Millä lajilla tulee mielestänne kaunis vartalo?
Käyn paljon kävelyllä ja salilla, pidän myös tanssimisesta.
Olen jotenkin hiukan muhkurainen. Siis lihasta on vähän siellä ja täällä, haluaisin olla tasaisesti solakka ja sellainen kiinteän kimmoisa. :D
Olen 35-vuotias ja tuntuu että kroppa ei ole enää sellainen söpön pehmeä.
Mikähän olisi hyvä laji? En halua olla liian rimpula.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
korkeushyppy :D parhaat pebat
Tämä on kyllä totta, että yleisurheilukisoissa korkeushyppääjillä on kauneimmat vartalot.
Tanssi ja kävely. Sopusuhtainen ja hoikka vartalo muodokkaalla pepulla ja vahvalla keskivartalolla.
Tanssijoilla on mielestäni usein kaunis vartalo. Näillä ketkä tanssii työkseen ja kilpailee esim. TanssiI tähtien kanssa ohjelman tanssijat.
Mielestäni tanssi, jooga ja jonkin verran voimaharjoittelua voisi olla hyvä yhdistelmä päästäksesi tavoitteeseesi.
Salitreenillä tulee sellainen kroppa, joka omaan silmääni näyttää parhaalta. Itsehän en silti salilla käy, totesin ettei ole minun juttuni.
Itse harrastan kävelyä (joskus hölkkäilen että saa sykettä ylemmäs), kesäisin uin paljon ja talvisin hiihdän.
Mielestäni vartaloni on sopusuhtainen.
Metsätöillä tulee miehille leveät hartiat, tiukka keskikeho ja hyvä pylly + reidet. Pystyn bongaamaan katukuvasta ne miehet, jotka hoitaa metsää. Raivaussahan heilutus vaikka kuusi tuntia päivässä vaikka vain viikonloppuisin tekee gutaa mahakummulle ja kaksoisleualle.
Joo kävelyllä ei vartaloa muokata, enintään pohkeita. Kyllä se vähän enemmän vaatii jos haluaa lihaskuntoa muokata. Vaikka jumppaamalla, ohjevideoita on youtube pullollaan.
Tanssi, luistelu, ratsastus