todellisuudesta, Anneli ei ole osallistunut mihinkään sopimattomaan. Kaikki on keksittyä alusta alkaen ja peitoksi luotua valheitten päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kaikki yhdistyvät ja selittyvät kun vaan hoksaat tekijän /-t.
Koko juttu avautuu kaikkine älyttömyyksineen. Ja noita hämäyksiä oli monta. On myös muutama video jotka valaisevat tekijää /-itä, mutta ne eivät ole Auerista kertovia videoita. Löydät ne kyllä heti kun pääset jäljille. Jutussa tulee monenlaisia tunteita esille myös etsijälle, koska asiat eivät ole mustavalkoisia. Mutta kyse on kuitenkin henkirikoksesta sentään. Lähden siitä ettei sitä voida hyväksyä missään olosuhteissa.
No jopas. Pakkohan toi on nyt sit tsekata....
Tuossa Pekka Lehdon Ulvilan murhamysteerissä on eräs koodi joka odottaa hoksaajaansa.
Purettiinko se Auerin lapsenhyväksikäyttö-tuomio niin kuin hänen asianajajansa ilmoitti kun Auer vapautui vankilasta?
Herää kysymys miksi Porvoon poliisin puheluita ei selvitetty mitenkään? Vai mitä sellaista sieltä paljastui, että piti lakaista maton alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä iltana äidit miettikää tämmöstä tarinaa.
Talo hiljenee, lapset nukkuu.
Kuvitelkaa että ikkunoita aletaan särkeä, joku huppis änkee sisälle. Mitä teet äitinä?
Huolehdit lapset pakoon talosta, toisesta ovesta.
Vai sanot lapselle joka tulee viereesi ihmettelemään hirveää mekkalaa. Käys kattoos jok se läht! ( tai vastaavaa).Äidit miettikää.
Minä ainakin hakisin lapset ja pakoon niin nopeaa kuin mahdollista.
112 soitto vasta naapurista kun lapset on turvassa.
Ei mulla muutaSaatanan äkkiä lapset kainaloon ja toisesta ovesta ulos ripmputtamaan naapurin ovikelloa.
Neljä lasta, joista kolme nukkuu, kainaloon? Miehen jätät sinne kuolemaan?
Näistäkin aina näkee, että ihmiset on NIIN TYHMIÄ, että ne kuvittelee, että kun tuollainen tilanne tulee vastaan, sitä tietäisi etukäteen mitä tuleman pitää. Mistä Anneli esim. olisi tiennyt alussa, että joku on tulossa murhaamaan? Ylipäätään jos vaikka talossa ikkuna räsähtää rikki, niin ihan kuin jokaisen ensimmäinen ajatus olisi, että nyt joku tulee murhaamaan, toiminpa mahdollisimman loogisesti. Varsinkin kun ei voi mitenkään tietää mikä logiikka olisi se paras.
Jälkiviisaus on idioottien hommaa, sellaisten jotka ei kykene ajattelemaan asiaa siten, että siinä tilanteessa kukaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja mikä on lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Purettiinko se Auerin lapsenhyväksikäyttö-tuomio niin kuin hänen asianajajansa ilmoitti kun Auer vapautui vankilasta?
Wiki:
Auer ja Kukka hakivat tuomioihinsa valituslupaa korkeimmasta oikeudesta. Heidän asianajajansa moittivat, että hovioikeus sivuutti puolustuksen asiantuntijat, ja puolustuksen pyytämät lisätutkimukset jätettiin tekemättä. Korkein oikeus päätti kesäkuussa 2014 olla myöntämättä Auerille ja Kukalle valituslupaa, joten hovioikeuden antamat tuomiot jäivät voimaan. Auer ja Kukka valittivat Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen (EIT) seksuaalirikosasian oikeudenkäynnin oikeudenmukaisuudesta, mutta EIT ei ottanut valituksia tutkittavakseen.
Toukokuussa 2016 Anneli Auer jätti korkeimmalle oikeudelle purkuhakemuksen seksuaalirikostuomiostaan. Hakemus perustuu ulkomailta hankittuihin asiantuntija-arvioihin.Marraskuussa 2016 korkein oikeus hylkäsi purkuhakemuksen ja Turun hovioikeuden tuomio jäi voimaan.
> käsittämätöntä eipä Euroopastakaan tullut apuja mikä antaa viitteitä sen bunkkereihin synkästi.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys miksi Porvoon poliisin puheluita ei selvitetty mitenkään? Vai mitä sellaista sieltä paljastui, että piti lakaista maton alle.
Hyvä kysymys kyllä, tuohan on verovaroin avointa toimintaa tutkijoille ainakin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, selitä tämä sinä jonka mielestä Anneli on syyllinen:
1:57 – 2.00 Anneli juoksee takkahuoneelta ulko-ovelle ja ulos. Eh ehdi juosta takaisin ja jos juoksisi, se kuuluisi. Ei kuulu.
