Miten ns hyvät tyypit voivat olla vapaina?
Miksi ns kunnon ihmiset (en puhu siis narsisteista, loisista, onnenonkijoista tai muista parisuhdekyvyttömistä ihmisistä) eroavat? Miksi kunnolliset, rehelliset ja mieleltään vakaat ihmiset ovat yksin? Eiväthän kaikki edes halua parisuhteeseen.
Miksi parisuhteesta on tullut monelle nykyään niin vaikeaa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivia kumppaneita pitkään parisuhteeseen ei ole kauheasti tarjolla. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja todella moni ikähaarukkani naisista on etsimässä tulevalle lapselleen isää. Lisäksi naisen pitäisi ymmärtää taiteen päälle, olla hauskaa seuraa, nauttia alistumisesta seksissä ja olla laiha.
Ja jos joku ihmettelee, miksi pitää olla laiha, niin olen kyllä käynyt treffeillä kaiken muotoisten naisten kanssa, mutta mikään ei sytytä samalla lailla kuin tikkumaisen laiha, pienirintainen nainen. Olen päätynyt siihen ajatukseen, että olisi epäreilua naista kohtaan olla suhteessa, jossa hänen vartalotyyppinsä ei ole ihanteeni.
Tikkumaisen laihoilla pienillä miehillä tuo ihanne lienee aika yleinen.
Tai sitten voi kysyä itseltään, miksi kiihottuu naisista jotka näyttävät pikkupojilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se toinen osapuoli on narsisti, loinen tai parisuhdekyvytön. Ei siinä pysty ylläpitämään hyvää parisuhdetta, oli sitten kuinka hyvä tyyppi.
Näitä on paljon. Ja tällaisen suhteen jäljiltä voi olla rikki kauan.
Kuinka typerä olikaan! Miksi annoin sen jatkua, kunpa olisin osannut pitää etäisyyttä. Narsistille tyypillistä on tunkea sinne omimpaan tilaan, kotiisi. Soluttautua kaikkeen niin että saa sinusta otteen. Aluksi narsisti on niin mukava jotta luotat ja tunnet tarvivasi häntä. Sitten kun olet otteessa, hän puhkeaa kukkaan saadessaan yliotteen. Narsistin tarkoitus on saada toinen tuntemaan olonsa epämukavaksi, jopa ajaa i✝semurhaan.
Nämä prosessit on pitkiä, vanhentaa ja vie voimia. Ei ole mitään intressejä tutustua uusiin heti, jos koskaan.Kauheaa on se, että narsistinen parisuhde on sisäinen malli, jonka on saanut usein omilta vanhemmiltaan. On helpointa jatkaa sitä, tuttua kärsimystä kuin hypätä yksinoloon. Nyt olen yksin ja tajuan kuinka iso kuilu on terveiden (rehellisten ja aitojen) suhteiden ja narsististen feikkisuhteiden välillä. Olen epävarma vielä kyvystäni kyetä olemaan ns terveen miehen kanssa, vaikka entiseen ei ole enää paluuta.
Mutta asiat ovat hyvin näinkin. Olen yhä enemmän se mikä minun kuuluukin olla ja voin olla sitä ilman miestä. Jos hyvin käy, myös miehen kanssa.Onnekkaita ne joiden lapsuudenkodissa oli aitoa rakkautta vanhempien välillä. Se yleensä mahdollistaa omat onnistuneet kumppanivalinnat, mitä tunnepuoleen tulee.
Hmm. Meillä oli aitoa rakkautta vanhempien välillä. Silti en ole vielä löytänyt kumppania keski-iässä, pari epäonnistunutta suhdetta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa ja hyvä tyyppi siksi, etten löydä ketään yhtä hyvää tyyppiä kuin minä. Ei siis ole kyse siitä, että en kelpaisi niille, joita yritän, vaan en kerta kaikkiaan ole elämässäni kohdannut yhtään ihmistä, jonka kanssa voisin kuvitella jaksavani parisuhdetta. En halua pienentää itseäni, ja sitä joutuisin väistämättä tekemään jos ryhtyisin suhteeseen kenen tahansa kanssa.
Tämä. Ketään tarpeeksi kiinnostavaa ei ole tullut vastaan, että luopuisin sinkkuudestani. Minua on yritetty suhteeseen useammin kuin jaksan muistaa.
Olin nuorempana pitkähkössä suhteessa, jossa meillä ei ollut paljonkaan yhteistä, eli elimme erillisiä elämiä. Sellaista en enää halua. Kumppanin pitää olla paras ystäväni, jonka kanssa teemme yhdessä molempia kiinnlstavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tälläinen hyvä tyyppi työkaverina.
Hauska, positiivinen, puhelias, kivannäköinen mies. 182cm pitkä, urheilullinen ja tienaa ihan kivasti.
