Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä lajilla tulee mielestänne kaunis vartalo?

Vierailija
31.05.2020 |

Käyn paljon kävelyllä ja salilla, pidän myös tanssimisesta.

Olen jotenkin hiukan muhkurainen. Siis lihasta on vähän siellä ja täällä, haluaisin olla tasaisesti solakka ja sellainen kiinteän kimmoisa. :D

Olen 35-vuotias ja tuntuu että kroppa ei ole enää sellainen söpön pehmeä.

Mikähän olisi hyvä laji? En halua olla liian rimpula.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään fitnesstyttöjen muodokkaista takapuolista ja reisistä sekä kapeasta vyötäröstä. Mutta olkapäät ja kädet ovat minun makuun liian lihaksikkaat/kireät.

Juoksijat ja kävelijät taas liian pötkylöitä minun makuun.

Tanssijat hyviä.

Varmaan kombo sali-tanssi-juoksu-jooga.

Vierailija
22/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kävelyllä ei vartaloa muokata, enintään pohkeita. Kyllä se vähän enemmän vaatii jos haluaa lihaskuntoa muokata. Vaikka jumppaamalla, ohjevideoita on youtube pullollaan.

Kehonpainotreenit on kivoja 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ohjelmaan kuuluu salitreeniä, lenkkeilyä juosten ja rullaluistimilla, porrastreeniä ja uintia. Sillä mä olen muokannut omasta kropastani parhaan mahdollisen version, ainakin omasta mielestäni ja se nyt on se mielipide, jolla on mulle eniten merkitystä. Minkälainen rakenne sulla on (joihinkin asioihin ei voi vaikuttaa millään treenillä), mitkä on sun vahvuudet ja heikkoudet, minkälaista kroppaa tavoittelet. Lähde niistä liikkeelle.

Vierailija
24/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämainen tanssi

Vierailija
25/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona voit tehdä jumppaa ilman kovia painoja. Youtubessa on näitä how to get lean-jumppia. Mallit tekee tämäntyyppistä treeniä, jotta ei tulisi näkyviä lihaksia.

Tanssi tai HIIT-treenaus.

Vierailija
26/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisurheilu, hiihto, uinti

Vierailija
27/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga, pilates, tanssi. Kehonpainotreeni.

Vierailija
28/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ehdottomasti helpoin treenata näyttävä kroppa, mutta se vaatii myös oikeanlaisen ruokavalion ja tarpeeksi lepoa. Jos AP:lla on sikinsokin lihasta sielä- täälä, kannattaa harkita sen saliohjelman muuttamista. ota vaikka tästä aloittelijalle suunnattu ohjelma https://saliohjelma.info/lihaskasvun-perusteet-8-viikon-treeniohjelma/

Vierailija
29/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiväshyppy

Vierailija
30/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crossfit

Vierailija
31/31 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsenottelijoilla on kauniit vartalot. Kropassa on voimaa heittolajeihin mutta ei kuitenkaan liikaa lihasmassaa, kun hypyt vaatii keveyttäkin. Seiväshyppy ja korkeus edellyttävät erinomaista koordinaatiota ja liikkuvuuttakin. Pikajuoksut ja pituus edellyttävät nopeutta ja 800 m kestävyyttä. Näin monipuolinen yhdistelmä edellyttää treeniä, jossa kehitetään sopusuhtaisesti monenlaisia kehon ominaisuuksia. Tuloksena on täydellisen funktionaalinen kroppa, ja se on mielestäni kaikkein kauneinta. Tärkeintä ei ole se, miltä kroppa näyttää, vaan se, miten kroppa toimii ja mitä kaikkea sillä pystyy tekemään.