2:02 Jukka pyytää Älä älä ja joku lyö. Anneli on toisella puolella taloa.
2:03 Kuullaan Annelin uole, joka on "älä kuole" kun Anneli palaa ulkoa puhelimen ääreen.
2:05 - 2:06 Jukka sanoo älä ja kuuluu terävä kopsahdus ja heti perään ähkäisy.
2:08 Anneli on puhelimen ääressä toisella puolella taloa. Eli Anneli loikkasi kahdessa sekunnissa takkahuoneesta keittiöön?
On selvää, että Annelilla oli kädessään liikuteltava puhelin. Niitä oli silloin, jotka olivat lankapuhelimia mutta ilman johtoa toimivat. Meilläkin oli sellanen "lankapuhelimen" lisäksi. Ja siinä vaiheessa ..lopuksi kun poliisit olivat tulossa taloon, tyttö vastasi lankapuhelimeen kun äiti oli " jossain laittamassa puhelinta" pois. Niin tyttö on todennut ja se löytyy asiakirjoista.
Mysteeriä ei ole. Ulvilan murhaaja on tiedossa. Eikä muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, selitä tämä sinä jonka mielestä Anneli on syyllinen:
1:57 – 2.00 Anneli juoksee takkahuoneelta ulko-ovelle ja ulos. Eh ehdi juosta takaisin ja jos juoksisi, se kuuluisi. Ei kuulu.
2:02 Jukka pyytää Älä älä ja joku lyö. Anneli on toisella puolella taloa.
2:03 Kuullaan Annelin uole, joka on "älä kuole" kun Anneli palaa ulkoa puhelimen ääreen.
2:05 - 2:06 Jukka sanoo älä ja kuuluu terävä kopsahdus ja heti perään ähkäisy.
2:08 Anneli on puhelimen ääressä toisella puolella taloa. Eli Anneli loikkasi kahdessa sekunnissa takkahuoneesta keittiöön?On selvää, että Annelilla oli kädessään liikuteltava puhelin. Niitä oli silloin, jotka olivat lankapuhelimia mutta ilman johtoa toimivat. Meilläkin oli sellanen "lankapuhelimen" lisäksi. Ja siinä vaiheessa ..lopuksi kun poliisit olivat tulossa taloon, tyttö vastasi lankapuhelimeen kun äiti oli " jossain laittamassa puhelinta" pois. Niin tyttö on todennut ja se löytyy asiakirjoista.
Mysteeriä ei ole. Ulvilan murhaaja on tiedossa. Eikä muuksi muutu.
Älä valehtele. Anneli on täysin syytön eikä se muuksi muutu. Siat keksivät rypelikköä itselleen noin kuin sinä. Sinne te tahraanutte ihan itse. Hävetkää.
Eniten ihmetyttää mitä tämä pariskunta teki kun lasia rikottiin
lähes 2 minuuttia. Eikö olisi luonnollista, että toinen hakee lapset ja
lähtee karkuun ja toinen varustautuu kättä pidemmällä, vaikka tuolilla jos ei
vasaraa tai pesäpallomailaa löydy siihen hätään.
Eikö ole automaattista että vanhemmmalla tulee sellainen suojelumoodi
päälle, kun kyseessä on omat lapset.
Sama tilanne jos ulkopuolinen mukiloi miestä, vasara tai vastaava käteen ja suojelemaan
puolisoa. Annelihan toimi kuitenkin aika rohkeasti, kun meni puhelimeen kun tekijä oli paikalla ja laittoi lapsen katsomaan onko ’tekijä’ paikalla.
Mikseivät jäljestyskoirat saaneet vainua. Koiraihmisenä vaikuttaa uskomattomalta, kun tietää että vainun voi saada usean päivän jälkeenkin.
Yksi poliisi oli sitä mieltä että A oli käynyt suihkussa, koska kosteat hiukset. Pitikö verijäljet pestä?
Edes FBI ei kuullut ulkopuolista henkilöä nauhalta. Ei DNA:ta ei sormenjälkiä.
Annelin tunnustus, joka on ainoa looginen tapahtumakulku koko tarinalle. Riita Jukan
uhkailtua lopettaa suhteen siihen. Occamin partaveitsi. Tällaisia pariskunnan välisiä
riitoja on tapahtunut maailman sivu.
Häkenauhan omituisuudet, tuntuu kuin Jukka olisi vuotamassa jo kuiviin, eli tapahtuma on
saanut alkunsa jo aiemmin, ja J on aivan harhainen jo, tajunnan rajamailla.
Oli sitten manipuloitu nauhoite tai ei, nauha on omitusuudessaan vertaansa vailla.
Murha.infossahan joku äänitutkija on saanut nauhan ’alta’ kaivettua mitä omituisempia
ääniä ja puhetta. Jos tämä on totta, on se selvä todiste siitä, että jonkinlaista nauhoitetta on
apuna käytetty.