Tekee paljon töitä, ei aikaa roikkua baareissa. Suurin osa työkavereista ja muistakin ystävistä on naimisissa joten ei hirveästi tapaa meidän kautta muita sinkkuja.
Uskon että tässä saisi joku onnekas nainen itselleen hyvän puolison mutta suht vaikea näillä spekseillä törmätä juuri siihen oikeaan. Ja toisaalta mies vaikuttaa ihan tyytyviseltä tämän hetkiseen elämäänsä, joten naisen pitäisi olla suht täydellinen pakkaus että mies olisi valmis elämäänsä muuttamaan.
Suomennos: sen jokainen aiempi tyttöystävä on lähtenyt, koska tyyppi on vain koko ajan töissä eikä edes yritä järjestää aikaa parisuhteelle. Ja joka suhteen aikana odottaa, että tyttöystävä tekee kaiken emotionaalisen työn, jätkä odottaa vain saavansa kodinhoitajan ja säännöllistä seksiä ilman että joutuu mitenkään osallistumaan suhteen ylläpitoon tai joustamaan missään.
Sinkuksi tulee jäämäänkin, sillä tuollaisen kanssa kimppaan joutuva nainen ei totta vieköön ole "onnekas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivia kumppaneita pitkään parisuhteeseen ei ole kauheasti tarjolla. Olen vapaaehtoisesti lapseton, ja todella moni ikähaarukkani naisista on etsimässä tulevalle lapselleen isää. Lisäksi naisen pitäisi ymmärtää taiteen päälle, olla hauskaa seuraa, nauttia alistumisesta seksissä ja olla laiha.
Ja jos joku ihmettelee, miksi pitää olla laiha, niin olen kyllä käynyt treffeillä kaiken muotoisten naisten kanssa, mutta mikään ei sytytä samalla lailla kuin tikkumaisen laiha, pienirintainen nainen. Olen päätynyt siihen ajatukseen, että olisi epäreilua naista kohtaan olla suhteessa, jossa hänen vartalotyyppinsä ei ole ihanteeni.
Tai sitten voi kysyä itseltään, miksi kiihottuu naisista jotka näyttävät pikkupojilta?
Rintava rantapallo bongattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kunnon tyyppinä erosin toisesta kunnon tyypistä, koska lapsihaaveet eivät kohdanneet. Ei kunnontyyppiys auta, jos ei olla yhteensopivia.
Tämä on varmaan se yleisin pareja jakava juttu nykyään.
Pitäisi melkein olla omat seuranhakunsa perhehakuisille ja sitten veloille. Ehkä näitä tuleekin.Kaksi paikkaa tiedän missä voi hakea veloja. Tulokset oli aika laihoja, ekassa paikassa sain huikeat 2 mätsiä ja tässä toisessa yhden. En huolinut en tiedä vastausta joten epäilen velojen olevan vähemmistönä :(
Minä olen vela, mutta kun olin OKCupidissa, ei minulla lukenut profiilissa, etten halua lapsia. En halunnut, että tuo tieto näkyy kaikille, joilla on linkki profiiliini. Mätsikysynyksistä tuo kyllä kävi ilmi, jos toinen oli vastannut samaan.
Joten en pidä noita lukujasi luotettavina. Moni jättää kohdan tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tälläinen hyvä tyyppi työkaverina.
Hauska, positiivinen, puhelias, kivannäköinen mies. 182cm pitkä, urheilullinen ja tienaa ihan kivasti.
Tekee paljon töitä, ei aikaa roikkua baareissa. Suurin osa työkavereista ja muistakin ystävistä on naimisissa joten ei hirveästi tapaa meidän kautta muita sinkkuja.
Uskon että tässä saisi joku onnekas nainen itselleen hyvän puolison mutta suht vaikea näillä spekseillä törmätä juuri siihen oikeaan. Ja toisaalta mies vaikuttaa ihan tyytyviseltä tämän hetkiseen elämäänsä, joten naisen pitäisi olla suht täydellinen pakkaus että mies olisi valmis elämäänsä muuttamaan.Suomennos: sen jokainen aiempi tyttöystävä on lähtenyt, koska tyyppi on vain koko ajan töissä eikä edes yritä järjestää aikaa parisuhteelle. Ja joka suhteen aikana odottaa, että tyttöystävä tekee kaiken emotionaalisen työn, jätkä odottaa vain saavansa kodinhoitajan ja säännöllistä seksiä ilman että joutuu mitenkään osallistumaan suhteen ylläpitoon tai joustamaan missään.
Sinkuksi tulee jäämäänkin, sillä tuollaisen kanssa kimppaan joutuva nainen ei totta vieköön ole "onnekas".
Mites sä tähän lopputulokseen päädyit?
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaa ja hyvä tyyppi siksi, etten löydä ketään yhtä hyvää tyyppiä kuin minä. Ei siis ole kyse siitä, että en kelpaisi niille, joita yritän, vaan en kerta kaikkiaan ole elämässäni kohdannut yhtään ihmistä, jonka kanssa voisin kuvitella jaksavani parisuhdetta. En halua pienentää itseäni, ja sitä joutuisin väistämättä tekemään jos ryhtyisin suhteeseen kenen tahansa kanssa.
Miksi sinä joudut pienentämään itsesi parisuhteessa mutta monet muut eivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kunnon tyyppinä erosin toisesta kunnon tyypistä, koska lapsihaaveet eivät kohdanneet. Ei kunnontyyppiys auta, jos ei olla yhteensopivia.
Pitäisi melkein olla omat seuranhakunsa perhehakuisille ja sitten veloille. Ehkä näitä tuleekin.Kaksi paikkaa tiedän missä voi hakea veloja. Tulokset oli aika laihoja, ekassa paikassa sain huikeat 2 mätsiä ja tässä toisessa yhden. En huolinut en tiedä vastausta joten epäilen velojen olevan vähemmistönä :(
Minä olen vela, mutta kun olin OKCupidissa, ei minulla lukenut profiilissa, etten halua lapsia. En halunnut, että tuo tieto näkyy kaikille, joilla on linkki profiiliini. Mätsikysynyksistä tuo kyllä kävi ilmi, jos toinen oli vastannut samaan.
En lähde treffeille en tiedä/tyhjien kanssa. Enkä ala erikseen kyselemään. Monilla en tiedä on lopulta muuttunut jooksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähde treffeille en tiedä/tyhjien kanssa. Enkä ala erikseen kyselemään. Monilla en tiedä on lopulta muuttunut jooksi.
Valinta tuokin. Itse olisin joutunut tyytymään ylipainoiseen koiraharrastajaan, jos olisin tuolla kriteerillä deittini poiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valinta tuokin. Itse olisin joutunut tyytymään ylipainoiseen koiraharrastajaan, jos olisin tuolla kriteerillä deittini poiminut.
Kuka puhui mitään tyytymisestä? Pystyn olemaan ilmankin. Sanoin vain ettei velalle seuranhaku ole välttämättä niin helppoa.
Ne hyvät tyypit kohtaa vaan niitä ei-niin-hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö Victorias secretin mallit pikkupojilta? Niinpä niin, nainen voi olla hiton seksikäs hoikkana ja pienirintaisena. Tunnen monta upean näköistä laihaa naista.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on varattu.
Jos katson omaa tuttavapiiriä niin ei ole näin :D Hyviä on varatuissa ja sinkuissa. Varatuissa on myös monta alkoholiongelmaista, yksi väkivaltainen, nalkuttajaa... Ja sinkuissa pari hemmetin hyvännäköistä ja luonteeltaan tyttö- ja poikaystävämatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeastaan ihana mies kun uskallat sanoa tämän ääneen. Moni mies esittää tykkäävänsä muista kuin rinnattomista alipainoisista vain, koska he tietävät etteivät he saisi enää pllua yhdeltäkään, jos he lähtisivät valikoimaan, laihoja naisia kun on niin vähän. Ihanteesi on samanlainen kuin kaikilla miehillä, sitä ei vaan saa sanoa ääneen. Itse olen isorintainen 170/70 nainen, yritän pudottaa painoa n. 25-30kg ja sen jälkeen aion mennä rintojenpoistoleikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeastaan ihana mies kun uskallat sanoa tämän ääneen. Moni mies esittää tykkäävänsä muista kuin rinnattomista alipainoisista vain, koska he tietävät etteivät he saisi enää pllua yhdeltäkään, jos he lähtisivät valikoimaan, laihoja naisia kun on niin vähän. Ihanteesi on samanlainen kuin kaikilla miehillä, sitä ei vaan saa sanoa ääneen. Itse olen isorintainen 170/70 nainen, yritän pudottaa painoa n. 25-30kg ja sen jälkeen aion mennä rintojenpoistoleikkaukseen.
Kai tämä on trolli? Muuten oli kyllä harhaiset setit.
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on trolli? Muuten oli kyllä harhaiset setit.
M/40
Etköhän sinä itse ole trolli. ”M40” mies sinä et ainakaan ole. Muuten olisit samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui mitään tyytymisestä? Pystyn olemaan ilmankin. Sanoin vain ettei velalle seuranhaku ole välttämättä niin helppoa.
Et sinä itsellesi sitä ainakaan helpommaksi tee noilla rajauksilla. Jätät parhaat ulkopuolelle.
Kaksi paikkaa tiedän missä voi hakea veloja. Tulokset oli aika laihoja, ekassa paikassa sain huikeat 2 mätsiä ja tässä toisessa yhden. En huolinut en tiedä vastausta joten epäilen velojen olevan vähemmistönä :(